home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 554 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United - F.C. København kampreferat
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Manchester United - F.C. København kampreferat  (Læst 881 gange)
Soccerpop
Gæst

Manchester United - F.C. København kampreferat
« : 17 Okt 2006, 23:58 »

Denne kamp havde mange af os nok set frem til, og de mest optimistiske havde nok håbet på et point eller tre, som de fleste nok ved gik det ikke sådan, og FCK har stadigvæk deres første CL mål til gode,
men på trods af nederlaget på 3-0 syntes jeg købemhavnerne leverede en godkendt indsats, og i de første 30 min. spillede vi næsten lige op med de røde djævle, men så var det også slut, FCkerne var simpelthen kørt trætte, og da Paul Scholes så laver et brag af et skud er der intet at gøre, 1-0.
2. halvleg starter jo mildest talt elendigt, hvor et forsvarskiks af Michael Gravgaard er lige ved at føre til United scoring, heldigvis redder han selv den pinlige sitaution, dog lykkes det Manchesters højreback John O´Shea ret så heldigt at score på det efterfølgende hjørne.
Da Jesper Christiansen der indtil videre ellers havde stået en god kamp, laver et drop er det slut, og selvom "løverne" kommer bedre med til sidst er der intet at gøre, og FCK må rejse hjem til Danmark med et nederlag i baggagen.
3-0 mod et United hold i næsten bedste opstilling er et godkendt reslultat. Smiley

DelPiero
Gæst

Sv: Manchester United - F.C. København kampreferat
« Svar #1: 18 Okt 2006, 02:34 »

Godt lavet soccerpop. Thums Up!
Synes dog at Atibas hug mangler!

cube
Manager

« Svar #2: 18 Okt 2006, 10:16 »

Deres to sidste mål er egentlig lidt ærgelige. Først rent held fra O'Shea og så et drop af Christiansen, men intet at tage fra United - det var skam fuldt fortjent.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

LosCules
Gæst

« Svar #3: 18 Okt 2006, 10:19 »

Det er selvfølgelig synd for JC, da han ellers havde spillet en brandkamp. Men jeg synes det ser ud som om at bolden(Kieran Richardsons skud) knækker lidt i luften, og når han har kastet sig, så er der altså intet at gøre Smiley.

Men altså... 2-0 eller 3-0.. Fuck it!

Soccerpop
Gæst

« Svar #4: 18 Okt 2006, 11:36 »

Godt lavet soccerpop. Thums Up!
Synes dog at Atibas hug mangler!

Tak,
men det blev ikke så detaljeret.
Har tænkt mig at gøre det med de kampe jeg ser i fjernsynet, nogen der er interreseret i det? Huh

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #5: 18 Okt 2006, 11:42 »

Tjah, det er da fedt nok med kampreferater, men det ville jo være federe hvis det var fra kampe der ikke var i TV - Er det en kamp i TV vil de fleste jo nok have set det, men det er samtidig fedt nok for dem der ikke har set det at få en kommentar på hvordan kampen har været spillet.

I mine øjne kræver det dog en vigtig ting ! Det skal være 100 % objektivt Smiley - Hvilket du sikkert også kan klare  Thumbs Up

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Soccerpop
Gæst

« Svar #6: 18 Okt 2006, 11:50 »

Tjah, det er da fedt nok med kampreferater, men det ville jo være federe hvis det var fra kampe der ikke var i TV

Ja gjorder det gerne, men der er så forbandet svært at finde at finde oplysninger nok til at kunne skrive et fyldigt referat.

United-styrer
Gæst

« Svar #7: 18 Okt 2006, 13:18 »

En anden gang så smid det hellere ind i tråden om kampen, hvis der findes sådan en, hvilket der gjorde i dette tilfælde Smiley

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 18 Okt 2006, 14:06 »

Tjah, det er da fedt nok med kampreferater, men det ville jo være federe hvis det var fra kampe der ikke var i TV - Er det en kamp i TV vil de fleste jo nok have set det, men det er samtidig fedt nok for dem der ikke har set det at få en kommentar på hvordan kampen har været spillet.

I mine øjne kræver det dog en vigtig ting ! Det skal være 100 % objektivt Smiley - Hvilket du sikkert også kan klare  Thumbs Up

hmm det ville så betyde at manden skal ud på stadion og scoute så. Det er nok mere tvivlsomt om han vil det!

Soccerpop
Gæst

« Svar #9: 18 Okt 2006, 16:03 »

En anden gang så smid det hellere ind i tråden om kampen, hvis der findes sådan en, hvilket der gjorde i dette tilfælde Smiley

Tror at hvis jeg smider det der inde vil dem der er interreseret i at læse det vil komme til at overse det.

United-styrer
Gæst

« Svar #10: 18 Okt 2006, 18:32 »

Tror at hvis jeg smider det der inde vil dem der er interreseret i at læse det vil komme til at overse det.

Arh, mon dog. Nu vi har en tråd til kampen, er der da ingen grund til ikke at benytte den Smiley

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010