home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1753 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Hvem skal du være i Football Manager 2013?
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal du være i Football Manager 2013?  (Læst 31602 gange)
Phata
Reserveholdsspiller

Sv: Hvem skal du være i Football Manager 2013?
« Svar #105: 09 Okt 2012, 17:09 »

Jeg skal naturligvis være Bayern, ved dog ikke hvem mit hold nummer to i det save skal være ...

Bailey
Juniorspiller
**

« Svar #106: 09 Okt 2012, 22:40 »

Jeg skal spille med Dover eller Wycombe, som altid... Nok Dover, og det bliver sikkert det eneste spil indtil sidste opdatering (i februar), hvor jeg så starter et spil med... Dover eller Wycombe (nok Dover)!

Lidt irriterende, at man skal starte forfra, hvis man vil have alle opdateringer med!

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #107: 09 Okt 2012, 22:45 »

Jeg skal spille med Dover eller Wycombe, som altid... Nok Dover, og det bliver sikkert det eneste spil indtil sidste opdatering (i februar), hvor jeg så starter et spil med... Dover eller Wycombe (nok Dover)!

Lidt irriterende, at man skal starte forfra, hvis man vil have alle opdateringer med!

Kan du godt holde motivationen oppe, med bare et hold et helt år? Smiley

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #108: 09 Okt 2012, 22:56 »

Har i år kun haft spil med Liverpool, udover en enkelt afstikker til Crewe, og sådan bliver det nok ved med at være.

Bailey
Juniorspiller
**

« Svar #109: 09 Okt 2012, 22:58 »

Normalt plejer det ikke at være et problem, og nu har jeg spillet med de to hold gennem rigtig, rigtig mange sæsoners FM, så efterhånden betyder holdene også en del for mig... næsten lige så meget som mine favoritter fra Manchester United.

Jeg har prøvet at spille med United et utal af gange tidligere, men det fanger mig aldrig og jeg ender altid med at stoppe spillet efter en halv sæsons tid for så at gå tilbage til velkendte Dover eller Wycombe... der er bare noget ved LLM!

Phata
Reserveholdsspiller

« Svar #110: 09 Okt 2012, 22:59 »

Er det ikke meget normalt, at man kun køre et save per Fm-spil  Huh

Anfield Road
Manager

« Svar #111: 09 Okt 2012, 22:59 »

Normalt plejer det ikke at være et problem, og nu har jeg spillet med de to hold gennem rigtig, rigtig mange sæsoners FM, så efterhånden betyder holdene også en del for mig... næsten lige så meget som mine favoritter fra Manchester United.

Jeg har prøvet at spille med United et utal af gange tidligere, men det fanger mig aldrig og jeg ender altid med at stoppe spillet efter en halv sæsons tid for så at gå tilbage til velkendte Dover eller Wycombe... der er bare noget ved LLM!

Enig. Jeg finder det langt lettere at  holde motivationen oppe hvis man har gang i et langsigtet projekt og ikke bare skal vinde et eller andet  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #112: 09 Okt 2012, 23:01 »

Er det ikke meget normalt, at man kun køre et save per Fm-spil  Huh

Det mener du ikke dybt seriøst det der vel? crazy

Phata
Reserveholdsspiller

« Svar #113: 09 Okt 2012, 23:03 »

Det mener du ikke dybt seriøst det der vel? crazy

Jo det gør jeg, har aldrig selv haft mere end et save game per spil siden 07.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #114: 09 Okt 2012, 23:03 »

Enig. Jeg finder det langt lettere at  holde motivationen oppe hvis man har gang i et langsigtet projekt og ikke bare skal vinde et eller andet  Smiley

Forstår jeg udemærket godt, men jeg plejer at spille en 3-4 saves af 3-4 måneder i hvert spil. Og i mine øjne er 3-4 måneder forholdsvist langsigtet, og man kan nå at udrette en masse - også med en LLM klub! Smiley

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #115: 09 Okt 2012, 23:05 »

Jo det gør jeg, har aldrig selv haft mere end et save game per spil siden 07.

Okay så, mit indtryk er at folk normalt som minimum prøver 2-3 hold af, men respekt for at du kan holde det samme save kørende så længe! Smiley Hvor mange sæsoner når du så cirka at spille på det save?

Bailey
Juniorspiller
**

« Svar #116: 09 Okt 2012, 23:06 »

Og så bare fornemmelsen af, at man selv har skabt det hele fra bunden... Den er sgu stor!

Er det ikke meget normalt, at man kun køre et save per Fm-spil  Huh

Jeg kører normalt to spil, et når FM udkommer, og et, når sidste officielle update er kommet, så alt er up-to-date.
Men som regel med samme hold. Det er irriterende at starte forfra og har da også overvejet bare at køre videre med samme save... måske bliver det sådan i år.

Phata
Reserveholdsspiller

« Svar #117: 09 Okt 2012, 23:08 »

Okay så, mit indtryk er at folk normalt som minimum prøver 2-3 hold af, men respekt for at du kan holde det samme save kørende så længe! Smiley Hvor mange sæsoner når du så cirka at spille på det save?

Ikke så langt som før i tiden, hvor jeg i 07,08 og 09 kunne nå til slut 2020ere/ start 2030ere. Har jeg i de sidste par spil længst nået til 2026 ... I Fm12 kom jeg kun til 2022.

Phata
Reserveholdsspiller

« Svar #118: 09 Okt 2012, 23:10 »

Jeg kører normalt to spil, et når FM udkommer, og et, når sidste officielle update er kommet, så alt er up-to-date.
Men som regel med samme hold. Det er irriterende at starte forfra og har da også overvejet bare at køre videre med samme save... måske bliver det sådan i år.

Jeg hader når de updates kommer ud, de ødelægger mere for mig end de gør gavn, især fordi de altid resetter det tyske landshold

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #119: 09 Okt 2012, 23:17 »

Ikke så langt som før i tiden, hvor jeg i 07,08 og 09 kunne nå til slut 2020ere/ start 2030ere. Har jeg i de sidste par spil længst nået til 2026 ... I Fm12 kom jeg kun til 2022.

Okay, jeg nåede til 2023 i et af mine saves, samtidigt med jeg havde et par andre hvor jeg nåede over 5 sæsoner frem Smiley Jeg ville ikke føle jeg havde prøvet hele spillet hvis ikke jeg havde spil med forskellige typer klubber, men sådan er vi jo forskellige.

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010