home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 674 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM13
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 86 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM13  (Læst 214995 gange)
Dehli
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #1020: 20 Jun 2013, 20:52 »

Hey guys!

Da det længe 4 måneder siden jeg sidst har spillet FM, bliver jeg nød til at komme i gang igen!
Krav: Det må ikke være et top hold - ikke være dansk - og så må de gerne have en lidt dårligere økonomi..

Valencia, Zargoza, Villereal, Betis

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Quagmire
Reserveholdsspiller

« Svar #1021: 20 Jun 2013, 22:27 »

Efter faktisk at være mere eller mindre inaktiv siden FM'11 spillet, har jeg idag valgt at smide FM'13 på pc'en da det bare har lagt og samlet støv på hylden, ligesom FM12 udgaven også gjorde.

Derfor ville jeg lige høre jeg hvem er spændende at spille med og hvor kan der være nogle udfordringer?. Jeg er personligt selv mest til Danske, Nordiske og generelt LLM'ish stil... Nogle gode bud?

Derudover beklager jeg hvis jeg kommer til at være en "plage" på sitet i den nærmeste fremtid, da jeg faktisk føler at jeg starter helt forfra med FM igen...

JimmyGP
Manager

« Svar #1022: 20 Jun 2013, 22:30 »

Efter faktisk at være mere eller mindre inaktiv siden FM'11 spillet, har jeg idag valgt at smide FM'13 på pc'en da det bare har lagt og samlet støv på hylden, ligesom FM12 udgaven også gjorde.

Derfor ville jeg lige høre jeg hvem er spændende at spille med og hvor kan der være nogle udfordringer?. Jeg er personligt selv mest til Danske, Nordiske og generelt LLM'ish stil... Nogle gode bud?

Derudover beklager jeg hvis jeg kommer til at være en "plage" på sitet i den nærmeste fremtid, da jeg faktisk føler at jeg starter helt forfra med FM igen...

Baseret på det du skriver og dit profilbillede må Brøndby være klubben du skal prøve af  Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

PatrickOlsen
Lilleputspiller
*

« Svar #1023: 20 Jun 2013, 22:31 »

FC Vestsjælland Thumbs Up

"I think Paul Scholes is the best player in England. He's got the best skills, the best brain. No one can match him."There isn't a player of his mould anywhere in the world."  - Sir Alex Ferguson

Quagmire
Reserveholdsspiller

« Svar #1024: 20 Jun 2013, 22:33 »

Baseret på det du skriver og dit profilbillede må Brøndby være klubben du skal prøve af  Thumbs Up

Tro mig Jimmy der skam også en af mine personlige topkandidater, men syntes bare altid jeg er dem, hvis du forstår  Peace

FC Vestsjælland Thumbs Up

Vil lige forsøge at studere dem lidt først, inden jeg kaster mig ud i et evt. spil med dem. Har nemlig ikke det store bekendtskab til dem.

JimmyGP
Manager

« Svar #1025: 20 Jun 2013, 22:35 »

Tro mig Jimmy der skam også en af mine personlige topkandidater, men syntes bare altid jeg er dem, hvis du forstår  Peace

Vil lige forsøge at studere dem lidt først, inden jeg kaster mig ud i et evt. spil med dem. Har nemlig ikke det store bekendtskab til dem.

Det kan jeg godt følge dig i.. Så vil jeg gerne råde dig til at kigge på Lynby.. Jeg havde et super save med dem under blogkonkurrencen og det var ret fedt.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Quagmire
Reserveholdsspiller

« Svar #1026: 20 Jun 2013, 22:43 »

Det kan jeg godt følge dig i.. Så vil jeg gerne råde dig til at kigge på Lynby.. Jeg havde et super save med dem under blogkonkurrencen og det var ret fedt.. Thumbs Up

De konge blå smølfer Opstemt De har ihvertfald altid en fornuftig ung mand eller to Opstemt

JimmyGP
Manager

« Svar #1027: 20 Jun 2013, 22:45 »

De konge blå smølfer Opstemt De har ihvertfald altid en fornuftig ung mand eller to Opstemt

Frederik Helstrup er et monster Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

DIYAR2660
Førsteholdsspiller

« Svar #1028: 20 Jun 2013, 23:58 »

En klub i danske 1. division eller 2. division.
- Mest udfordrende hold, man skal bare ikke få grå hår af det..
Må ikke være en rigmandsklub..

Tak til RCD For Et Skønt Signatur

Svartovich
Gæst

« Svar #1029: 21 Jun 2013, 00:01 »

En klub i danske 1. division eller 2. division.
- Mest udfordrende hold, man skal bare ikke få grå hår af det..
Må ikke være en rigmandsklub..
Nævn en rigmandsklub i dansk 1. eller 2. division? Tunge

Lyngby har en ung talentfuld trup, og dem ville jeg nok have gået med hvis jeg skulle starte et spil der nu. Ellers er der også FC Vestsjælland, som har fået nogle gode spillere i vintertransfervindu et. Smiley

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #1030: 21 Jun 2013, 00:07 »

Lyngby har en ung talentfuld trup, og dem ville jeg nok have gået med hvis jeg skulle starte et spil der nu. Ellers er der også FC Vestsjælland, som har fået nogle gode spillere i vintertransfervindu et. Smiley

enig i Lyngby

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

DIYAR2660
Førsteholdsspiller

« Svar #1031: 21 Jun 2013, 00:13 »

Ehmm, Vestsjælland Hr. Einstein Opstemt

Vandt Pokal og 1. division med vestsjælland. Men spillerne sugede bare penge ud af klubben, og havde derfor 11 mil i undersskud..

Svartovich
Gæst

« Svar #1032: 21 Jun 2013, 00:18 »

Ehmm, Vestsjælland Hr. Einstein Opstemt

Vandt Pokal og 1. division med vestsjælland. Men spillerne sugede bare penge ud af klubben, og havde derfor 11 mil i undersskud..
Er Vestsjælland en rigmandsklub ligefrem? Siden hvornår? Ja de har en background sugardaddy, men han fungere jo kun når klubben har underskud. Smiley

DIYAR2660
Førsteholdsspiller

« Svar #1033: 21 Jun 2013, 00:24 »

Det er da stadig en rigmands, det har næsten de samme effekter.. At spillerne vil have mere i løn.. Opstemt

Svartovich
Gæst

« Svar #1034: 21 Jun 2013, 00:28 »

Det er da stadig en rigmands, det har næsten de samme effekter.. At spillerne vil have mere i løn.. Opstemt
Det forstår jeg slet ikke, sådan var det overhovedet ikke i mit FCV spil? Og man får LANGT færre penge når man har den slags sugardaddy. Skrev faktisk forkert, man har jo ikke engang backround (som er det 2. bedste), man har Kurt Andersen der er "underwriter", så han pumper kun penge ind når man er ved at konkurs. Så slet ikke det samme.

Men fred være med det, tag et spil med Lyngby, det er virkelig et interessant hold at spille med. Thumbs Up

Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 86 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010