home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  2 Brugere, 456 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [20] - [S.2] - Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: [20] - [S.2] - Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury  (Læst 31901 gange)
Naustratze
Gæst
 
Sv: [18] - Season 2 - Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #75: 28 Aug 2012, 20:11 »

Highbury du tager den næste år! Nogle gode indkøb synes jeg, glæder mig til de næste updates! Grin Og ja, også nogle gode salg af spillere, det lover jo fint Smiley
« Seneste Redigering: 28 Aug 2012, 20:13 af Naustratze » Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
19 - Season 2 - Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #76: 28 Aug 2012, 20:40 »



Arsenal 3 - Liverpool 0


Mølby har måttet tage imod nogle store lussinger her i transfervinduet frem mod den nye sæson. Ikke mindre end 3 spillere har Jan måtte se ryge til Arsenal. Det ser ud til at Mølby og Liverpool har sovet i timen i forhold til Dennis Bergkamp og Arsenal.

Cavani, Adler & M'Vila valgte alle tre Arsenal frem for Liverpool. Det forlyder at lønnen til alle tre spillere har været afgørende for de tre valg. Har Mølby så været for nærig, eller er det Bergkamps desperate forsøg på at mindske Liverpools forspring på hele 22 point, der gør at han kaster om sig med megalønninger? Vi kan kun gisne om det, men lige meget hvad, så er det et slag i ansigtet på Liverpool og Jan Mølby. Specielt Edison Cavanis valg af Arsenal har været meget hårdt. Jan Mølby's udtalelser viser også, at han virkeligt havde håbet på at få denne handel igennem.

"Efter at Edison har valgt at søge til London, er en ting sikkert, og det er, at han ALDRIG kommer til Liverpool i den tid, jeg er manager, har aldrig kendt magen til pengegriskhed. Aftalen var jo nærmest i hus, indtil en hollænder flyver ind med pot og millioner. Der er ikke meget gentleman over Cavani, og sådanne spillere behøver vi heller ikke i klubben." - Jan Mølby

Transfervinduet har igen båret præg af, hvor svært markedet er. Der er ikke den store købelyst rundt omkring i verden, selv spillere, som bliver tilbudt gratis rundt omkring får lov at blive i klubberne. Pengene hænger bestemt ikke på træerne lige nu. Det kan man også se i Liverpools trup, hvor Jan Mølby igen og igen har forsøgt at afsætte spillere. Det er dog lykkes at komme af med nogle stykker, men Henderson, Downing og Glen Johnson er det ikke lykkes at få solgt.

Cavani kommer som bekendt ikke til Liverpool, men det bliver et gensyn med engelsk fodbold for Christian Benitez, som Mølby mener, passer perfekt ind i 3-mandsangrebet. Javi Martinez er blevet hentet ind til den defensive midtbane. For kun 100 mill. dkr. er han en noget billigere spiller end M'Vila, og mindst på højde med franskmanden. Et godt køb af Mølby uden tvivl. Til forsvaret er tyske Hummels hentet ind. Navnet har længe floreret i medierne og kædet spilleren sammen med Liverpool, og uden tvivl en god forstærkning af forsvaret i Liverpool.

Sidst men ikke mindst, er der hentet fire spillere, hvor Mølby har tænkt på fremtiden. Dejligt at se, at talentarbejdet også er i fokus hos danskeren. Det er dog ret unge spillere, som uden tvivl vil få lov at snuse til livet i klubben, og samtidigt nok er kandidater til at spille sig på 1.holdet om nogle år.

Truppen virker på plads nu, og ifølge Mølby skal vi ikke forvente yderligere forstærkninger. Så vi vil ønske jer en rigtig god sæson, kære læsere.

John McFadden - The sun


Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [19] - Season 2 - Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #77: 29 Aug 2012, 01:21 »

Highbury du tager den næste år! Nogle gode indkøb synes jeg, glæder mig til de næste updates! Grin Og ja, også nogle gode salg af spillere, det lover jo fint Smiley

Jeg skal gøre mit bedste Naustratze Smiley
Men ja, er selv ret så glad for mine indkøb og salg, de skal bar li spilles ind på holdet... Godt at høre nogle reaktioner på udviklingen i bloggen Opstemt
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #78: 29 Aug 2012, 16:04 »



På toppen...



