home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 244 Gæster Online.

Indlæg: 1132744 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 29 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 127657 gange)
claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #375: 20 Jun 2013, 22:35 »

seriøst ?? Smiley Så er han da ret overvurderet i fm Opstemt men nej ville da være synd at DG ham Smiley Jeg synes falken er en spændende målmand lidt atypisk, bl.a. med sine sydamerikanske udspark, hvad har han i udspark, for den kunne måske godt forhøjes lidt Smiley Men "farver" nok lidt mit billede af ham, at jeg finder ham spændende  så tror måske du er bedre til at vurdere ham Smiley
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #376: 20 Jun 2013, 22:49 »

seriøst ?? Smiley Så er han da ret overvurderet i fm Opstemt men nej ville da være synd at DG ham Smiley Jeg synes falken er en spændende målmand lidt atypisk, bl.a. med sine sydamerikanske udspark, hvad har han i udspark, for den kunne måske godt forhøjes lidt Smiley Men "farver" nok lidt mit billede af ham, at jeg finder ham spændende  så tror måske du er bedre til at vurdere ham Smiley

Som tdl. målmand, er jeg faktisk ret vild med falken, kan dog også se hans mangler. Har givet ham 10 mere i potential.
Hans Mexicaner spark er jeg også vild med! for satan hvor var det mit yndlingsspark, men også svært at mestre!!!
Brugte godt mange timer med Jimmy Hansen og Billy Stewart på at træne det spark!
Men ja, er fan er falken ligesom dig, ser ham som den næste store danske målmand  Thumbs Up Thumbs Up
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #377: 20 Jun 2013, 22:59 »

Så er den uploaded og klar til brug
http://www.2shared.com/document/G1A4ot9Y/BIIF.html
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Svartovich
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #378: 20 Jun 2013, 23:52 »

men nej ville da være synd at DG ham Smiley
Synd? Det skal vel være så realistisk som muligt, ellers kan vi jo lige lige så godt give hele start-11eren 20 taller over det hele. Wink
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #379: 20 Jun 2013, 23:59 »

Synd? Det skal vel være så realistisk som muligt, ellers kan vi jo lige lige så godt give hele start-11eren 20 taller over det hele. Wink

Han er DG so dont worry
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #380: 21 Jun 2013, 16:41 »

Har lige startet et spil med den nye database, det er rigtig godt arbejde hr Dehli Smiley Eneste minus er at Hjulsager ikke har så højt potentiale som man kunne håbe men ellers lækkert Smiley 
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #381: 21 Jun 2013, 17:18 »

Har lige startet et spil med den nye database, det er rigtig godt arbejde hr Dehli Smiley Eneste minus er at Hjulsager ikke har så højt potentiale som man kunne håbe men ellers lækkert Smiley 

Så lidt Smiley
Husk hans PA er -7 dvs. hans Acutual PA kommer til at ligge mellem 110-140 fra spil til spil Smiley

Håber også i andre nyder godt af den! Fortæl gerne hvem i bruger, hvad jeres plan er nu hvor i har en kæmpe talentmasse, og hvordan i spiller!

-Dehli
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #382: 22 Jun 2013, 16:46 »

Jeg har længe haft i tankerne at prøve Brøndby af, da det må være en kæmpe udfordring at vende tilbage til toppen af dansk fodbold. Jeg har gennemgået truppen og jeg har bl.a. solgt Goodson for 11.000.000 kroner, hvilket har skabt bedre arbejdsvilkår for mig. Jeg vælger at gamble og er derfor nu i gang med at forlænge kontrakter med de spillere, der har kontraktudløb næste sommer. Jeg har besluttet mig for hvem jeg vil forlænge med og hvem der får lov til at smutte, men jeg er i tvivl om det kan svare sig at forlænge med Albrechtsen og Randrup?

