home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 482 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 126762 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #15: 19 Okt 2012, 20:49 »

@Anfield Road, gjorde det som det første jeg foretog mig så det kan være derfor de gik med til det? ligsom Mikael Nilsson i 2012'eren ville det inden man havde valgt sin målsætning. Havde som sagt Boenisch på prøve 4 uger først, det lod til at få hans krav ned da han så gik fri igen.
Fik Thygesen ned på 60k, Romme og Bernburg på 40k og Jan K helt ned på 35k, det var naturligvis mest af alt for at få frihed til at købe den venstrekant jeg søgte Smiley

@RiotAct Jeg bruger ham som Skarpretter, med en opstilling hvor mine backs søger mod baglinjen for at lave indlæg og mine fløje trækker ind i banen i det bredde spil. Derudover har fløjene max kreativ frihed.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

HRz
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #16: 19 Okt 2012, 20:53 »

Er der nogle store "nye" danske talenter ? Smiley

Og kan en af jer måske sende SS af de nye talenter i en pb ? (gerne de største fra hver superliga klub)

Hvis altså en af jer vil!
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #17: 19 Okt 2012, 22:48 »

Så fik jeg spillet sidste efterårs kamp, med stor succes, dog med undtagelse af pokalen, hvor mine reserver kun formåede at vinde 2 kampe før vi røg ud mod OB. I ligaen er vi dog ubesejrede, 50 point ud med 15 sejre og 5 uafgjorte, 40 mål scoret, 16 lukket ind og +24 score. Antipas er absolut forrygende, 19 mål, 9 oplæg 7,82 i snit og 8 gange kampens spiller, savnet af Krohn-Dehli bliver nærmere til frygten for hvor mange prygl vi ville have givet ud, hvis han også var her!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Frandsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #18: 20 Okt 2012, 18:59 »

Er startet op med BIF, og i mit spil er Jannik Hansen noget nær elendig! Til gengæld har jeg hentet en nordmand for 80 k i Sandefjord (Emil Johansen) som er venstre fløj, men dækker min højre fløj fremragende! Med hensyn til Goodson der har han scoret 6 mål i oktober, så jeg beholder ham nok lige til den storm er redet af. Derudover er Dario Dumic virkelig blomstret op på min CENTRALE MIDTBANE. Det er ret vildt, og han spiller fantastisk. Thygesen er min helt store stjerne, og ligger på en offensiv midt.

Med hensyn til klubbens underskud syntes jeg det er en meget svær opgave, det hele er et stort fallitbo og det er næsten umuligt at havde et + i enden af måneden.
Logged

For frihed, for folket, for fædreland! Den liberale fane vi fører frem!

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #19: 20 Okt 2012, 19:02 »

At det er noget nær umuligt at have plus ved månedens afslutning, kan da umuligt være en overraskelse da det er sådan i alle klubber  Huh
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #20: 20 Okt 2012, 21:40 »

Enig! Jeg har dog 34 mil i plus denne sæson lige nu (slutningen af Januar), der er stadig godt 35 mil i minus i alt, men jeg bider mærke i at under mig er der fremdrift. De kommer dog stort set fra min 1. plads ved vinter (33.4 millioner!) og så lidt fra salgene af Mcgrath (1 mil) og Goodson (2 mil), derudover har jeg i vinteren sendt Jan K til vejle for 0 kroner, skal så godt nok betale ham 22k om ugen indtil den udløber, men brugte ham slet ikke (1 kamp), og mener derfor at jeg sparer 13k om ugen ved at smide ham afsted, da han jo ikke ligefrem bliver yngre eller hurtigere.

Mit vinter mål med at finde en ny back er gået lidt i stå, har været tilfreds med dem begge egentlig, og der er jo Boenisch som SKAL være fast mand på den ene eller anden back fra nu af, så jeg vil lade ham prøve dem begge af en halvleg de 2 første forårskampe, og så får han den hvor han har gjort det bedst (i forhold til den som spillede 1. halvleg af kampene).