Bergkamp er nu midt i sin anden sæson som manager for Arsenal. Noget han ser ud til at klare langt bedre end sin første sæson. For det er kun Liverpool der har formået at besejre The Gunners i de seneste to måneder, og det er faktisk kun blevet til to nederlag og to uafgjorte i den forgangne halve sæson. Nederlaget til L’Pool kom i Liga cup kvartfinalen, hvorimod L’Pool blev besejret i Premier League. Hvilket gør at vi på nuværende tidspunkt har fire point ned til Liverpool med en kamp mindre spillet.


Jeg frygter dog at dette forspring ikke varer ved, for vi har netop mistet Özil, da han nu er ude i mindst fire måneder med en skade. Noget der virkelig piner mig, for han har været noget nær flyvende på venstrekanten hvor han har været det meste af tiden. Han har endda gjort det endnu bedre når han er blevet tildelt dirigentstokken på den offensive midtbane. Men ham mangler vi nu. Jeg håber blot at Cavani kan fortsætte med at holde offensiven igang, så vi ikke løber ind i en måltørke som i sidste sæson, hvor hver eneste scoring krævede sine ofre.


Det ser ud til at det bliver et stille transfervindue for klubben, i hvert fald er de varmeste rygter at nogle spillere vil forlade klubben. Jeg håber dog selv på at vi henter en enkelt spiller ind. Mon ikke det kan lade sig gøre at bytte nogle salg for et enkelt køb. Så vi kan fortsætte denne fine stime vi er inde i, på trods af tabet af Özil. Det lader heldigvis til at Bergkamp har fundet frem til en taktik der virker, bar det fortsætter...


Go Gunners! We need it! – Phil Pearson


Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [20] - New Year S.2 - Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #79: 29 Aug 2012, 16:24 »

Ser sgu ikke for godt ud her ved nytår :S

Giver dog ikke op, og skal jo bare sørge for at holde dig indenfor 3 point, for JEG kan da ikke tabe til dig på hjemmebane, det nægter jeg at tro!  crazy
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [20] - New Year S.2 - Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #80: 29 Aug 2012, 17:44 »

Ser sgu ikke for godt ud her ved nytår :S

Giver dog ikke op, og skal jo bare sørge for at holde dig indenfor 3 point, for JEG kan da ikke tabe til dig på hjemmebane, det nægter jeg at tro!  crazy

Nej det ser langt bedre ud denne sæson i forhold til den første Opstemt

Ja, du plejer at være så heldig at du kan tisse i fodboldshortsne uden at blive våd...  Ikke andet end at vente og se hvad du kan finde ud af Opstemt
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
[21] - [S.2] - Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #81: 30 Aug 2012, 17:41 »



Skidt afslutning!


En skidt afslutning på året, kan man helt sikkert godt beskrive Liverpools sidst kampe som. Først et smerteligt 1-0 nederlag ude mod Arsenal, og kampen efter kun uafgjort mod Manchester United. Det er fandme ikke lige den afslutning på året, som jeg havde drømt om. Det gør, at vi nu ligger 4 point efter Arsenal, som samtidigt har spillet en kamp færre. Det er ikke ligefrem jubel og fantastisk fyrværkeri, der præger LFC lige nu.

Spillet har rent faktisk været helt godt, og vi dominerer som altid alle kampene. Trods "super" angribere, som de lige nu ikke er, så kan vi bare ikke score for tiden. Det har ikke været godt den sidste måneds tid, og jeg ved ikke, om Jan Mølby skal ud at hente en ny angriber, eller hvad han har af planer, men en ting er sikkert, der skal ske et eller andet i Januars transfervindue. Rygterne svirrer da også allerede om, at Hamsik allerede er på vej ud af klubben igen, for at skaffe kapital til andre investeringer.

