home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 12:23:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23572
  0 Brugere, 674 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mikleonfaAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Simuler
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Simuler  (Læst 6126 gange)
Erzael
Manager

Sv: Simuler
« Svar #15: 20 Aug 2012, 14:23 »

Det var ikke for at virke nedladende, hvis det er min kommentar du hentyder til. Jeg forstår bare ikke hvorfor man spiller spillet, hvis man ikke vil spille kampene, og det er jo bare min mening. Smiley

Det er også helt i orden Wink

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #16: 20 Aug 2012, 15:02 »

Kan godt se idéen i ikke at spille kampene, hvis man nu ikke er noget taktisk geni (ligesom migselv) og at man derfor taber hele tiden, hvorfor så spille? 

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #17: 20 Aug 2012, 15:37 »

Folk må da selv bestemme om de springer en kamp over? Personligt synes jeg det går hurtigere at gemme før en evt CL finale, og så vide at man om ca 1-3 ferier + reloads er sikret en titel, i stedet for at spille kampen for så at tabe Smiley

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Svartovich
Gæst

« Svar #18: 20 Aug 2012, 19:54 »

Kan godt se idéen i ikke at spille kampene, hvis man nu ikke er noget taktisk geni (ligesom migselv) og at man derfor taber hele tiden, hvorfor så spille? 
For hvis man ikke er noget "taktisk geni", som de færreste er, er det jo meningen at man skal blive bedre. Hvis man er ligeglad med kampene, hvad spiller man så for?

SørenA
Gæst

« Svar #19: 20 Aug 2012, 19:57 »

Folk må da selv bestemme om de springer en kamp over? Personligt synes jeg det går hurtigere at gemme før en evt CL finale, og så vide at man om ca 1-3 ferier + reloads er sikret en titel, i stedet for at spille kampen for så at tabe Smiley

Ideen i at gemme inden en vigtig kamp, er en klasiker, og den har jeg da også benyttet mig af i tidligere udgaver, men i stedet for at gå på ferie, ville jeg da foreslå dig at spille kampene, og må den måde få lidt taktisk erfaring, hvis du taber, kan du jo altid bare reloade Smiley

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #20: 20 Aug 2012, 21:20 »

Ideen i at gemme inden en vigtig kamp, er en klasiker, og den har jeg da også benyttet mig af i tidligere udgaver, men i stedet for at gå på ferie, ville jeg da foreslå dig at spille kampene, og må den måde få lidt taktisk erfaring, hvis du taber, kan du jo altid bare reloade Smiley
Spiller det heller ikke mere, men jeg er ikke så meget for detaljerede taktikker med flere timers bearbejdelse, og må sige at jeg er glad for at jeg ikke havde spillet alle 40 kampe, eller hvor mange det nu tog at vinde VM med Tjekkiet, men altså, jeg nød min måde at spiller på, selvom den er kontrovers. Genie scout og hele lortet brugte jeg, og for mig handlede det bare om succes og total dominans, koste hvad det vil Opstemt

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010