Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 19:04:23
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
1 Bruger, 1109 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
Riis' oddsblog
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
3
Forfatter
Emne: Riis' oddsblog (Læst 6743 gange)
SC30
Landsholdsspiller
Riis' oddsblog
«
:
31 Aug 2012, 23:06 »
Af mangel at tage mig bedre til en fredag aften ville jeg kigge lidt på nogle odds. Jeg ville hovedsageligt spille på NFL og NBA, men sikkert også et par fodboldkampe i mellem. Spiller på Betsson, Unibet og Betsafe (hvilket nærmest er det samme som Betsson, kun for bonussens skyld). Reglerne er, at jeg kun spiller singler. Bloggen har dog også det formål, at det skal tjene som regnskab, så jeg ville også skrive indsats herind.
SÆSONSPIL:
Buffalo Bills, under 7,5 sejre, 2,45 @ Betsson
- Buffalo starter med nogle svære kampe og bliver måske hyped lidt for meget i forhold til, hvor gode de egentligt er. Deres schedule bliver lettere mod slutningen, men mit håb er, at de allerede har smidt det væk i starten. Det altafgørende argument er selvfølgelig, at de har Fitzpatrick under center. Ser spillet som en 50/50, hvorfor 2,45 er en rigtig god tilbagebetaling.
Indsats: 100 kr.
Saint Louis Rams, under 6 sejre, 1,92 @ Betsson
- Rams var elendige sidste år hvilket hovedsageligt skyldtes, at Sam Bradford var ude i langt størstedelen af sæsonen. Han er tilbage, men de har stadig ikke rigtigt nogen at kaste bolden til. Ser Cardinals, Seahawks og 49'ers som værende bedre hold end Rams og de skal vinde hele 7 kampe for at jeg skal tabe på spillet. Hvis de vinder 6, får jeg indsatsen tilbage.
Indsats: 150 kr.
Minnesota Vikings, under 6 sejr, 1,90 @ Betsson
- Vikings er det ringeste hold i NFL og deres bedste spiller er lige kommet tilbage fra en torn ACL. Jeg kan på ingen måde se dem tage 7 sejre i den division, som de er i, som består af 3 playoff-caliber hold. Igen, hvis de vinder 6, får jeg indskuddet tilbage, men det tvivler jeg meget på. Jeg tror højest, at de vinder 4-5 kampe, da de i den grad mangler playmakers på offence, da det må forventes, at Peterson ikke er 100%.
Indsats: 150 kr.
Indiana Pacers vinder Atlantic Division, 2,40 @ Unibet
Derrick Rose vender først tilbage omkring allstar breaket for Bulls, mens de har skiftet meget ud blandt rollespillerne og uden tvivl også er kommet svækket ud af det. Det virker som om, at de har solgt 12/13 for at satse på 13/14 for mig. De er dog stadig farlige, når Rose kommer tilbage, men det er kun med 2 måneder tilbage af regular season. Deres andre konkurrenter tror jeg ikke på: Bucks kan måske snige sig ind i playoffbilledet med et 8. seed, men heller ikke rigtigt mere. De har nogle gode spillere, men mangler meget. Cavaliers og Pistons er hold i genopbygning - igen, de har nogen gode spillere med potentiale til rigtigt meget, men ikke i år. Pacers til gengæld er et utroligt stabilt hold som en rigtig god bredde. De har smidt Darren Collison, men samlet D.J. Augustin op og har dermed deres rigtigt solide guard-rotation intakt. De har også samlet Ian Mahimni op, hvilket er et sted, hvor jeg mener, at de var svage sidste år - backup bigmen. Jeg tror, at han kommer til at erstatte Lou Amundson i rotationen, da han er meget mere atletisk. Alt i alt et meget intakt og stabilt hold, som jeg tror, er en sikker top-5 i East. Det samme kan ikke siges om Bulls med den makeover de har gennemgået i off-season og med deres - med længer bedste spiller - ude resten af sæsonen.
Indskud: 75 kroner.
