home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 747 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Riis' oddsblog
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Riis' oddsblog  (Læst 6742 gange)
SC30
Landsholdsspiller

Sv: Riis' oddsblog
« Svar #15: 23 Sep 2012, 23:40 »

Jets, 49'ers og Buccaneers kombineret, 9,35 @ Unibet
Jets skal måde Tannehill og 49'ers tæsker Vikings. Tamba Bay var tæt på at lave et upset, som minder meget om den her kamp sidste uge, hvor Dallas til gengæld var horrible. Ved ikke helt, hvorfor jeg spillede den. YOLO.
Indskud: 10 kroner.

Bengals @ Redskins, 1, 2,50 @ Betsson
Oddset er faldet, øv. Kyle siger dog, at Redskins har nogle skader (Orakpo er i hvert fald vigtig) og de tabte en tæt kamp, som de burde havde vundet i sidste uge.. til Rams. Den her kunne også godt gå ned til de sidste sekunder. Ser Redskins som meget svag favorit, da de har hjemmebanen. Bengals kommer ikke i playoffs i år, men er stadig et fornuftigt hold, som kan spille både den ene og den anden vej - lidt ligesom Redskins. De vandt dog også i sidste uge i en must-win mod Browns, hvor der angreb så rigtigt godt ud, men hvor de tillod ALT for meget til måske NFLs ringeste angreb. Tror dog på The Red Rocket og A.J. Green, som jeg er ret vild med.
Indskud: 100 kroner.

Falcons @ Chargers, 1, 2,45 @ Unibet
Falcons er det bedre hold, men Chargers spiller på hjemmebane og er derfor, åbenbart, relativt komfortable favoritter. Er dog ikke enig. Chargers har spillet mod to pis-hold og kan ikke løbe bolden. Deres D ser ret godt ud (i forhold til sidste år, i hvert fald) og Rivers virker også bedre. Tror dog ikke det er nok med Matty Ice og deres offensiv, som jeg virker skræmmende. Derudover kan jeg også gode lide deres secondary, som nok skal gøre det svært for Chargers' receivere at slippe fri (er Grimes egentligt ikke ude resten af sæsonen? kan godt lide dem ligegyldigt hvad). Tæt kamp igen, som jeg håber, Falcons slipper bedst ud af. 1 af spillene skal bare gå op og så står jeg med et fornuftigt overskud.
Indskud: 100 kroner.

Fuck nemesis. Rigtigt gode penge her!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #16: 25 Sep 2012, 19:30 »

Bears @ Cowboys, 1, 2,75 @ Unibet
Cowboys er favoritter, men på ingen måde så store, som de bliver gjort til. Begge hold vandt ugly sidste uge på deres defence, mens begge QBs ikke havde deres bedste kamp. Begge hold er 2-1 og er kommet fornuftigt fra start. Dallas spiller virkeligt godt bagude med Claiborne og Carr, men tag heller ikke fejl af Bears' forsvar, som kun gav 6 point op i sidste uge.. ja okay, til Rams, men alligevel. Bears mangler Forte, men har en ok backup i Bush. Meget afhænger dog af Cutler, som er lidt af et lotteri. Hvis han har en af sine gode dage, så vinder Bears, som dog også i år har givet ham nogle gode våben. Det skal nok blive exciting.
Indskud: 100

49'ers @ Jets, 2, 2,95 @ Betsson
Jeg tager Jets på hjemmebane til 2,95 hver gang. Deres bedste spiller er lige blevet skadet for sæsonen, men de kan stadig godt spille defence og som vi så i sidste uge, er alt muligt i NFL. Måske ligger jeg lidt for meget i sidste uge, men Alex Smith lignede lidt mere.. Alex Smith. Det kan godt gå hen at blive en grim kamp, 49'ers er favoritter, men til næsten 3 er Jets et godt spil. Begge hold er 2-1. Der kommer højest sandsynligt flere spil, da jeg er on a streak (overhovedet ikke, men man skal føle sig heldig), men det her bliver alt for nu.
Indsats: 50 kroner
« Seneste Redigering: 25 Sep 2012, 19:32 af Riis » Logged

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #17: 25 Sep 2012, 20:20 »