Vi må huske på de positive ting, der dog er til stede i klubben og på holdet. Vi spiller som sagt helt godt, truppen er i harmoni, og vi er stadigt med i samtlige turneringer, og dermed har vi endnu engang chancen for at snuppe titlerne i alle de turneringer, som vi stiller op i. Arsenal ser dog virkeligt skarpe ud, og efter min egen personlige mening, så synes jeg måske hullet allerede nu ser ret stort ud. Jeg håber Arsenal fejler, og at Jan's tropper står klar til at tage over. Det bliver uden tvivl en tæt og hård afslutning på denne sæsons PrL.

Nick Walden ~ Beat those fucking London-Wankers




Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [20] - [S.2] - Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #82: 31 Aug 2012, 02:09 »

Die Herren.. Det ser sku fornuftigt ud og fik lige kværnet det hele.. Som altid en del transferaktivitet og velskrevne updates.. I fanger mig sku meget godt  Tunge

Jeg er nok nød til at heppe på team Highbury, når nu alternativet er Evertons lillebror Thumbs Up hehe.. Peace

KUTGW Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [20] - [S.2] - Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #83: 31 Aug 2012, 03:32 »

Die Herren.. Det ser sku fornuftigt ud og fik lige kværnet det hele.. Som altid en del transferaktivitet og velskrevne updates.. I fanger mig sku meget godt  Tunge

Jeg er nok nød til at heppe på team Highbury, når nu alternativet er Evertons lillebror Thumbs Up hehe.. Peace

KUTGW Thumbs Up

Det godt at ha dig med Jimmy, rart at vi kan fange dig igen Opstemt Denne gang har vi dog ikke lavet om på noget som helst, her er det bar købmanden TripleX9 der har gang i en masse for Evertons lillebror... Har også selv gang i en del, men tja i anden sæson har jeg financieret det bedre end den første hvor man får en masse penge (fra fulde folk skal man høre sandheden eller noget) Opstemt

Vi fortsætter self, jeg savner dog selv at folk ville komme med nogle konstruktive kommentarer Opstemt Men tak for din Jimmy Wink




Ja, Triple, det sku rart at se at du for en gangs skyld ikke er i føretrøjen med din angrebsivrige taktik Opstemt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [20] - [S.2] - Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #84: 31 Aug 2012, 06:16 »

Lidt konstruktiv kritik/forslag.. jeg kunne godt tænke mig at i beskrev hinanden - at i skrev en hadefuld update om jeres "værste mareridt" og at i måske gør lidt ekstra ud af en-mod-en duellerne mellem Bergkamp og Mølby.. bare en tanke..
Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [20] - [S.2] - Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #85: 31 Aug 2012, 12:42 »

Lidt konstruktiv kritik/forslag.. jeg kunne godt tænke mig at i beskrev hinanden - at i skrev en hadefuld update om jeres "værste mareridt" og at i måske gør lidt ekstra ud af en-mod-en duellerne mellem Bergkamp og Mølby.. bare en tanke..
 Thumbs Up

Dejlig konstruktiv kritik Jimmy!  Thumbs Up ... Synes sgu det lyder ret fornuftigt, jeg vil straks tage det til mig. Så Highbury, du kan godt gøre klar til at blive svinet  Djævel

En mod en duellerne er jeg ret enig i, at vi er sprunget for let over, det skal der sgu rettes op på, så hurtigt vi nu kan Smiley


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sir Highbury, lad nu den computer være, når du har drukket den halve dag Peace

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Til jer andre, det ville være super fedt med flere inputs, hvad I ønsker vi skal tage fat på, for lige nu fyrer vi bare halvårs updates af, og hygger med spillet, så gør som Jimmy, sig hvad I vil have, og det kan være i får det  Wink

God Weekend derude!
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
22 - [S.2] - Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #86: 31 Aug 2012, 13:45 »



The Suns solointerview med Jan Mølby


Det er ikke vanvittigt meget man indtil videre har hørt fra Jan Mølby i medierne. Han har efterhånden været i Liverpool FC i 1½ år, men har ført en forholdsvis tilbageholdende stil i forhold til pressen. Nu er det dog endeligt lykkes os at få et solointerview med den store danske viking.

