home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 527 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Swansea Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Swansea Tråden  (Læst 33797 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #15: 25 Aug 2012, 15:46 »

Laudrup står for noget positiv fodbold, og starter som regel rigtig godt i sine klubber, for at gå ned i slutningen af sæsonen.

En af forklaringerne på det kan være, at Laudrup er super til at få spillerne til at føle sig glade og tilfredse med livet i klubben, men at han ikke formår at drive dem frem når det virkelig gælder. Han er ikke en særlig god indpisker, så når der er modgang eller modstanderen skruer op så formår Laudrup ikke at få holdet tilsvarende op i gear.

Han er for mig at se en middelmådig international træner. Det er ikke negativt, for det er sgu en toptræner i Danmark. Men han er ikke for mig at se dygtig nok til at tage en topklub. Hverken nu eller i fremtiden. Det har han ganske enkelt ikke format til, og det ligger ikke til ham pludseligt at udvikle det. For mig at se i hvert fald.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #16: 25 Aug 2012, 15:47 »

Kort sagt, du mener Swansea er et tegneserie hold der kommer til at lægge imellm 10-20 pladsen, mens vi er en del andre der mener, Laudrup har fundet et hold der passer ham godt. Oven i købet så godt at han, nok rammer en top 10, men vi må se når sæsonen er ovre, hvem der kommer til at grine af de andre Wink
Nej, de kan godt spille fodbold, men de point de har fået kommer på en billig bekostning. De kommer bestemt ikke til at kæmpe om nedrykning, men tale om top 8 tror jeg ikke på. De kommer til at spille om 8-12. pladsen.
Logged


Korzika
Gæst
 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #17: 25 Aug 2012, 15:49 »

Flot kamp af Swansea i dag. Starten virkede dog lidt ukoncenteret (fra begge sider), hvor der blev smidt mange bolde væk. Swansea får dog gradvist taget kontrol over kampen, og efter WHU forærer dem 2 scoringer, så dominerer Swansea fuldstændigt.

Jeg må dog sige, at West Ham var direkte elendige i dag. De har ikke noget at byde på udover dødbolde, og Big Sam dumper big time i dag. Holdet var slet ikke i det rigtige gear. Smiley
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #18: 25 Aug 2012, 15:52 »

En af forklaringerne på det kan være, at Laudrup er super til at få spillerne til at føle sig glade og tilfredse med livet i klubben, men at han ikke formår at drive dem frem når det virkelig gælder. Han er ikke en særlig god indpisker, så når der er modgang eller modstanderen skruer op så formår Laudrup ikke at få holdet tilsvarende op i gear.

Han er for mig at se en middelmådig international træner. Det er ikke negativt, for det er sgu en toptræner i Danmark. Men han er ikke for mig at se dygtig nok til at tage en topklub. Hverken nu eller i fremtiden. Det har han ganske enkelt ikke format til, og det ligger ikke til ham pludseligt at udvikle det. For mig at se i hvert fald.
Nemlig, lige så snart tingene ikke kører for Swansea, så kommer de i problemer. Han har ikke ret meget pondus på den sidelinje.
Logged


SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #19: 25 Aug 2012, 15:52 »

Hvad der ikke rigtig nævnes i debatten, er altså også at ikke nok med de laver 8 mål - de lukker ingen ind.

Hvilket tit kan blive problemet for offensivt orienterede klubber, de har trods alt stået overfor Jarvis, Cole, Hoilett, Cisse og Taarabt.
Det vidner om, at selv når de ikke laver fire mål på en kamp, så kan det også godt være det ikke er nødvendigt med mere end en enkelt fordi de ikke lukker nogen ind. Og det er altså sådan man skraver point sammen som midterklub, ved at vinde de kampe der ligger til at blive uafgjort..

Vorm og forsvaret er nogle fantastiske dygtige folk, både offensivt og defensivt. Heldet for Swansea er at Vorm ikke er større, for var han det, så havde han ganske enkelt stået i en større klub nu - meget muligt Tottenham..