Boston Celtics vinder NBA championship, 30 @ Betsson
Måske lidt fjollet, men jeg kan virkeligt godt lide Celtics i år og East er ret tynd i forhold til West. Boston har måttet sige farvel til Ray, hvilket jeg ikke tror, kommer til at gøre ret meget. Jeg mener, at Jason Terry på nuværende tidspunkt er noget bedre. Derudover får de også Avery Bradley tilbage og har tilføjet Courney Lee, hvilket i mine øjne gør, at de står med den bedste guard-rotation i ligaen anført af Rajon Rondo. Derudover har de også fået Jeff Green tilbage, som kan spille både 3 og 4 og kan give noget luft til Pierce. Brandon Bass udviklede sig meget igennem sidste år og med ham og en nærmest forynget Garnett, ser deres starting lineup rigtig god ud. Deres store akilleshæl sidste år var manglen på big men, men her har man også draftet Fab Melo og Jared Sullinger, som er 2 ret talentfuld og spændende spillere. Man har også Chris Wilcox tilbage. Alt i alt et rigtigt bredt og og rutineret hold, som jeg ser værende som det 2. bedste hold i East. Heat er dog en klasse bedre og det skal gå op i en højere enhed, hvor Boston kommer og vinder i finalen, men det er bestemt muligt. Sidste år tog de Heat ud i 7 kampe. Det var uden Bradley, Lee, Terry, Green, med Ray Allen på 50% og uden folk, som effektivt kunne erstatte Garnett.
Indskud: 15 kroner.
Carmelo Anthony bliver MVP, 75 @ Unibet
Jeg kan ikke sige specielt meget mere end jeg elsker Carmelo Anthony, så han bliver naturligvis MVP.
Indskud: 5 kroner.
Los Angeles Lakers vinder mesterskabet, 4,10 @ Unibet
Lakers har på papiret det bedste mandskab. West er hård, men jeg tror, de nok skal vinde over Thunder til sidst (forudsat de er skadesfri). Dwight Howard kommer til at få en KÆMPE impact og man kunne se, hvad han kunne udrette alene på et hold med 4 andre middelmådige spillere. Nu hedder de Pau Gasol, Steve Nash og Kobe Bryant, så hvis folk ville doubleteame, så lad dem gøre det. 4,10 er et godt odds på det bedste hold i NBA, som har 2 spillere, som er de bedste på deres position, samtidig med en top-5 PF, top-10 PG og en faktisk rigtig fin og bred bænk, som nok skal carry dem igennem sæsonen uden for mange minutter til de gamle ben.
«
Seneste Redigering: 02 Okt 2012, 19:11 af Riis
»
SC30
Landsholdsspiller
Sv: Riis' oddsblog
«
Svar #1:
09 Sep 2012, 12:54 »
Minnesota Vikings @ Jacksonville Jaguars (+5,5), 2, 1,74 @ Betsson
En kamp mellem 2 af de absolut ringeste hold. Tror kampen bliver en smule tættere end det, som der er blevet angivet til og vælger handicappet, da jeg tror, det bliver en lavtscorende affære. Der er store spørgsmålstegn ved begge af holdenes 2 stjernespillere, så ret uforudsigeligt, hvor gode de er. Jeg kan dog godt lide Jaguars af 2 grunde: De spiller solidt forsvar og har hentet Laurent Robinson og Justin Blackmond ind til at støtte Gabbert og endeligt få noget offensiv produktion. Vikings har jeg holdt fast i, får en elendig sæson, så det holder jeg selvfølgelig fast i. Jaguars burde være i stand til ikke at tabe med mere end 5 point her.
Indsats: 50 kroner.
Buffalo Bills @ New York Jets, under 39,5 point, 1,91 @ Betsson
New York har absolut intet fået til at fungere på offense og de mangler virkeligt playmakers. Mark Sanchez har langt fra set godt ud. Fitzpatrick på den anden side har det notorisk svært mod Jets' cornerback duo og completer under 50% sidste år, så jeg satser på, at de igen i år ville kunne holde Bills WRs nede og sikre en pointfattig kamp.
«
Seneste Redigering: 09 Sep 2012, 12:56 af Riis
»
patrick J
Manager
«
Svar #2:
09 Sep 2012, 14:01 »
Hvad siger du til en Steelers sejr i nat?
