home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 361 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  #9 - Earning My Stripes
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: #9 - Earning My Stripes  (Læst 4679 gange)
JRex
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
#9 - Earning My Stripes
« : 11 Aug 2012, 13:03 »

Mit FM12's Svanesang


Min Baggrund:
- Jeg har her på siden før lavet 3 blogs, alle med Football Manager 2011. Det drejede sig om en blog med Nottm Forest som jeg førte ud i Europa og tilbage i Premier League, om Irlands Landshold med Andy Townsend i spidsen og endelig en utrolig kort blog om Brønshøj Boldklub. Den kom vel egentlig aldrig i gang, og som konsekvens slettede jeg den. Football Manager 2011 fungerede super for mig, men af en eller anden grund kom jeg aldrig rigtig i gang med Football Manager 2012, og når jeg endelig gjorde fik jeg ikke de store resultater med mig.

Ny Blog:
- Nu vil jeg så se om jeg kan holde en blog i gang her op til FM 13, og holde mig underholdt. Jeg har valgt et hold som der ikke er ultra høje forventninger til, så jeg roligt kan komme i gang, men også et hold som jeg godt kunne tænke mig at se i Premier League. Om jeg kan få dem dertil tvivler jeg meget på, men hvem ved, jeg vil i al fald gøre et forsøg. Der vil komme blogopdateringer så tit som jeg har mulighed for at lave dem, og jeg håber I vil læse med.




Holdet:
- I vil først få at vide hvilket hold det er i næste update, men jeg kan tease lidt. Holdet har et meget anderledes kaldenavn og var blandt de nederste hold i NPower Championship i den forgangne sæson. Holdet har ikke de store fortidsresultater, og er faktisk et forholdsvist ungt hold. Ikke i forhold til HB Køge, men i forhold til et hold som Celtic FC.

Manager:
- Jeg ved ikke alle vil have at man bruger sig selv som manager, men det har jeg altså besluttet at gøre i dette tilfælde. Jeg oplyser jer om dette for ikke at spilde jeres tid, men samtidig også for at fortælle at det ikke er en gut som Jesper Grønkjær der tager over for det valgte hold.




Database:
- Jeg gør brug af FMFreaks Summerupdate V2 i denne blog, og vi må håbe der er nok opdateringer til at gøre det en smule realistisk.
« Seneste Redigering: 16 Aug 2012, 19:34 af JRex » Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

JRex
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
#1 - Earning My Stripes
« Svar #1: 11 Aug 2012, 15:47 »


#1 - Internationaliserin g?



15.05.11 – The Posh internationaliseres
Darren Ferguson’s Peterborough United FC tropper skal nu til at holde ferie, og det hårde arbejde er ovre. Ferguson har vist sig som værende den mest habile oprykningstræner i nyere tid, hvilket har givet ham en større og større status blandt Peterborough’s indbyggere – men nu ønsker man at tage det næste skridt ifølge Bestyrelsesformande n, Darragh MacAnthony, som har lagt denne besked på
klubbens hjemmeside:

Der vil i den kommende tid blive hentet trænere ind til auditions til at blive en del af trænerteamet. Darren har før haft problemer med at holde holdet oppe i The Championship, og vi vil nu søge nye idéer. Som den første af disse nye idéer, har vi hentet en ung dansker ind som Darren’s nye højre hånd. Det drejer sig om den 26-årige ny-træner, Jeffrey Rex Bertelsen, som får en opgave om at internationalisere træningen, og viderebringe unge talenter op til førsteholdet. En vigtig rolle som vi alle er sikre på at han kan klare. Med både Bertelsen & ”Rooster”[Kevin Russell red.] ved Darren’s side, er holdet sikre på at vi kan holde en ordentlig generalform i de kommende sæsoner

Altså vil holdet med en ung dansker forsøge at udvikle holdet, og truppen, således at de kan kæmpe med om at få gjort dem til et solidt Championship-kæmpende hold. Om dette vil fungere er et stort spørgsmål, én ting er dog sikkert. Med Ferguson, Bertelsen & Gavin Strachan i trænerteamet, fortsætter klubben med at ville arbejde med meget unge og uerfarne trænere. Om dette vil være nøglen til succes for dette hold, mangler vi dog endeligt at se. Vi vil forsøge at jagte kommentarer fra både Darren Ferguson & Jeffrey Rex Bertelsen i de kommende dage.

