home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:31:21 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
16 Okt 2024, 10:25 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
14 Okt 2024, 09:49 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23437
  1 Bruger, 754 Gæster Online.

Indlæg: 1132923 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: skyamara257
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA Karriere
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint
Forfatter Emne: FIFA Karriere  (Læst 51952 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #105: 03 Jul 2013, 20:20 »

Normalt holder mine karriere spil sjælendt langt tid, men mit nuværende spil med Bayer Leverkusen er undtagelsen. Jeg har netop taget hul på den tredje sæson med dette lækre hold.

1. hold.
Bernd Leno (85)
Daniel Carvajal (84) - Ömer Toprak (82) - Jan Kirchhoff (82) - Oliver Sorg (77)
Mortiz Leitner (81) - Paulinho (85) - Jordy Clasie (80)
Patrick Herrmann (79) - Kevin Volland (83) - Viktor Fischer (79)

2. hold.
Jan Knoll (72, lejet)
Daniel Opare (75) - Daniel Schwaab (80) - Jores Okore (77) - Sebastian Boensich (76)
Sidney Meissner (73 regen), Muhamed Abu (76) - Jens Hegeler (73)
Amin Younes (71) - Javier Catarino (72, regen) - Arkadiusz Milik (74)

Yderligere reserver:
Simon Rolfes (76)
Mario Figuiera (68, regen)
Pablo Mosquero (62, regen)
Diego Ortiz (63, regen)
Jose Ramirez (61, regen)
Jose Mirelles (64, regen)
Serge Kessler (66, regen)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #106: 08 Jul 2013, 12:10 »

Har gang i et save med Arsenal, og her går det udmærket efter jeg har fundet mig en taktik som passer..

Start 11'eren ser således ud:
                                           Ter Stegen (83)

M. Richard (85) - M. Hummels (89) - Vermaelen (85) - K. Gibbs (84)

                           J. Wilshere (88) - Ramsey (84)

                                             Cazorla (87)

Chamberlain/Fisher (84/78)                                         G. Bale (91)
                                        Podolski/Muriel (86/85)

Bænk:
MM: Cragno (69, regen)

Forsvar:
B. Würtz (74, regen)
Okore (79)
Masi (73)
l. Shaw (73)
E. Hewitt (73)


Midtbane
Ward-Prowse (75)
J. Obi(82)
C. Nørgaard (73)

Wing/Angreb:
S. Hunter ( 72, regen)
C. Izzet (74, regen)
L. Dickinson (73, regen)

Har forsøgt mig lidt med et dansk islet på Arsenal holdet Wink hvis der kommer et kæmpe bud på Cazorla kunne det godt tænkes at jeg sælger ham og køber Eriksen istedet for at flere :b

Er også på udkig efter en god venstreback, Gibbs siger mig ikke så meget og synes udviklingen med Shaw går lidt langsomt.. nogen der ved hvor godt shaw kan blive?
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #107: 08 Jul 2013, 12:51 »

Har gang i et save med Arsenal, og her går det udmærket efter jeg har fundet mig en taktik som passer..

Start 11'eren ser således ud:
                                           Ter Stegen (83)

M. Richard (85) - M. Hummels (89) - Vermaelen (85) - K. Gibbs (84)

                           J. Wilshere (88) - Ramsey (84)

                                             Cazorla (87)

Chamberlain/Fisher (84/78)                                         G. Bale (91)
                                        Podolski/Muriel (86/85)

Bænk:
MM: Cragno (69, regen)

Forsvar:
B. Würtz (74, regen)
Okore (79)
Masi (73)
l. Shaw (73)
E. Hewitt (73)


Midtbane
Ward-Prowse (75)
J. Obi(82)
C. Nørgaard (73)

Wing/Angreb:
S. Hunter ( 72, regen)
C. Izzet (74, regen)
L. Dickinson (73, regen)

Har forsøgt mig lidt med et dansk islet på Arsenal holdet Wink hvis der kommer et kæmpe bud på Cazorla kunne det godt tænkes at jeg sælger ham og køber Eriksen istedet for at flere :b

Er også på udkig efter en god venstreback, Gibbs siger mig ikke så meget og synes udviklingen med Shaw går lidt langsomt.. nogen der ved hvor godt shaw kan blive?

prøv at tag et kig på melgarenjo (staves) fra benfica, kan dække hele din venstre side fra back til wing Opstemt
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #108: 28 Sep 2014, 08:53 »

Gammel tråd, men lad os starte den igen.
Nogle der spille karriere i det nye fifa? Er startet med mit yndlingshold Barca :p
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #109: 28 Sep 2014, 09:22 »

Er det godt? Og skal man op på det sværeste niveau (legendarisk/ultimativ/hvad det nu engang hedder), før man får modstand?
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

iaurdae
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #110: 28 Sep 2014, 09:36 »

jeg er også startet et par gode karrierer op i FIFA 15, og jeg synes der er mange gode ting ved karriere mode, og spiller generelt mest offline og med venner, mere end jeg spiller online og FUT.

jeg vil sige, at AI'en godt kan levere modstand, men du skal op i sværhedsgraderne som du selv nævner..

