home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 1128 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM13
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 86 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM13  (Læst 200848 gange)
manutdman
Førsteholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #1125: 30 Jul 2013, 21:58 »

Southampton er den bedste mulighed i mine øjne. Så vidt jeg ved, er deres økonomi god. De har fremragende talenter, og har allerede gode spillere som Gaston Ramírez.
Fuldstændig enig her spiller selv med den fremragende klub med talenter og fremragende spillere som Luke shaw, clyne, schneiderlein, wayamba, ramírez og lambert:)
Har selv købt hughes paredes le fondre fischer Tom Nice  og self mason bennet:)

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #1126: 31 Jul 2013, 20:47 »

Så gik den ikke længere... Jeg er nu i 11. sæson i mit Southampton spil og Liverpool kunne ikke være med længere og er nu rykket ned i Championship.

Så er spørgsmålet så om jeg skal blive i Southampton som jeg virkelig har fået til at være en storspiller inden for fodbold. Jeg har vundet PL de sidste 5 sæsoner og er på vej mod min tredje CL titel i træk. Jeg har efterhånden bygget et rimelig stærkt hold op, dog om meget unge spillere, da jeg kun har 4-5 stykker over 25 å. Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal blive ved med at køre videre i Southampton eller om jeg skal tage udfordringerne op i Liverpool, hvis de vælger at fyre deres manager..

Hvad siger i?

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Svartovich
Gæst

« Svar #1127: 31 Jul 2013, 20:57 »

Eftersom du allerede dominere England, ville jeg tage Liverpool. Specielt fordi det ser ud som om du er fan af dem (dit avatar). Hvis jeg havde et spil hvor Arsenal rykkede ned, ville jeg have jobbet med det samme, medmindre jeg var i gang med at bygge noget op, men du virker rimelig dominerende allerede.

darkalf
Manager

« Svar #1128: 31 Jul 2013, 21:04 »

Havde da helt sikkert taget Brighton hvis de var rykket ned så bare igang med at skrive ansøgning til LFC

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #1129: 31 Jul 2013, 21:15 »

Jeg står bare og skal til at udskifte de helt store stjerner på holdet, fordi de efterhånden kræver for meget i løn. Klubbens sponsorfaciliteter er ikke lige fulgt med fremgangen i klubben desværre. Så det er enten at blive i Southampton og hive endnu flere talenter op fra u-18 holdet eller at tage jobbet i Liverpool (som dog ikke har fyret træneren endnu?) og sælge alle de gamle spillere de har og så bygge noget ungt og solidt op der.

Tak for input, må se hvad jeg gør hvis jeg får tilbuddet. Lige nu kritisere jeg i hvertfald deres manager i pressen.. Opstemt

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #1130: 01 Aug 2013, 22:25 »

Hvem kunne være sjove at starte op med med summer-updaten?
gerne flere forslag & begrund gerne Opstemt

Det skal ikke være de ny oprykker fra PL og det skal ikke være villa eller monaco.
« Seneste Redigering: 01 Aug 2013, 22:30 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #1131: 01 Aug 2013, 22:38 »

Hvem kunne være sjove at starte op med med summer-updaten?
gerne flere forslag & begrund gerne Opstemt

Det skal ikke være de ny oprykker fra PL og det skal ikke være villa eller monaco.

Jeg spiller selv med RB Leipzig. De starter i tredje division, så der er god udfordring i at føre dem til tops i Tyskland.

Med summerupdaten har de jo fået Yussuf Poulsen, og han bomber for mig. 18 mål i 24 kampe indtil videre Smiley

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #1132: 01 Aug 2013, 22:41 »

Jeg spiller selv med RB Leipzig. De starter i tredje division, så der er god udfordring i at føre dem til tops i Tyskland.

Med summerupdaten har de jo fået Yussuf Poulsen, og han bomber for mig. 18 mål i 24 kampe indtil videre Smiley

Må desværre indrømme det ikke lige er mig når de er så langt nede Skuffet

H A L A   M A D R I D!

DIYAR2660
Førsteholdsspiller

« Svar #1133: 02 Aug 2013, 18:58 »

Bare et hold man kan spille med gennem flere sæsoner..

Tak til RCD For Et Skønt Signatur

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #1134: 02 Aug 2013, 19:30 »

AB Opstemt

Seller95
Manager

« Svar #1135: 03 Aug 2013, 12:05 »

Hej freaks. Jeg har mistet lysten, og jeg prøvede derfor at starte med et hold fra Malta. Efter to mislykkede sæsoner, søger jeg nu et nyt hold i samme stil.
Det skal være fra et lille land, hvor man med årene måske kan få kvalificeret sig til Champions League eller EL.
Har overvejet en klub fra lande som Estland, Andorra, lande i den stil.

Nogen der har erfaring med nogle små lande eller som bare vil komme med et forslag? Smiley

Arsenal <3

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #1136: 04 Aug 2013, 01:14 »

Jeg har desværre efterhånden fuldkommen mistet lysten til FM, og kan bare ikke kommet igang med et længerevarende save. Derfor søger jeg nu en lidt anderledes udfordring, noget man ikke rigtig har prøvet før.

- Kom endelig med en masse forslag!  Thumbs Up

22
Landsholdsspiller

« Svar #1137: 04 Aug 2013, 06:49 »

Måske du skulle overveje at føre Lens tilbage til fordums 'storhed'? Hjælper ihvertfald mig til at holde motivationen oppe, når jeg har et forhold til klubben, eller en 'historie'/plan/mål etc. Smiley
Også en fed traditionsklub anyways
Ellers prøv at tage et subtophold i Ukraine og se om du kan vælte Shaktar af tronen! Grin

22
Landsholdsspiller

« Svar #1138: 04 Aug 2013, 06:51 »

Hej freaks. Jeg har mistet lysten, og jeg prøvede derfor at starte med et hold fra Malta. Efter to mislykkede sæsoner, søger jeg nu et nyt hold i samme stil.
Det skal være fra et lille land, hvor man med årene måske kan få kvalificeret sig til Champions League eller EL.
Har overvejet en klub fra lande som Estland, Andorra, lande i den stil.

Nogen der har erfaring med nogle små lande eller som bare vil komme med et forslag? Smiley
Finland/Ungarn!

Enzo
Manager

« Svar #1139: 04 Aug 2013, 09:22 »

Jeg har desværre efterhånden fuldkommen mistet lysten til FM, og kan bare ikke kommet igang med et længerevarende save. Derfor søger jeg nu en lidt anderledes udfordring, noget man ikke rigtig har prøvet før.

- Kom endelig med en masse forslag!  Thumbs Up

Her ville jeg helt klart foretrække en klub fra Polen  Thumbs Up

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sider: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 86 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010