- Simon Hughes, The Peterborough Telegraph.

« Seneste Redigering: 11 Aug 2012, 22:44 af JRex » Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Earning My Stripes
« Svar #2: 11 Aug 2012, 16:02 »

Rigtig flotte updates. Jeg er imponeret. Smiley

Sproget er rigtig flot og uden mange af de fejl, som ellers ofte hænger ved herinde. Fortsæt endelig, så skal jeg se om jeg kan finde tiden til at følge med Wink
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

JRex
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Earning My Stripes
« Svar #3: 11 Aug 2012, 16:31 »

Rigtig flotte updates. Jeg er imponeret. Smiley

Sproget er rigtig flot og uden mange af de fejl, som ellers ofte hænger ved herinde. Fortsæt endelig, så skal jeg se om jeg kan finde tiden til at følge med Wink

Tusind tak, Swizz Smiley
Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

JRex
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
#2 - Earning My Stripes
« Svar #4: 11 Aug 2012, 18:50 »


#2 - Drama og Klager!

BREAKING: Sir Alex Ferguson’s søn, Darren Ferguson, forlader Peterborough United FC øjeblikkeligt sammen med sin erfarne assistent Kevin Russell.


17.05.11 – Trænerflugt i Peterborough!
Det er her for få minutter siden blevet gjort klart for avisen at der er kommet problemer med Darren Ferguson & Peterborough-Bestyrelsens interne forhold. Efter en afsluttende træning for holdet, skulle Kevin "Rooster" Russell have gjort det klart overfor den nye danske assistent, Jeffrey Rex Bertelsen, at han ikke var tilfreds med at Bertelsen havde fået en kontrakt med holdet. Eftersigende skulle både Ferguson & Russell efterfølgende
have udtrykt deres utilfredshed over den første, af flere planlagte, direkte bestyrelsesbeslutni nger vedrørende trænerstaben overfor Bestyrelsesformande n, Darragh MacAnthony. Jeffrey Rex Bertelsen havde åbenbart ikke fået det grønne lys fra Ferguson, men fra MacAnthony & Peterborough-bestyrelsen.
   Som resultat af denne aggressive tilgang fra både Bestyrelsen & den øverste del af Trænerteamet, har man valgt at dele vejene; altså er ikonet Ferguson ikke længere en del af The Posh. Dette er dermed anden gang at Ferguson forlader Peterborough som Manager, og det er tvivlsomt at vi nogensinde ser ham igen i klubben. i al fald ikke så længe MacAnthony er Formand i Bestyrelsen.

Hvad vil fremtiden bringe?
Meget tidlige rygter sender den tidl. Celtic-Manager, Gordon Strachan(fader til ungdomstræner, Gavin Strachan), til Peterborough for at tage over. Men det store spørgsmål er om Gordon Strachan vil tillade sådan en handlen af bestyrelsen, nu hvor end ikke uerfarne Darren Ferguson ville. Tilbage i Peterborough står nu danske Jeffrey Rex Bertelsen, og hvad vil fremtiden mon bringe for det antropomorfiske symbol på problemet mellem Ferguson & MacAnthony?

- Simon Hughes, The Peterborough Telegraph.
« Seneste Redigering: 11 Aug 2012, 22:44 af JRex » Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Earning My Stripes
« Svar #5: 11 Aug 2012, 21:09 »

God blog indtil videre JEffrey!
Logged

JRex
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
#3 - Earning My Stripes
« Svar #6: 11 Aug 2012, 23:09 »