Logged

Our Honor Defend! We will fight to the end!

Virenque
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #111: 28 Sep 2014, 11:46 »

Er startet op med Sunderland, hvilket gik rigtigt skidt, rigtigt længe. Jeg var sidste i Premier League, inden jeg fandt den rigtige taktik at spille med. Nu har jeg vundet fire kampe på stribe (West Ham, Aston Villa, Spurs, City) og er blot ét point fra at komme op på den rigtige side. Der er spillet 20 kampe, og har indtil videre hentet Winston Reid og Junior Hoilett ind.
Er stadig med i FA Cuppen efter sejr over Chesterfield. Spiller på næst-højeste sværhedsgrad, hvilket virker rimeligt.
Logged

MAN UNITED!!!

"As satan was flyin' over Clayton for hell,
He turned over Bankton and was caught by the smell,
Quote he: I'm not sure in which country i roam,
But I'm sure by the smell that I'm not far from home"

Svartovich
Gæst
 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #112: 28 Sep 2014, 12:22 »

jeg vil sige, at AI'en godt kan levere modstand, men du skal op i sværhedsgraderne som du selv nævner..


Enig. Kan huske du spillede på professionel sidste år til at starte med, hvad spiller du på i år? Jeg synes verdensklasse giver en fin modstand til at starte med, men kunne godt forestille mig at rykke op på legendarisk, når jeg har spillet nok kampe. Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #113: 28 Sep 2014, 12:22 »

Er startet op med Sunderland, hvilket gik rigtigt skidt, rigtigt længe. Jeg var sidste i Premier League, inden jeg fandt den rigtige taktik at spille med. Nu har jeg vundet fire kampe på stribe (West Ham, Aston Villa, Spurs, City) og er blot ét point fra at komme op på den rigtige side. Der er spillet 20 kampe, og har indtil videre hentet Winston Reid og Junior Hoilett ind.
Er stadig med i FA Cuppen efter sejr over Chesterfield. Spiller på næst-højeste sværhedsgrad, hvilket virker rimeligt.
Fedt at du blev ved da det gik af helvedes til! Thumbs Up
Logged

iaurdae
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #114: 28 Sep 2014, 12:38 »

Enig. Kan huske du spillede på professionel sidste år til at starte med, hvad spiller du på i år? Jeg synes verdensklasse giver en fin modstand til at starte med, men kunne godt forestille mig at rykke op på legendarisk, når jeg har spillet nok kampe. Smiley

Jeg vil sige verdensklasse er sådan lige mit topniveau tror jeg Wink det er der omkring jeg ligger kan jeg mærke, synes de scorer en del mål imod mig på verdensklasse ihvertfald Wink hehe..

Fedt at du føler du kan komme derop, det er sgu flot.. de kampe du vinder på verdensklasse, hvordan ser de ud? er det pæne resultater hvor du føler du kan styre kampene?

Spiller du på PS4 btw?
Logged

Our Honor Defend! We will fight to the end!

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #115: 28 Sep 2014, 12:59 »

Ingen stor forskel mellem fifa 14 og 15 karriere mode.... er lidt skuffet over at EA ikke tager sig sammen.. denne mode vil blive den bedste på fifa hvis ea tager sig sammen og arbejder ved det !!
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #116: 28 Sep 2014, 13:40 »

hamderspiller tror ganske simpelt ikke den er ret populær, så ville være tåbeligt at de bruger alt deres krudt og energi på en mode som der måske kun bliver spillet af 25%, imod UT der højst sandsynligt bliver spillet af 2-3 gange så mange, eller Pro-Clubber.

