home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  2 Brugere, 613 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United - FCK
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United - FCK  (Læst 9527 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: Manchester United - FCK
« Svar #30: 17 Okt 2006, 15:50 »

Haha, det gad jeg ellers godt have set Grin

Jounalist: Ståle. Tror du på point her på Old Trafford?
Ståle: Nej, det gør jeg ikke. Manchester er et alt for godt hold til, at vi kan få point. Så nej!

Grin

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #31: 17 Okt 2006, 15:56 »

Jounalist: Ståle. Tror du på point her på Old Trafford?
Ståle: Nej, det gør jeg ikke. Manchester er et alt for godt hold til, at vi kan få point. Så nej!

Grin

Tror der var lidt ironi med i det svar fra Ståle...

KF
Landsholdsspiller

« Svar #32: 17 Okt 2006, 15:58 »

Haha, Newcastle. Jeg tror, at Absalonsen opdigtede den scene der til ære for Gosser, som godt ville have set en sådan udtalelse fra Ståle... Bonghoved! ;-).

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Gosser
Manager

« Svar #33: 17 Okt 2006, 16:01 »

Haha, Newcastle. Jeg tror, at Absalonsen opdigtede den scene der til ære for Gosser, som godt ville have set en sådan udtalelse fra Ståle... Bonghoved! ;-).

Loool funny

Don AA
Manager

« Svar #34: 17 Okt 2006, 16:11 »

Nemlig ja men det bliver sku en svær kamp men vi skal sku tro på det 1-1 bliver det  Thumbs Up

Ståle, Ståle Ståle Solbakken. He's got no hair, but we don't care. STÅLE SOLBAKKEN

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #35: 17 Okt 2006, 17:27 »

Er alligevel overrasket over, hvor mange, der holder med United... Hvad er der blevet af nationalfølelsen gutter?

Det har jo ikke noget at gøre med at holde med FCK, det handler om at være realistiske. Man Utd er ikke just mit yndlingshold, som I nok ved, men alligevel ved jeg da at de er klasser bedre end FCK, selvom jeg sådan ville ønske at FCK kunne få point på Old Trafford. Det er der bare minimal chance for, for FCK de får tæv, de kan sgu ikke stille noget op mod Man Utd. Det bliver mindst 3-0, hvis ikke 4/5-0 ...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Soccerpop
Gæst

« Svar #36: 17 Okt 2006, 17:33 »

Det har jo ikke noget at gøre med at holde med FCK, det handler om at være realistiske. Man Utd er ikke just mit yndlingshold, som I nok ved, men alligevel ved jeg da at de er klasser bedre end FCK, selvom jeg sådan ville ønske at FCK kunne få point på Old Trafford. Det er der bare minimal chance for, for FCK de får tæv, de kan sgu ikke stille noget op mod Man Utd. Det bliver mindst 3-0, hvis ikke 4/5-0 ...

Det var da ikke det han hentydede til, Cube sagde bare at han var skuffet over at der var så mange der holdt med Manchester.
Jeg er selv også skuffet, hvad jeg også giver til kende i en af mine tidligere indlæg.

United-styrer
Gæst

« Svar #37: 17 Okt 2006, 20:25 »

Jeg kan hører at der er mange her der mener at dansk fodbold ikke skal fremad, men blive ved med at ligge på det forholds ringe niveau som vi for tiden er på.
Altså selv hvis Brøndby kom op mod mit favorithold 1860 München i UEFA cuppen eller sådan noget ville jeg da klart holde med Brøndby selvom mit favorit hold i Danmark er FCK, da dansk fodbold for mig er vigtigere end at Manchester får lidt penge i kassen, og ud fra de kommentarer der er kommet tror jeg sådan set se fleste af jer er bedøvende ligeglde med om dansk fodbold får fremgangm eller hvad?

Der vil jeg så tværtimod så tvivl om din klubfølelse for 1860 München. Hvis du virkelig holder med dem, og absolut ikke holder med Brøndby, så kan jeg absolut ikke forstå, at du ville støtte Brøndby i en sådan kamp. Men okay, hver mand sin mening Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #38: 17 Okt 2006, 21:40 »

Ja, jeg må ærligt indrømme, at jeg er positivt overrasket over FCK. Eller egentlig er det vel negativt, da det ikke er hos dem, min sympati ligger. For første gang i ChL forsøger de noget frem ad banen, og det er sgu god stil, når det foregår på Old Trafford.

Jeg er ikke helt tilfreds med Uniteds spil. Vi giver FCK alt for meget plads på vores banehalvdel, og desuden forstår jeg ikke, at man vælger Fletcher frem for Solskjær/Giggs, som begge var fremragende mod Wigan, specielt sidstnævnte. Men okay, vi fører, og vi skal nok vinde. Det er såmænd godt nok for mig, men et par mål mere regner jeg da med.

ZhotLog
Gæst

« Svar #39: 17 Okt 2006, 21:45 »

Jeg er også imponeret over FCKs spil. De viser som sagt en del frem ad banen, og havde vi spillet sådan her mod Benfica og Celtic tror jeg godt vi kunne have 4 point nu :-) Men United skal nok score 3 kasser mere i 2. halveg, mens FCK får et trøstemål til sidst. Så holder mine "odds" nemlig Opstemt

MeeLo
Gæst

« Svar #40: 17 Okt 2006, 21:48 »

Uha, hvis man ser bort fra resultatet var første halvleg virkelig en succésoplevelse for det københavnske mandskab. Og de resultater du skød på Hawkinz, kan du da godt tage med hjem til Grenaa igen  Thumbs Up

Tror på, at det enten bliver 1-1 eller 2-0. Enten tager vi præcis chancerne til en udligning, ellers tager vi for mange hvilket vil resultere i et kontramål.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #41: 17 Okt 2006, 21:50 »

Uha, hvis man ser bort fra resultatet var første halvleg virkelig en succésoplevelse for det københavnske mandskab. Og de resultater du skød på Hawkinz, kan du da godt tage med hjem til Grenaa igen  Thumbs Up

Tror på, at det enten bliver 1-1 eller 2-0. Enten tager vi præcis chancerne til en udligning, ellers tager vi for mange hvilket vil resultere i et kontramål.

Altså, jeg har oddset på 3-0, og det tegner da meget godt indtil videre Wink Og når Giggs så kommer på, såååå....

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MeeLo
Gæst

« Svar #42: 17 Okt 2006, 21:51 »

Ja nu er du også godt på vej ticked off

Men jeg tror ikke på 4-0 eller 5-0 som du også sagde.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #43: 17 Okt 2006, 21:52 »

Ja nu er du også godt på vej ticked off

Men jeg tror ikke på 4-0 eller 5-0 som du også sagde.

3-0 er også fint med mig Wink

absalonsen
Gæst

« Svar #44: 17 Okt 2006, 21:54 »

Det må være "afgørelsen". Jeg tror ganske enkelt ikke, at FCK kan score 2 mål.

Kunne FCK foresstille sig en værre start?

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010