home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  2 Brugere, 238 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [Season 2] The Kings of London - Tottenham Hotspur
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: [Season 2] The Kings of London - Tottenham Hotspur  (Læst 13877 gange)
ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: The Kings of London - Tottenham Hotspurs
« Svar #30: 02 Sep 2012, 13:42 »

Følger også, kan godt lide dit koncept med korte updates.

Men syntes ikke du er så god til at tage imod råd omkring din blog, som Anfield skriver, kunne updatesne godt være lidt længere, det er jo bare efter hans mening.
Logged

Zuika
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Kings of London - Tottenham Hotspurs
« Svar #31: 02 Sep 2012, 15:47 »






Tæppefald for sæsonen 2011/2012
En fantastisk sæson for Londonklubben Tottenham. De har været i spil om alle turneringer de har deltaget i, og opnået fantastiske 3 finaler ud af 3 mulige, samt kæmpet med om Premier League-titlen - præcis hvordan det gik vender vi tilbage til senere.

Maj:
Månedens lyspunkt:
Den unge superstjerne Gareth Bale har endnu engang vist sin klasse med 2 mål og 4 assists i de sidste 5 kampe. Han har vist sig som en uerstattelig brik i min offensiv, og med en fantastisk evne til at fungere som både kant og back, er han i sandhed én af nøglespillerne.

Månedens skuffelse:
Giovani dos Santos har været det svagest-spillende Tottenham-medlem den seneste måned og vinder dermed denne kedelige pris for 2. gang i denne sæson. En meget svingende spiller i denne sæson, der når han har været på toppen har spillet blændende fodbold, men desværre også har præstationer af den modsatte skuffe. Jeg håber på en mere stabil indsats, fra Giovani's side, næste sæson.

Månedens resultater:
Med udsigt til de nærmeste konkurenter fra Man Utd i næstsidste spillerunde skulle det vise sig yderst interessant om jeg kunne holde mine forfølgere stangen.

Tottenham 2-0 Everton (Premier League)
Tottenham 1-2 Man Utd (FA Cup Finale)
Newcastle 0-1 Tottenham (Premier League)
Liverpool 3-0 Tottenham (EURO League Finale)
Tottenham 1-3 Man Utd (Premier League)
Sunderland 1-4 Tottenham (Premier League)

Stilling


Årets nomineringer:
Årets fodboldspiller:
Fortjent nok er prisen gået til Man Utd's forward Wayne Rooney, der med 33 mål i ligeså mange kampe har været en konstant trussel, uanset modstander.
Lidt overraskende er det dog at se Leandro Damião på 2.pladsen i denne konkurrence. Nok har han været en vigtig mand for mit mandskab, men som spidsangriber har han "kun" lavet 17 mål i 28 kampe, modsat den tyske 3'er Podolski der har lavet 26 mål i 32.



Årets Hold:
Med 2 mand på Årets Hold er jeg i bund og grund godt tilfreds. Igen er jeg dog utrolig overrasket over at Gareth Bale ikke engang er til at finde på bænken. Det kunne naturligvis skyldes at han kun har spillet 18 ud af 38 Premier League kampe denne sæson - men med et snit på over 8, kunne jeg nu godt ha placeret ham på bænken på Årets Hold.



Årets Manager:
Nok ikke den største overraskelse at Tottenhams Jesper Nielsen løb med titlen. Vinder af Premier League, samt 2'er i Liga-Cuppen, FA-Cuppen og EURO League, er denne titel i den grad fortjent.



Eksklusiv Pressekonference med Årest Manager:

GOAL.com: Du står i dag udkåret som årets manager. Hvilke tanker går der igennem hovedet på dig lige nu?
Svar: Det er en fantastisk følelse, men jeg står her også med en stor følelse af ydmyghed. Ydmyghed overfor fans, spillerne og min stab, uden dem kunne dette aldrig lade sig gøre, så en stor tak til dem for deres kæmpe indsats.

