home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1152 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Netflix
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Netflix  (Læst 75140 gange)
Legenden
Manager

Sv: Netflix
« Svar #105: 02 Nov 2012, 11:34 »

Det skal jeg da lige love for, du fik set en hel sæson på 27 timer.

Så sæson 2 på lige så kort tid.

Hey, er der nogen, der ved hvordan Netflix fungerer på playstation? Smiley

Ja.

Det ligger allerede på din Playstation. Kan aldrig huske hvad det hedder. Men når du logger ind, så er det tre gange til venstre og en ned.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

J-KobZ
Ynglingespiller

« Svar #106: 02 Nov 2012, 11:41 »

Så sæson 2 på lige så kort tid.

Ja.

Det ligger allerede på din Playstation. Kan aldrig huske hvad det hedder. Men når du logger ind, så er det tre gange til venstre og en ned.
Ja men jeg mener, fungerer det godt nok, og er kvaliteten god nok? Smiley

willeo
Juniorspiller
**

« Svar #107: 02 Nov 2012, 11:43 »

Ja men jeg mener, fungerer det godt nok, og er kvaliteten god nok? Smiley

Virker upåklageligt! Og så er det HD Wink

J-KobZ
Ynglingespiller

« Svar #108: 02 Nov 2012, 11:47 »

Det lyder sgu lækkert.. Jeg synes bare ikke udvalget er godt nok endnu Shockeret

willeo
Juniorspiller
**

« Svar #109: 02 Nov 2012, 11:49 »

Det lyder sgu lækkert.. Jeg synes bare ikke udvalget er godt nok endnu Shockeret

Enig, men det udvikler sig hele tiden. Jeg synes, de har lidt for mange af de "gamle" film, mens det halter med de nyere af slagsen  Ubeslutsom

J-KobZ
Ynglingespiller

« Svar #110: 02 Nov 2012, 11:53 »

Enig, men det udvikler sig hele tiden. Jeg synes, de har lidt for mange af de "gamle" film, mens det halter med de nyere af slagsen  Ubeslutsom
Jeg er enig.. Jeg synes bare det er lidt irreterende at Philips 2012-modeller ikke får Netflix, men så må jeg jo nøjes med Playstation  Smiley

ptrN
Manager

« Svar #111: 02 Nov 2012, 11:53 »

Men udvalget vi blev givet fra starten, er eftersigende det bedste udvalg der var været ved oprettelsen af Netflix i enhver nation. Jeg synes at det faktum er yderst spændende, ligesom at når HBO udgiver deres streaming-program, så er Netflix helt sikkert nødsaget til at uppe deres udvalg endnu mere.

welbz is dat guy

J-KobZ
Ynglingespiller

« Svar #112: 02 Nov 2012, 11:57 »

Men udvalget vi blev givet fra starten, er eftersigende det bedste udvalg der var været ved oprettelsen af Netflix i enhver nation. Jeg synes at det faktum er yderst spændende, ligesom at når HBO udgiver deres streaming-program, så er Netflix helt sikkert nødsaget til at uppe deres udvalg endnu mere.
Tja jeg tænker bare, jeg ville vælge Netflix fordi man kan kunne vælge mellem lige hvad man ville, når nu dansk tv er så ringe.. Så er det bare lidt ærgerligt når man ser hvad de har i USA Wink

Søgaard
Gæst

« Svar #113: 02 Nov 2012, 12:24 »

Det uheldige ved HBO er jo, at man binder sig for 6 måneder. Så det med lige at tjekke udvalget og se om deres er bedre end Netflix kan ikke lade sig gøre. Det er virkelig noget, som jeg håber, at de ændrer, da det kan være med til, at de ikke får den succes, som Netflix, Viaplay osv opnår. Det er især mærkeligt i forhold til at de får masser af konkurenter de kommende måneder. Viaplay, C More og Netflix er åbnet. Yousee kommer med Youbio og Stofa kommer også med en lignende tjeneste. Derudover har folk stadigvæk deres tv-pakker og de ulovlige downloads, som også er konkurrenter til streamingtjenestern e. Altså står HBO med dårligere kort på hånden i forhold til mange af de direkte konkurrenter, som var før på markedet i Danmark og har bedre betingelser.

