home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 553 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 126693 gange)
Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #405: 11 Jul 2013, 15:42 »

Har fuldstændig glemt at opdatere, så er allerede gået i gang med 2. sæson.

Første sæson blev til en tilfredsstillende 2. plads. Spillerne har udviklet sig fint. Af positive overraskelser kan nævnes Falkesgaard, som har udviklet sig fint og sat sig på keeper posten, samt Kristian Andersen der spillede kanon i den sidste tredjedel af sæsonen og som kommer til at starte inde i næste sæson.

Vi fik kun to spillere ind via ungdomsholdet, som kan udvikle sig til profiler på førsteholdet, så jeg må håbe at vi i fremtiden kan få en bedre økonomi, så jeg kan forbedre mine ungdomsfaciliteter.

Ellers kan det nævnes at jeg har investeret i nye trænere og at træningsfaciliteter nne også ser ud til at blive forbedret, så det går fremad med projektet.
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #406: 15 Jul 2013, 15:22 »

Har fuldstændig glemt at opdatere, så er allerede gået i gang med 2. sæson.

Første sæson blev til en tilfredsstillende 2. plads. Spillerne har udviklet sig fint. Af positive overraskelser kan nævnes Falkesgaard, som har udviklet sig fint og sat sig på keeper posten, samt Kristian Andersen der spillede kanon i den sidste tredjedel af sæsonen og som kommer til at starte inde i næste sæson.

Vi fik kun to spillere ind via ungdomsholdet, som kan udvikle sig til profiler på førsteholdet, så jeg må håbe at vi i fremtiden kan få en bedre økonomi, så jeg kan forbedre mine ungdomsfaciliteter.

Ellers kan det nævnes at jeg har investeret i nye trænere og at træningsfaciliteter nne også ser ud til at blive forbedret, så det går fremad med projektet.

fedt du allerede har fået gang i Kristian Andersen, glæder mig til at følge dine updates Smiley Thumbs Up Thumbs Up
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #407: 15 Jul 2013, 15:47 »

Jeg har sku endnu engang glemt at opdatere og er nu igang med 4. sæson. Den 3. sæson bød på endnu et mesterskab og endnu en pokaltitel. Det lykkedes os ikke at komme i Champions League, men vi kom dog videre fra gruppe spillet i Europa League og slog AZ ud i den første Knockout Runde, hvilket er meget tilfredsstillende. Makienok var sæsonens helt store profil og scorede et hav a mål. Kristian Andersen blev kåret til årets u21 Spiller, så man må sige at han var en profil.

Op til sæsonen blev Frederik Holst utilfreds og han blev derfor sendt videre til Basel for 34 millioner. Dette betød at jeg manglede en højre back. Valget faldt på Rene Joensen, som jeg de sidste par sæsoner har skolet til at skulle spille højre back. Han skuffede ikke og er allerede en af de bedste spillere i truppen. Hvor lang tid jeg kan holde på¨ham er ikke til at sige, men jeg har en Anusic, som begynder at røre på sig, til at overtage efter ham.

Mange af mine spillere har udviklet sig utrolig meget. Laver snart en opdatering, hvori jeg smider nogle billeder op af de spillere, som ser ud til at blive til noget, samt nogle af mine Regens.

Jeg har kun et problem med min trup og det er at jeg åbenbart kun udvikler defensive spillere og venstre kanter i mit ungdomssystem, hvilket kan blive problematisk for fremtiden.