Først en stor tak fordi du ville lade os få dette eksklusive interview Mølby. Du er ikke så meget fremme i medierne, som nogle af dine kollegaer. Er der en speciel grund til dette?

Jeg har bare ikke det behov for hele tiden at udtrykke mig i medierne, det lader jeg oftest min assistent om i stedet. Jeg ved godt mange andre managers elsker at deltage i diverse pressekonferencer. Arsenals manager Dennis Bergkamp deltager jo nærmest i hver lille ubetydelig medieting, der er omkring hans hold. Det ligger bare ikke til mig, da jeg mener resultaterne skabes på træningsbanen, og ikke i et lokale fyldt med pressen.

Alligevel har du nu valgt at stille op til dette interview, hvad er forklaringen så på det?

Det er ganske simpelt, jeg er ansat af Liverpool FC, og bestyrelsesformande n så gerne, at jeg stillede op.

Nu ligger I ret tæt med Arsenal. Det samme var gældende sidste sæson. I er dog en smule efter her ved nytår. Hvordan ser du mulighederne for at indhente Arsenal, og er der er en special rivalisering mellem Bergkamp og dig selv?

Jeg tror fuldt og fast på vi henter Arsenal, inden sæsonen er ovre. Du så os sidste sæson, hvor vi vandt alt vi var med i, det tror jeg fuldt og fast på vi kan endnu en gang. Vi er måske en smule bagud lige nu, men vi har været uheldige, og haft en lidt skidt periode, det ryger Arsenal garanteret også ind i, det gør alle hold i løbet af en sæson, jeg håber bare vores periode er ovre nu.

Der er en rivalisering på den måde, at vi er managers i de to førende, eller i hvert fald mest oprustende klubber i England. Der er stor aktivitet i begge klubber, efter nogle år, hvor man bare har måttet se de andre gode klubber i England være en tand bedre.

At vi så også er to helt forskellige managers gør vel ikke rivaliseringen mindre spændende. Jeg vil sige den måde Bergkamp var som spiller, har jeg fuldstændig respekt for, han var fantastisk. Som manager, tjaaaa jeg ser ham nu mest som en ung spejderdreng, der prøver at gabe over en alt for stor mundfuld. Han er her og der og alle vegne. Som nævnt tidligere er han konstant i medierne, han kigger på talenter, han henter stjerne. I min bog, skulle han måske fokusere på førsteholdet, og vise at han kan give klubben et stort trofæ, som både klubben og alle fans sukker, ja nærmest skriger, efter. Derefter skal han begynde at kigge på fremtiden, hvis han har en?

Har du et godt råd til Dennis Bergkamp her inden vi slutter?

Nu er jeg jo nok ikke ligefrem i en postion til at rådgive managers rundt omkring, jeg gør jo tingene på min egen måde, og det er gået ret godt indtil videre.

Et råd kunne dog være, at han skulle finde sin taktik, og ikke konstant rode rundt i formationer og jeg ved ikke hvad. Samtidigt fokusere lidt mere på sin trup, end på hvad andre managers udtaler sig om inden hver kamp.


Vi takker for et meget åbent og ærligt interview Jan.

Jeg er som jeg er, så det var så lidt.

Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [20] - [S.2] - Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #87: 02 Sep 2012, 16:24 »

SÅDAN! ! !

2 - 0 til Arsenal på Anfield, det gør bar en søndag meget bedre Opstemt
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: [20] - [S.2] - Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #88: 02 Sep 2012, 16:30 »

Det er så rigtig Highbury, det er så rigtigt...
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [20] - [S.2] - Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #89: 03 Sep 2012, 14:47 »

SÅDAN! ! !

2 - 0 til Arsenal på Anfield, det gør bar en søndag meget bedre Opstemt

Det er sgu da heldigt der er noget der hedder FM & challenge mellem TripleX & Highbury..... når vi nu ikke kan slå Arsenal irl Wink
Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010