Jeg synes godt om dine spil indtil videre, men Jets spillet kan jeg godt nok ikke lide. Først og fremmest, hvis resultatet kommer til at blive afgjort af den mindst dårlige QB, så tror jeg ikke Jets vinder. Sanchez har ikke gjort det godt, men arbejder også med et af ligaens dårligste receiverkorps, de formår simpelthen ikke at skabe seperation, samt han får absolut ingen hjælp af sit løbeangreb.
Du lægger også en del vægt Jets defence, men her synes jeg heller ikke det ligner et Jets eller Ryan defence som vi kender det. Og uden Revis tror jeg de får det meget, meget svært.
De slog godt nok Bills, men Spiller løb dem sønder og sammen, og de vandt kampen pga. Fitzpatrick kastede 3 Int. Mod Steelers fik de stoppet løbet(som dog også mangler en god running back), men havde intet svar på Roethlisberger og hans receivere. I søndags mod Dolphins havde de heller intet svar på Reggie Bush, og havde formentlig også tabt om han ikke blev skadet.

For at have en chance for at stoppe Gore bliver de nødt til at bruge i hvertfald 8 mænd, og uden Revis Island behøver Smith formentlig alligevel ikke spille voldsomt godt for at flytte kæderne.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #18: 29 Sep 2012, 20:58 »

Jeg synes godt om dine spil indtil videre, men Jets spillet kan jeg godt nok ikke lide. Først og fremmest, hvis resultatet kommer til at blive afgjort af den mindst dårlige QB, så tror jeg ikke Jets vinder. Sanchez har ikke gjort det godt, men arbejder også med et af ligaens dårligste receiverkorps, de formår simpelthen ikke at skabe seperation, samt han får absolut ingen hjælp af sit løbeangreb.
Du lægger også en del vægt Jets defence, men her synes jeg heller ikke det ligner et Jets eller Ryan defence som vi kender det. Og uden Revis tror jeg de får det meget, meget svært.
De slog godt nok Bills, men Spiller løb dem sønder og sammen, og de vandt kampen pga. Fitzpatrick kastede 3 Int. Mod Steelers fik de stoppet løbet(som dog også mangler en god running back), men havde intet svar på Roethlisberger og hans receivere. I søndags mod Dolphins havde de heller intet svar på Reggie Bush, og havde formentlig også tabt om han ikke blev skadet.

For at have en chance for at stoppe Gore bliver de nødt til at bruge i hvertfald 8 mænd, og uden Revis Island behøver Smith formentlig alligevel ikke spille voldsomt godt for at flytte kæderne.

Næ, siger bare, at de stadig godt kan spille defence uden, selvom Revis er en af de bedste spillere i ligaen. Jeg tror også, at 49'ers vinder, men 3 gange penge tilbage på Jets på hjemmebane, kunne jeg ikke helt stå for. Jets er generelt overvurderet og deres forsvar er slet ikke så dominerende, som det har været (heller ikke med Revis), men der sker underlige ting i NFL. Og tak, btw.

Seahawks @ Rams, under 39 point, 1,90 @ Unibet
Jeg kan ikke helt se, hvordan de skal kunne score over 39 point. Seahawks spiller vanvittigt forsvar, men kan ikke flytte bolden. Rams har også fået et ganske godt forsvar, men ser heller ikke gode ud på offence. Der skal special teams og interceptions for TDs til for, at den kan gå over.
Indskud: 50 kroner.
« Seneste Redigering: 29 Sep 2012, 21:00 af Riis » Logged

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #19: 30 Sep 2012, 22:42 »

Du havde så evigt ret, gerre. Dumme mig. Alex Smith er Alex Smith, men Mark Sanchez er også Mark Sanchez. Selvfølgelig vinder Jets ikke. Rent faktisk, så vandt de på nogen måde ikke og var så langt fra, som man overhovedet kunne.

Russell Wilson og Sam Bradford viser dog, hvor jeg satsede på dem! Rams har stille og roligt bygget et fornuftigt forsvar op. Nu skal Dezzy bare fortsætte med at fjolle rundt og jeg har et dejligt overskud igen.

