home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1094 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA Karriere
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: FIFA Karriere  (Læst 52274 gange)
DahlYNWA
Ynglingespiller

Sv: FIFA Karriere
« Svar #15: 30 Okt 2012, 12:58 »

Ja jeg spiller på PS3. Opdateringerne kom bare af sig selv når jeg tændte for maskinen og var på vej ind i spillet Smiley.

Sarold
Landsholdsspiller

« Svar #16: 30 Okt 2012, 13:28 »

Ja jeg spiller på PS3. Opdateringerne kom bare af sig selv når jeg tændte for maskinen og var på vej ind i spillet Smiley.
Oki doki så er mit opdateret, men det frys nu alligvel Skuffet

PSN : Sarold
Ultimate Team: UC Sarold

Spiller : Radja Nainggolan 4
             Simone Zaza 7

Hold : UC Sampdoria.
          FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

guldfck
Førsteholdsspiller

« Svar #17: 30 Okt 2012, 16:48 »

Dejligt og høre så mange, der deler den samme passion for karriere som jeg selv gør.

Jeg har en karriere kørende med Vitesse Arnhem fra Holland. Jeg er igang med 5 sæson. Indtil videre er det gået sådan:

1 sæson: 2 plads i ligaen og tabt pokalfinale.
2 sæson: 3 plads i ligaen, røg ud i kvartfinalen i CHL til Real Madrid og tabt pokalfinale.
3 sæson: 1 plads i ligaen, røg ud i 16-delsfinalen i Europa League til Napoli og vandt pokalfinalen(ENDELIG!)
4 sæson: 1 plads i ligaen, røg ud i 8-delsfinalen i CHL til Juventus og røg tidligt ud i pokalturneringen.
5 sæson: Er på 1 pladsen indtil videre, i gruppespillet i CHL og sikkert videre i pokalturneringen.

Jeg spiller en 4-3-3, med en holdende midtbanespiller på midten.

Målmand: Velthuizen(86) 29-årig keeper, som er en sikker skanse. Det har han været i alle år.
Højre Back: Joao Calcelo(78) Ungt talent på 21 år. Kom til klubben i 5 sæson.
Midterforsvar: Maicon(83) Ikke højrebacken, men forsvaren fra Porto. Kom til i 3 sæson og har virkelig stabiliseret forsvaret
Midterforsvar: Viergever(84) Utrolig god forsvar, der kom til i 2 sæson. Han bliver bare bedre og bedre. Eneste svaghed er nok hans højde på 1.82 cm, som ikke er imponerende.
Venstre Back: Van Anholt(83) Hold kæft han er hurtig! Har været en sikker starter ligefra sæson 1 af.
Defensiv midtbane: Rasmus Elm(83) Stor midtbanespiller, der fordeler boldene godt fra sin tilbageholdende position på midtbanen. Han vinder også en del bolde. Har været sikker starter siden sæson 2.
Central Midtbane: Hurley(84) Ungt talent på 22 år, som blev hentet på fri transfer i midten af sæson 3. Han har udviklet sig utrolig meget. Er utrolig pasningsstærk, stor fysik styrke og så løber han solen sort.
Central Midtbane: Van Ginkel(81) En rigtig klubmand. Var i klubben da jeg tog over og har været stabil. Han spiller sjældent en dårlig kamp.
Højre Wing: Narsingh(82) Kom til i sæson 5, da den tidligere stjerne Lens blev solgt til Madrid. Han har ikke sat det store aftryk på klubben endnu, men han viser tegn på fremgang.
Venstre Wing: Chanturia(82) Måske min ynglings spiller på hele holdet. Han er så utrolig driblestærk og har den bedste boldkontrol jeg har nogensinde har set. Han var lidt inde og ude af holdet i de 2 første sæsoner, men har siden da ikke set sig tilbage og har sat sig stærkt på Wingen.
Angriber: Perticone(84) Kom til i sæson 5 i en byttehandel med Luuk De Jong, som ikke imponerede vildt. Perticone er et bæst. 193 cm og en gennemsnitsfart på 88, krydrer det med en næse for mål og 4 stjerner i dribling. En spiller jeg forventer meget af i fremtiden.

Udover det har jeg en masse unge talenter på bænken og reserverne.

Udover at være træner for Vitesse har jeg også haft en tjans som Holland træner. Overtog dem da de havde kvalificeret sig til EM. Jeg kom sikkert videre fra gruppen i EM, men røg skuffende ud til Bulgarien som havde en keeper, der spillede sit livs kamp mod mig. Sagde op efter EM, da jeg syntes det var pinligt at ryge ud til Bulgarien og syntes heller ikke Holland var sjove at spille med. Så er nu uden landstrænerjob.

Skal lige siges, at jeg spiller på legendarisk.

PSN: Guldfck

Sarold
Landsholdsspiller

« Svar #18: 31 Okt 2012, 08:59 »

Dejligt og høre så mange, der deler den samme passion for karriere som jeg selv gør.