I en sidste note kan det nævnes at jeg har fået opgraderet både Trænings og Ungdomsfaciliteter og at ungdomsfacilitetern e er ved at blive opgraderet igen.
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #408: 15 Jul 2013, 17:49 »

Jeg er gået lidt død i mit spil. Udfordringen er stadig interessant, men problemet ligger i at min trup er god nok til at spille med om mesterskabet hvert år, men er lysår fra at kunne skabe reel europæisk succes, derfor tager jeg en pause fra dette spil, indtil jeg finder motivationen frem igen, hvilket jeg er sikker på at jeg gør!!
Logged

Bruun99
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #409: 18 Jul 2013, 19:38 »

Er startet med Brøndby! For 5 gang i det her år og håber det lykkes for mig nu! Mit mål med Brøndby er en top 5 placering i ligaen og semifinalister i pokalen. Har forlænget mange kontrakter og har også solgt rimeligt godt
Goodsen- 6.000.000
Jan k- 3.000.000
Rommedahl- 4.000.000
Tørnæs- 1,5 mio

Købt:
Lukas hradecky 4,75 mio
Martin Ørnskov 4,75 mio
Michael almeäck 2 mio
Ligesom i virkeligheden
Har også planer om at leje Kasper Larsen fra OB
Hvis i kan komme med nogle gode råd til hvem jeg kan leje/købe til en høre kant helst billigt så vil jeg blive glad
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #410: 19 Jul 2013, 16:40 »

Hvis jeg var dig, ville jeg bare udvikle Jannik Hansen. I mit spil har han udviklet sig til en landsholdsspiller og han spiller kanon. Superligaen har så ringe et niveau, at man sagtens kan tillade sig at bruge de unge spillere, uden at man taber alt for meget.
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #411: 19 Jul 2013, 18:11 »

Er startet med Brøndby! For 5 gang i det her år og håber det lykkes for mig nu! Mit mål med Brøndby er en top 5 placering i ligaen og semifinalister i pokalen. Har forlænget mange kontrakter og har også solgt rimeligt godt
Goodsen- 6.000.000
Jan k- 3.000.000
Rommedahl- 4.000.000
Tørnæs- 1,5 mio

Købt:
Lukas hradecky 4,75 mio
Martin Ørnskov 4,75 mio
Michael almeäck 2 mio
Ligesom i virkeligheden
Har også planer om at leje Kasper Larsen fra OB
Hvis i kan komme med nogle gode råd til hvem jeg kan leje/købe til en høre kant helst billigt så vil jeg blive glad

Din trup ser god ud efter dine indkøb, flot at du har fået dem så billigt.

Makienok er og bliver et bæst som komplet/targetmand.

Antipas kan med fordel udnyttes med stor frihed som invendig eller som skarpretter helt oppe på toppen.

Jannik Hansen spiller kanon på kanten, og kan udvikle sig virkelig godt.

Frederik holst og Semou skal du forlænge med så meget som du kan, begge bliver en klasse for sig, og kan sælges med STOR gevinst.

Sune Killerich spiller altid godt, og har i mit save scoret adskillige hattrick på hjørne, ved at sparke til fjerneste stolpe og placere ham der, Samme gælder Dumic, og Stenderup.

Thyge plejer at trække holdet på de dage hvor alle andre stinker, han er brilliant på både CM og COM, og så spiller han faktisk også en sublim Højre wing (support)

Jens Stryger på kanten, som wing eller indvendig er også godt, han kan også agerer spilfordeler, synes dog det er synd at bruge ham i den rolle.

Ud med Randrup, ind med en forstærkning i anden sæson.

Holst fungere i øvrigt bedst på midten har jeg erfaret, derfor kan du med fordel hente en højreback. Evt, også investerer i Kadri til VB, han er rigtig god at bruge hvis du spiller med offensive backs som jeg selv.

Casper Sloth, AC, Laudrup, Killerich, Emil larsen og Kadri er alle danske navne jeg har rigtig gode erfaringer med i den danske liga og brøndby.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Svartovich
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #412: 19 Jul 2013, 18:20 »

Er startet med Brøndby! For 5 gang i det her år og håber det lykkes for mig nu! Mit mål med Brøndby er en top 5 placering i ligaen og semifinalister i pokalen. Har forlænget mange kontrakter og har også solgt rimeligt godt
Goodsen- 6.000.000
Jan k- 3.000.000
Rommedahl- 4.000.000
Tørnæs- 1,5 mio