Har 30k til en lønudgift og 1.27 mil til handel lige nu, men kan ikke finde den rette mand til de penge, ender nok med at jeg køber en ung keeper da Tørnæs er utilfreds og der er lidt norsk interesse, ligesom Belgien også trækker lidt i Makienok lige nu, og med en utilfreds Akpoveta tror jeg at jeg skipper Simon afsted for et par mil og ligger Akpoveta på bænken. Har pt. 25 spillere i min trup, har ikke europa eller pokalen så jeg kan sagtens klare mig med 23 spillere frem til sommer, og så alt efter slutplaceringen, prøve at købe lidt ind.

Rommedahl er virkelig faldet i speed, 17/16 nu, så jeg begynder at omskole ham til angriber for så at gøre ham nyttig som reserve næste sæson, hvor det ligner at Jannik Hansen er min nye højrekant.

Edit; Det blev til et indkøb af en back alligevel, ikke en spiller som decideret er bedre end Randrup, men med salget af Goodson og udlejning af Durmisi til Silkeborg, mente jeg alligevel det var nødvendigt, da Joenson nok får lidt tid centralt, specielt fordi Albrechtsen ikke vil forlænge til den pris jeg ønsker (max 20k, han vil over 30), hvorfor jeg nu leder efter en ung spiller med mere fart. Spilleren er den Irske Brendan Moloney fra Nottingham Forrest for "kun" 300k, han er hurtig og okay allround teknisk uden at være noget geni, han er købt for at overholde budgettet uden at købe noget over tid, da jeg gerne vil have så mange penge som muligt at arbejde med, skulle vi vinde en CHL plads. Ryger Tørnæs skal der selvfølgelig ses efter en ny reserve keeper, da Aerts får lov at gå fri til sommer, med mindre han vil gå længere ned end de nuværende 7k om ugen, kunne nok godt køre med 2 keepere sæsonen ud, men hvis Ousted bliver skadet er jeg på den.

Har scoutet en del rundt, så vil lige dele et par navne jeg er studset over; Jørgen Skjelvik, 20-21årig venstre back, virkelig hurtig spiller. Kevin Dure, Central forsvarer, fin allround type, mangler dog lidt teknik/dribling for passe rollen som spillende forsvarer Smiley Kim André Madsen, endnu en god ung forsvarer. Er helt sikker på at 15 millioner til indkøb, kan forstærke samtlige vores kæder (minus angrebet hvor Antipas jo nærmest burde døbes Multipass Opstemt).

Håber virkelig mine drenge kan holde formen, og sikre det guld, og en CHL plads, ikke kun for økonomiens skyld, men også for fansne som helt sikkert nyder denne tid - og så ville det jo være skønt at få lidt transfer penge Wink


Edit 2; Tørnæs røg til Odd for 500k mens Simon røg til Start for 2 millioner og 30% af fremtidige salg, mit råd må derfor være; smid Makienok afsted med det samme hvis ikke du har planer om at bruge ham, for hans værdig er virkelig faldet.
« Seneste Redigering: 20 Okt 2012, 22:18 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

RiotAct
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #21: 20 Okt 2012, 22:34 »

Vinterpausen nærmer sig og jeg ligger stabilt i den bedste halvdel på trods af en frygtelig sæsonstart selv Auri ville utilfreds med, resultaterne flasker sig egentlig fint, selvom vi taber mange point på dumme uafgjorte (her er vi på niveau med Auri Smiley )

Mit problem er at jeg gerne vil ha vi spiller med spilstyrende - i mange kampe er vi helt nede på 30-40% af boldbesiddelsen.
Jeg ville meget gerne have nogle taktiske tips til hvordan mit hold bliver mere spilstyrende. Jeg ved det måske hører til i et ikke oprettet taktik-tråd, men måske nogle villle hjælpe her?

Jeg spiller for det meste en kontrollerende 4-5-1
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #22: 20 Okt 2012, 22:37 »

Bare sæt afleveringerne til kortere, og tildel spillerne nogle roller der gør at de ikke bare losser den op ad banen eller mister den  Smiley

Hvordan kommer i så hurtigt frem? Hvor hurtigt går jeres kampe, og hvad laver i mellem kampene?  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #23: 20 Okt 2012, 22:42 »

Mit bedste tip til det må være at sælge alle forsvarene, købe spillere med højere samarbejdsstyrke og afleveringer :p syntes det har meget at sige at de defensive kan holde på bolden og spille den rundt - uden dog at miste nogen defensivt på dem.