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #20: 01 Okt 2012, 01:06 »

Jeg har ikke set noget som helst af kampen, men udfra statistikkerne så ligner det nogenlunde det jeg forventede af kampen. Bortset at jeg ikke ligefrem regnede med de lavede en shutout Smiley Og så må det være en eller anden rekord med 9 forskellige rushere  Shockeret

Til sidst kan jeg egentlig godt forstå din grundpræmis for spillet. Jets formår som regel i det mindste at holde kampene tætte og have chancen for at vinde. Dette hold er bare ikke Jets, med eller uden Revis.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #21: 02 Okt 2012, 17:30 »

Bears @ Cowboys, 1, 2,75 @ Unibet
Cowboys er favoritter, men på ingen måde så store, som de bliver gjort til. Begge hold vandt ugly sidste uge på deres defence, mens begge QBs ikke havde deres bedste kamp. Begge hold er 2-1 og er kommet fornuftigt fra start. Dallas spiller virkeligt godt bagude med Claiborne og Carr, men tag heller ikke fejl af Bears' forsvar, som kun gav 6 point op i sidste uge.. ja okay, til Rams, men alligevel. Bears mangler Forte, men har en ok backup i Bush. Meget afhænger dog af Cutler, som er lidt af et lotteri. Hvis han har en af sine gode dage, så vinder Bears, som dog også i år har givet ham nogle gode våben. Det skal nok blive exciting.
Indskud: 100

49'ers @ Jets, 2, 2,95 @ Betsson
Jeg tager Jets på hjemmebane til 2,95 hver gang. Deres bedste spiller er lige blevet skadet for sæsonen, men de kan stadig godt spille defence og som vi så i sidste uge, er alt muligt i NFL. Måske ligger jeg lidt for meget i sidste uge, men Alex Smith lignede lidt mere.. Alex Smith. Det kan godt gå hen at blive en grim kamp, 49'ers er favoritter, men til næsten 3 er Jets et godt spil. Begge hold er 2-1. Der kommer højest sandsynligt flere spil, da jeg er on a streak (overhovedet ikke, men man skal føle sig heldig), men det her bliver alt for nu.

Tak, Tony Romo!  Smiley

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #22: 02 Okt 2012, 18:50 »

Ovenstående spil gør, at jeg faktisk står i en position, hvor jeg har 200-300 kroners overskud. Det havde jeg på ingen måde regnet med 4 uger inde i NFL-sæsonen. Jeg regner med at køre videre. Her er (indtil nu) spillene for uge 5, som jeg synes, ser rigtigt interessant ud.

Eagles @ Steelers, 1, 2,60 @ Betsson
Eagles har lige slået et af NFLs bedste hold og er nu 3-1. Vi har endeligt fundet ud af, at vi skal løbe med McCoy, samtidig med forsvaret har spillet top-5 forsvar over de sidste 4 uger - stout mod løbet og med Nnamdi og Cromatie på ydersiden. Nnamdi har ikke spillet specielt godt, men fremtvang en fejl på et virkeligt vigtigt tidspunkt og vandt kampen. Steelers har til gengæld set lidt ringere ud og har tabt mod Broncos og Raiders, mens de kun har slået Jets. JETS. Er det her sæsonen, hvor de endeligt må indse, at deres hold er ved at være for gammelt? Jeg tror det ikke, men 2.60 er et glimrende odds på et Eagles hold, som virkeligt har momentum modsat Steelers. Hvis Vick ikke turner bolden over, skal vi nok vinde.
Indskud: 75 kroner.

Titans @ Vikings, 1, 3,15 @ Unibet
3.15 på et hold, som spiller mod Vikings? Jeg havde taget Browns med Tebow under center for det odds. Vikings er virkeligt on-fire, hvorfor oddset er så højt. Derfor skal man slå til, da det simpelthen ikke kan fortsætte. Titans er virkeligt ikke ret gode, men jeg tager chancen på et hold, som også for nyligt slog Lions. Vikings er favorit, men 4-1 til Ponder og resten af kammeraterne? I doubt it. Highly. Vanviddet må snart stoppe.
Indskud: 75 kroner.

Packers @ Colts, 1, 1,31 @ Unibet
Oddset er elendigt, men Green Bay vinder. Så er den ikke længere. Jeg tager den til 1,31.

