home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I dag kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 754 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM13
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 86 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM13  (Læst 201558 gange)
MichaelPaw
Gæst

Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #405: 28 Jan 2013, 13:55 »

Har i nogle andre bud. Det er jo et hold der skal fange mig meget. Vil gerne kunne spille med holdet i mindst 10 sæsoner :-D

bøvle
Manager

« Svar #406: 28 Jan 2013, 14:32 »

Et bud kunne være Deportivo i spanien. hvis ellers man kan li at spille i La Liga. Jeg har hidtil ikke selv været vild med det, men mit næste spil bliver med Deportivo, og har store forventninger dertil og også forventninger om at det kan blive et langt spil.

De skal føres tilbage til toppen, hvor de var ved overgangen til dette årtusinde Smiley

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #407: 28 Jan 2013, 15:04 »

Har i nogle andre bud. Det er jo et hold der skal fange mig meget. Vil gerne kunne spille med holdet i mindst 10 sæsoner :-D

Så skulle du måske starte med et hold, som ikke ligger i den bedste eller anden bedste række. Der var vist en tidligere som foreslog Bradford eller Wycombe, de kunne være gode bud.

Er der nogen lande som du hælder til?

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #408: 28 Jan 2013, 15:30 »

Southampton - den engelske talent fabrik i den bedste engelske række - de har talenter som Luke Shaw og James Ward-Prowse og kommer til at producere masser af talenter endnu - kan du redde dem fra nedrykning, bygge et hold op med gode engelske talenter og snuppe PL tronen fra hold som Man City, Chelsea og Man Utd.. det er en super spændende udfordring  Thumbs Up

LasseSJ
Reserveholdsspiller

« Svar #409: 28 Jan 2013, 15:38 »

Det er fantastisk at spille med de lavere rangerede hold som Bradford eller Wycombe. Der er så meget udfordring i det, og der går lang tid før nu når toppen, så der burde du kunne holde i mindst 10 sæsoner! Smiley

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #410: 28 Jan 2013, 16:01 »

Hey Freaks! Da jeg er gået død i FM, søger jeg en ny klub.

Krav:
Den laveste eller næst laveste division i det pågældende land (ligegyldigt hvilket land - bare ikke Danmark og helst ikke England)
Lille stadion (maks 20000)
Min. 2 spillere der har niveauet til ligaen over ELLER 2 talenter med potentiale til rækken over.

+'er, dog ikke krav:
God økonomi
Rival til et af de største hold i landet.

Hit me.  Thumbs Up

LasseSJ
Reserveholdsspiller

« Svar #411: 28 Jan 2013, 16:17 »

Krav:
Den laveste eller næst laveste division i det pågældende land (ligegyldigt hvilket land - bare ikke Danmark og helst ikke England)
Min. 2 spillere der har niveauet til ligaen over ELLER 2 talenter med potentiale til rækken over.

+'er, dog ikke krav:
God økonomi

Hit me.  Thumbs Up

Her vil jeg (som altid) nævne Wycombe, selvom du helst ikke vil til England;
Holdet spiller i League 2 i England, rykkede ned i sidste sæson. Deres stadion, Adams Park, har plads til 10000, hvor 2000 er ståpladser.
De har Gary Doherty som kan klare sig i League 1 (det kunne han i hvert fald i min karriere), en ældre forsvarsklippe. Derudover har de flere dygtige midtbanespillere, og det er derudover nemt at finde folk på fri transfer Smiley

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

CJonsson
Gæst

« Svar #412: 28 Jan 2013, 19:39 »