De har haft lidt held i begge kampe defensivt, stået rigtigt inde på stregen, refleksredninger osv. Men heldet kommer jo altså ikke bare ud af det blå, de søger det - og de er dygtige..
Logged


Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #20: 25 Aug 2012, 15:53 »

Nej, de kan godt spille fodbold, men de point de har fået kommer på en billig bekostning. De kommer bestemt ikke til at kæmpe om nedrykning, men tale om top 8 tror jeg ikke på. De kommer til at spille om 8-12. pladsen.

Hey, prøv lige at modsige dig selv lidt mere Wink Du siger en top 8. placering er næssten UMULIGT for dem, hvorefter du siger de kommer til at spille med om 8. pladsen, er det ikke det vi kalder for en modsigelse?
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #21: 25 Aug 2012, 15:54 »

Hey, prøv lige at modsige dig selv lidt mere Wink Du siger en top 8. placering er næssten UMULIGT for dem, hvorefter du siger de kommer til at spille med om 8. pladsen, er det ikke det vi kalder for en modsigelse?
Det er det, jeg kalder en tastefejl, og selvom jeg ikke er sikker på, om du er sarkastisk eller seriøs, så beklager jeg min manglende evne til at ramme 9-tasten Wink
Logged


SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #22: 25 Aug 2012, 15:59 »

Det er det, jeg kalder en tastefejl, og selvom jeg ikke er sikker på, om du er sarkastisk eller seriøs, så beklager jeg min manglende evne til at ramme 9-tasten Wink

I min verden er det lidt flueknepperi at sige at de INGEN chance har for en ottende plads, men en niende plads er sandsynlig..
Hvem skulle tage 8 pladsen foran dem?

City, United, Chelsea, Arsenal, Liverpool, Tottenham, Newcasle, Everton må siges at være otte klubber der kan.
Men om Newcastle præsterer som sidste år er i mine øjne tvivlsomt. Everton ser dog spændende ud. Og det er vel her at Swansea de gerne vil blande sig.
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #23: 25 Aug 2012, 16:00 »

Flot kamp af Swansea igen, ingen tvivl om det. Jeg er dog irriteret over at danske medier nu udråber Laudrup til en Gud. Udebane mod sidste sæsons oprykkere fra QPR med masser af fejl fra QPRs side, og nu hjemme mod oprykkerne fra denne sæson, også med kæmpe personlige fejl. Så er det altså heller ikke bedre, og ingen tvivl om at de får pænt mange nederlag når de først møder de bedre klubber. Jeg tror en 8.-15. plads er realistisk..
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #24: 25 Aug 2012, 16:04 »

I min verden er det lidt flueknepperi at sige at de INGEN chance har for en ottende plads, men en niende plads er sandsynlig..
Hvem skulle tage 8 pladsen foran dem?

City, United, Chelsea, Arsenal, Liverpool, Tottenham, Newcasle, Everton må siges at være otte klubber der kan.
Men om Newcastle præsterer som sidste år er i mine øjne tvivlsomt. Everton ser dog spændende ud. Og det er vel her at Swansea de gerne vil blande sig.
Du svarer jo nærmest selv på dit spørgsmål. De kommer til at ligge med Everton, Sunderland, Fulham og Villa/WBA og kæmpe om pladserne lige efter toppen og subtoppen.
Logged


SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #25: 25 Aug 2012, 16:18 »

Du svarer jo nærmest selv på dit spørgsmål. De kommer til at ligge med Everton, Sunderland, Fulham og Villa/WBA og kæmpe om pladserne lige efter toppen og subtoppen.