GOAL.com: Det har været en lang rejse fra hvor du startede og så til nu, hvor i har kæmpet med om titlen i alle turneringer i har deltaget i. Hvordan kan det overhovedet lade sig gøre?
Svar: Jeg har været så super priviligeret i denne sæson, at have en så bred og kompetent trup, som tilfældet er i Tottenham. Jeg var klar over inden sæsonens start, at denne trup havde hvad der skulle til for at gå hele vejen - og kun med få indkøb har det været muligt at holde os inde i kampen i flere turneringer samtidig. Jeg er en utrolig stolt mand der står her i dag.

Sunday Mirror: Først og fremmest tillykke med mesterskabet. 3 finaler - 3 nederlag! Alligevel var i i stand til at holde hovedet koldt til det allersidste. Var du slet ikke nervøs for at blive "den evige 2'er" i løbet af denne sæson?
Svar: Det har ærligt talt været lidt af en rutschetur. Jeg ville naturligvis utrolig gerne stå her som vinder af alle turneringer, men vi har som hold bare lige manglet det sidste. Liga-cup finalen var for mig den største skuffelse, da jeg som manager fejlede i den kamp. Hvor vi i de andre kampe simpelthen bare mødte hold der var bedre end os på dagen eller manglede kræfterne pga. det hårde kampprogram.
Kunne jeg nu selv vælge hvilket trofæ jeg helst ville vinde, ville det dog uden tvivl være Premier League. Jeg er utrolig stolt af at stå her som vinder af Premier League for første gang i Tottenhams historie siden 1961 og så i min første sæson i spidsen for holdet - det er i virkelighed helt fantastisk.


SKYSPORTS.uk: Der går rygter om at Brad Friedel har spillet sin sidste sæson som førstevalg i Tottenham. Er du villig til at udtale dig om denne sag?
Svar: Det er ingen hemmelighed at vi har været på udkig efter en ny keeper. At det er Brad Friedel vi søger en erstatning for, kan jeg dog ikke bekræfte. Vi har ikke kunne blive enige med Carlo Cudicini om en kontraktforlængelse, så det er derfor vi har kigget os lidt omkring.
Jeg kan afsløre så meget, som at vi har skrevet under med en ny målmand. Hvem det er må i vente med at finde ud af.
« Seneste Redigering: 02 Sep 2012, 16:30 af Zuika » Logged

Zuika
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Kings of London - Tottenham Hotspurs
« Svar #32: 02 Sep 2012, 15:54 »

@Anfield Road:
Jeg er meget begejstret for konstruktiv kritik. Og dette er præcis hvad jeg ønsker at høre. Det er bestemt noget der er taget til efterretning, men jeg kan ikke love at det bliver lige godt hver gang, da jeg er temmelig ny i dette game.

@ReadFCK:
At jeg ikke er god til at tage imod råd/konstruktiv kritik er for mig at se en meget forhastet konklusion. Jeg mener bestemt ikke at denne blog er fejlfri og der er altid plads til forbedringer. Som jeg også fik skrevet til Anfield ønskede jeg et mere konkret svar på, hvad han mente med "mere kød" og det har jeg også fået sidenhen. Det er jeg som sagt gået i tænkeboks med, og så må vi jo se hvad det bliver til.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Kings of London - Tottenham Hotspurs
« Svar #33: 02 Sep 2012, 18:15 »

@Anfield Road:
Jeg er meget begejstret for konstruktiv kritik. Og dette er præcis hvad jeg ønsker at høre. Det er bestemt noget der er taget til efterretning, men jeg kan ikke love at det bliver lige godt hver gang, da jeg er temmelig ny i dette game.

@ReadFCK:
At jeg ikke er god til at tage imod råd/konstruktiv kritik er for mig at se en meget forhastet konklusion. Jeg mener bestemt ikke at denne blog er fejlfri og der er altid plads til forbedringer. Som jeg også fik skrevet til Anfield ønskede jeg et mere konkret svar på, hvad han mente med "mere kød" og det har jeg også fået sidenhen. Det er jeg som sagt gået i tænkeboks med, og så må vi jo se hvad det bliver til.