Martin A vil en ugeløn på 28k, hvor han nu får 15k, mens Randrup ønsker 24k, hvor han får 15k nu. Min vurdering er at det er ALT for meget på nuværende tidspunkt, så jeg vil derfor vente til vinter med at indlede forhandlinger med de to, men spørgsmålet er om det kan svare sig at forsøge at holde på dem?
Logged

- Veni, vidi, vici -

vikt0731
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #383: 22 Jun 2013, 17:22 »

Hej Dehli  Wink Kan ikke downloade databasen  Sur Skuffet Kan man ikke få en vejledning  ?Thumbs Up
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #384: 22 Jun 2013, 17:53 »

Jeg har længe haft i tankerne at prøve Brøndby af, da det må være en kæmpe udfordring at vende tilbage til toppen af dansk fodbold. Jeg har gennemgået truppen og jeg har bl.a. solgt Goodson for 11.000.000 kroner, hvilket har skabt bedre arbejdsvilkår for mig. Jeg vælger at gamble og er derfor nu i gang med at forlænge kontrakter med de spillere, der har kontraktudløb næste sommer. Jeg har besluttet mig for hvem jeg vil forlænge med og hvem der får lov til at smutte, men jeg er i tvivl om det kan svare sig at forlænge med Albrechtsen og Randrup?

Martin A vil en ugeløn på 28k, hvor han nu får 15k, mens Randrup ønsker 24k, hvor han får 15k nu. Min vurdering er at det er ALT for meget på nuværende tidspunkt, så jeg vil derfor vente til vinter med at indlede forhandlinger med de to, men spørgsmålet er om det kan svare sig at forsøge at holde på dem?

Jeg mener ikke at de er det værd. I centerforsvaret har man i forvejen også Dumic og Stenderup, som begge er gode superligaforsvarer og man har Mads Nielsen og Rene Joensen, som er talentfulde unge spillere. Randrup finder jeg sådan se bare ringe og man burde kunne hente en bedre spiller til den position i anden sæson, eller omskole Holst, eller bruge Rene Joensen på position, så der skulle være masser af muligheder.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #385: 23 Jun 2013, 15:26 »

Jeg mener ikke at de er det værd. I centerforsvaret har man i forvejen også Dumic og Stenderup, som begge er gode superligaforsvarer og man har Mads Nielsen og Rene Joensen, som er talentfulde unge spillere. Randrup finder jeg sådan se bare ringe og man burde kunne hente en bedre spiller til den position i anden sæson, eller omskole Holst, eller bruge Rene Joensen på position, så der skulle være masser af muligheder.

Godt.. Så er vi enige Thumbs Up Jeg regner også med at lade Jan Kristiansen gå selvom han er villig til at gå med til en ny løn på 55.000 kroner i ugen i stedet for 102.000 kroner.. Wink

Oke Akpoveta? Er han værd at satse på? altså bare som backup?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Svartovich
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #386: 23 Jun 2013, 15:30 »

Jeg har længe haft i tankerne at prøve Brøndby af, da det må være en kæmpe udfordring at vende tilbage til toppen af dansk fodbold.
Overhovedet ikke, vandt mesterskabet 3 år i træk fra anden sæson sidst jeg spillede med dem, og så gad jeg ikke spillet mere. De har jo en virkelig talentfuld trup. Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #387: 23 Jun 2013, 20:25 »

Overhovedet ikke, vandt mesterskabet 3 år i træk fra anden sæson sidst jeg spillede med dem, og så gad jeg ikke spillet mere. De har jo en virkelig talentfuld trup. Smiley

Hvordan gik det første?

Jeg synes godt at jeg kan mærke at spillerne er maks pressede, men omvendt er der masser af gåpåmod og talent.. Jeg er i skrivende stund på 6. pladsen efter tolv runder og det er vel okay.. Burde nok ligge 4/5 stykker, men mon ikke det kommer Wink

Er der nogen der kan poste et SS af Jannik Hansen? Hvor god bliver han? Han virker MEGET lovende.. Peace Han har pt. spillet 12 kampe, lavet 6 assist og scoret 2 mål, men han har kun spillet til 6,91.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Svartovich
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #388: 23 Jun 2013, 20:44 »

Hvordan gik det første?

Jeg synes godt at jeg kan mærke at spillerne er maks pressede, men omvendt er der masser af gåpåmod og talent.. Jeg er i skrivende stund på 6. pladsen efter tolv runder og det er vel okay.. Burde nok ligge 4/5 stykker, men mon ikke det kommer Wink

Er der nogen der kan poste et SS af Jannik Hansen? Hvor god bliver han? Han virker MEGET lovende.. Peace Han har pt. spillet 12 kampe, lavet 6 assist og scoret 2 mål, men han har kun spillet til 6,91.. Wink

Første kom jeg på en 4. tror jeg. Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #389: 23 Jun 2013, 21:01 »

Første kom jeg på en 4. tror jeg. Smiley

Cool.. Så er jeg ikke helt ved siden af funny
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010