home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 921 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM13
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 86 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM13  (Læst 200733 gange)
culaz
Ynglingespiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #1215: 07 Sep 2013, 15:53 »

Hey Folkens..
Jeg ønsker at starte et save med et hold som tidligere har været et storhold, men er på vej ned af bakke og har en dårlig økonomi som jeg kan rette op på. Det skal være i en af de 4 store ligaer..

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #1216: 07 Sep 2013, 16:18 »

Hey Folkens..
Jeg ønsker at starte et save med et hold som tidligere har været et storhold, men er på vej ned af bakke og har en dårlig økonomi som jeg kan rette op på. Det skal være i en af de 4 store ligaer..

Roma måske?

Tavares
Manager

« Svar #1217: 07 Sep 2013, 16:24 »

Hey Folkens..
Hvis du er frisk på et længere spil, så prøv Dynamo Dresden. Det tog mig godt nok 9 sæsoner, men Bundesligaen fik jeg da vundet! De har ikke noget der minder om en fantastisk trup, og deres økonomi er ikke noget at råbe hurra det. Smiley

Bruno Caboclo. Siger det bare.

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #1218: 07 Sep 2013, 21:52 »

Hertha Berlin, har vel vaeret en form for storhold :-)

Gungner
Gæst

« Svar #1219: 08 Sep 2013, 22:07 »

Hello Freaks

Søger lidt hjælp med at få gang i et længerevarende spil. Har indtil videre fået samlet en shortlist med disse tre hold:

Glasgow Rangers:
For at få gang i en "Rising from the ashes" historie, og se om jeg kan rykke op tre gange i træk. Derudover er der jo udfordringer med transferforbud og meget andet.

Napoli:
De har et spændende hold, og jeg vil gerne prøve et andet italiensk hold end Inter, Milan og Juventus som jeg normalt spiller med. Derudover ser jeg Napoli som et godt hold der har mesterskabs potentiale.

Liverpool:
Næsten samme begrundelse som med Napoli.

Hvad synes i? Hvad kan i anbefale? Hvilken af de tre ovenstående klubber kan i anbefale?
Måske et helt fjerde hold der minder lidt om et af de tre hold?

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #1220: 08 Sep 2013, 22:23 »

Jeg synes det ret svært og vælge mellem de hold !! Smiley
Rangers vil self tage mange sæsoner men en god udfordring

Napoli vil også være fedt men ikk så svært fordi din eneste kæmpe modstander er Juventus ( synes Napoli har et bedre hold end Milan og Inter ) Smiley

Liverpool ville også være fedt med at føre dem til tops igen

Ellers er der southhampton som jeg personlig er vild med. De har ingen gæld spænende trup rigtig gode trænings faciliteter og self sund økonomi.
Jeg fik selv cirka 129 mil til handle for ( nit mål for sæsonen var slutte midt i tabellen)
Og til december fik jeg lige pludselig 210 millioner Smiley tror helt klart man kan føre dem til tops
« Seneste Redigering: 08 Sep 2013, 22:25 af manutdman » Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #1221: 08 Sep 2013, 22:28 »

Hello Freaks

Hvad synes i? Hvad kan i anbefale? Hvilken af de tre ovenstående klubber kan i anbefale?
Af de tre hold ville jeg vælge Napoli, men som manutdman også siger måske ikke den største udfordring.
Ellers kan jeg anbefale Valencia. Dem spiller jeg selv med, og der er lidt udfordring i at vælte specielt Barca af tronen...

Veni, vidi, vici

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #1222: 08 Sep 2013, 22:33 »

Hello Freaks

Søger lidt hjælp med at få gang i et længerevarende spil. Har indtil videre fået samlet en shortlist med disse tre hold:

Glasgow Rangers:
For at få gang i en "Rising from the ashes" historie, og se om jeg kan rykke op tre gange i træk. Derudover er der jo udfordringer med transferforbud og meget andet.

Napoli:
De har et spændende hold, og jeg vil gerne prøve et andet italiensk hold end Inter, Milan og Juventus som jeg normalt spiller med. Derudover ser jeg Napoli som et godt hold der har mesterskabs potentiale.

Liverpool:
Næsten samme begrundelse som med Napoli.