Købt:
Lukas hradecky 4,75 mio
Martin Ørnskov 4,75 mio
Michael almeäck 2 mio
Ligesom i virkeligheden
Har også planer om at leje Kasper Larsen fra OB
Hvis i kan komme med nogle gode råd til hvem jeg kan leje/købe til en høre kant helst billigt så vil jeg blive glad
Køb Selnæs for 2,3 millioner, han bliver konge. Jacob Dehn kan også gå hen og blive Superligaens bedste forsvar. Fra spilstart koster han ca. 1,8 million. Jeg plejer at sælge Semou fordi han for mig får røde kort i næsten hver kamp.

Også nogle ret gode køb du har lavet, især Hradecky og Almebäck bliver vigtige.
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #413: 19 Jul 2013, 18:24 »

Køb Selnæs for 2,3 millioner, han bliver konge. Jacob Dehn kan også gå hen og blive Superligaens bedste forsvar. Fra spilstart koster han ca. 1,8 million. Jeg plejer at sælge Semou fordi han for mig får røde kort i næsten hver kamp.

Også nogle ret gode køb du har lavet, især Hradecky og Almebäck bliver vigtige.

glemte fuldstændig at nævne Dehn, han bliver rigtig god.

Thomas Drage kan også anbefales! han spiller helt fantastisk
http://www.youtube.com/v/mdfd0cZD-j0


Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Bruun99
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #414: 19 Jul 2013, 20:55 »

Tusind tak for de gode råd! Har valgt at udvikle jannick Hansen, men gad også godt have haft selnæs!:) valgte også lige at købe Ulrik Flo, da han bombede i tippeligaen!
Endnu en gang tak:)
Logged

Bruun99
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #415: 19 Jul 2013, 22:01 »

Bruger i Patrik da Silva? Og hvordan bruger i Jens stryger og Holst 😃
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #416: 19 Jul 2013, 22:40 »

Jeg syntes ikke at Da Silva bliver til noget, så jeg plejer at holde fast i Norouzi. Nu har jeg jo gang i et spil hvor jeg ikke må købe nogle spillere og der har Norouzi siddet på pladsen de første 2-3 sæsoner, med Durmisi som reserve.

jeg brugte Holst som højre back, fordi det passede bedst ift. min trup fra start, men han er sådan en klasse spiller at man kan bruge ham på både CM, CDM og HB med stor succes, så bare brug ham der hvor du mangler en mand og lad ham blive starter der og skol ham til at spille den position naturligt.

Stryger har for mig været en Utility spiller, som jeg bruger på en masse forskellige positioner, men vil vurdere at hans stats passer bedst til at spille på kanten.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #417: 19 Jul 2013, 23:23 »

Bruger i Patrik da Silva? Og hvordan bruger i Jens stryger og Holst 😃
da Silva er heller ej blevet til noget for mig, men brugte ham heller ikke, og det er jo vigtigt for udviklingen af en spiller. Smiley
Logged

Bruun99
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #418: 20 Jul 2013, 00:46 »

Okay,  havde satset lidt på da Silva i første sæson, da jeg solgte norouzi og lejede riza ud for at han fik mere erfaring.
Er i anden sæson nu, og ligger nummer 1 efter 6 kampe! Får Patrick Kristensen, Danny Olsen og Kasper fisker til januar 2014
Har også lige skrevet kontrakt med Thomas Kahlenberg, på fri transfer. Så føler at jeg har et godt hold! Slå også Twente i første Champions League kvalifikations kamp:) er der noget fremtid i akpoveta og hjulsager:)
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #419: 20 Jul 2013, 01:04 »

Bruger i Patrik da Silva? Og hvordan bruger i Jens stryger og Holst 😃

Silva stinker i FM, så er det sagt.
Stryger bruger jeg som Wing support, både på højre og venstre, kommer an på dagsformen.

Holst bruger jeg som DybdeliggendePM CM eller CDM - DybdeliggendePM
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010