Cardinals @ Rams, under 38,5 point, 1,90 @ Unibet
Igen, et opgør i NFC West med 2 gode forsvar og 2... meget middelmådige QBs. Jeg tror på et opgør, som bliver ekstremt hårdt spillet og tæt. Det kunne godt blive 17-16 til Cardinals eller noget i den stil.
Indskud: 50 kroner.

« Seneste Redigering: 02 Okt 2012, 18:58 af Riis » Logged

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #23: 04 Okt 2012, 00:47 »

Jeg kan ikke helt bestemme mig om jeg er enig i dit Eagles spil eller ej. Men synes bare der er nogle faktorer der også peger Steelers vej, turnovers eller ej. Først og fremmest skulle Polamalu, Harrison og Mendenhall blive klar til kampen. Det må alt andet lige både forbedre deres forsvar væsentligt og deres løbeangreb der virkelig har manglet en back. Derefter kommer at Steelers har brugt en uge mere end Eagles på at forberede sig til kampen. I en liga som NFL plejer det ofte at betyde noget(Uden jeg pt. har nogle statistikker til at bakke det op). Derudover kommet Vicks matchup. Giants forsvar plejer bare at lade deres defensive linje om at presse QB'en, som de også er gode til og ellers dække op. Men det er samtidig et scenario hvor Vick er god, hvor han lettere kan læse forsvaret, og i værste fald selv komme afsted med bolden. Bedst beskrevet med at på trods af alle hits og sacks han har taget så havde ingen defensiv linjemand sacket ham før Giantskampen.
   Steelers derimod har nogle mere komplicerede blitzpakker som han skal finde ud af, og det er som regel der han har problemer. Når alt det er sagt, så er det alt andet lige et højt odds.

Titans er vel så højt pga. de spillet anden string QB, men så stor forskel bør der ikke være på dem, så helt enig der Wink

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #24: 04 Okt 2012, 23:35 »

Jeg kan ikke helt bestemme mig om jeg er enig i dit Eagles spil eller ej. Men synes bare der er nogle faktorer der også peger Steelers vej, turnovers eller ej. Først og fremmest skulle Polamalu, Harrison og Mendenhall blive klar til kampen. Det må alt andet lige både forbedre deres forsvar væsentligt og deres løbeangreb der virkelig har manglet en back. Derefter kommer at Steelers har brugt en uge mere end Eagles på at forberede sig til kampen. I en liga som NFL plejer det ofte at betyde noget(Uden jeg pt. har nogle statistikker til at bakke det op). Derudover kommet Vicks matchup. Giants forsvar plejer bare at lade deres defensive linje om at presse QB'en, som de også er gode til og ellers dække op. Men det er samtidig et scenario hvor Vick er god, hvor han lettere kan læse forsvaret, og i værste fald selv komme afsted med bolden. Bedst beskrevet med at på trods af alle hits og sacks han har taget så havde ingen defensiv linjemand sacket ham før Giantskampen.
   Steelers derimod har nogle mere komplicerede blitzpakker som han skal finde ud af, og det er som regel der han har problemer. Når alt det er sagt, så er det alt andet lige et højt odds.

Titans er vel så højt pga. de spillet anden string QB, men så stor forskel bør der ikke være på dem, så helt enig der Wink

Rigtigt godt indlæg, det er altid sjovt, når folk viser interesse i mine spil. Mendenhall tror jeg ikke, kommer til at få den store betydning for kampen. At komme tilbage fra sådan en skade og spille sin første kamp er altid svært og Eagles har faktisk været rigtigt gode i mod løbet. Steelers har også en sucky O-Line, som slet ikke har åbnet huller for løbespillet. Jeg skal kunne tage fejl, men tror ikke det får en stå stor impact.
Synes Polamalu er den mest overvurderede spiller i NFL. Sure, han er rigtigt god i blitzer og godt mod løbet, men han er blevet langsommere og bliver derfor brændt oftere i kastespillet, hvor han mange gange ikke ser godt ud. Det er dog stadig et plus, at få ham tilbage. Jeg elsker Harrison, men lidt ligesom Polamalu, er han også blevet lidt ældre og kombiner det med, at begge kommer tilbage fra skader, så er det ikke vanvittigt godt. Ingen tvivl om, at de er bedre med de 2 og stadig et top 7-8 forsvar, men hvor meget bedre de bliver, ved jeg ikke. Men som du siger til sidst, 2.60 er meget godt og Eagles har vist, at de kommer ud med kampen i tætte opgør, hvilket jeg ikke kan forestille mig, at det her ikke bliver.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #25: 16 Okt 2012, 00:11 »