Og min pointe er at lige netop de klubber kan de sagtens ende med at slutte over. Derfor er en 8 plads i min bog ret realistisk. Dog er der et ret stort spring der skal tages, for at komme i top 7 - og europæisk bold. Der snakker vi en noget længere udvikling klubben skal præstere..
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #26: 25 Aug 2012, 17:40 »

Flot kamp af Swansea igen, ingen tvivl om det. Jeg er dog irriteret over at danske medier nu udråber Laudrup til en Gud. Udebane mod sidste sæsons oprykkere fra QPR med masser af fejl fra QPRs side, og nu hjemme mod oprykkerne fra denne sæson, også med kæmpe personlige fejl. Så er det altså heller ikke bedre, og ingen tvivl om at de får pænt mange nederlag når de først møder de bedre klubber. Jeg tror en 8.-15. plads er realistisk..

Laudrup er gud  Wink

Korrekt er det at Laudrup altid fremhæves som unik når han laver et eller andet... da det var vin import så var det unikke vine... da han kom til Russisk fodbold var det jo nærmest for at han kunne lære dem hvad fodbold er... tilgengæld bliver det det samme når hverdagen kommer for Laudrup og Swansea.... så vil de begynde at pille glansbilledet i stykker og alt det ved Laudrup og har prøvet det før.

IMO har Laudrps træner karriere været middelmådigt indtil nu - der har altid været uro omkring de klubber han er blevet en del af og han er altid røget ud på en negativ måde... dette er mligheden for Laudrup for at vise at han kan.
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #27: 15 Sep 2012, 15:45 »

Dagen hvor Laudrup skal vise at han kan sætte Swansea op til en vanskelig udekamp.

ASTON VILLA: Brad Guzan, Ron Vlaar (capt), Ciaran Clark, Stephen Ireland, Karim El Ahmadi, Darren Bent, Brett Holman, Barry Bannan, Andreas Weimann, Eric Lichaj, Matthew Lowton.
Subs: Shay Given, Charles N'Zogbia, Gabriel Agbonlahor, Ashley Westwood, Christian Benteke, Jordan Bowery, Joe Bennett.

SWANS: Michel Vorm, Angel Rangel, Alan Tate, Ashley Williams (capt), Ben Davies, Leon Britton, Jonathan de Guzman, Michu, Nathan Dyer, Wayne Routledge, Danny Graham.
Subs: Gerhard Tremmel, Jazz Richards, Kemy Agustien, Ki Sung-Yueng, Pablo Hernandez, Luke Moore, Itay Shechter.

Det er bestemt en kamp hvor Swansea kan hente point - IMO så er Aston Villa forsvaret et af PL svageste oh midtbanen ser altså heller ikke truende ud.

Jeg tror vi ser Michu og Graham som målscorere og kampen ender 0-2  Thumbs Up
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #28: 15 Sep 2012, 18:05 »

Ufff havde valgt denne kamp for Arsenal kunne jo ikke score og Man Utd har ikke spillere der er under 50 på banen og der vinder ikke... men Swansea de kan score... damm alle mine valg idag har været forkerte... lukker mig inde resten af dagen så man ikke kommer til at lave flere fejl prioriteringer.... men heldigvis så har vi stadig en superkamp tilbage..men den undlader jeg sgu at kommentere på.

Swansea så slidte ud allerede fra start - deres pasningsspil var for langsomt og det pres Aston Villa lagde på dem fik Swansea til at lave en række fejl... spændende bliver det om Laudrup kan få banket noget selvtillid ind i holdet igen... nå men det ser vi sikkert mere til i næste uge... vi skal jo åbentbart se alle Swansea kampe denne sæson Wink
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Swansea Tråden
« Svar #29: 22 Sep 2012, 14:16 »

 Peace Swansea er allerede i problemer - ingen tvivl om at startede som lyn og torden - men siden er det gået jævnt tilbage.

I dagens kamp er det som om holdet spiller på 75% - de står stille - pasnings spillet er elendigt og defensivt er Swansea alt for ringe - det virker som om at modstanderene har kigget taktikken ud og med massivt pres på Swansea så er det reelt et middelmådigt hold.... jeg er spændt på at se om Laudrup har evnerne til at vende denne situation.
Logged

YNWA

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010