home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  1 Bruger, 531 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [Season 2] The Kings of London - Tottenham Hotspur
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: [Season 2] The Kings of London - Tottenham Hotspur  (Læst 13909 gange)
ronen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: The Kings of London - Tottenham Hotspurs
« Svar #15: 30 Aug 2012, 21:46 »

"Rart" at vide der er andre der har det problem, ikke at kunne se noget hehe.. Troede bare det var min computer der igen igen opførte sig underligt Peace
Logged

150797
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: The Kings of London - Tottenham Hotspurs
« Svar #16: 30 Aug 2012, 21:48 »

God start men man kan næsten ikke se billederne.
Logged

Zuika
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Kings of London - Tottenham Hotspurs
« Svar #17: 30 Aug 2012, 23:29 »

Billedkvalitet:
Hvis der er nogen der har et godt råd til hvordan jeg kan gøre billederne mere læselige, ville det virkelig blive sat pris på! Jeg bruger bare imageshack.com og uploader direkte fra min pc uden at resize. (Prøvede at resize til 800:600, men det gjorde bare billedet mindre.)

EURO League:
Premier League er uden tvivl mit hovedfokus. Jeg har stor tiltro til min 2.kæde og når jeg samtidig spiller mere defensivt med denne, klarer de sig fint.
Skulle der ske det at jeg får en dårlig lodtrækning eller den efterfølgende Premier League kamp er til at overkomme, stiller jeg gerne op med fuldt mandskab i EURO League.
Kravet fra bestyrelsen siger semifinale - så helt overlade det til reservetruppen kommer nok ikke til at fungere.

Hotspurs vs. Hotspur:
Var meningen jeg bare ville ignorere denne kommentar, men da jeg nu alligevel svarer på kommentarer kommer den da med også.
For mig at se kan det sgu være ligegyldigt om der er S på eller ej. Det lyder bedre med S, hvis du spørger mig Peace Så med mindre at det er meget vigtigt for dig, ændre jeg ikke på små detaljer Smiley

Ris og Ros:
Først og fremmest vil jeg gerne sige tak til alle dem der følger min rejse herinde. Det gør det hele meget sjovere Smiley
Dernæst vil jeg gerne høre hvad læserne ønsker at se/se mere af? Og hvad kan jeg ellers gøre bedre? (Hvis vi ser bort fra det med billederne, da jeg er opmærksom på dette problem)
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Kings of London - Tottenham Hotspurs
« Svar #18: 31 Aug 2012, 12:24 »

Brug tinypic.com og vælg det nederste link, når du har uploadet det. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Zuika
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Kings of London - Tottenham Hotspurs
« Svar #19: 31 Aug 2012, 16:23 »






December:
Månedens lyspunkt:
Gareth Bale har over en længere periode været rigtig vigtig for mig. Med 7 mål og 12 assists i 15 kampe har han kronet et flot år af med at vinde prisen Årets Spiller i Verden

Månedens skuffelse:
Scott Parker har ikke forbedret sig siden sidst. Han ligger stadig med et snit på den kedelige side af 7, og når man gør det i Tottenham, så står den næste spiller i rækken klar til at overtage pladsen. Sandro er derfor nyt førstevalg på den "defensive" midtbane.

Månedens resultater:
Igen var Chelsea magtesløse mod mit frygtindgydende mandskab. Kan diskuteres hvor sigende dette resultat er da det skete i Liga Cuppen, men det var trods alt en kvartfinale. Jeg har i hvert fald overtaget i dette Londonopgør med flere længder!

Wolfsburg 0-2 Tottenham (EURO League)
Southampton 0 -2 Tottenham (Premier League)
Tottenham 1-1 West Brom (Premier League)
Tottenham 4-0 Steaua (EURO League)
Chelsea 0-3 Tottenham (Liga Cup)
Tottenham 3-0 Fulham (Premier League)
Tottenham 7-1 Sunderland (Premier League)

Stilling
EURO League Gruppespil


« Seneste Redigering: 31 Aug 2012, 16:26 af Zuika » Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Kings of London - Tottenham Hotspurs
« Svar #20: 31 Aug 2012, 23:53 »

Det var dejligt  Thumbs Up

Som sagt, jeg følger med Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Zuika
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Kings of London - Tottenham Hotspurs
« Svar #21: 01 Sep 2012, 17:07 »






Januar:
Månedens lyspunkt:
Younes Kaboul har spillet fantastisk på det seneste. En frygtindgydende trussel i luftrummet og har scoret intet mindre end 6 mål i de sidste 5 kampe. Hvor er det bare fantastisk at have hele 4 klassespillere at vælge imellem til midterforsvaret.

Månedens skuffelse:
Måske lidt atypisk har jeg valgt at månedens skuffelse går til én af mine nærmeste konkurrenter, nemlig Manchester City da de har valgt at smide 5 point i løbet af måneden til så overkommelige modstandere som Everton, West Brom og Wigan. Desuden blev de smidt ud af FA Cuppen til Derby. Så de har i den grad skuffet.

