home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 918 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM13
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 86 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM13  (Læst 201180 gange)
oska0377
Juniorspiller
**

Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #210: 12 Dec 2012, 21:43 »

Et hold men en sugar daddy helst en midterhold :-)? nogen bud?

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #211: 12 Dec 2012, 21:52 »

Et hold men en sugar daddy helst en midterhold :-)? nogen bud?
Vitesse? Smiley

overvejer dem selv lige nu Smiley ellers så Monaco?

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #212: 16 Dec 2012, 16:35 »

Ved simpelthen ikke hvem jeg skal være, Har lige spillet med Tottenham ( favorit klub ) - Så det må godt være lidt alá Tottenham, en topklub der har chancen for at vinde mesterskabet. Skal være i Europa :-)!

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

bøvle
Manager

« Svar #213: 16 Dec 2012, 17:43 »

Marseille fra Frankrig vil være et bud. Super spændende hold dog stor og hård konkurrence fra PSG og Lyon, så der skal virkelig kæmpes om den hjemlige liga.

Ellers et bud som Schalke eller Hannover fra Tyskland Smiley

kakafreaken
Reserveholdsspiller

« Svar #214: 17 Dec 2012, 18:14 »

Ved simpelthen ikke hvem jeg skal være, Har lige spillet med Tottenham ( favorit klub ) - Så det må godt være lidt alá Tottenham, en topklub der har chancen for at vinde mesterskabet. Skal være i Europa :-)!
Bestemt sige Liverpool, har en trup på niveu på Spurs :-) Ellers er der Napoli, Udinese, Fiorentina eller Roma!

Der er også Atl Madrid eller Valencia! Opstemt

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #215: 17 Dec 2012, 18:22 »

Bestemt sige Liverpool, har en trup på niveu på Spurs :-) Ellers er der Napoli, Udinese, Fiorentina eller Roma!

Der er også Atl Madrid eller Valencia! Opstemt

Tak for buddende, men tog kampen op med Liverpool  Smiley.

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

kakafreaken
Reserveholdsspiller

« Svar #216: 17 Dec 2012, 20:48 »

Tak for buddende, men tog kampen op med Liverpool  Smiley.
Sådan! Opstemt

bobbefar
Gæst

« Svar #217: 17 Dec 2012, 22:39 »

Vil rigtig gerne spille i Premier League men ved ikke hvilket hold jeg skal vælge. Liverpool og Manchester United skal det ikke være.
Kom med nogle bud og helst en begrundelse Smiley

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #218: 17 Dec 2012, 22:41 »

Newcastle

Mp
Ynglingespiller

« Svar #219: 17 Dec 2012, 23:43 »

Vil rigtig gerne spille i Premier League men ved ikke hvilket hold jeg skal vælge. Liverpool og Manchester United skal det ikke være.

Vil anbefale Newcastle, havde selv en langt spil med dem i fm12, hvor jeg vandt pl og chl i 4 sæson. De har et godt hold fra start, som ikke mangle mange talenter før man kan gøre sig gældende i pl Smiley

Donetsk
Ynglingespiller

« Svar #220: 18 Dec 2012, 17:55 »

Spurs/Newcastle hvis man ønsker gode hold lige under top 2-3.

Everton hvis man vil prøve at udnytte ressourcerne til det yderste.
Swansea hvis man tror man kan fører en af rækkens mindste klubber til noget stort i udland og indland.
City hvis man vil prøve at slå flest mesterskaber i træk.
Chelsea hvis man mener man er bedre end Benitez.
Stoke hvis man ønsker og kæmpe bravt og fysisk for sine point.

Seller95
Manager

« Svar #221: 18 Dec 2012, 18:08 »

West Bromwich, helt klart! De har en rigtig fed trup til at begynde med, og en god slat penge at gøre godt med også, og med de rigtige spillerhandler og dygtighed, kan man komme langt allerede i første sæson. WBA er mit første spil i FM13, og mit eneste ind til videre, og det er fantastisk underholdende! Jeg sluttede over alt forventning på en flot 6. plads i første sæson, og er dermed kvalificeret til EL allerede i 2. sæson.

Prøv dem! Smiley

Arsenal <3

bøvle
Manager

« Svar #222: 18 Dec 2012, 20:40 »

Reading er også en super spændende udfordring. De har en pæn slat penge, men også mange områder hvor de kan bruges. Og skal bruges. De har en okay stamme på holdet, med Progrebniak som holdet store stjerne i angrebet. Medieprognosen siger absolut sidst. Nummer 20 i ligaen. Sund økonomi, og med lidt økonomisk sans kan du køre i 0 eller sågar ligge med plus for hver måned, hvilket er en stor sjældenhed i PRL Smiley

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #223: 18 Dec 2012, 21:00 »

Jeg vil ligesom mange andre herinde, anbefale dig Newcastle, de har en udmærket økonomi, som kun bliver bedre og bedre, og der er virkelig basis for at have opbygget et fantastisk hold efter 3-4 sæsoner.
Der ud over har de nogen fantastiske spillere vil personligt udpege Anita som jeg har omskolet til back, og nu har 5/5 stjerner både på DMC og HB, og så er der Steven Taylor, Ben Arfa, Santon, Cabaye og Tioté, som bare spiller hammer godt!

Kjerstein
Lilleputspiller
*

« Svar #224: 20 Dec 2012, 13:26 »

Jeg har lige pt. et spil igang med Atalanta, som er THE BOMB!!  Aldrig har jeg "fundet" så godt et hold (save) at spille med. Deres trup bugner med talenter i Kesckez, Barlocco, Pugliese, Gabbadini, Marilungu, Grassi og kunne blive ved.. Unge spillere som alle er under 21 og udvikler sig helt ekstrem med kamptræning osv. PLUS deres trup i forvejen er stabil, godt blandet med stjerne som Denis & Gigarini og så bare generelt en god trup og dejlig historie :-)

Nu kommer det tricky, jeg mangler et hold i enten tyskland, spanien, som jeg kan rette mit næste save mod. Det skal være et hold som Atalanta agtig.. Et hold som ikke nødvendigvis er topklubber, men hold som har mange gode unge spillere at bygge op omkring, hold med en god stamme og med sjæl og historie..

Nogen forslag? Gerne begrundelse..

P.S - Hvis nogle skulle mangle et godt save, så prøv Atalanta... Det er helt igennem fantastiske og virkelig spændende!

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 86 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010