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #3:
09 Sep 2012, 14:06 »
Citat af: patrick J 09 Sep 2012, 14:01
Hvad siger du til en Steelers sejr i nat?
Jeg tror, at Pittsburgh vinder. Jeg vil dog ikke spille på den.
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #4:
09 Sep 2012, 16:35 »
Philadelphia Eagles @ Cleveland Browns (+10,5), 2, 1,77 @ Betsson
Eagles er skræmmende, men man vinder ikke bare med +10 på udebane i NFL over et hold som Browns. Nok er de langt fra PO-billedet, men de har et stabilt forsvar og skal nok komme med mere, end bookmakerne forventer af dem. De spiller hjemme og har fået ny energi med en ny ejer, Brandon Weeden og Trent Richardsson. Det kan vel kun være bedre end Colt McCoy bag C. Hvis Eagles endeligt skulle vinde med 11 eller mere kan jeg også godt leve med det. Win-win.
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #5:
10 Sep 2012, 10:05 »
Citat af: Riis 09 Sep 2012, 12:54
Minnesota Vikings @ Jacksonville Jaguars (+5,5), 2, 1,74 @ Betsson
En kamp mellem 2 af de absolut ringeste hold. Tror kampen bliver en smule tættere end det, som der er blevet angivet til og vælger handicappet, da jeg tror, det bliver en lavtscorende affære. Der er store spørgsmålstegn ved begge af holdenes 2 stjernespillere, så ret uforudsigeligt, hvor gode de er. Jeg kan dog godt lide Jaguars af 2 grunde: De spiller solidt forsvar og har hentet Laurent Robinson og Justin Blackmond ind til at støtte Gabbert og endeligt få noget offensiv produktion. Vikings har jeg holdt fast i, får en elendig sæson, så det holder jeg selvfølgelig fast i. Jaguars burde være i stand til ikke at tabe med mere end 5 point her.
Buffalo Bills @ New York Jets, under 39,5 point, 1,91 @ Betsson
New York har absolut intet fået til at fungere på offense og de mangler virkeligt playmakers. Mark Sanchez har langt fra set godt ud. Fitzpatrick på den anden side har det notorisk svært mod Jets' cornerback duo og completer under 50% sidste år, så jeg satser på, at de igen i år ville kunne holde Bills WRs nede og sikre en pointfattig kamp.
Philadelphia Eagles @ Cleveland Browns (+10,5), 2, 1,77 @ Betsson
Eagles er skræmmende, men man vinder ikke bare med +10 på udebane i NFL over et hold som Browns. Nok er de langt fra PO-billedet, men de har et stabilt forsvar og skal nok komme med mere, end bookmakerne forventer af dem. De spiller hjemme og har fået ny energi med en ny ejer, Brandon Weeden og Trent Richardsson. Det kan vel kun være bedre end Colt McCoy bag C. Hvis Eagles endeligt skulle vinde med 11 eller mere kan jeg også godt leve med det. Win-win.
Ret god dag, hvor 2 ud af 3 går op. Fint jeg ikke fik spillet på Steelers.
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #6:
13 Sep 2012, 19:29 »
Vikings @ Colts, 2, 2,06, Betsson
Jeg fatter ikke helt, hvordan Vikings kan være favoritter her. De var svineheldige på hjemmebane.. mod Jaguars. Colts spillede en rigtigt god kamp og kunne sagtens have scoret flere points mod Bears, hvis det ikke var for 2 interceptions dybt nede på Bears' halvdel. Jeg kunne virkeligt godt lide Luck og tror, at han alene vinder kampen mod Vikings. Deres forsvar skulle er den eneste concern og så ikke godt ud, men det gjorde Vikings' heller ikke mod Blaine. Siger vidst alt.
Indskud: 50 kroner.
Chiefs @ Bills, 1, 2,55 @ Unibet
Begge hold fik røv i uge 1. Begge hold har 2 lige dårlige QBs. Tamba Hali er tilbage, hvilket er vigtigt. Bills er favoritter, men indkasserede 48 mod fucking Jets, så jeg tager chancen på et hold, som jeg meget godt kunne lide før sæsonstarten i Chiefs. Det skal nok blive en rigtig lige kamp.