Jeg startede i Benfica (SLB) på min seneste managerprofil i 2013 hvilket har kørt rigtig godt.
Der er passende udfordring i ligaen, og en økonomi der giver lov til at hente nogle talenter så man kan være med i Champions League også - jeg gik videre fra gruppespillet 3 ud af 3 sæsoner i klubben.
Der er desuden mange forskellige turneringer/cups man kan deltage i så man har flere "Backups" hvis man skulle have en uheldig stime i ligaen eller i Champions league.
Jeg havde rigtig god erfaring med at hente de to danske spillere Andreas Cornelius (FCK) og Frederik Sørensen (Juventus FC og Bologna FC) som begge i hver deres sæson kom på "Årets Hold" for den portugisiske Premier League.
Derudover har holdet også et fantastisk starthold med Oscar Cardozo, Rodrigo, Carlos Martins og Nico Gaitán blandt de mest nævneværdige.
Klubbens store historie og stadion (herunder tilskuertal) gør det desuden rigtig sjovt at være manager for.
Jeg havde stor fordel af at spille med en 4-3-3 opstilling: Målmand, 4 forsvarsspillere, 1 Defensiv Midtbanespiller, 2 Centrale Midtbanespillere, 2 Offensive Midtbanespillere (Højre og Venstre) samt en Boksspiller (Skarpretter)
Efter en sæson med Arthur på mål gav jeg desuden Jan Oblak chancen på førsteholdet og hans præstationer var eminente.
God fornøjelse
« Seneste Redigering: 28 Jan 2013, 19:41 af CJonsson » Logged

Immersen_FM
Reserveholdsspiller

« Svar #413: 29 Jan 2013, 10:49 »

Krav:

+'er, dog ikke krav:
God økonomi

Hit me.  Thumbs Up
PESCARA!

Always behind you we will stand
‘Cause we love FC Midtjylland
We love you so, we fear no foe
We’ll keep the black flag flying high

Oh, flying high up in the sky
We love you so, we fear no foe

champione
Reserveholdsspiller

« Svar #414: 29 Jan 2013, 14:12 »

Jeg kan anbefale Real Betis i Spanien..
De har et solidt fundament, et stort stadion og har grundstenene på plads til at få succes.
De har også den dygtige Benat i truppen, som holdet kan bygges op om..

Jeg blev 4'er i første sæson med relativt få indkøb.. Efterfølgende sæsoner blev jeg 2'er, 3'er, 4'er, 1'er, 1'er, med to hjemlige super cup titler, en CHL titel og en europæisk super cup..
Denne sæson går jeg efter fuldt hus!  Wink

champione
Reserveholdsspiller

« Svar #415: 29 Jan 2013, 14:15 »

Jeg overvejer at starte et LLM spil.. Og i England..

Men ved ikke med hvem...

Har I nogle velargumenteret bud? Smiley

RasmusB95
Ynglingespiller

« Svar #416: 29 Jan 2013, 16:16 »

Et hold med mange penge? Helst et midterhold men tophold kan også ses an :-)

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #417: 29 Jan 2013, 17:11 »

Et hold med mange penge? Helst et midterhold men tophold kan også ses an :-)

AS Monaco er en mulighed selvom de spiller i Ligue 2.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #418: 29 Jan 2013, 17:26 »

PESCARA!
De ligger i Serie A, hvilket er langt fra de to laveste divisioner.

Her vil jeg (som altid) nævne Wycombe, selvom du helst ikke vil til England;
Holdet spiller i League 2 i England, rykkede ned i sidste sæson. Deres stadion, Adams Park, har plads til 10000, hvor 2000 er ståpladser.
De har Gary Doherty som kan klare sig i League 1 (det kunne han i hvert fald i min karriere), en ældre forsvarsklippe. Derudover har de flere dygtige midtbanespillere, og det er derudover nemt at finde folk på fri transfer Smiley

Wycombe ligger for højt oppe i min bog - det er derfor jeg har skrevet maks den næsthøjeste division i det pågældende land. Tak ellers. Thumbs Up
Valget faldt på Boden fra den svenske 4. division.

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #419: 29 Jan 2013, 18:15 »

Eneste krav: De skal kunne blive overtaget i første sæson. Gerne af en rigmand Wink

Kolo Abib Touré

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 86 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010