#3 - Præsentationen



22.06.11 – Pressemeddelelse: Ny Manager med en række stabsændringer!
Ovenpå en masse dårlig medieomtale vedrørende vores tomme Managersæde, har Bestyrelsen taget en endelig beslutning. En række individer har været inde omkring jobbet, men vi havde hele tiden vores egen favorit. Det eneste som har talt imod vores valg var erfarenhed. Men som I fans ved så har vi før været hurtige og dygtige til at spotte talent hos en træner. Vores sidste træner, Darren Ferguson, blev jo også originalt valgt på trods af at han ingen Managererfaring havde. Baseret på den erfaring, er vi uden tvivl om at vi har truffet den korrekte beslutning. Vores nye Manager er den unge danske ny-uddannede Træner, Jeffrey Rex Bertelsen. Som I udmærket ved, har han nu været her i over én måned – og har arbejdet tæt sammen med staben i disse dage. Af den grund er han allerede nu klar til at lave aggressive stabsændringer. Først og fremmest var han hurtig til at finde sin egen Assistent Manager; og han skulle ikke langt væk, eller igennem en række samtaler. Bertelsen har ansat vores tidligere Ungdomstræner, Gavin Strachan, som sin Højre Hånd. De har sammen taget nogle ret drastiske beslutninger. Vores spillende Målmandstræner, Barry Richardson, er blevet vejet og fundet for let både på Personale- og spillerniveau; og af den grund har vi måttet afskedige ham – vi ønsker ham al held og lykke i hans fremtid. Som erstatning har Bertelsen & Strachan indhentet den tidl. Finske landsholdsmålmand Antti Niemi. Derudover har man også fundet Gavin Strachan’s reelle afløser i Ungdomsarbejdet. Det drejer sig om den tidl. Everton Ungdomstræner, Tosh Farrell. Farrell vil tage hånd om de ansvar Gavin Strachan har haft, men også de opgaver Bertelsen originalt var indhentet til at varetage. Jeffrey Rex Bertelsen og hans nye stabsmedlemmer, vil være parate til et længere møde med Pressen indenfor de kommende dage.





Around the League(s):
Kort efter The Posh præsenterede deres nye Manager, har Birmingham City præsenteret skotten Gordon Strachan til at tage over for The Blues. Skottens søn er som nævnt den nye assistent i Peterborough, men Gavin har planer om at blive i klubben ovenpå sin forfremmelse.


« Seneste Redigering: 11 Aug 2012, 23:13 af JRex » Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

JRex
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
#4 - Earning My Stripes
« Svar #7: 12 Aug 2012, 12:24 »


#4 - Det Første Pressemøde



25.06.11 – Hovedcitater fra Dagens Pressemøde
Tosh Farrell, England, Træner:
Q: Med al den dramatik omkring klubben, hvorfor valgte de så at acceptere et job her?
A: Nu har jeg jo en fortid i verdens bedste liga, så jeg er ikke en nybegynder når det omhandler dramatik. Selvfølgelig har der været nogle omtalte problemer, men vi skal heller ikke gøre det til mere end det er. Der er meget store problemer i alle klubber jeg blev tilbudt et job i; dette var bare et mere spændende projekt. Topdelen af Trænerstaben er meget ung, og af netop den grund var det interessant at se, også med Bestyrelsens historie med uerfarne trænere in mente. Det er spændende, og det skal nok blive godt det er jeg sikker på.

Gavin Strachan, Skotland, Assistent Manager:
Q: Hvor stor bliver din rolle som assistent for Bertelsen?
A: Den bliver tilpas stor. Jeg har størst kendskab til truppen, klubben og de mindre ligaer i Storbritannien – netop dét gør, at jeg er essentiel i hovedarbejdet omkring holdet i den kommende sæson. På trods af at Jeffrey har været her i over en måned, så kender han stadig ikke alt til holdet, så det skal jeg hjælpe ham med, og sammen kan vi med sikkerhed få gjort et flot og stort arbejde.
 
Jeffrey Rex Bertelsen, Danmark, Manager:
Q: Vil du købe stort ind, eller vil du primært kigge på klubbens egne talenter?
A: Der er et par drenge i ungdomstruppen som jeg p.t. har kig på, og vi vil nok opgradere deres rolle fra ungdomsspiller til rotationsspiller i den kommende sæson. Men med det værende sagt, så er der dele af truppen som vi ikke kan lappe sammen med blot ungdomsspillere. Specielt i den defensive venstreside ønsker vi at forbedre truppen, og i den side har vi et par spillere som kunne være interessante at bringe til klubben indenfor de næste par uger. Så der vil nok være en sund blanding af egne talenter og forstærkninger i næste sæsons Championship-trup.




