home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 523 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Rommedahl
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Rommedahl  (Læst 2075 gange)
morten81
Reserveholdsspiller

Rommedahl
« : 16 Okt 2006, 21:57 »

Sidder lige og ser charlton - fulham og endnu en gang er de to gange jensen ikke med. Claus er dog på bænken og for nok 10 min.

Men hold da kæft hvor rommedahl tryller, han må da være i sit livs form. Hvis det fortsætter sådan, så lover det godt for dk! Smiley

LosCules
Gæst

Sv: Rommedahl
« Svar #1: 16 Okt 2006, 22:00 »

Det lyder sku' lovende, at vi endelig har Rommedahl i form.. Tror nok at de fleste herinde ikke har regnet ham for noget, men nu er han jo meget tæt på en startopstilling på landsholdet. Men mon ikke at en Jesper Grønkjær sætter en stopper for Rommedahl i den danske startellever?

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 16 Okt 2006, 22:01 »

Det er sgu ikke sikkert det bliver ham, tror måske hellere man skulle kigge til venstre side i angrebet. Men men, bliver bare godt med grønkjær i den røde trøje snart.

torkR
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 16 Okt 2006, 22:31 »

Claus Jensen har lige scoret Smiley Står 2-0 til Fulham

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 16 Okt 2006, 22:33 »

ja knald mål Grin

Spiller osse for en forlængelse læste jeg.

LosCules
Gæst

« Svar #5: 17 Okt 2006, 10:04 »

Det er sgu ikke sikkert det bliver ham, tror måske hellere man skulle kigge til venstre side i angrebet. Men men, bliver bare godt med grønkjær i den røde trøje snart.

Grønkjær kan vel også spille højre? Skulle jeg da mene, at han kan Wink. Men så kan Jørgensen evt. blive rykket over i højre side?

ZhotLog
Gæst

« Svar #6: 17 Okt 2006, 10:34 »

Som Rommedahl spiller for tiden er der da ingen grund til at ærgre sig over fx Grønkjær. For pt. er det jo ikke ham vi mangler.. Det er en boksspiller. Så selv hvis Grønkjær skulle blive klar ville jeg til enhver tid vælge Rommedahl, så længe han holder sin form nogenlunde self. Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #7: 17 Okt 2006, 11:09 »

Men mon ikke at en Jesper Grønkjær sætter en stopper for Rommedahl i den danske startellever?

Næppe. Olsen har jo i forvejen en forkærlighed for Rommedahl, og det spil, han leverer nu, gør, at han skal være i startopstillingen. Når han brillerer sådan i Premier League, så skal han foretrækkes frem for Grønkjær.

Metsu1
Manager

« Svar #8: 17 Okt 2006, 11:11 »

Som Rommedahl spiller for tiden er der da ingen grund til at ærgre sig over fx Grønkjær. For pt. er det jo ikke ham vi mangler.. Det er en boksspiller. Så selv hvis Grønkjær skulle blive klar ville jeg til enhver tid vælge Rommedahl, så længe han holder sin form nogenlunde self. Smiley

Helt enig, Rommedahl er meget farligere pga. hans speed, de er jo cirka lige ringe til at slå et indlæg  Thumbs Up

Spøg til side, jeg har altid syntes godt om Rommedahl og jeg synes generelt at folk har været for hårde ved ham

Soccerpop
Gæst

« Svar #9: 17 Okt 2006, 12:11 »

Manden kan kan efter min mening ingenting med en bold, min onkel plejer at sige at Rommedahl laver en god ting i en kamp, og ud fra hvad jeg har set må jeg give ham ret.
Grønkjær er for tiden ikke i landsholdsklasse, men når det omhandler indlæg slår han Rommedahl med flere længder, så det eneste Rommedahl efter min mening leverer er hans hurtighed.

ZhotLog
Gæst

« Svar #10: 17 Okt 2006, 12:21 »

Manden kan kan efter min mening ingenting med en bold, min onkel plejer at sige at Rommedahl laver en god ting i en kamp, og ud fra hvad jeg har set må jeg give ham ret.
Grønkjær er for tiden ikke i landsholdsklasse, men når det omhandler indlæg slår han Rommedahl med flere længder, så det eneste Rommedahl efter min mening leverer er hans hurtighed.
Hmm, prøv at tage et kig på de 5-6 seneste kampe han har spillet, og se så om du stadig mener at han ingenting kan udover at løbe hurtigt  Huh  Smiley

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 17 Okt 2006, 12:21 »

Helt enig, Rommedahl er meget farligere pga. hans speed, de er jo cirka lige ringe til at slå et indlæg  Thumbs Up

Spøg til side, jeg har altid syntes godt om Rommedahl og jeg synes generelt at folk har været for hårde ved ham

Syntes osse folk er hårde ved ham, så en kamp nede i portugal hvor folk buede ad ham da han blev skiftet ud. Det syntes jeg var lige hårdt nok.

Med hensyn til indlæg så er grønkjær altså bedre til det end rommedahl og med de to på kanterne så for vi lidt indlæg fra baglinjen, i stedet for alle de spiller som løber ind i banen hver gang. Martin j, kahlenberg og claus j gør det meget. Når de nu spiller på kanten.

Tilbage til Rommedahl, så troede jeg før at  han ikke kunne sætte end mand med bold, men det gjorde han flere gange i går. Så respekt herfra. Denne egenskab har grønkjær altid haft, syntes jeg ihvert fald! Så med de to i form så har landsholdet nogen rigtige gode fløje.

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 17 Okt 2006, 12:23 »

Hmm, prøv at tage et kig på de 5-6 seneste kampe han har spillet, og se så om du stadig mener at han ingenting kan udover at løbe hurtigt  Huh  Smiley

Da vil jeg give dig ret.

Stik mig din onkels tlf nr.  funny

Soccerpop
Gæst

« Svar #13: 17 Okt 2006, 12:24 »

Noget af det der efter min mening gør Rommedahl til en forholdsvis ringe fodboldspiller er at han har et ekstremt lav bundniveau, han kan i en 3-4 kampe være suværen, for at han i de næste 6-7 er ekstremt ringe.

ZhotLog
Gæst

« Svar #14: 17 Okt 2006, 12:30 »

Da vil jeg give dig ret.

Stik mig din onkels tlf nr.  funny

Opstemt

@Soccerpop:
Du har fat i noget! Men jeg vil dog også sige at jeg faktisk aldrig (før i år) har set Rommedahl spille mere end én god kamp i træk, og jeg var også stor modstander af ham før. Men nu synes jeg han viser mange af de ting der skal til for at få Danmark til Em 08. Hans vigtighed for holdet pt. så vi da også i forskellene på kampene mellem Dk - Liechenstein og DK - N Irland. Mod N Irland fik vi IMO ikke nær det samme antal kæmpe chancer som mod Liechenstein. Og Rommedahl stod jo netop for rigtig meget af det gode fra DK i første halveg mod Liechenstein, bl.a. et super indlæg ( Shockeret ) der første til mål.
At Danmark så muligvis er så afhængige af en fyr med Rommedahls bundniveau, er måske en smule skræmmende...  Ubeslutsom

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010