home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 822 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 139470 gange)
Løhden
Lilleputspiller
*

Sv: Brøndby IF
« Svar #225: 05 Apr 2013, 14:52 »

Hey freaks..

Er der nogle der ligger inde med en konge taktik til Brøndby?
Er i 2 sæson, blev nr 2 i første og sys de har luret min taktik lidt. Vinder kun med et enkelt mål når jeg vinder.. Taber heller ikke særlig stort..
Så scorer generelt for lidt..

Spiller 4-1-2-2-1 med en def midt, 2 centrale midt og 2 off kanter..

Spiller begrænset forsvar med mine center i bagkæden og en taget mand på toppen...
Eller ikke det store , min udråb i kampen er primært: få bolden fremad, udnyt kanterne og få bolden ind i boksen..

Har ikke rigtig solgt eller købt noget specilt..

Hvem kan hjælpe?

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #226: 05 Apr 2013, 18:00 »

Hey freaks..

Er der nogle der ligger inde med en konge taktik til Brøndby?
Er i 2 sæson, blev nr 2 i første og sys de har luret min taktik lidt. Vinder kun med et enkelt mål når jeg vinder.. Taber heller ikke særlig stort..
Så scorer generelt for lidt..

Spiller 4-1-2-2-1 med en def midt, 2 centrale midt og 2 off kanter..

Spiller begrænset forsvar med mine center i bagkæden og en taget mand på toppen...
Eller ikke det store , min udråb i kampen er primært: få bolden fremad, udnyt kanterne og få bolden ind i boksen..

Har ikke rigtig solgt eller købt noget specilt..

Hvem kan hjælpe?

Indtil videre har jeg fået rigtig meget ud af den taktik fra Crazy Pouls Nordens Flagskib 2.0. Smiley

Donetsk
Ynglingespiller

« Svar #227: 05 Apr 2013, 23:33 »

Jeg spiller med udgangspunkt i westers swansea taktik, hvor jeg smider en OMC ned som DMC og kører med boldvindende midtbane også.
Er i pokalfinalen nu, og skal møde Aarhus Fremad lol

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #228: 07 Apr 2013, 16:11 »

Så fik man sgu lige the double. Vil så også sige at vejen var reelt meget nem. Hele cuppen igennem, var min modstander fra 2. div og 1. div. Dette skete hele vejen op igennem cuppen, indtil finalen, hvor jeg mødte FCK. Men dem slog jeg så 2-1 i Parken, HAAH!  Djævel
I ligaen, spillede FCN så dårligt at de havnede på en 10. plads og FCK endte på 4. pladsen. De eneste der egentlig kunne røre mig, var den irriterende angrebsduo i AGF. Dumme Georgianere, eller hvad de hedder.
Så nu står den på spillerkøb, spillerkøb og spillerkøb... Eller, hvad man nu kan med de få midler de har.  Tunge

rani2109
Ynglingespiller

« Svar #229: 07 Apr 2013, 17:28 »

Er der ikke nogle som kan ligge et SS op af jeres taktik? Smiley og transfer fra 1. sæson

Winners never quit and quitters never win

rani2109
Ynglingespiller

« Svar #230: 09 Apr 2013, 15:57 »

Er lige blevet færdig med 1. sæson, og hvilken en Smiley

Jeg startede sæsonen med at sælge Glarence Goodson, da jeg mente han kunne tjene nogle gode penge ind, samtidig med at truppen havde andre gode midterforsvarer. Han blev solgt for 8,75, og det var for godt til at sige nej til!
For pengene købte jeg i stedet Martin Svensson, til min højre midtbane og til slut lejede jeg Jesper Lauridsen til venstrebacken.
Midt i efterårssæsonen, fik jeg et bud på 20 mio på Frank Semou. Jeg ville enlig gerne beholde ham, men 20 mio synes jeg var for mange penge til at kunne sige nej. Det betød dog at jeg var lidt tynd på midtbanen.

Jeg stiller op i en 4-4-2. Makienok og Antipas er mine guldklumper, 20 og 24 mål i superligaen hver, siger vist det hele!
I vinter pausen fik jeg på fri transfer tilgang af Jimmy Nielsen og Renantinho (fantastisk) og Marc pedersen (fejl castet). Samtidig med jeg købte Daniel a. Pedersen, som erstatning for Semou.
Det var dog også i de kolde vinter måneder at min hjernefrøs og ejg ikke fik forlænget med Dario Dumic, som ellers havde gjort det godt Skuffet
Jeg endte sæson med at vinde superligaen med 9 point ned til FCK Opstemt Opstemt og er nu klar til CL!
Så nu skal jeg ud at hente nogle forstærkninger til holdet

Skriv for billeder eller hvis der er andet i vil høre

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #231: 09 Apr 2013, 17:32 »

Så er jeg lige kommet til den første knockout runde. Dog regner jeg med at ryge ud med det samme. Men bare at komme så langt er mere end godt nok i mine øjne! Smiley

Ne1
Ynglingespiller

« Svar #232: 09 Apr 2013, 20:13 »

Jeg er godt nok ved at give op, synes det stortset er umuligt at begynde med Brøndby...
Der bruges alt for mange penge på løn, selvom jeg sælger både Jan K og Goodson, er jeg stadig i minus i lønnen, og har kun lige råd til at forny nogle af de kontrakter, som udløber om 1 år...Det resultere i en usædvanlig tynd trup, uden råd til at handle for, fordi man ikke lige finder en spiller der kræver 0,- i løn....men på den anden side, det er jo de samme problemer der er i virkeligheden....me n det er virkelig frustrerende...og derudover kan man ikke bare få lov at smide Bernburg på porten, selvom han tjener 6500£ i ugen, for at have et dårligt knæ og være ude i 12 måneder....
Jeg har prøvet forskellige versioner af 442 og et par gange noget 433, intet virker...så snart jeg får 1-2 skader kommer der talenter på banen, som med tiden sikkert bliver gode, men bare ikke har hvad der skal til, for at vinde kampe i suppen....
Er der nogen der har nogle gode råd, efter den nye database er kommet?

