home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 237 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Hvad ser du mest frem til i Football Manager 2013 ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hvad ser du mest frem til i Football Manager 2013 ?  (Læst 3122 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Hvad ser du mest frem til i Football Manager 2013 ?
« : 10 Sep 2012, 08:30 »

Vi kender nu den første bunke nye ting i det kommende Football Manager 2013, men hvad ser du mest frem til i spillet og hvorfor ?.
Logged

rudolphdinho
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvad ser du mest frem til i Football Manager 2013 ?
« Svar #1: 10 Sep 2012, 08:34 »

sport direktøren Opstemt
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvad ser du mest frem til i Football Manager 2013 ?
« Svar #2: 10 Sep 2012, 08:39 »

sport direktøren Opstemt

Hvorfor, fordi du slipper for en del af dine opgaver, fordi det øger realismen eller ?
Logged

rudolphdinho
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvad ser du mest frem til i Football Manager 2013 ?
« Svar #3: 10 Sep 2012, 08:41 »

fordi jeg synes det kan skabe mere realisme, og fordi jeg glemme altid at forhandle kontrakter med ungdommen og staben..
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hvad ser du mest frem til i Football Manager 2013 ?
« Svar #4: 10 Sep 2012, 09:22 »

Well, nu har vi jo kun set toppen af isbjerget mht. hvad vi kan forvente, men jeg er da umiddelbart ret interesseret i FM Classic - hvis man bare kender lidt til mig ved man hvorfor, men det siger vel ikke så lidt at jeg stadig hænger fast i FM07/FM08-versionerne.
Logged



Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad ser du mest frem til i Football Manager 2013 ?
« Svar #5: 10 Sep 2012, 09:36 »

Well, nu har vi jo kun set toppen af isbjerget mht. hvad vi kan forvente, men jeg er da umiddelbart ret interesseret i FM Classic - hvis man bare kender lidt til mig ved man hvorfor, men det siger vel ikke så lidt at jeg stadig hænger fast i FM07/FM08-versionerne.

Nope.
Du er blevet gammel.
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad ser du mest frem til i Football Manager 2013 ?
« Svar #6: 10 Sep 2012, 09:39 »

Det jeg glæder mig allermest til at se er om den forbedrede ME/AI (kan ikke huske hvad de sagde i podcasten) vil være en klar forbedring! Jeg synes rigtig mange ting i FM12 fungerede godt, og jeg havde før FM13s annoncering rigtig svært ved at komme på, hvad der skulle ændres. Bortset fra ME'en, der virker lidt for scriptet, og spillernes AI der til tider ikke er bygget logisk op.

Af de andre ting de har annonceret synes jeg den nye træningsdel lyder spændende, da det er en del af FM jeg først er begyndt at udforske i 2012-udgaven.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad ser du mest frem til i Football Manager 2013 ?
« Svar #7: 10 Sep 2012, 10:55 »

Jeg glæder mig nok mest til træningsdelen som, efter hvad jeg har hørt har fået en omgang. Ellers ser jeg selvfølgelig frem til netværksdelen, da jeg synes at det har været for besværligt at spille netværksspil i de seneste udgaver. Jeg tror egentlig at jeg vil komme til at bruge det mere hvis det bliver lettere Opstemt
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hvad ser du mest frem til i Football Manager 2013 ?
« Svar #8: 10 Sep 2012, 10:58 »

Nope.
Du er blevet gammel.

Ingen tvivl om det. Jeg er blevet gammel og FM er blevet lame.
Logged



Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvad ser du mest frem til i Football Manager 2013 ?
« Svar #9: 10 Sep 2012, 11:04 »

Ved ikke om det er det jeg ser mest frem til, da der er blevet oplyst meget lidt om spillet indtil nu, men jeg glæder mig bestemt til at se hvordan de forbedret at lave et spil med andre....synes altid det har været aaaalt for besværligt...Så det glæder jeg mig til at udnytte Smiley
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad ser du mest frem til i Football Manager 2013 ?
« Svar #10: 10 Sep 2012, 13:07 »

Efter længere tids overvejelse er der egentlig ikke noget jeg ser specielt frem til.

Jeg er fint tilfreds med FM12, så det er nok mest blot det at spillet er opdateret med transfers og op/nedrykninger.
Resten behøvede der sådanset ikke blive gjort noget ved.

Dog altid rart at de vil lave spillernes bevægelser og så videre mere realistisk. Det kan man da altid bruge.
Logged


Hellboy4001
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvad ser du mest frem til i Football Manager 2013 ?
« Svar #11: 10 Sep 2012, 16:46 »

Altid spændende med en ny udgivelse, og det ser ud til at komme mange fede nye ting i 13'eren. Glæder mig især til at prøve kræfter med "Challenges" Også måske det at man kan give en del af ansvaret og arbejdet fra sig. Men det er mest pga. tiden. Men der er mange ting jeg glæder mig til. Træning, udlejning, netværk osv. Bliver godt Smiley
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Hvad ser du mest frem til i Football Manager 2013 ?
« Svar #12: 10 Sep 2012, 16:47 »

At det udkommer Smiley
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvad ser du mest frem til i Football Manager 2013 ?
« Svar #13: 13 Sep 2012, 15:14 »

Jeg glæder mig personligt mest til alle de indbyggede forskellige spil type muligheder man har, da jeg syntes at FM tit bliver for trivielt, og tit og ofte er mange af de challenges som bliver lavet på de forskellige sider ret mangelfulde, da editoren alligevel har sine begrænsninger, og tit ikke er testet nok.

Derudover ser den udvidede træning ud til at blive ret fed Smiley

Assistenternes meget forbedrede råd under kampene bliver også fedt.

Det at man kan fortælle lejede spillere hvor man kan forvente at bruge dem og hvilken rolle de får på forhånd er også fed, da jeg tit har oplevet utilfredse reserve lejesvende.

Jeg ser dog lidt med negative øjne og de der "unlockables", da jeg personligt er imod "tilkøbsordninger" i spilleverden, heldigvis er det da muligt at unlocke dem på andre måder end ved køb.

Jeg håber derudover at pressekonferencerne bliver VÆSENTLIGT forbedret, og ikke de der fesne forbedringer de har lavet de sidste par år, hvor de egentlig nærmest bare har ændret på ordlyden i spørgsmålene, uden at løse det problem at det bliver alt alt alt for trivielt.
Logged




Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010