home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  1 Bruger, 826 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM13
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 86 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM13  (Læst 200928 gange)
22
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #1065: 03 Jul 2013, 18:52 »

Aye!

Er gået helt død i mine sidste 3 spil (Avignon, Berlin og Lyngby) så håbede i kunne hjælpe mig lidt.
Det må IKKE være et 'oprykkerhold'! Grin Men skal heller ikke være et absolut tophold - der skal være lidt udfordring. Gerne et hold med en nogenlunde ungdomsafdeling, og en eksisterende økonomi.

Please bomb mig :3

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #1066: 03 Jul 2013, 19:34 »

Aye!

Er gået helt død i mine sidste 3 spil (Avignon, Berlin og Lyngby) så håbede i kunne hjælpe mig lidt.
Det må IKKE være et 'oprykkerhold'! Grin Men skal heller ikke være et absolut tophold - der skal være lidt udfordring. Gerne et hold med en nogenlunde ungdomsafdeling, og en eksisterende økonomi.

Please bomb mig :3

Southampton (selvom det et oprykker hold), Real sociedad, Gladbach Newcastle, Tottenham eller liverpool

skofoed
Lilleputspiller
*

« Svar #1067: 07 Jul 2013, 20:07 »

Hej 'Freaks'!

Er virkelig i 'nød'! Har fuldstændig mistet fm-gnisten... Så har brug for jeres hjælp!

Jeg er faktisk åben for alt, dog ville det være fedt med en god begrundelse for jeres valg af hold.

kan lige komme med nogle 'facts':
Yndlingshold; Brøndby og Arsenal.
Har haft flest saves i england, som også er min yndlingsliga. (behøver ikke være et hold fra denne liga)
Kan godt lide hold med en slags historie, og en klub med gode talenter, eller mulighed for gode talenter.

Håber i kan hjælpe mig!

RasmusDosSantos
Ynglingespiller

« Svar #1068: 07 Jul 2013, 23:15 »

Hej 'Freaks'!

Er virkelig i 'nød'! Har fuldstændig mistet fm-gnisten... Så har brug for jeres hjælp!

Jeg er faktisk åben for alt, dog ville det være fedt med en god begrundelse for jeres valg af hold.

kan lige komme med nogle 'facts':
Yndlingshold; Brøndby og Arsenal.
Har haft flest saves i england, som også er min yndlingsliga. (behøver ikke være et hold fra denne liga)
Kan godt lide hold med en slags historie, og en klub med gode talenter, eller mulighed for gode talenter.

Håber i kan hjælpe mig!

Har lige pt. et spil med Schalke, og det har faktisk fanget mig lidt :-)
De har en dejlig trup med et par gode talenter og mulighed for mange flere Smiley

Xx Plov xX
Juniorspiller
**

« Svar #1069: 08 Jul 2013, 22:16 »

Søger sub-top-klubber i Europa, alle klubber inden for Europa's grænser må gerne foreslås, tak!!
PS: Med sub-top, mener jeg mellem top 4 og 7 i deres respektive ligaer.

Først gik jeg til højre, så gik han til højre, så gik jeg til venstre, så gik han til venstre, så gik jeg til højre igen, så gik han ud og købte en pølse.

Risom
Manager

« Svar #1070: 08 Jul 2013, 22:22 »

Søger sub-top-klubber i Europa, alle klubber inden for Europa's grænser må gerne foreslås, tak!!
PS: Med sub-top, mener jeg mellem top 4 og 7 i deres respektive ligaer.

Uha uha, det er jo meget at vælge imellem. Smiley

Specielt i England vil jeg mene, at du kan finde nogle spændende hold at spille med. Liverpool, Newcastle og Everton er alle klubber i den rangering, hvor man får mulighed for at sætte sit præg på klubben, uden at det tager alt for mange år at nå toppen. Nu er PL også min favoritliga i FM, men det er i hvert fald, hvad jeg kan anbefale.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1071: 10 Jul 2013, 11:07 »

Nogen der kan anbefale et par hold med rigtig god ungdomsafdeling så man på sigt kan bruge spillere for ungdomsafdelingen. Min plan med holdet er at jeg helst kun skal købe spillere for eget land, dog ungdomsspillere fra alle lande. Skal udvikle min egen talenter fra egen skole. Klubben skal ikke være i den fuldstændige top i Europa og der må gerne være lidt snor til at udvikle holdet.

Så skyd løs så jeg kan komme igang med et FM spil, det er længe siden Smiley

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

blomvikings
Manager

« Svar #1072: 10 Jul 2013, 11:21 »

Nogen der kan anbefale et par hold med rigtig god ungdomsafdeling så man på sigt kan bruge spillere for ungdomsafdelingen. Min plan med holdet er at jeg helst kun skal købe spillere for eget land, dog ungdomsspillere fra alle lande. Skal udvikle min egen talenter fra egen skole. Klubben skal ikke være i den fuldstændige top i Europa og der må gerne være lidt snor til at udvikle holdet.

Så skyd løs så jeg kan komme igang med et FM spil, det er længe siden Smiley

St. Etienne eller Rennes ?

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1073: 10 Jul 2013, 11:27 »

Ingen dårlige bud. St.Etienne virker som et spændende klub. Så har de også et par gode talenter i forvejen.

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1074: 10 Jul 2013, 12:09 »

Eneste ulempe ved St. Etienne er så at medieprognose siger en 6 plads..

Velkommen til Hazard.

Seller95
Manager

« Svar #1075: 10 Jul 2013, 12:24 »

Sevilla? Et hold der ikke er hvad det har været og som lige har solgt Navas. Men de har produceret flere store stjerner, bl.a. Ramos. :-)

Arsenal <3

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1076: 10 Jul 2013, 12:34 »

Jeg spiller ikke med en transferupdate, så Navas er stadigvæk i Sevillia. Men her er medieprognose så 5. Så nu er jeg egentlig mere lun på St.Etinne, kunne ellers være fedt hvis man var et hold hvor der ikke var så mange forventninger så man havde tid til at opbygge et hold uden det store pres på at man skal være blandt toppen i første sæson.

Velkommen til Hazard.

Swizz CataR
Manager

« Svar #1077: 10 Jul 2013, 12:59 »

Southampton har vist ikke for høje forventninger, men modsat en rigtig ung og spændende trup Smiley Hvad ellers med Real Betis, Real Sociedad eller Fiorentina?

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1078: 10 Jul 2013, 13:05 »

Real Sociedad er bestemt en spændende mulighed. De har Toptræningsfacilite ter og medieprognose siger 14. Så der er tid til at arbejde med klubben. Tak for forslaget Smiley

Velkommen til Hazard.

Kjerstein
Lilleputspiller
*

« Svar #1079: 10 Jul 2013, 17:18 »

Jeg har pt. et spil kørende med Everton og er i sæson 8.. Har vundet en del trofæer hist og pist og har hele vejen igennem gjort ALT for at beholde Baines, Jelavic, Mirralles og Fellaini.. De har virkelig udgjort stammen på holdet og med talenter som Barkley, Stones, Anichebe osv. så var der sindssygt potentiale til noget fedt. Nu er min motivation altså død med dete hold. Der er kommet så mange regen spillere og min stamme er gammel og grå Opstemt Så udfordringen ligger i at finde et "kopi" af Everton og få samme succes.

Søger et hold IKKE i england, lige meget hvor! Som har 2-3 KLASSESPILLERE og en del talenter som bare skal holdes på og så der er grobund for succes hvis man selv sørger for det.. Nogle som har bud?

P.S. Har prøvet Real Sociedad..

Mojn

Sider: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 86 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010