|
Hcan
|
|
Jeg er klar nu :-) kommer på Skype omlidt. Tilføj Reneskovgaard
Kan du ikke bare joine os ?
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12 Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II >link<Månedens blog: Marts 2013
|
|
|
|
|
|
|
Hcan
|
|
Du er godkendt
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12 Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II >link<Månedens blog: Marts 2013
|
|
|
|
|
Hcan
|
|
Har sendt en anmodning nu.
Acceptere du os ikke på skype så ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbefar
Gæst
|
|
Tror vist der er noget forbandelse over den her klub... vi er altid så uheldige !!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ReaLFCK
|
|
Tak for kampene gutter, i må meget gerne skrive herinde, næste gang i spiller 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daugaard
|
|
selvtak :-) skal vi nok!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hcan
|
|
Ja - tak for kampene - damn det kræver lidt disciplin at være midtbane spiller, og man kan godt mærke i er en anelse bedre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hawkins
FmFreaks' Venner
|
|
Kommer der ikke et kampreferat?  Jeg har i øvrigt fået en sms om at mit spil ankommer på mandag (først) 
|
|
|
|
|
|
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
|
|
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
min hånd er kræftig forstuvet -.- ingen fifa idag ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hcan
|
|
min hånd er kræftig forstuvet -.- ingen fifa idag ...
Hvad fanden har du lavet ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
Prøvede og redde en hård bold også ramte jeg den forkert da jeg skulle redde den  Det gør pisse ondt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HRz