home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1156 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Basso forlader CSC!
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Basso forlader CSC!  (Læst 10391 gange)
Soccerpop
Gæst

Sv: Basso forlader CSC!
« Svar #45: 18 Okt 2006, 16:10 »

Men tror desværre ikke Sastre nogensinde kommer helt til tops

Nej, han er nok ved at være for gammel til at kunne gøre sig gældende.

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #46: 18 Okt 2006, 16:35 »

Hvad så med en dansker? En vis kylling? Han er måske lidt for ældrene, og med en langvarig skade. Kyllingen kører heller ikke kanon enkelstarter desværre... Ellers ville Valverde være kanon, og det ville en Cunego også være Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #47: 18 Okt 2006, 16:36 »

Hvad så med en dansker? En vis kylling? Han er måske lidt for ældrene, og med en langvarig skade. Kyllingen kører heller ikke kanon enkelstarter desværre... Ellers ville Valverde være kanon, og det ville en Cunego også være Smiley

Han har vist forlænget med Rabo. Og er ikke interesseret i CSC.

Dusty78DK
Manager

« Svar #48: 18 Okt 2006, 18:18 »

Så skete det!
Dumme Bjarne lod verdens bedste rytter smutte fordi der er formodninger om doping! Cykeldanmark må græde  Græder

Jeg var skredet i sommers, hvis jeg havde været Basso. Jeg ville sgu' ikke finde mig i den behandling.  Djævel

United-styrer
Gæst

« Svar #49: 18 Okt 2006, 18:28 »

Jeg er ærgelig over at Basso er væk.Skuffet

Men hvem mon de hente, hvis de alrså hente nogen? Statser man på Sastre og måske Julich?
Men jeg så gerne Vino eller Valverde i CSC, hvis de gider. Måske Menchov? Hvem håber/tror I på?

De henter ingen, det er jeg meget, meget sikker på.

Satsningen kommer til at ligge på Sastre og Schleck, formentlig Sastre de næste par år, hvorefter Schleck gerne skulle kunne bejle til Tour-titlen.

Hvis der skulle hentes, ville Valverde være den bedste, men jeg er meget sikker på, at de ikke køber ind - desværre.

ZaZZal
Reserveholdsspiller

« Svar #50: 18 Okt 2006, 19:03 »

Jeg er næsten ogs sikker på at Sastre kan gøre det .. han klarede det jo super flot i år både i Giro'en som hjælperytter og så i Touren og Vueltaen, hvor han selv kørte for sejren .. og når man tænker på at han allerede havde kørt Giro inden Touren syntes jeg det er godt gået .. og endnu bedre i Vueltaen .. jeg tror virkelig på det Riis har sagt .. : Der er ikke mange der ved/tror det, men Sastre er en af verdens absolut bedste cykelryttere ! Thumbs Up

United-styrer
Gæst

« Svar #51: 18 Okt 2006, 19:09 »

Jeg er næsten ogs sikker på at Sastre kan gøre det .. han klarede det jo super flot i år både i Giro'en som hjælperytter og så i Touren og Vueltaen, hvor han selv kørte for sejren .. og når man tænker på at han allerede havde kørt Giro inden Touren syntes jeg det er godt gået .. og endnu bedre i Vueltaen .. jeg tror virkelig på det Riis har sagt .. : Der er ikke mange der ved/tror det, men Sastre er en af verdens absolut bedste cykelryttere ! Thumbs Up

Jeg er helt enig i dit indlæg, men jeg vil dog sige, at jeg var klart mere imponeret over hans indsats i Tour'en. Feltet var trods alt en kende stærkere, og her fulgte Sastre altså ikke bare med de bedste - han angreb dem gang på gang, og viste sig som den absolut bedste bjergrytter af de deltagende.

Stadig vil jeg dog sige, at hvis der er en Tour med både Basso, Ulle, Valverde og Vino, så har Sastre ikke den fjerneste chance for at vinde samlet.

arsenalistic
Manager

« Svar #52: 18 Okt 2006, 19:10 »

Du glemte at tilføje: men han er som en elefant i en porcelænsbutik hvis han sætter sig på en enkeltstartscykel  Wink

Go you Gunners!