Saints @ Panthers, 1, 1,70 @ Unibet
Drew Brees taber ikke 2 kampe i træk. Heller ikke mod Cam, som jeg har en lille teori om, at de forskellige hold har fået en idé om, hvordan man skal spille.
Bears scorer over 22,5 i mod Packers, 1,94 @ Betsson
Packers' forsvar er hullet som en si. Rodgers skal have rettet op på en helt masse og vil kaste bolden som en sindssyg - for at følge med er Cutler, som jeg utroligt godt kan lide, nødt til at gøre det samme. Det bliver en no-huddle, højtscorende kamp.
Indskud: 40 kroner.
Aaron Rodgers koster over 305,5 yards 1,85 @ Betsson
Rodgers er rødglødende i aften. De har ikke rigtigt et runninggame og sidste uge kastede Lucks for betragteligt mere. Det burde Rodgers godt kunne gøre.
Indsats: 30 kroner.
Ravens @ Eagles, 1, 2,15 @ Unibet
Ravens var skræmmende selv uden den bedste forsvarsspiller i NFL. Han er blevet erstattet med nogle rigtigt spændende spillere som f.eks. Courtney Upshaw, mens Ray Lewis og stadig forcerer fumbles (selvom han stadig er overrated som en spiller, ikke leder) har tabt sig gevaldigt og Ed Reed stadig returnerer interceptions for TDs. Men deres helt store historie er et rigtigt velbalenceret offence, hvor Flacco ser virkeligt godt ud. Torrey Smith bliver fantastisk i år og Anquan Boldin er en solid top20-25 wideout og udgør sammen med Jacoby Jones farlige våben ved siden af. Eagles forsvar er på den anden side også virkeligt, virkeligt godt, mens offence ikke ser godt ud - Maclin er game-time og Jackson træner ikke, men spiller søndag. Her er Avant så bedste bud - det er på ingen måde nok på en Ravens secondary, som virkede virkeligt skræmmende. Eagles kan nemt gå hen og få det meget, meget svært. Hvis Eagles vinder, er jeg glad. Hvis Ravens vinder, er jeg glad. Derudover synes jeg også, at det er et fantastisk spil, så det er win-win-win.
«
Seneste Redigering: 14 Sep 2012, 07:04 af Riis
»
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #7:
16 Sep 2012, 12:31 »
Spillene på Bears @ Packers gik ikke godt, så I får lige en til:
Redskins @ Rams, 2, 2,70
Rams er på hjemmebane og var millimeter fra et upset på Ford Field. Et klassisk eksempel på hvordan bookmakere kan blive euforiske ovenpå én god kamp af Redskins, da Rams også har forbedre sig en del - de har Bradford tilbage og ar 2 gode corners, som nok skal gøre det svært på Griffin. Redskins er små favoritter, men slet ikke så store, som de bliver gjort til ovenpå præstationen mod Saints.
Indskud: 100 kroner.
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #8:
19 Sep 2012, 20:33 »
Citat af: Riis 16 Sep 2012, 12:31
Spillene på Bears @ Packers gik ikke godt, så I får lige en til:
Redskins @ Rams, 2, 2,70
Rams er på hjemmebane og var millimeter fra et upset på Ford Field. Et klassisk eksempel på hvordan bookmakere kan blive euforiske ovenpå én god kamp af Redskins, da Rams også har forbedre sig en del - de har Bradford tilbage og ar 2 gode corners, som nok skal gøre det svært på Griffin. Redskins er små favoritter, men slet ikke så store, som de bliver gjort til ovenpå præstationen mod Saints.
Kun Colts at ovenstående gik op af spillene udover dette, men hvor mærkeligt det lyder, kommer jeg ud af uge 2 med et minimalt overskud, da jeg spillede mere her og til et noget højere odds. Jeg er ganske tilfreds med, at Josh Morgan er en kæmpe spade og Sam Bradford er begyndt at spille fodbold igen. Lille fodnote: NFC West er den bedste division i football lige nu. Scary.