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #114: 02 Nov 2012, 12:26 »

Synes det er underligt at kunne bedømme udvalget.. eller er jeg den eneste der har 8-10 filmgenrer med 75 film i hver? Det er virkelig mange og har jo maksimalt set 10% af det hele, så ved ikke om der gemmer sig nogle fantastiske film i mellem Smiley

Når det så er sagt så kan jeg anbefale:
- En verden udenfor (The Shawshank Redemption)
- Amercian History X
- Flugten fra Alcatraz - Gammel film, men det gør slet ikke noget!
- Bølgen (Die Welle.... godt nok på tysk men spændende alligevel!) Handler om en lærer som i en emne-uge vil prøve og se om Hitlers diktatur kunne ske i dag på trods af at vi er så oplyste Smiley
- Festen. En dansk film om en 60-års fødselsdag hvor den ældste søn indrømmer en stor hemmelighed foran hele forsamlingen.....

En film jeg dog ikke kan anbefale er Pi !!! Hold kæft en omgang lort.

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Altid FCK
Manager

« Svar #115: 02 Nov 2012, 21:46 »

Kan man godt tilmelde sig og så opsige abonnementet lige bagefter og så stadig have den gratis måned? For jeg har ingen planer om at betale for det, men når det nu er gratis kan man ligeså godt udnytte det. Problemet er bare, at jeg helt sikkert glemmer at afmelde mig, derfor ville jeg bare gøre det med det samme.

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #116: 02 Nov 2012, 21:49 »

Ja.

Jeg afmeldte mig i hvert fald forleden, og jeg har fortsat perioden ud.

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #117: 02 Nov 2012, 22:16 »

Det bliver dog ret heftigt, hvis HBO's udtalelser om at der max går 24 timer til at de forskellige afsnit lander i DK efter premiere i USA, holder stik. Synes dog også det er underligt de ikke tilbyder én gratis månede.. Deres selvtillid er lige stram nok IMO.

:-)

Søgaard
Gæst

« Svar #118: 03 Nov 2012, 00:27 »

Det bliver dog ret heftigt, hvis HBO's udtalelser om at der max går 24 timer til at de forskellige afsnit lander i DK efter premiere i USA, holder stik. Synes dog også det er underligt de ikke tilbyder én gratis månede.. Deres selvtillid er lige stram nok IMO.
Der er jo kommet lidt modstridende beskeder fra HBO, uden de reelt er kommet med nogen helt klar besked.
Det hed sig jo, at man fik en måneds gratis HBO Nordic, hvis man tilmeldte sig deres nyhedsbrev inden d. 31 oktober, men er det så med seks måneders binding, hvilket jo gør man stadig skal betale for fem måneder? Samtidig har de jo givet beskeden med seks måneders binding og ingen gratis første måned.

Hvis der går 24 timer fra de bliver vist i USA til de kommer til Danmark, så ville det være superfedt, men alt efter indhold, så må jeg indrømme, at bindingen skræmmer mig lidt væk, da jeg reelt ikke har noget at bruge HBO til, når vi kommer til foråret, men det er mere i vintermånederne, hvor jeg har behov at se lidt film. Så ved seks måneders binding, så vil jeg komme til at betale for en service, som jeg reelt ikke bruger i et par af månederne.

nedzbedin10
Ynglingespiller

« Svar #119: 05 Nov 2012, 21:17 »

Angående Netflix:
- hvordan gør man så man ikk længere skal bruge sin bruger? Altså mener hvis jeg nu har prøvet det i måned og ikke gider bruge det mere/betale penge for det hvorfor opsiger jeg det? / Kan man opsige det, selvom jeg lige har oprettet idag? HAr virkelig brug for et svar. !

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010