Har ingen konkrete tal, føler bare generelt dem jeg taler med ikke ligefrem snakker eller fremhæver karriere delen, nok primært fordi de fleste helst vil spille online Peace
« Seneste Redigering: 28 Sep 2014, 13:42 af Spardle » Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Svartovich
Gæst
 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #117: 28 Sep 2014, 13:51 »

Jeg vil sige verdensklasse er sådan lige mit topniveau tror jeg Wink det er der omkring jeg ligger kan jeg mærke, synes de scorer en del mål imod mig på verdensklasse ihvertfald Wink hehe..

Fedt at du føler du kan komme derop, det er sgu flot.. de kampe du vinder på verdensklasse, hvordan ser de ud? er det pæne resultater hvor du føler du kan styre kampene?

Spiller du på PS4 btw?
Altså det er ikke fordi jeg synes verdensklasse er nemt overhovedet. Jeg skal koncentrere mig rigtig meget for at vinde. Mit største problem er det samme hvert eneste år, og det er at score mål. I FIFA 13, 14 og 15 har jeg altid været rimelig god til at holde modstanderen væk fra chancer på verdensklasse, men har svært ved at bryde igennem deres forsvar. Så når jeg vinder er det ofte 1-0.

Har dog ikke spillet så meget offline endnu, kun 4-5 kampe. Starter min første karriere i dag. Smiley

EDIT: Prøvede lige at spille en kamp på verdenklasse, hvor jeg var Leicester mod West Brom, da jeg vil starte en Leicester karriere. Jeg vandt 1-0, efter en scoring i overtiden. Dog havde West Brom ikke en eneste chance. Ville ønske man kunne sætte en sværhedsgrad for defensiv og offensiv. Så ville jeg sætte mit forsvar til Legendarisk, og mit angreb til Professionel. Det er ret frustrerende ikke at kunne score, men samtidig have det for let med at forsvare.
« Seneste Redigering: 28 Sep 2014, 14:02 af Svartovich » Logged

iaurdae
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #118: 28 Sep 2014, 14:25 »

Altså det er ikke fordi jeg synes verdensklasse er nemt overhovedet. Jeg skal koncentrere mig rigtig meget for at vinde. Mit største problem er det samme hvert eneste år, og det er at score mål. I FIFA 13, 14 og 15 har jeg altid været rimelig god til at holde modstanderen væk fra chancer på verdensklasse, men har svært ved at bryde igennem deres forsvar. Så når jeg vinder er det ofte 1-0.

Har dog ikke spillet så meget offline endnu, kun 4-5 kampe. Starter min første karriere i dag. Smiley

EDIT: Prøvede lige at spille en kamp på verdenklasse, hvor jeg var Leicester mod West Brom, da jeg vil starte en Leicester karriere. Jeg vandt 1-0, efter en scoring i overtiden. Dog havde West Brom ikke en eneste chance. Ville ønske man kunne sætte en sværhedsgrad for defensiv og offensiv. Så ville jeg sætte mit forsvar til Legendarisk, og mit angreb til Professionel. Det er ret frustrerende ikke at kunne score, men samtidig have det for let med at forsvare.

okay, ja jeg kan sagtens følge dig.. har det lidt omvendt kan godt score 2,3 eller 4 mål men lukker også gerne ind nede bag Wink

men ja Leicester er en super ide, tror også det kunne blive en fed karriere.. er det på PS4 du gamer, så kan du lige add'e mig!

jeg kan godt følge det med offensivt og defensivt, jeg synes også at det variere lidt, men kan nu godt lide, at jeg struggler lidt på verdensklasse, så er der lidt at gøre med endnu Wink
Logged

Our Honor Defend! We will fight to the end!

Svartovich
Gæst
 
Sv: FIFA Karriere
« Svar #119: 28 Sep 2014, 14:30 »

okay, ja jeg kan sagtens følge dig.. har det lidt omvendt kan godt score 2,3 eller 4 mål men lukker også gerne ind nede bag Wink

men ja Leicester er en super ide, tror også det kunne blive en fed karriere.. er det på PS4 du gamer, så kan du lige add'e mig!

jeg kan godt følge det med offensivt og defensivt, jeg synes også at det variere lidt, men kan nu godt lide, at jeg struggler lidt på verdensklasse, så er der lidt at gøre med endnu Wink
Har også hørt fra mange at de har det lige omvendt mig. Det er lidt underligt. Det nok fordi jeg spiller online det meste af tiden, og der spiller jeg meget direkte, hvilket jeg ikke føler er muligt imod computeren, og jeg derfor er nød til at ændre min spillestil fuldstændig offline.

Og ja, jeg spiller på PS4. Du kan bare adde mig hvis det, hedder det samme som på herinde: Svartovich Smiley
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010