Jeg har en karriere kørende med Vitesse Arnhem fra Holland. Jeg er igang med 5 sæson. Indtil videre er det gået sådan:

1 sæson: 2 plads i ligaen og tabt pokalfinale.
2 sæson: 3 plads i ligaen, røg ud i kvartfinalen i CHL til Real Madrid og tabt pokalfinale.
3 sæson: 1 plads i ligaen, røg ud i 16-delsfinalen i Europa League til Napoli og vandt pokalfinalen(ENDELIG!)
4 sæson: 1 plads i ligaen, røg ud i 8-delsfinalen i CHL til Juventus og røg tidligt ud i pokalturneringen.
5 sæson: Er på 1 pladsen indtil videre, i gruppespillet i CHL og sikkert videre i pokalturneringen.

Jeg spiller en 4-3-3, med en holdende midtbanespiller på midten.

Målmand: Velthuizen(86) 29-årig keeper, som er en sikker skanse. Det har han været i alle år.
Højre Back: Joao Calcelo(78) Ungt talent på 21 år. Kom til klubben i 5 sæson.
Midterforsvar: Maicon(83) Ikke højrebacken, men forsvaren fra Porto. Kom til i 3 sæson og har virkelig stabiliseret forsvaret
Midterforsvar: Viergever(84) Utrolig god forsvar, der kom til i 2 sæson. Han bliver bare bedre og bedre. Eneste svaghed er nok hans højde på 1.82 cm, som ikke er imponerende.
Venstre Back: Van Anholt(83) Hold kæft han er hurtig! Har været en sikker starter ligefra sæson 1 af.
Defensiv midtbane: Rasmus Elm(83) Stor midtbanespiller, der fordeler boldene godt fra sin tilbageholdende position på midtbanen. Han vinder også en del bolde. Har været sikker starter siden sæson 2.
Central Midtbane: Hurley(84) Ungt talent på 22 år, som blev hentet på fri transfer i midten af sæson 3. Han har udviklet sig utrolig meget. Er utrolig pasningsstærk, stor fysik styrke og så løber han solen sort.
Central Midtbane: Van Ginkel(81) En rigtig klubmand. Var i klubben da jeg tog over og har været stabil. Han spiller sjældent en dårlig kamp.
Højre Wing: Narsingh(82) Kom til i sæson 5, da den tidligere stjerne Lens blev solgt til Madrid. Han har ikke sat det store aftryk på klubben endnu, men han viser tegn på fremgang.
Venstre Wing: Chanturia(82) Måske min ynglings spiller på hele holdet. Han er så utrolig driblestærk og har den bedste boldkontrol jeg har nogensinde har set. Han var lidt inde og ude af holdet i de 2 første sæsoner, men har siden da ikke set sig tilbage og har sat sig stærkt på Wingen.
Angriber: Perticone(84) Kom til i sæson 5 i en byttehandel med Luuk De Jong, som ikke imponerede vildt. Perticone er et bæst. 193 cm og en gennemsnitsfart på 88, krydrer det med en næse for mål og 4 stjerner i dribling. En spiller jeg forventer meget af i fremtiden.

Udover det har jeg en masse unge talenter på bænken og reserverne.

Udover at være træner for Vitesse har jeg også haft en tjans som Holland træner. Overtog dem da de havde kvalificeret sig til EM. Jeg kom sikkert videre fra gruppen i EM, men røg skuffende ud til Bulgarien som havde en keeper, der spillede sit livs kamp mod mig. Sagde op efter EM, da jeg syntes det var pinligt at ryge ud til Bulgarien og syntes heller ikke Holland var sjove at spille med. Så er nu uden landstrænerjob.

Skal lige siges, at jeg spiller på legendarisk.

Super indlæg !! Smiley

Simone Zaza 7

FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

guldfck
Førsteholdsspiller

« Svar #19: 31 Okt 2012, 14:43 »

Super indlæg !! Smiley
Tak  Cool

Hvorn' går det med din Newcastle karriere ?  Peace

PSN: Guldfck

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #20: 31 Okt 2012, 15:20 »

Hej Alle Sammen Smiley

Vil lige høre om der er andre end mig der har prøvet at ens spiller underskriver en ny kontrakt og at der så står at han har - antal år og måneder tilbage af sin kontrakt ??