Godt at der kom lidt mere her. Det kan jeg lide  Thumbs Up Og selvfølgelig kan ikke alle updatesene blive lige vellykkede, men du slap da meget godt fra det her i den seneste update. Jeg kan huske første gang jeg lavede en blog, og det var da også noget værre roderi en gang imellem, men det er jo også svært at vurdere hvor godt ens arbejde er. Derfor har man brug for kritik og det har du så også taget til dig hvilket er godt at se  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Kings of London - Tottenham Hotspurs
« Svar #34: 02 Sep 2012, 18:18 »

Bare lige for at påpege min tidligere kritik. Du nåede finalen i Europe League hvilket er en flot præstation, men du nævner det kun i resultatlisten. Det kunne godt nævnes noget mere. Ellers som sagt fin blog.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Zuika
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Kings of London - Tottenham Hotspurs
« Svar #35: 02 Sep 2012, 18:25 »

Godt at der kom lidt mere her. Det kan jeg lide  Thumbs Up Og selvfølgelig kan ikke alle updatesene blive lige vellykkede, men du slap da meget godt fra det her i den seneste update. Jeg kan huske første gang jeg lavede en blog, og det var da også noget værre roderi en gang imellem, men det er jo også svært at vurdere hvor godt ens arbejde er. Derfor har man brug for kritik og det har du så også taget til dig hvilket er godt at se  Smiley

Nu var det også lidt lettere at lave en længere opdatering her på sæsonens afslutning, men vi prøver at fortsætte stilen.

Bare lige for at påpege min tidligere kritik. Du nåede finalen i Europe League hvilket er en flot præstation, men du nævner det kun i resultatlisten. Det kunne godt nævnes noget mere. Ellers som sagt fin blog.

Jeg er en meget hård mand, der anser EURO League for en amatør-turnering (Groft sagt). Tør godt love at det bliver anderledes i næste sæson, hvor jeg skal prøve kræfter med Champions League i stedet!
Logged

Zuika
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Kings of London - Tottenham Hotspurs
« Svar #36: 02 Sep 2012, 20:55 »






BREAKING NEWS: Jesper Nielsen er i dag blevet udnævnt som ny manager for Storbritanniens U23-mandskab til dette års OL









Truppen: (Understregning = Over 23)
Målmænd:
Joe Hart (Man City)
Ben Amos (Man Utd)

Forsvarsspillere:
Kyle Walker (Tottenham)
Chris Smalling (Man Utd)
Phil Jones (Man Utd)
Craig Dawson (Southampton)
Kieron Gibbs (Arsenal) - Senere erstattet af Matthew Briggs (Fulham)
Neil Taylor (Swansea)

Midtbanespillere
Joe Allen (Liverpool)
Gareth Bale (Tottenham)
Tom Cleverly (Man Utd) - Senere erstattet af Steven Caulker (Tottenham)
Darren Fletcher (Man Utd)
Alex Oxlade-Chamberlain (Arsenal)
Aaron Ramsey (Arsenal)
Jack Wilshere (Arsenal)

Angribere:
Wayne Rooney (Man Utd)
Danny Welbeck (Man Utd)
Theo Walcott (Arsenal)

Gruppespil:
Storbritannien(K)
Uruguay(K)
Sydkorea
Algeriet

Kampe:
Sydkorea 1-5 Storbritannien
Storbritannien 4-1 Uruguay
Storbritannien 3-1 Algeriet

Kvartfinale:
Storbritannien 5-1 Hviderusland

Semifinale:
Brasilien 1-5 Storbritannien

Finale:
Spanien 2-5 Storbritannien

Læg lige mærke til turneringens topscorer. Wayne Rooney; 5 kampe - 14 mål.

Storbritannien vinder OL-guld.