ZaZZal
Reserveholdsspiller

« Svar #53: 18 Okt 2006, 19:23 »

Du glemte at tilføje: men han er som en elefant i en porcelænsbutik hvis han sætter sig på en enkeltstartscykel  Wink
Hehe .. ja det er jo så hans STORE svaghed .. men Riis har jo vist han kan få en god enkelstarts rytter ud af Basso .. så det kan jo være han kan gøre det igen ved Sastre ..  Smiley Han køre okay i NOGLE enkelstarter .. men han tabte godt nok det hele på gulvet i Touren på den sidste enkelstart ..

United-styrer : Ja det er rigtig nok han ikke kan gøre det store ved Valverde og Basso .. men det kan jo også være at vi er så heldige at Basso ikk er ligeså god for et andet hold .. det kan jo måske være at resten af CSC holdet også gjorde meget .. OG Riis .. men vi får se .. Jeg håber Peace for jeg er STOR CSC-Fan .. men Basso er godt nok uden tvivl en stjerne-rytter ..  Smiley

arsenalistic
Manager

« Svar #54: 24 Okt 2006, 12:00 »

Så åbner der sig et lille lys for os, der egentlig synes at B&B var gode sammen. Basso har i dag udtalt at han godt kunne se sig selv for CSC igen, så mon det hele kan være en aftale de to gentlemen imellem. At Basso tager et par år på et andet hold og lader det hele gå lidt i glemmebogen, før han vender tilbage og kører hele verden i sænk for CSC? Er det mit håb om at se ham tilbage der binder dette sammen, eller kan i andre følge mig? :-)

Go you Gunners!

ZaZZal
Reserveholdsspiller

« Svar #55: 24 Okt 2006, 12:16 »

Jeg kan sagtens følge dig .. Smiley .. har også lige læst at han gerne vil til CSC igen .. men jeg tror ogs det bliver efter et par år på et andet hold .. !
Han er meget velkommen hvis han bliver helt frikendt  Wink

arsenalistic
Manager

« Svar #56: 24 Okt 2006, 12:18 »

Jeg kan sagtens følge dig .. Smiley .. har også lige læst at han gerne vil til CSC igen .. men jeg tror ogs det bliver efter et par år på et andet hold .. !
Han er meget velkommen hvis han bliver helt frikendt  Wink

Så det er ikke kun mig der ser syner i denne udtalelse? Kunne være lækkert at se den sympatiske mand og helt igennem fortrinlige rytter på vores "danske" hold igen!

Go you Gunners!

DeBuur
Manager

« Svar #57: 24 Okt 2006, 12:41 »

Basso bør ikke tilbage hos CSC - det vil være en katastrofe for holdet og dets ry - han er en fantastisk rytter men hans forbindelse til Fuentes sagen er ganske enkelt problematisk.
Cykelsporten er truet hvis der ikke sker noget drastisk omkring doping - Landis tragedien ødelagde Tour de France men hvor var det dejligt at det lykkes at afsløre en af de store - jeg elsker Tour de France men hader det der sker i cykel sporten.

YNWA

arsenalistic
Manager

« Svar #58: 24 Okt 2006, 12:48 »

Basso bør ikke tilbage hos CSC - det vil være en katastrofe for holdet og dets ry - han er en fantastisk rytter men hans forbindelse til Fuentes sagen er ganske enkelt problematisk.
Cykelsporten er truet hvis der ikke sker noget drastisk omkring doping - Landis tragedien ødelagde Tour de France men hvor var det dejligt at det lykkes at afsløre en af de store - jeg elsker Tour de France men hader det der sker i cykel sporten.

Basso bliver frikendt og om to år er det glemt, så er han sgu velkommen på csc i mine øjne :-)
Men hvorfor er det egentlig at man i fodbolden ikke tager samme moralske afstand fra doping som i cykling?

Go you Gunners!

wirenfeldt
Gæst

« Svar #59: 24 Okt 2006, 13:03 »

Basso bliver frikendt og om to år er det glemt, så er han sgu velkommen på csc i mine øjne :-)
Men hvorfor er det egentlig at man i fodbolden ikke tager samme moralske afstand fra doping som i cykling?

Atletik, cykling mm. går ind under et Doping Forbund, hvori  at straffen lyder på 2 år, ved brug af ulovlige stoffer. Dette forbund er Fodbold IKKE medlem af, så de skal altså selv udstede deres straffe, hvilket jeg synes er en skam. Men derfor er forskellen så stor Smiley

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010