Til spilleuge 3 har jeg kigget på kampene, men der er ikke umiddelbart noget, der tiltaler mig vildt meget som week 2. Bengals til 2,55 i Washington og Falcans i San Diego til 2,45 synes jeg, ser fornuftige ud, men jeg ved ikke helt, om jeg vil spille dem. Cardinals hjemme mod Eagles til 2,80 er fint, men de vinder sikkert med 1 point igen.
KyleBrotzman
Gæst
«
Svar #9:
19 Sep 2012, 20:57 »
Falcons i San Diego til det odds er ret godt. Det er en meget lidt skræmmende hjemmebane Chargers har, men okay. Det skulle lige passe, at når jeg endelig tror på holdet, så går de ud og dummer sig. Michael Turners DUI er i hvert fald en fin snart. Men han er med mod Chargers.
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #10:
19 Sep 2012, 21:12 »
Hvad siger du til Bengals? Synes deres D virker lidt suspekt, men 2,55 i mod Redskins? Men dunno.
Et par sæsonspil til NBA:
Indiana Pacers vinder Atlantic Division, 2,40 @ Unibet
Derrick Rose vender først tilbage omkring allstar breaket for Bulls, mens de har skiftet meget ud blandt rollespillerne og uden tvivl også er kommet svækket ud af det. Det virker som om, at de har solgt 12/13 for at satse på 13/14 for mig. De er dog stadig farlige, når Rose kommer tilbage, men det er kun med 2 måneder tilbage af regular season. Deres andre konkurrenter tror jeg ikke på: Bucks kan måske snige sig ind i playoffbilledet med et 8. seed, men heller ikke rigtigt mere. De har nogle gode spillere, men mangler meget. Cavaliers og Pistons er hold i genopbygning - igen, de har nogen gode spillere med potentiale til rigtigt meget, men ikke i år. Pacers til gengæld er et utroligt stabilt hold som en rigtig god bredde. De har smidt Darren Collison, men samlet D.J. Augustin op og har dermed deres rigtigt solide guard-rotation intakt. De har også samlet Ian Mahimni op, hvilket er et sted, hvor jeg mener, at de var svage sidste år - backup bigmen. Jeg tror, at han kommer til at erstatte Lou Amundson i rotationen, da han er meget mere atletisk. Alt i alt et meget intakt og stabilt hold, som jeg tror, er en sikker top-5 i East. Det samme kan ikke siges om Bulls med den makeover de har gennemgået i off-season og med deres - med længer bedste spiller - ude resten af sæsonen.
Indskud: 75 kroner
Boston Celtics vinder NBA championship, 30 @ Betsson
Måske lidt fjollet, men jeg kan virkeligt godt lide Celtics i år og East er ret tynd i forhold til West. Boston har måttet sige farvel til Ray, hvilket jeg ikke tror, kommer til at gøre ret meget. Jeg mener, at Jason Terry på nuværende tidspunkt er noget bedre. Derudover får de også Avery Bradley tilbage og har tilføjet Courney Lee, hvilket i mine øjne gør, at de står med den bedste guard-rotation i ligaen anført af Rajon Rondo. Derudover har de også fået Jeff Green tilbage, som kan spille både 3 og 4 og kan give noget luft til Pierce. Brandon Bass udviklede sig meget igennem sidste år og med ham og en nærmest forynget Garnett, ser deres starting lineup rigtig god ud. Deres store akilleshæl sidste år var manglen på big men, men her har man også draftet Fab Melo og Jared Sullinger, som er 2 ret talentfuld og spændende spillere. Man har også Chris Wilcox tilbage. Alt i alt et rigtigt bredt og og rutineret hold, som jeg ser værende som det 2. bedste hold i East. Heat er dog en klasse bedre og det skal gå op i en højere enhed, hvor Boston kommer og vinder i finalen, men det er bestemt muligt. Sidste år tog de Heat ud i 7 kampe. Det var uden Bradley, Lee, Terry, Green, med Ray Allen på 50% og uden folk, som effektivt kunne erstatte Garnett.