Derudover ville mere boldfaste kanter end Rommedahl måske kunne bruges? tror alt i alt holdet bare ikke er til at være boldbesiddende, selvom jeg da også selv prøver på at være det, men jeg ender også gerne på den negative side at 50%

Jeg har lige slået FC Svendborg 4-0 i en træningskamp, efterfølgende fik jeg lige den her lussing i hovedet; "Carsten Mikkelsen om Larsen: Det svært virkelig at forstå Brøndby IF, da de har det med at få gode resultater, men giver indtryk af, at de overpræsterer." Sådan en gavflab!

Lidt om mine planer; Spiller som sandsynligvis ryger til sommer; Aerts (37 år), Albrechtsen (33 år) og Randrup (24 år), en grundet alder og niveau, de to andre grundet lønkrav i forhold til niveau. Albrechtsen er afløseren fundet til, Norske Kim André Madsen som til sommer er 24 år, er forhånds købt for 2 millioner over 2 år, han kommer til at give Dumic kamp om pladsen ved siden af den nye viseanfører Stenderup!

Jeg flirter lidt med tanken om at prøve at sælge Thygesen til sommer for at satse på Jens Stryger Larsen centralt, ellers kunne Stryger godt få højrekanten for så at holde Jannik Hansen en sæson mere på bænken. Vil bruge Bernburg lidt mere hvis han er skadesfri, som indhopper, bare for at prøve at skaffe lidt interesse for ham, Mathias Ghert kunne også være et mulig salgsemne til sommer, da jeg spiller lidt mere defensivt således der ikke er brug for ham.

@Anfield Road, min kampe kører på den 3. hurtigste i 3D, kun nøgle og hurtigst muligt udenfor 3D - mellem kampene er det lidt scouting, læse beskeder (de er jo stadig ret standard for det meste) og så hygger jeg mig bare med at kigge på liga tabellen :p

Question: Hvorfor fa'en bliver alle mine indlæg en ren wall of text? Skuffet
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #24: 20 Okt 2012, 23:03 »

Question: Hvorfor fa'en bliver alle mine indlæg en ren wall of text? Skuffet

Fordi du er grundig  Thumbs Up Fortsæt bare den stil  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #25: 20 Okt 2012, 23:57 »

Jeg kan kun anbefale at bruge Bernburg!
Efter han kom sin skade kvit, har han scoret 5 mål i 4 kampe, 3 af de mål var i en kamp mod OB, hvor jeg vandt 1-4.
Ellers kan jeg også anbefale Lasse Vibe til venstre kanten! Han er en fuldgod erstatning for Krohnen Smiley
Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #26: 21 Okt 2012, 00:03 »

 Græder Boenisch blev lige skadet 3 dage før vi startede forårssæsonen, 2 uger uden ham, lige som han skulle til at slå igennem Skuffet Randrup starter også ud med med at have karantæne.

Fik lige set at Jonas Kamper kan erhverves gratis til sommer (2013), hvis man er hurtigt ude med riven, lagde mærke til ham da jeg fik mit første nederlag i sæsonen, mod Randers FC hvor han på to soloture, tørede Norouzi og smækkede den ind, og da FCK vandt 4-2 over FCM, er de nu kommet tættere på (4 point bagud), i tabellen. Stadig nok til at vi kan holde os i toppen, men der skal andre boller på suppen end det som blev leveret mod Randers. Til trods for en besked om at jeg underskrev ny aftale med Kamper, lader det til at være Randers der fik ny kontrakt med ham, og at den bare ikke har opdateret inde under kontrakt på spillerens side, hvor der stadig står han er indtil 2013, jeg venter og ser, men er ikke optimistisk omkring situationen.