Around the League:
Chelsea FC’s Hollandske Venstreback, Patrick Van Aanholt, har indgået en sæsonlang lejeaftale med nPower Championship-klubben, Crystal Palace. I medierne havde man ellers omtalt Van Aanholt som en fremtid Posh-spiller.

« Seneste Redigering: 12 Aug 2012, 12:27 af JRex » Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #4 - Earning My Stripes
« Svar #8: 12 Aug 2012, 12:30 »

Fortsæt! Opstemt
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 - Earning My Stripes
« Svar #9: 12 Aug 2012, 13:02 »

Rigtig fornuftigt sprog du bruger. Både talesprog og skriftsprog.
Jeg følger Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

JRex
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #5 - Earning My Stripes
« Svar #10: 12 Aug 2012, 22:34 »

Tak for den tidlige ros, drenge Smiley
Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

JRex
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
#5 - Earning My Stripes
« Svar #11: 12 Aug 2012, 23:00 »


#5 - Pre-Season gennemgang




Capital One Cup
Noget af det første Jeffrey Rex Bertelsen skulle igennem som ny Peterborough United Manager, var lodtrækningen til 1. Runde af Capital One Cup(tidl. Carling Cup). League Two-holdet Torquay United blev trukket ud, og de mødes i Torquay i begyndelsen af August.

Dagenham & Redbridge FC 1 – 4 The Posh:
Coach Bertelsen gik ind til kampen, velvidende at 1. Målmand Joe Lewis, var skadet. I stedet gik reserven Paul Jones direkte ind på hans plads i holdets 4-4-2 opstilling. Kampen startede meget rodet, derfor var det ikke overraskende at kampens første mål kom på et straffespark. Posh’s stjerneangriber, Emile Sinclair, begik straffesparket som Dag & Red’s Mark Arper sikkert satte ind. Sinclair gjorde det hele godt igen, da han hurtigt derefter scorede sikkert bag Dag & Red’s Chris Lewington. Få minutter efter lagde Sinclair faktisk også op til et mål, da højrekanten, Daniel Kearns, fik sit første mål i denne træningssæson. Anden halvleg gav debut til The Posh’s sydafrikanske ungdomsspiller, Kgosi Ntlhe. 2 scoringer kom i en ellers meget rolig anden halvleg, hvor Bertelsen’s tropper dominerede – begge mål blev sat ind af venstrekanten George Boyd. 
 
The Posh 0 – 1 Dundee Utd:
Endnu engang måtte Bertelsen undvære Joe Lewis; denne gang blev det dog en hel del sværere at være Manager for den engelske klub – de skulle op imod det forholdsvist store skotske hold, Dundee Utd. Selvom Peterborough startede godt under omstændighederne, så blev alt glemt, da Dundee’s irske angriber, Jon Daly, følte bolden eventyrligt op i det lange hjørne fra kanten af målfeltet, til højre for målmand, Paul Jones. Den nyindkøbte venstreback Herita Ilunga havde det generelt svært mod Dundee, og en frustrerende aften for spilleren resulterede i hans andet gule kort i det 55. Minut. Unge Kgosi Ntlhe erstattede ham på venstreback i resten af kampen. Anden halvleg havde ikke de store chancer, til gengæld var holdene langt mere lige. Anden halvleg markerede dog desværre også en frygtet skade til The Posh’s, måske største, stjerne George Boyd.