Jesper Nielsen takker dermed af som manager, da dette hold kun er oprettet i OLs anledning.

Logged

Zuika
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Kings of London - Tottenham Hotspurs
« Svar #37: 03 Sep 2012, 14:41 »






Første dag efter ferien:
Vi er nu klar med den nye sæson: 2012/2013, hvor jeg har valgt at nedprioritere Premier League en smule. Jeg vil have 100% fokus på Champions League og har derfor valgt at sætte forventningerne denne sæson til:
Kvalifikation til Champions League

Forventningerne til denne sæson er dermed:
Premier League: Top 4 placering
Champions League: Nå 1. knockout runde (Personligt ønsker jeg som minimum en kvartfinale)
FA Cup: Nå semifinalen
Liga Cup: Ikke prioriteret
Charity Shield: Ikke prioriteret

Sidste sæson viste sig at jeg havde et stærkt nok hold til at vinde Premier League. Derfor har jeg valgt ikke at forstærke de enkelte positioner, men i stedet udvide min bredde, da jeg regner med igen at være aktiv i flere turneringer langt hen ad vejen.

Holdrapport:



Taktikken:
Jeg kommer til at skifte imellem 2 taktikker. Wester's Gung-Ho (bare med Wingbacks) og min egen Spurs Classic


Gung-Ho bliver hovedsageligt brugt i Premier League og Champions League, mens jeg i de engelske pokalturneringer vil bruge Spurs Classic.

Transfers:
Jeg har siden sidst fået sagt farvel til Thiago, Nené og Nigel de Jong, som tog hjem til deres respektive klubber. Der var snak om at Thiago skulle skifte permanent, men den katalonske Vidunderdreng krævede simpelthen for meget i løn og måtte derfor rejse hjem til Barcelona, selvom han måske selv ville ønske at han kunne blive i London.

Ind:


Den tyske vidunderdreng Marc-Andre ter Stegen kom til fra Gladbach som erstatning for Carlo Cudicini. Den kun 20 årige målmand forventes dog at stryge direkte ind på førsteholdet og dermed overtage Brad Friedels position. Klubben håber på at den unge tysker vil få en lang og succesrig tid i klubben, da de skulle have fat i den store pengepung for at hente ham til London. (125 mio.)



Den eksplosive franskmand Jeremy Menez er kommet til fra Paris SG og forventes en nøglerolle i det offensive spil. Med et farvel til den tidligere holdkammerat Nené, ønskede Tottenham en ekstra kantspiller, der var i stand til at fungere på begge kanter. Det var derfor helt naturligt at hente Menez til klubben, da han tidligere på sæsonen var kommet i uenigheder med Paris SG. Menez regner med at få fast spilletid i Tottenham, hvilket hovedsageligt bliver som venstrekant efter at Bale er blevet rykket ned som back. (57,5 mio.)



19-årige Felipe Anderson er hentet til klubben fra brasilianske Santos. Den unge kreatør kommer til som erstatning for sidste sæsons leje-svend Thiago, og kommer til at udfylde nogenlunde samme rolle. Den talentfulde brasilianer vil blive sat til at blive oplært af Rafael van der Vaart, så mon ikke vi ser ham som førstevalg inden alt for længe. (40 mio.)



Den ecuadorianske boksspiller Christian Benitez kommer til fra mexicanske America (MEX). Den 26-årige angriber har før stiftet bekendtskab med Premier League, da han var på en lejekontrakt i Birmingham tilbage i 2009. Han er blevet hentet ind for at styrke angrebets bredde, og kommer hovedsageligt til at husere i de mindre turneringer samt mod overkommelige modstandere i Champions League. (45 mio.)



