home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 842 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM13
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 86 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM13  (Læst 201617 gange)
impervious
Reserveholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #450: 09 Feb 2013, 22:54 »

Malaga eller Spurs? Hvad synes i? Smiley
Malaga

Brøndby IF!!!!

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #451: 09 Feb 2013, 22:58 »

Malaga eller Spurs? Hvad synes i? Smiley

Tror Malaga er fedest, da jeg tror man skal kæmpe lidt mere for det, og tror man kan sætte et lidt større touch på holdet ift. Spurs. Spurs kan allerede vinde i første sæson, mens med Malaga skal der nok gå et par sæsoner Smiley

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

kakafreaken
Reserveholdsspiller

« Svar #452: 10 Feb 2013, 11:33 »

Tak! :-)

jackie94
Reserveholdsspiller

« Svar #453: 10 Feb 2013, 13:02 »

Hey Boys.

Spørgsmålet er enkelt, Malaga eller Arsenal?

Hvad synes i ?

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #454: 10 Feb 2013, 14:48 »

Vil du kunne vinde i første sæson så vælg Arsenal. Hvis du vil kæmpe lidt for det, så tag Malaga. Smiley

Rytter
Ynglingespiller

« Svar #455: 10 Feb 2013, 16:17 »

Jeg sidder og leder efter et nyt save:

Eneste kriterier er at det skal være fra Spanien, Italien eller England (Max 2. bedste)

Hit me! Smiley

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #456: 10 Feb 2013, 16:25 »

Wigan er gankse sjovt, dog en smule svært Smiley

FreDDy
Reserveholdsspiller

« Svar #457: 10 Feb 2013, 17:53 »

Jeg sidder og leder efter et nyt save:

Eneste kriterier er at det skal være fra Spanien, Italien eller England (Max 2. bedste)

Hit me! Smiley

Newcastle Opstemt

- Del af subtoppen
- Kan hente fornuftige spillere
- Mulighed for at opbygge et godt hold
- Gode muligheder for europæisk fodbold hver sæson  Peace

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #458: 11 Feb 2013, 15:52 »

Hej! Smiley

Jeg har det store problem, at jeg simpelthen ikke kan komme igang med et ordentligt save...

Krav:
Skal være lige under toppen - Og skal på 3 sæsoner etablere sig som verdens bedste hold - potentielt.
Stabil økonomi - Eller mulighed for det hurtigt.
Ikke for meget gæld.

Gerne med en eller anden form for udfordring Smiley

Risom
Manager

« Svar #459: 11 Feb 2013, 15:55 »

Hej! Smiley

Jeg har det store problem, at jeg simpelthen ikke kan komme igang med et ordentligt save...

Krav:
Skal være lige under toppen - Og skal på 3 sæsoner etablere sig som verdens bedste hold - potentielt.
Stabil økonomi - Eller mulighed for det hurtigt.
Ikke for meget gæld.

Gerne med en eller anden form for udfordring Smiley

Liverpool?
Synes de opfylder kravene ganske fint. Det er i hvert fald svært at finde et dårligere hold, der kan være verdens bedste hold inden for tre år. Desuden har LFC en fin økonomi og op til 2. sæson skulle du gerne få et habilt budget Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #460: 11 Feb 2013, 16:26 »

Jeg søger et hold som jeg kan få et længere save igang med, efter jeg er gået lidt død i mit FCK spil. Klubben skal helst spille i England, Spanien, Tyskland, Italien eller Frankrig - Det er dog ikke et ultimativt krav. Økonomien er ikke så vigtig for mig, hvis bare der er et par talenter i klubben, som man så kan skyde videre for at få økonomien til at hænge sammen.

Klubben skal ikke være i stand til at vinde den hjemlige liga allerede i første sæson, men noget i stil med at man med den rette taktik, indkøb osv kan være med i kampen om titlen inden for de første 3-5 år, ville være passende.
Håber der er nogle der kan hjælpe mig her, det ville ihvertfald være super!  Thumbs Up

Edit: Skal lige nævnes at jeg spiller med update - Hvis det har nogen betydning.
« Seneste Redigering: 11 Feb 2013, 16:53 af ReaLFCK » Logged

darkalf
Manager

« Svar #461: 11 Feb 2013, 16:58 »

Jeg søger et hold som jeg kan få et længere save igang med, efter jeg er gået lidt død i mit FCK spil. Klubben skal helst spille i England, Spanien, Tyskland, Italien eller Frankrig - Det er dog ikke et ultimativt krav. Økonomien er ikke så vigtig for mig, hvis bare der er et par talenter i klubben, som man så kan skyde videre for at få økonomien til at hænge sammen.

Klubben skal ikke være i stand til at vinde den hjemlige liga allerede i første sæson, men noget i stil med at man med den rette taktik, indkøb osv kan være med i kampen om titlen inden for de første 3-5 år, ville være passende.
Håber der er nogle der kan hjælpe mig her, det ville ihvertfald være super!  Thumbs Up

Edit: Skal lige nævnes at jeg spiller med update - Hvis det har nogen betydning.

Syntes helt klart du skal give Brighton en chance hvis du mangler en udfordring. De har to lysende talenter i Lewis Dunk og JAke Forster-Caskey som kan blive rigtigt store i fremtiden. De er begge faste starter ved mig og jeg skal til og igang med 5. sæson nu her.

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #462: 11 Feb 2013, 17:16 »

Citat
Syntes helt klart du skal give Brighton en chance hvis du mangler en udfordring. De har to lysende talenter i Lewis Dunk og JAke Forster-Caskey som kan blive rigtigt store i fremtiden. De er begge faste starter ved mig og jeg skal til og igang med 5. sæson nu her.

Mange tak for dit forslag, vil da helt klart tage et kig på klubben. Er dog stadig åben for andre forslag hvis nogen skulle ligge inde med nogle Wink

darkalf
Manager

« Svar #463: 11 Feb 2013, 18:18 »

Skulle du beslutte dig for at begynde med The Seagulls så skriv endelig i klubtråden så vi kan dele erfaringer osv.

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #464: 11 Feb 2013, 19:36 »

Swansea, er altid et godt hold. Smiley
Fin økonomi, et par gode talenter og der går uden tvivl et par sæsoner før du vinder den hjemmelige liga. Smiley

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 86 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010