Rimelig træls, da jeg lige har mistet Jens Stryger larsen på denne måde, selvom han havde underskrevet en ny 4 årig kontrakt

bobbefar
Gæst

« Svar #21: 31 Okt 2012, 15:28 »

Er startet med QPR. Nogen andre som også spiller med dem ? Smiley

EDIT: Startede ikke med QPR alligevel, men derimod Palermo  Tunge
« Seneste Redigering: 31 Okt 2012, 15:36 af bobbefar » Logged

Sarold
Landsholdsspiller

« Svar #22: 31 Okt 2012, 15:45 »

Hmm rimligt nedren, mistede Cheick Tiote til Man U, eftersom at Bestyrrelsen valgt at sælge ham Skuffet Fik kun 10mill for ham Skuffet
Han lå og styrrede min midtbane, så er det rimligt surt at miste så vigtig en spiller !! Prøver nu at få fat i Rio Mavuba fra Lille og ser om han kan udfyldt den plads på min midtbane Smiley

Mine forhåbninger til Areola Alphonse var måske lidt for store, han var ikke klar til første holds bold allerede, spillere dog med ham for at han skal forbedre sig hurtigst muligt, men stoler ikke på ham endnu, så mine forsvars spille skal nogen gange på overarbejde ! Peace

Men men han skal nok komme efter det....!!!!!

FC Barcelona er vildt hug på at få fat på Demba Ba, de byder og byder helt vildt, meeeen den gamle vil ikke af med ham, han er mega stabil og hugger dem ind efter behag

Nile Ranger er mega god, han er stadig kun reseve på mit hold, kommer somregl ind i stedenfor Cisse, kan varmt anbefale ham !
« Seneste Redigering: 31 Okt 2012, 16:31 af Sarold » Logged

Simone Zaza 7

FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

Sarold
Landsholdsspiller

« Svar #23: 31 Okt 2012, 18:07 »

Hvor stor er sansynligheden for at en spillere bliver god, når der står i holdrapporten at han bliver en fremtidig stjerne spiller ? jeg mener kan man gå efter sådan noget ? Smiley

Simone Zaza 7

FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

Sarold
Landsholdsspiller

« Svar #24: 01 Nov 2012, 10:57 »

Det blev så ikke Rio Mavuba eller Song fra FC Barcelona som jeg prøvede at få fat på, har nu valgt at Anita som er reserve men var udenfor bænken, er nu blevet rykke op som bænke varmer Smiley Jeg går nu efter Jakub Błaszczykowski(Borussia Dortmund) i stedenfor, som kan spille på begge kanter og som er mega hurtig og har et godt skud, tænker også på længere sigt at hente Robert Lewandowski(Borussia Dortmund), men det skulle kun være i tilfælde af at bestyrelsen vælger at sælge Demba Ba bag min ryg som de gjorede med Cheick Tiote Smiley

Simone Zaza 7

FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 01 Nov 2012, 11:46 »

Det blev så ikke Rio Mavuba eller Song fra FC Barcelona som jeg prøvede at få fat på, har nu valgt at Anita som er reserve men var udenfor bænken, er nu blevet rykke op som bænke varmer Smiley Jeg går nu efter Jakub Błaszczykowski(Borussia Dortmund) i stedenfor, som kan spille på begge kanter og som er mega hurtig og har et godt skud, tænker også på længere sigt at hente Robert Lewandowski(Borussia Dortmund), men det skulle kun være i tilfælde af at bestyrelsen vælger at sælge Demba Ba bag min ryg som de gjorede med Cheick Tiote Smiley
Jeg har fået hentet Quaresma til min Newcastle save. Jeg fik tilgengæld 19 for Tiote. Som erstatning hentede jeg M'vila :-)

Sarold
Landsholdsspiller

« Svar #26: 01 Nov 2012, 13:09 »

Jeg har fået hentet Quaresma til min Newcastle save. Jeg fik tilgengæld 19 for Tiote. Som erstatning hentede jeg M'vila :-)

Ahhhh oki gode forslag der, kunne være jeg skulle kigge nærmere på dem når jeg kommer hjem ! Smiley

Simone Zaza 7

FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

Swizz CataR
Manager

« Svar #27: 01 Nov 2012, 14:04 »

Er det kun ved mig, at FIFA endnu engang har klokket i lejeaftalerne? Spillere der er på leje i første sæson er ved mig ikke gået tilbage til deres oprindelige klubber efter 1. sæson?

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #28: 01 Nov 2012, 14:42 »

Ahhhh oki gode forslag der, kunne være jeg skulle kigge nærmere på dem når jeg kommer hjem ! Smiley
Især Quaresma er en giftig herre Smiley Fremragende indlæg og med hans 5 stjerner i skills gør ham til en lækker mand på kanten. Desuden afslutter han også rigtig godt. Så med Arfa og Quaresma på kanterne går man ikke galt i byen Thumbs Up

Sarold
Landsholdsspiller

« Svar #29: 04 Nov 2012, 14:48 »

Især Quaresma er en giftig herre Smiley Fremragende indlæg og med hans 5 stjerner i skills gør ham til en lækker mand på kanten. Desuden afslutter han også rigtig godt. Så med Arfa og Quaresma på kanterne går man ikke galt i byen Thumbs Up
Hmm kan slet ikke finde Quaresma i Karriere delen i mit spil Skuffet

Simone Zaza 7

FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010