Forrige uge var da godt nok lidt af noget lort. Packers og Steelers smed det væk til sidst, mens Titans bare blev tortureret. Jeg glemte at smide mine spil op for denne uge, men havde 50 kroner på Redskins til 1,94 over Vikings og 25 kroner på Giants over 49'ers til 3,45(!!). Efter det overvejede jeg virkeligt at spille på Packers, da de gav 2,85 igen, hvilket jeg virkeligt ikke fatter, at jeg ikke gjorde.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #26: 16 Okt 2012, 20:01 »

Ravens @ Texans, 1, 3,55 @ Unibet
Vanvittigt højt odds. Ravens har mistet Webb og Lewis og spiller ikke godt forsvar, men deres angreb virker bedre end nogensinde under Flacco i år. Texans er det mest komplette hold og spiller på hjemmebane, men blev ødelagt af Aaron Rodgers i søndags. Det forvente jeg ikke, at Flacco gør, men kampen bliver tæt og kan sagtens tippe til Baltimores fordel.

Cardinals @ Vikings, 1, 3,30 @ Betsson
Igen, et i mine øjne alt for højt odds. Cardinals er i mine øjne et bedre hold end Vikings og det er kun et spørgsmål om tid, før de for alvor kommer ned på jorden igen. Begge hold tabte i sidste uge, men er begge højst overraskende 4-2 takket være Jay Feeley, som brændte i sidste sekund. Ponder spiller godt, men jeg satser på, at Cardinals' D kan holde ham nede og trække det sidste strå til sidst i en tæt afgørelse.
Indskud: 75 kroner

Jaugers, Cardinals, Jets og Cowboys, 89,01 @ Unibet
Ja, jeg ved ikke helt hvad jeg laver. Jaguars møder Oakland, Jets møder Patriots og Cowboys skal til Carolina. Det kunne være meget sjovt, hvis den gik hjem.
Indskud: 5 kroner

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #27: 29 Nov 2012, 20:14 »

Saints @ Falcons, 1, 2,70 @ Betsson
Lidt af et sats, men Falcons har været vanvittigt heldige og vundet ekstremt mange tætte kampe. Det kan ikke fortsætte. Derudover står Saints virkeligt med kniven for struben og SKAL bruge en sejr i nat, hvis ikke deres sæson skal erklæres ovre. De har mødtes én gang i år, hvor Saints vandt og så vidt jeg husker, vandt de også begge kampe sidste år. Eller husker jeg helt forkert, Mike Smith? 
Indskud: 50 kroner

Jeg regner med, at jeg vil begynde at lægge en helt masse NBA-spil op den næste periode, så stay tuned!

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #28: 29 Nov 2012, 20:42 »

"When people say it was a fluke that we won I just say good teams find ways to win and bad teams find ways to lose" - Roddy White.
Ved ikke om jeg vil sige vi har været vanvittige heldige. Vi har spillet mange tætte kampe og vundet næsten alle. Det samme gjorde Patriots i 07. Har svært ved at nævne en situation, hvor vi har været decideret heldige, som i '10 mod Ravens hvor Roddy White slap afsted med et klar push off.
Dog er 2.70 på Saints klart værd at spille på. Især hvis både Robinson & Samuel er ude(man forventer de begge spiller). Så kan det godt blive grimt med både Owens & Franks på banen. 

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #29: 29 Nov 2012, 21:04 »

Overdrivelse fremmer forståelsen. Synes bare de hver søndag har vundet med en meget lille margin. Det kendetegner gode hold, men man kan ikke komme udenom, at det også kræver en smule held... de skal dog have den respekt, som de har fortjent og den har man, når man er 10-1. Der jeg ville hen var dog, at deres styrke ikke bliver afspejlet i deres record. Det havde måske været mere repræsentativt med 8-3 i stedet..

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010