FC Halifax 3 – 3 The Posh:
Positivt for Bertelsen & Posh Supporterne var George Boyd tilbage i truppen imod Halifax, desværre havde man stadig ikke fået 1. Målmanden, Joe Lewis, klar. Det blev til en spændende kamp for Posh, i og med den tidligere omtalte prøvespiller, Pablo Cáceres, blev testet fra start. Det startede desværre ikke så godt for Peterborough, efter blot 9 minutter kom FC Halifax nemlig i front på et tydeligt drop af Posh’s reservemålmand, Paul Jones. Men klassen hos Peterborough kom til at vise sig blot 9 minutter senere, da Paul Taylor kom frit igennem Halifax forsvaret, og satte bolden køligt ind til 1-1. Men The Posh sløsede i defensiven, og kort efter fik Halifax bragt sig i front 2-1, på Lee Gregory’s anden scoring. Lige inden dommeren fløjtede af for 1. Halvleg fik Peterborough udlignet endnu engang ved Daniel Kearns, ovenpå et flot indlæg. Anden halvleg startede ikke meget bedre end første gjorde for The Posh, hvilket blev tydeliggjort da forsvareren Zakuani begik straffespark til Halifax’ fordel, hvorpå Jack Boyle scorede sikkert. Efter godt 70 minutter fik Bertelsen’s drenge udlignet for tredje gang i kampen ved Emile Sinclair, og 3-3 blev faktisk slutresultatet i en kamp hvor man ikke på nogen måde var tilfreds med den generelle defensiv, men alligevel med prøvespilleren Cáceres, som gennem hans 75 minutter var det eneste lyspunkt i kampen – denne præstation førte senere på ugen til en permanent kontrakt.

The Posh 2 – 0 Manchester City II:
Peterborough skulle nu prøve sig af imod de spillere der var på nippet til at blive førsteholdsspillere i rigmandsklubben, Manchester City. Endnu engang måtte man ærgre sig over at Joe Lewis ikke var klar, men en spændende overraskelse var at Bertelsen testede en meget ukonventionel 4-3-3 uden en reel topangriber. Man City II stillede stærkt op med en trup hvor det største navn var Emmanuel Adebayor. Første halvleg var overraskende tæt, Man City kunne ikke bryde igennem denne nye defensive 4-3-3; men samtidig fik The Posh heller ikke det store ud af de chancer de havde i halvlegen. Efter 77 minutter kom forløsningen så! Ny-indkøbet Buzsáky leverede et smukt indlæg ind til Paul Taylor, som kom forbi Kolo Toure & Savic, hvorefter han sikkert sparkede den ind. City II satsede alt i slutminutterne, og det kom til at koste. I det 87. Minut kom et effektivt kontraangreb i gang, og som resultat af den effektivitet fik Lee Frecklington sparket den ind bag Gunnar Nielsen til slutstillingen 2-0.

The Posh 1 – 0 HB Køge:
Sæsonens sidste træningskamp markerede desværre ikke Joe Lewis' tilbagevenden, men det markerede en anden tilbagevenden – The Posh var nemlig gået tilbage til deres traditionelle 4-4-2 opstilling. Deres meget anderledes 4-3-3 forsøg var ellers vellykket, men man behandlede tydeligvis denne kamp som en generalprøve til den nye sæson. Første halvleg var utrolig chancefattig, og til tider lignede det reel træningsbane fodbold. Først i anden halvleg kom der gang i den. Der skulle alligevel lang tid til før The Posh fik hul på bylden. Det skete i det 84. Minut ved Emile Sinclair. Ovenpå scoringen blev HB Køge presset i bund, og på trods af kun 1 enkel scoring i kampen, vil Bertelsen være tilfreds med en sejr uden de store problemer.






« Seneste Redigering: 12 Aug 2012, 23:02 af JRex » Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

sidneyboye
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: #5 - Earning My Stripes
« Svar #12: 12 Aug 2012, 23:27 »

Flot sprog, gode linjer, og nemt at følge, en rigtig god blog, og spændende hold!
Logged

JRex
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #5 - Earning My Stripes
« Svar #13: 13 Aug 2012, 12:50 »

Flot sprog, gode linjer, og nemt at følge, en rigtig god blog, og spændende hold!

Mange tak, Sidney.

Vil også gerne lige undskylde for den sidste update; jeg kan forstå hvis den var lidt for lang, og måske kedelig. Men, det handlede mere om at få lagt Pre-Season hurtigt ud, så jeg kan komme igang med sæsonen. Wink
Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5 - Earning My Stripes
« Svar #14: 13 Aug 2012, 13:02 »

Det ser spændende ud vil da følge med og se hvad du kan drive det til.
Logged


Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010