Senegalesisk 19-årig angriber. Blev hentet til klubben på transfervinduets sidste dag. Han forventes ikke at få megen spilletid på førsteholdet, men hvis han træner godt, ser fremtiden lys ud for den unge boksspiller. Han er blevet placeret på reserveholdet hvor han kommer til at kæmpe med Souleymane Coulibaly om hvem der først skal spilles ind på førsteholdet. (Fri)

Ud:


Camerounske Sebastien Bassong kom kun lige hjem fra lejeopholdet i A.C. Milan før han blev sendt videre til tyrkiske Galatasaray. Med 4 stærke midterforsvarer i truppen, samt den unge komet Steven Caulker undervejs, var der ikke længere plads til den fysisk skræmmende afrikaner. (37 mio.)

Flere spillere har forladt klubben på en fri transfer. Deriblandt Carlo Cudicini og David Bentley.

Logged

Zuika
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Kings of London - Tottenham Hotspurs
« Svar #38: 06 Sep 2012, 15:25 »






August:

Månedens lyspunkt:
Nyindkøbte Jeremy Menez har med 3 mål i 3 kampe taget Tottenham-supporterne med storm. Den eksplosive franskmand har været en konstant trussel på venstrekanten og med en gennemsnitbedømmels e  på 8 har han i den grad fået en fornem start på sin debutsæson i Premier League.

Månedens skuffelse:
Tom Huddlestone har udvist stor utilfredshed pga. manglende spilletid på førsteholdet. Som et angribende hold har jeg bare ikke plads til 2 defensivt orienterede midtbanespillere, og når både Scott Parker og Sandro står før Tom i køen, bliver det naturligvis ikke til meget førsteholdsfodbold. Han er derfor blevet sat på transferlisten, selvom jeg gerne vil beholde ham som breddespiller.

Månedens resultater:
Man Utd 1-3 Tottenham (Charity Shield)
Cardiff 2-5 Tottenham (Premier League)
Tottenham 2-2 Liverpool (Premier League)

Årets første trofæ:

Efter en flot kamp mod Man Utd, hvor den unge brasilianer Leandro Damião lavede 2 mål, kunne Tottenhams fans juble over det første Charity Shield-trofæ siden 1962. Klubben håber på mange flere trofæer i løbet af Jesper Nielsens managertid.

Champions League:
August var også måneden hvor de famøse Champions League-grupper blev udtrukket. Tottenham var efter et engelsk mesterskab i 1. seedningslag. Lodtrækningen så ud som følger:

Gruppe A:
Inter (ITA)
Benfica (POR)
Olympiakos (GRE)
Anorthosi (CYP)

Gruppe B:
Tottenham (ENG)
Sevilla (ESP)
CSKA (RUS)
Stabæk (SWE)

Gruppe C:
Man Utd (ENG)
Lyon (FRA)
Sporting (POR)
AZ (NED)

Gruppe D:
Barcelona (ESP)
Schalke 04 (GER)
Paris SG (FRA)
Celtic (SCO)

Gruppe E:
Real Madrid (ESP)
Man City (ENG)
Dynamo Kiev (UKR)
Anderlecht (BEL)

Gruppe F:
Porto (POR)
Marseille (FRA)
Galatasaray (TUR)
Sparta Prag (CZE)

Gruppe G:
Bayern (GER)
Valencia (ESP)
Roma (ITA)
Dinamo (CRO)

Gruppe H:
Arsenal (ENG)
Werder Bremen (GER)
Juventus (ITA)
FCK (DEN)

Mon ikke vi ser Tottenham stryge lige igennem puljen uden større problemer og får det optimale udgangspunkt inden første knockout runde. Stay tuned!




Her til sidst vil jeg prøve et nyt projekt, som jeg håber i vil hjælpe mig med! Projektet går ud på at jeg for hver update finder en spiller (i første omgang én af mine egne) og laver et kort portræt af ham. Fortæller lidt om mine erfaringer med ham og hvad jeg ellers kan finde på. I denne sektion vil jeg være meget åben overfor forslag om hvem der skal beskrives! Kom gerne med flere forslag - så laver jeg en lodtrækning for hver gang.

Tror nok det skal blive interessant!
« Seneste Redigering: 06 Sep 2012, 15:27 af Zuika » Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010