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #233: 09 Apr 2013, 20:26 »

Ja Bernburg er skide irriterende. Jeg er stadig ikke kommet af med ham!

rani2109
Ynglingespiller

« Svar #234: 10 Apr 2013, 12:46 »

Jeg er godt nok ved at give op, synes det stortset er umuligt at begynde med Brøndby...
Der bruges alt for mange penge på løn, selvom jeg sælger både Jan K og Goodson, er jeg stadig i minus i lønnen, og har kun lige råd til at forny nogle af de kontrakter, som udløber om 1 år...Det resultere i en usædvanlig tynd trup, uden råd til at handle for, fordi man ikke lige finder en spiller der kræver 0,- i løn....men på den anden side, det er jo de samme problemer der er i virkeligheden....me n det er virkelig frustrerende...og derudover kan man ikke bare få lov at smide Bernburg på porten, selvom han tjener 6500£ i ugen, for at have et dårligt knæ og være ude i 12 måneder....
Jeg har prøvet forskellige versioner af 442 og et par gange noget 433, intet virker...så snart jeg får 1-2 skader kommer der talenter på banen, som med tiden sikkert bliver gode, men bare ikke har hvad der skal til, for at vinde kampe i suppen....
Er der nogen der har nogle gode råd, efter den nye database er kommet?

Jeg valgte at sælge Goodson, som den eneste, for 8,75 mio. Det kan godt være han kun er 3 værd, men mange af de arabiske klubber er villige til at betale. Det der fik jeg en god skilling ind. Så skrev jeg nye kontrakter med Romme, Thygesen og Jan K, som barberede en stordel af min budget ned.
Udover det fik jeg solgt Semou for 20 mio, det hjalp selvfølgelig.

Taktisk spiller jeg også 4-4-2. Mine backs er sat til at lave mange indlæg mod targetman, som er Makienok.
Jeg spiller med en flad midtbane, for mine fløje er kanter og offensive og igen med mange indlæg mod Makienok. De 2 centrale hedder boldvindende defensiv (thygesen, holst) og den anden er dybdeliggende (Stryger, thygesen)
Angrebet er Makienok og Antipas. Makienok er targetman og Antipas er dybdeliggende, så han løber og tager nedfaldsbolde fra Makienok.
Udover det, har jeg min målmand til at sparkede udspark mod Makienok.

Makienok er sat som targetman og bolde til hovedet.

Håber det kan hjælpe lidt Smiley

Enzo
Manager

« Svar #235: 10 Apr 2013, 14:02 »

Jeg er igang med 5. sæson, og synes ikke af hvad jeg kan huske, at jeg havde de største nævnværdige problemer med truppen. Jeg hentede bare spillere på fri, og sørgede for at sælge min spillere videre for en god pris. Derudover brugter jeg spiller som Dumic, Holst og Norouzi som faste startere, hvilket gik helt fint. Har nu vundet suppen 4 år på stribe, og jeg har vist fået FC Kjøbenhavn af pinden. De ligger forresten og roder rundt i bunden  funny

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #236: 10 Apr 2013, 15:49 »

Jeg er igang med 5. sæson, og synes ikke af hvad jeg kan huske, at jeg havde de største nævnværdige problemer med truppen. Jeg hentede bare spillere på fri, og sørgede for at sælge min spillere videre for en god pris. Derudover brugter jeg spiller som Dumic, Holst og Norouzi som faste startere, hvilket gik helt fint. Har nu vundet suppen 4 år på stribe, og jeg har vist fået FC Kjøbenhavn af pinden. De ligger forresten og roder rundt i bunden  funny

Har heller ikke tabt en kamp til dem endnu  Tunge

Enzo
Manager

« Svar #237: 11 Apr 2013, 15:47 »

Har heller ikke tabt en kamp til dem endnu  Tunge
Men alligevel henter de spillere ind til summer, som ikke engang de kunne drømme om i virkeligheden.  Huh
What ever, Børndby for the win  Cool

Hvor langt er I andre nået?

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #238: 11 Apr 2013, 17:47 »

Skal igang med 3. sæson i Brøndby. Nu ser vi om det bliver min sidste. Men ville nu godt lige have dem placeret højere end FCK på den europæiske klubrangeringsliste . Smiley

rani2109
Ynglingespiller

« Svar #239: 11 Apr 2013, 17:58 »

Skal igang med 3. sæson i Brøndby. Nu ser vi om det bliver min sidste. Men ville nu godt lige have dem placeret højere end FCK på den europæiske klubrangeringsliste . Smiley

Må vi se dit hold? Smiley

Er selv igang med 2. sæson

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010