Månedens resultater:
Tottenham 1-1 Arsenal (Premier League)
Tottenham 1-0 Q.P.R. (FA Cup)
Sunderland 0-4 Tottenham (Liga Cup)
Norwich 2-3 Tottenham (Premier League)
Everton 1-2 Tottenham (Premier League)
Tottenham 5-1 Stoke (Premier League)
Tottenham 3-2 Sunderland (Liga Cup)
Liverpool 2-2 Tottenham (FA Cup)

Stilling

Transfers:
Ind:

Diego Contento har imponeret fansene og været et stærkt alternativ til Assou-Ekotto. Desuden har han potentialet til at overgå min kære afrikaner, så jeg har valgt at få ham på en permanent aftale. (29 mio.)


Leje-svend fra Paris Saint Germain. Har haft lidt problemer med at få afsat min venstrekant på ordenlig vis, når Gareth Bale ikke er klar. Og når man så render ind i en 3-måneders lang skade til netop ham, havde jeg brug for en periodisk erstatning. (4 mio.)


Leje-svend fra Man City, med mulighed for permanent aftale. Med en underpræsterende Scott Parker kunne jeg ikke lade være, da chancen bød sig. Kommer til at gå på rotation med Sandro og klarer han sig godt, kunne han sagtens ses i en Tottenham-trøje selv efter lejekontrakten er udløbet. (11 mio. / 57,5 mio. for køb)

Ud:
Ingen transfers af bemærkelsesværdig værdi.
Logged

Zuika
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Kings of London - Tottenham Hotspurs
« Svar #22: 01 Sep 2012, 20:43 »






Februar:
Månedens lyspunkt:
Manager Jesper Nielsen vandt "Månedens Manager" for 2. gang i træk og viser virkelig format i den hjemlige liga med 3 sejre ud af 3 mulige. Fansene krydser fingre for at succesen fortsætter.

Månedens skuffelse:
Manager Jesper Nielsens fine sejrsrække var glemt da han i Liga Cup finalen udviste total lammelse på sidelinjen. Han havde ingen modtræk mod Brendan Rodgers tropper og måtte trække sine nedtrykte spillere tilbage i omklædningsrummet efter en lille ydmygelse på Wembley.

Månedens resultater:
West Ham 1-3 Tottenham (Premier League)
Tottenham 4-0 Swansea (Premier League)
Tottenham 2-1 Liverpool (FA Cup)
Aston Villa 1-2 Tottenham (Premier League)
Gladbach 1-3 Tottenham (EURO League)
Tottenham 3-1 Fulham (FA Cup)
Tottenham 3-1 Gladbach (EURO League)
Tottenham 1-4 Liverpool (Liga Cup)

Stilling
Liga-Cup Finale

Logged

Zuika
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Kings of London - Tottenham Hotspurs
« Svar #23: 01 Sep 2012, 22:52 »






Marts:
Månedens lyspunkt:
Aaron Lennon har været en torn i øjet på mine modstandere. Med 5 mål i de sidste 5 kampe er han min pt. farligste mand.

Månedens skuffelse:
Nigel de Jong har ikke levet op til mine forventninger og når Sandro bare bliver bedre og bedre bliver det nok ikke et skifte for de Jong i denne omgang.

Månedens resultater:
Chelsea 1-0 Tottenham (Premier League)
Tottenham 4-2 A.C. Milan (EURO League)
Tottenham 1-2 Liverpool (Premier League)
A.C. Milan 1-2 Tottenham (EURO League)
Arsenal 4-4 Tottenham (FA Cup)
Man City 2-1 Tottenham (Premier League)
Wigan 0-2 Tottenham (Premier League)
Tottenham 2-1 Anji (EURO League)

Stilling

Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Kings of London - Tottenham Hotspurs
« Svar #24: 01 Sep 2012, 22:56 »

Fint klubvalg og bestemt et spændende projekt du har gang i her Smiley Men jeg bliver nødt til at sige, at jeg ikke mener der er kød nok på denne blog. Du har alt for meget grafik i forhold til hvor meget tekst og fyld du har. Ved godt at det er en bevidst strategi, men synes bare at det virker lettere overfladisk og tyndt.

Men det er en super fed ide du har fået med Månedens lyspunkt og skuffelse  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Zuika
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Kings of London - Tottenham Hotspurs
« Svar #25: 02 Sep 2012, 01:24 »






April:
Månedens lyspunkt:
Manager Jesper Nielsen tog for 4. gang i denne sæson titlen som Månedens Manager, og ved at tilkæmpe sig en finaleplads i alle mulige turneringer, samt at være én af hovedaktørerne om at blive engelske mestre, har han i den grad fortjent beskrivelsen: ”Talentfuld Manager”.

Månedens skuffelse:
Den erfarne keeper Brad Friedel har ladet hele 8 bolde passere ham i løbet af de sidste 5 kampe. Noget af dette ansvar kan naturligvis skyldes hans forsvar, men en erfaren målmand som ham, burde være i stand til at dirigere forsvaret i tilfælde af fejl og mangler. Måske er han ved at være for gammel. Rygterne siger i hvert fald at Tottenham er på jagt efter en ny mand mellem stængerne.

