home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 559 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM13
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 86 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM13  (Læst 201290 gange)
Tobias-Toft
Reserveholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #255: 27 Dec 2012, 17:57 »

Jeg leder efter en klub, jeg kan hygge mig med i ferien her. Jeg har ikke de store krav. Det skal være en klub, hvor jeg selv kan sætte et aftryk fra starten. De må gerne kunne spille 4-4-2, men det skal være muligt at gøre noget forskelligt med dem. De skal ikke have megen historie, og de behøver bestemt ikke ligge i den bedste række.

Jeg har kigget på et par af de mindre engelske hold, men jeg kan ikke rigtig finde ud af, hvem der er sjove at være i de små rækker, hvor holdene i mine øjne ligner hinanden.

Hvor langt nede i rækkerne snakker vi? Af erfaring vil jeg foreslå dig at undersøge holdene godt og finde et der har en sjov, eller finurlig historie, eller en eller anden særhed der skiller dem fra alle de andre hold. Ellers ryger motivationen. Bradford/Wimbledon vil umiddelbart være mine bedste bud Smiley

- 96 -

bobby112
Ynglingespiller

« Svar #256: 27 Dec 2012, 22:00 »

Hej freaks. Jeg overvejer at starte et save med et hold, hvor bestyrelsen forventer, at man spiller defensivt. De skal også have penge at arbejde med, så jeg kan opbygge mit hold

Bobby er blot mit dæknavn

Donetsk
Ynglingespiller

« Svar #257: 27 Dec 2012, 22:20 »

Hej freaks. Jeg overvejer at starte et save med et hold, hvor bestyrelsen forventer, at man spiller defensivt. De skal også have penge at arbejde med, så jeg kan opbygge mit hold

Uden og have tjekket, kunne det så ikke ligne et hold som Rubin Kazan eller Stoke?

bobby112
Ynglingespiller

« Svar #258: 27 Dec 2012, 23:47 »

Uden og have tjekket, kunne det så ikke ligne et hold som Rubin Kazan eller Stoke?
Ok, tak

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #259: 28 Dec 2012, 20:40 »

Søger et hold i Blue Square Premier, som har en udmærket økonomi, som kan hente spillere og ikke er afhængig af fri transfer

Donetsk
Ynglingespiller

« Svar #260: 28 Dec 2012, 23:19 »

Ok, tak

Håber da de kune bruges, ihvertfald spiller de med hård defensiv i virkeligheden og pengene skulle der gerne være noget af.

bobby112
Ynglingespiller

« Svar #261: 28 Dec 2012, 23:26 »

Håber da de kune bruges, ihvertfald spiller de med hård defensiv i virkeligheden og pengene skulle der gerne være noget af.
Startede med Rubin. Man må da sige, de har en solid defensiv, men formanden er nok så nærig. Han gav mig små 6 millioner at købe spillere for... Men fuck de er grinern at spille med. Det kan anbefales.

bryllen
Reserveholdsspiller

« Svar #262: 29 Dec 2012, 21:59 »

ville da lige forslå West ham som har et meget godt hold Smiley du kan nemt tage 6 sejre i træk og tage point mod de store Smiley en tilføjelse til holdet som jeg har gjort var at skaffe penge til at signe Royston Drenthe på fri transfer

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

KFBDK
Ynglingespiller

« Svar #263: 01 Jan 2013, 09:33 »

Hej og godt nytår!

Jeg leder efter et sjovt og holdbart save. Ligaen er ikke så vigtig..
Men der skal helst ikke være for mange forskellige nationaliteter i klubben og der må gerne være som minimum lidt penge på kistebunden.
Det skal selvfølelig også være udfordrende ellers havde jeg valgt Barca .. Smiley

Kom an med forslag ..

kuneho
Lilleputspiller
*

« Svar #264: 01 Jan 2013, 10:53 »

Hej og godt nytår!

Jeg leder efter et sjovt og holdbart save. Ligaen er ikke så vigtig..
Men der skal helst ikke være for mange forskellige nationaliteter i klubben og der må gerne være som minimum lidt penge på kistebunden.
Det skal selvfølelig også være udfordrende ellers havde jeg valgt Barca .. Smiley

Kom an med forslag ..

Tag Zenit! Den russiske liga er meget sjov, du må højest have syv ikke russere i start 11ern, og udfordringen på den korte bane er vel altid at vinde ligaen over cska , anji osv. og på den lange bane så skal der noget europæisk cl succes til rusland? At blive en magtfaktor ku vel være et meget godt mål

KFBDK
Ynglingespiller

« Svar #265: 01 Jan 2013, 12:13 »

Tag Zenit! Den russiske liga er meget sjov, du må højest have syv ikke russere i start 11ern, og udfordringen på den korte bane er vel altid at vinde ligaen over cska , anji osv. og på den lange bane så skal der noget europæisk cl succes til rusland? At blive en magtfaktor ku vel være et meget godt mål

Fint foreslag, men er ikke så meget til den russiske liga!.. Vil gerne bygge en trup op med en eller højst 2 nationaliteter og tror ikke det er muligt at gøre sig gældende med kun russere!

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #266: 01 Jan 2013, 12:41 »

Fint foreslag, men er ikke så meget til den russiske liga!.. Vil gerne bygge en trup op med en eller højst 2 nationaliteter og tror ikke det er muligt at gøre sig gældende med kun russere!

Det jo bare at lave en indkøbspolitik ?

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

KFBDK
Ynglingespiller

« Svar #267: 01 Jan 2013, 14:31 »

Det jo bare at lave en indkøbspolitik ?

Jo, men ville bare ikke starte i f.eks. Arsenal hvor der er uendelige mange forskellige nationaliteter!  Har besluttet mig for at prøve med Atletic Club de Bilbao .. Der er ikke så meget at gøre end at købe en nationalitet Smiley

Zrave
Ynglingespiller

« Svar #268: 01 Jan 2013, 14:34 »

Jo, men ville bare ikke starte i f.eks. Arsenal hvor der er uendelige mange forskellige nationaliteter!  Har besluttet mig for at prøve med Atletic Club de Bilbao .. Der er ikke så meget at gøre end at købe en nationalitet Smiley
Fedt valg. Spiller også selv med dem og at finde spillere er bare en udfordring i sig selv. Men det er en kæmpe udfordring og det er virkelig vær at prøve!
Opstemt

KFBDK
Ynglingespiller

« Svar #269: 01 Jan 2013, 15:20 »

Fedt valg. Spiller også selv med dem og at finde spillere er bare en udfordring i sig selv. Men det er en kæmpe udfordring og det er virkelig vær at prøve!
Opstemt

Lyder godt .. Går rigtig igang i aften med dem Smiley

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 86 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010