Rangers er en fed udfordring. Det er et godt hold som sagtens kan rykke op alle gange. Med lidt tilgang kan du også vinde mesterskabet. Og der er good Ground for Champions League med faciliteter, stadion og tilskuerindtægter:-)

MichaelPaw
Gæst

« Svar #1223: 09 Sep 2013, 12:59 »

Haii freaks

Jeg søger et nyt save, efter jeg blev træt af at spille med mit viborg og AIK hold.

Det jeg søger er et hold som jeg kan spille med i 5 sæsoner +

Penge hmm, de må da gerne have lidt at gøre godt med.

De må gerne spille i England. Det må ikke være et tophold.

Har selv tænkt på Portsmouth, Men er det en for stor opgave?

Ellers må i gerne komme med et bud Smiley
« Seneste Redigering: 09 Sep 2013, 13:26 af MichaelPaw » Logged

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #1224: 09 Sep 2013, 13:52 »

Brighton

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

euthenasia
Reserveholdsspiller

« Svar #1225: 09 Sep 2013, 13:55 »

Er selv startet med Newcastle. De har potentiale, med en masse gode franske spillere og en del talenter og store salgs objekter. Sørg dog for at få forstærket holdets bredde, i sær forsvaret, idet min erfaring er mange skader!!! Smiley

LFC & OB!!!

TimE
Førsteholdsspiller

« Svar #1226: 09 Sep 2013, 14:54 »

Det er sjovt at spille med Portsmouth, men der er nogen gange der bugger. Der kan være gange hvor du ikke får lov til at signe nogen overhovedet, selvom klubben er blevet overtaget og kommet ud af adminstationen.
Derudover har de absolut ingen penge at starte med Smiley

Men det er noget af det sværeste jeg selv har været igang med, da holdet er eeeelendigt når du starter.

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

MichaelPaw
Gæst

« Svar #1227: 09 Sep 2013, 15:05 »

Det er sjovt at spille med Portsmouth, men der er nogen gange der bugger. Der kan være gange hvor du ikke får lov til at signe nogen overhovedet, selvom klubben er blevet overtaget og kommet ud af adminstationen.
Derudover har de absolut ingen penge at starte med Smiley

Men det er noget af det sværeste jeg selv har været igang med, da holdet er eeeelendigt når du starter.

Det kunne være sjovt at få dem op i PL igen Smiley Men det tager vel tid, da man har et dårlig hold plus man ingen penge har  Smiley

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #1228: 09 Sep 2013, 15:09 »

Som TimE siger, kan du prøve portsmouth, et spil med massernaf udfordringer og modgang, men hvor det langsigtede mål må være at få dem tilbage i premier league, samt at få rettet op på den elendige økonomi. Ellers kunne du prøve southampton, spændende ungt hold, gode faciliteter og en helt fin økonomi, hvor der efter et par sæsoner burde være mulighed for at kæmpe med om mesterskabet.
Personligt er jeg startet op med everton. Økonomisk set er der ikke det store at gøre godt med, men sælger du de to store stjerner baines og fellaini er der muligheder for at skabe dit eget hold, og eventuelt bygge holdet op om britiske spillere som jeg selv har gjort. Der burde også være en fin portion udfordring i det spil.

MichaelPaw
Gæst

« Svar #1229: 09 Sep 2013, 15:16 »

Som TimE siger, kan du prøve portsmouth, et spil med massernaf udfordringer og modgang, men hvor det langsigtede mål må være at få dem tilbage i premier league, samt at få rettet op på den elendige økonomi. Ellers kunne du prøve southampton, spændende ungt hold, gode faciliteter og en helt fin økonomi, hvor der efter et par sæsoner burde være mulighed for at kæmpe med om mesterskabet.
Personligt er jeg startet op med everton. Økonomisk set er der ikke det store at gøre godt med, men sælger du de to store stjerner baines og fellaini er der muligheder for at skabe dit eget hold, og eventuelt bygge holdet op om britiske spillere som jeg selv har gjort. Der burde også være en fin portion udfordring i det spil.
Har et online save med southampton hvor jeg spiller imod en af mine venner. Jeg vandt the triple i anden sæson  Opstemt Vandt PL, FA cuppen og EL  Opstemt Det var så vildt!!!!! Min ven blev kun nummer 15 med swansea  funny

Og everton nej tak, da jeg er Liverpool fan  Tunge

Sider: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 86 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010