Månedens resultater:
Tottenham 5-2 Q.P.R. (Premier League)
Anji 1-2 Tottenham (EURO League)
West Brom 0-1 Tottenham (Premier League)
Tottenham 5-2 Arsenal (FA Cup)
Tottenham (f)1-0 Blackburn (FA Cup)
Tottenham 5-0 Southampton (Premier League)
Malaga 1-2 Tottenham (EURO League)
Tottenham 4-3 Man City (Premier League)
Reading 0-2 Tottenham (Premier League)
Tottenham (u)0-1 Malaga (EURO League)
Fulham 3-3 Tottenham (Premier League)

Stilling

« Seneste Redigering: 02 Sep 2012, 01:26 af Zuika » Logged

Zuika
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Kings of London - Tottenham Hotspurs
« Svar #26: 02 Sep 2012, 01:34 »

@Anfield Road
"For meget grafik" findes ikke i min ordbog.

Det er helt bevidst at der ikke er meget "kød" på min blog.
Jeg går nemlig efter den beskrivende metafor "at skære ind til benet" Wink
Da jeg oprettede denne blog, tænkte jeg på hvad jeg selv ønskede at læse om - og det er netop disse korte updates hvor man rigtigt kan følge managerens fremskridt.

Jeg kunne sagtens skrive en lang usigende tekst i hvert af mine posts, men det ville jeg hurtigt gå død i, både som læser og som skribent.

Nu er vi i dagens Danmark heldigvis så priviligerede at vi ikke er tvunget til ret meget. Finder du denne blog uinteressant, findes der et utal af fantastiske blogs her på siden som sikkert falder mere i din smag.

Men hvis du kan komme med et mere konkret bud på, hvad jeg kunne gøre bedre, vil jeg hjertens gerne høre! Smiley
"Mere kød" hjælper mig ikke ret meget  Wink
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Kings of London - Tottenham Hotspurs
« Svar #27: 02 Sep 2012, 08:56 »

Fin blog du har kørende også fint at du ikke skriver en hel roman, dog kunne jeg godt tænke mig du skrev lidt om hvordan det går dig i Europa, da det ser ud til det går dig godt.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Kings of London - Tottenham Hotspurs
« Svar #28: 02 Sep 2012, 10:31 »

@Anfield Road
"For meget grafik" findes ikke i min ordbog.

Det er helt bevidst at der ikke er meget "kød" på min blog.
Jeg går nemlig efter den beskrivende metafor "at skære ind til benet" Wink
Da jeg oprettede denne blog, tænkte jeg på hvad jeg selv ønskede at læse om - og det er netop disse korte updates hvor man rigtigt kan følge managerens fremskridt.

Jeg kunne sagtens skrive en lang usigende tekst i hvert af mine posts, men det ville jeg hurtigt gå død i, både som læser og som skribent.

Nu er vi i dagens Danmark heldigvis så priviligerede at vi ikke er tvunget til ret meget. Finder du denne blog uinteressant, findes der et utal af fantastiske blogs her på siden som sikkert falder mere i din smag.

Men hvis du kan komme med et mere konkret bud på, hvad jeg kunne gøre bedre, vil jeg hjertens gerne høre! Smiley
"Mere kød" hjælper mig ikke ret meget  Wink

Jeg vil ikke have dig til at ændre konceptet fuldstændigt, da jeg som jeg også skrev sagtens kan se at det er helt bevidst. Og desuden så skrev jeg også at jeg netop finder denne blog interessant  Smiley Hvis det hjælper for dig at lave korte updates, så er det helt fint med mig, bare de er lidt længere end dem du laver nu  Smiley De skal ikke være vildt lange hvis du ikke gider det, men det kommer ås let til at virke overfladisk når de ikke er længere end de er. Ikke at det er det for jeg ved godt hvor lang tid det tager at lave grafik og billeder osv.  Smiley Jeg siger heller ike at der er for meget grafik, bare at der er for meget i forhold til hvor meget tekst der er  Smiley

Lav eventuelt en eller to nye "poster" hvor du fortæller om hvordan fansene eller sågar ejerne ser på præstationerne. Lav noget der viser lidt mere om hvordan tingene skrider frem, end et par resultater og "priser". Du skriver selv at du kan lide at læse updates hvor man kan følge med i hvordan det går, men her må jeg sige at der næsten er sket lige det modsatte  Smiley

Ikke for at være negativ her, for jeg læser egentlig med, jeg er bare i tvivl om hvorvidt jeg vil holde interessen for denne blog, hvis du fortsætter i samme spor. Håber du kan bruge lidt konstruktiv kritik  Smiley Nu var den da i hvert fald konstruktiv  Wink
« Seneste Redigering: 02 Sep 2012, 10:35 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

150797
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: The Kings of London - Tottenham Hotspurs
« Svar #29: 02 Sep 2012, 13:16 »

Følger også stadig med men er enig med Anfield Road Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010