Et nederlag i Aalborg senere, er der kun 1 positiv ting at sige. Vi kunne have været slagtet 6-0 af Due og Dalsgaard som Aab brugte på deres backs, de to havde 5-6 skud hver, og Ousted stod en pragtkamp, men et klumpet spil af Albrechtsen, kostede alligevel et mål, Due havde et pragtskud som Ousted redede og clearede venstreback hvor Albrechtsen lå, men Dalsgaard overmandede ham og skaffede en 1 måls sejr til Aab. Nu skal der vist til at ændres lidt i opstillingen, fordi det her er slet, slet ikke iorden. Jeg har jo ikke solgt nogle store spillere fra, Goodson roterede jo i forvejen mellem bænken og start-11'eren, men det var da det nærmeste. Nu er Due jo min nemesis i manager, han er altid galant for 2-3 oplæg/scoringer mod mig, så at vi kun lukker et mål ind mod Aab er dog lidt acceptabelt for mig. funny Kampens spiller blev også Ousted, med hele 9,6 for kampen (Aab havde 13 skud inden for rammen). Aab kampen var også min 22. kamp, hvilket vil sige vi går ind i den sidste 3. del af ligaen og satser hårdt på at vi får styr på det, så jeg kan skaffe den top 2 placering. Bonus info: FCK tabte deres 22. kamp, mod OB, også 1-0.


3. Kamp gik løs I Farum, hvor vi spillede godt 4 minutter da Norouzi tog et 1-2 raid ned af venstrekanten med Lebese, smukt samspil mellem de to, der endte ud med et klasse indlæg nærmest fra hjørneflaget til Antipas - 1-0! Straffe efter 23 minutter, og Thygesen svigter ikke far her fra pletten! 2-0. Stenderup lavede desværre et selvmål, i en upresset situation efter godt 40 minutter - virkelig skuffende. Lige som jeg havde afskrevet Rommedahl som fast mand næste sæson, tog han lige hånd om en clearing på et frispark, og satte derefter i løb hvor først Adu, så Stockholm, så Kildentoft og sidst Okore blev sat, før han lobbede den over Hansen i Målet. God afslutning på 1. Halvleg - 2. Halvleg starter med 2 store Ousted aktioner, først en friløber og så et hug fra kanten af feltet af en ellers skarp Lorentzen, Pezzoni var udtaget i stedet for Semou, da vores defensiv haltede og min DMC reserve var den eneste som faktisk var kamplar nok til at hoppe ind og tage en hel kamp, for at prøve noget anderledes, han var ikke overbevisende, men det var dog lidt forandring. Boenisch fik de sidste 15 minutter, uden at give større væsen af sig. Øyvind Hoås scorede desværre et reducerende mål til sidst som fik Dumic til at se skidt ud, hvilket gjorde at mens holdet fik ros, fik centerforsvarende hug. Vi vandt dog kampen 3-2, regner med det betyder vi har stoppet den sørgelige stime.


Edit: 7 minutters overtid? hvad har FCK ikke betalt den dommer!? puha, i 2. minuts overtid får Pezzoni scoret for mig, hvilket sikre os sejren (nødvendigt!), men dommeren kører den yderligere 4 minutter over ekstratiden, rent totur! sidste spillerunde, 72 point mod FCK's 71. AGF og Esbjerg kan gå arm i arm ned i første division Smiley.

glimrende første sæson! CHL bold? JO TAK! Så kan de godt hoste op med nogle gysser til indkøb! crazy
« Seneste Redigering: 21 Okt 2012, 03:55 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #27: 21 Okt 2012, 08:54 »

Kunne man få jeres taktikker at se? har selv haft lidt taktiske vanskeligheder (uden at gå rigtig i dybden med fm 13 endnu) her i starten og ville være interessant at se, hvordan i får så stor en succes ud af et svækket hold Smiley
Logged

Lasse Jatta
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #28: 21 Okt 2012, 16:49 »

Er der en der gider at poste et SS af Quincy Antipas, der er jo mange der har beskrevet ham som vanvittig  Opstemt
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #29: 21 Okt 2012, 17:06 »

Logged

Supra Societatem Nemo

Sider: 1 [2] 3 4 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010