Indskud: 15 kroner
Carmelo Anthony bliver MVP, 75 @ Unibet
Jeg kan ikke sige specielt meget mere end jeg elsker Carmelo Anthony, så han bliver naturligvis MVP.
Indskud: 5 kroner
«
Seneste Redigering: 20 Sep 2012, 17:33 af Riis
»
KyleBrotzman
Gæst
«
Svar #11:
20 Sep 2012, 16:20 »
Citat af: Riis 19 Sep 2012, 21:12
Hvad siger du til Bengals? Synes deres D virker lidt suspekt, men 2,55 i mod Redskins? Men dunno.
Ethvert hold der starter Vontaze Burfict har min største respekt. Jeg ham dem som favoritter over Redskins, som lige har mistet Brian Orakpo og Adam Carriker for sæsonen, men omvendt ville jeg ikke være tryg ved at bette mod RGIII.
Hvad er oddset på Lillard som ROTY?
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #12:
20 Sep 2012, 17:00 »
Citat af: KyleBrotzman 20 Sep 2012, 16:20
Ethvert hold der starter Vontaze Burfict har min største respekt. Jeg ham dem som favoritter over Redskins, som lige har mistet Brian Orakpo og Adam Carriker for sæsonen, men omvendt ville jeg ikke være tryg ved at bette mod RGIII.
Nej, jeg kan også rigtigt gode lide Griffin. Han er for nice. 2,55 er dog også for nice, så jeg spiller. Hverken Betsson eller Unibet har det væddemål, men ellers havde det nok været ganske højt betalt igen, selvom han bestemt har en god chance (ikke at jeg har set ret meget til ham).
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #13:
20 Sep 2012, 17:30 »
Jets, 49'ers og Buccaneers kombineret, 9,35 @ Unibet
Jets skal måde Tannehill og 49'ers tæsker Vikings. Tamba Bay var tæt på at lave et upset, som minder meget om den her kamp sidste uge, hvor Dallas til gengæld var horrible. Ved ikke helt, hvorfor jeg spillede den. YOLO.
Indskud: 10 kroner.
Bengals @ Redskins, 1, 2,50 @ Betsson
Oddset er faldet, øv. Kyle siger dog, at Redskins har nogle skader (Orakpo er i hvert fald vigtig) og de tabte en tæt kamp, som de burde havde vundet i sidste uge.. til Rams. Den her kunne også godt gå ned til de sidste sekunder. Ser Redskins som meget svag favorit, da de har hjemmebanen. Bengals kommer ikke i playoffs i år, men er stadig et fornuftigt hold, som kan spille både den ene og den anden vej - lidt ligesom Redskins. De vandt dog også i sidste uge i en must-win mod Browns, hvor der angreb så rigtigt godt ud, men hvor de tillod ALT for meget til måske NFLs ringeste angreb. Tror dog på The Red Rocket og A.J. Green, som jeg er ret vild med.
Falcons @ Chargers, 1, 2,45 @ Unibet
Falcons er det bedre hold, men Chargers spiller på hjemmebane og er derfor, åbenbart, relativt komfortable favoritter. Er dog ikke enig. Chargers har spillet mod to pis-hold og kan ikke løbe bolden. Deres D ser ret godt ud (i forhold til sidste år, i hvert fald) og Rivers virker også bedre. Tror dog ikke det er nok med Matty Ice og deres offensiv, som jeg virker skræmmende. Derudover kan jeg også gode lide deres secondary, som nok skal gøre det svært for Chargers' receivere at slippe fri (er Grimes egentligt ikke ude resten af sæsonen? kan godt lide dem ligegyldigt hvad). Tæt kamp igen, som jeg håber, Falcons slipper bedst ud af. 1 af spillene skal bare gå op og så står jeg med et fornuftigt overskud.
«
Seneste Redigering: 20 Sep 2012, 17:34 af Riis
»
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #14:
21 Sep 2012, 20:03 »
Citat af: KyleBrotzman 20 Sep 2012, 16:20
Man kan få 6,5 hos Partybets. Næststørst favorit efter Davis. Tror dog ikke på ham som ROTY..
Sider:
[
1
]
2
3
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »