home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 385 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Går den, så går den
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Går den, så går den  (Læst 11268 gange)
Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Går den, så går den
« Svar #15: 29 Aug 2012, 14:13 »

Hey - jeg mangler en ny update Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Går den, så går den
« Svar #16: 05 Sep 2012, 11:49 »

Jeg tror faktisk der kunne være en update på vej i aften. Meget afhænger dog af månens position i forhold til Jupiter.
Logged

Build Me Up Buttercup!

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Går den, så går den
« Svar #17: 05 Sep 2012, 11:57 »

Super - jeg håber det bedste Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Går den, så går den
« Svar #18: 05 Sep 2012, 12:02 »

Fitz, den her blog er jo simpelthen for genial Opstemt .. Det virker til at du skriver lige nøjagtig hvad der falder dig ind og at der så kommer et par svinere ind i mellem rettet mod diverse folk.. tja, det er bare ærgerligt for dem Grin

KIU, glæder mig til at høre mere Thumbs Up
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Går den, så går den
« Svar #19: 05 Sep 2012, 12:04 »

Jeg føler mig ramt ! :O Håndbold er aldeles ikke lort !!!

Men stadig fucking nice blog ! Opstemt
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Går den, så går den
« Svar #20: 06 Sep 2012, 11:19 »

Satans - så stod månen forkert i forhold til Jupiter    crazy
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Går den, så går den
« Svar #21: 06 Sep 2012, 12:36 »

Går den, så går den




Som Brodtgaard skarp har observeret, så er månen en lunefuld satan.

Jeg er ikke blevet far. Bare rolig. Det ville sgu være mere synd for barnet end for mig. På den anden side kunne jeg godt tænke mig at være med i De Unge Mødre. Ikke at jeg er mor, men altså. Så kunne jeg være en af de unge mødres kærester. Dem har jeg altid godt kunne lide. De er de eneste der slår mødrene i mangel på intelligens. Så er det nok bedre med sådan en som mig. Jeg kan trods alt den lille tabel. Eller i hvert fald noget af den.

Billedet symboliserer dog meget godt min sindstilstand i FM for tiden. Faktisk er jeg holdt op med at spille. Jeg skal lige have lidt luft efter, at det er blevet hverdag i spillet igen. Intet fungerer som det skal. Ikke at der er noget nyt i det, men mit spil har faktisk været nogenlunde op til nu, men nu går alt bare af lort.

Jeg tog en halvsæson mere i Szeged. Det var i sandhed et træk, der retfærdiggør en plads i De Unge Mødre. Intet fungerede. Mine afrikanere fortsatte med at blive ældre og jeg havde åbenbart støvet det gudsforladte kontinent for talent. Så prøvede jeg med østeuropæere i stedet. Det gik ikke meget bedre. Faktisk gik det værre. Og ungarere kan stadigvæk ikke spille fodbold. Ungarere kan jo faktisk ikke noget, som er noget værd. Så selvom jeg havde indstillet mig på en hel sæson mere i røven af europæisk fodbold, så blev det kun til en halv og i starten af december tog jeg mit gode tøj og gik. Eller mit tøj i hvert fald. Jeg har ikke ret meget godt tøj.

Nu skulle jeg have et nyt job. Så jeg tog til Belgien. Jaja, jeg facepalmer også mig selv når jeg skriver det. Lorte land. Eller nej, for Belgien er jo ikke et land. Det er et socialt eksperiment, hvor man har sammenført europæiske befolkninger. Som med de fleste sociale eksperimenter er Belgien naturligvis endt helt galt. Ikke nok med at landet er blevet løbet over ende to gange. Nej, landet har til og med tre sprog, hvor af ikke et af dem er deres eget og to af dem er så latterlige, at de får koreansk til at fremstå ligetil. Jeg tog så til det ene sted i Belgien, hvor de taler et nogenlunde normalt tungemål i form af tysk. Så hedder spillerne pludselig Hans og Dietrich. Nuvel, jeg havde ikke en spiller med et af de to navne, men de var i hvert fald tyskklingende. Eupen hed klubben. Fra byen Eupen, sjovt nok. Klubben havde åbenabrt spillet i den bedste række, tre år inden min ankomst, men havde sæsonen inden min ankomst hygget sig i den tredjebedste række og selvom de var rykket op, var de på vej ned igen. Jeg er dog ingen ungarsk helt for ingenting. Jeg reddede naturligvis klubben, men det var så også det. Så skred jeg fandme. Gud nåde trøste dem, som er født i Belgien. Det får jo Ungarn til at fremstå som Edens Have. Belgien er som livet. Man kan bruge time, efter time på at spekulere på hvad meningen er, men i sidste ende når man frem til at det meningsløst. Hvor man med livet dog som oftest bare trækker på skuldrene, så er det lidt modsat med Belgien. Her forstår man ikke, hvorfor der ikke er nogen der har gjort noget ved problemet. Og dem der har prøvet, kalder man for dårlige mennesker. Jaja, forstå det hvem der kan. Se her, en video af det sjoveste og mest rammende der nogensinde er kommet ud af Storbritannien.

Så det blev kun en halv sæson i Belgien. En halv sæson for meget, vil enhver som ikke er belgier sige.

Nu skulle jeg prøve noget nyt. Og så var det at jeg fik et tilbud, som jeg ikke kunne afslå. Varese, en traditionsrig, norditaliensk klub tilbød mig en plads i trænerstolen. Holdet lå i Serie C1 og selvom jeg normalvis hader sydlandsk fodbold, så var tilbuddet for godt at sige nej til. Naturligvis gik det af lort. Vi sluttede som nummer 10, selvom vi var spået som nummer 11 (og jeg fik kraftedeme ikke engang en plads på podiet i årets manager. Racisitiske bastarder). Kedeligt. Ligesom at vi fik tæsk af en masse Serie C2 hold i Serie C cuppen og ikke gik videre. Hvorfor er det forresten, at man ikke deltager i pokalturneringen, før man kommer i Serie B? Hvad fanden er det for en omgang elitært pis?

Og nu er vi så tilbage ved det indledende billede. Nu var spørgsmålet om jeg skulle tage endnu en sæson i korruptionens hjemland. Svaret blev ja. Idioti er naturligvis ikke forbeholdt afrikanere, men det lader til, at jeg er blevet ekstra dum af at være det i spillet. Holdet så bedre ud. Samtlige spillere var de samme, eller statsmæssigt bedre end dem fra sidste sæson og fandme om vi ikke også gik videre fra vores gruppe i Serie C cuppen. Igen med skarp konkurrence fra udelukkende Serie C2 hold. Men så startede ligaen. Så tabte vi først fire kampe. Uden at score et mål. Så fik vi omsider et point. Kampen blev 0-0. Og så scorede vi sgu et enkelt mål! Samtidig med at vi tabte. Så skulle jeg have taget en sæson mere i Varese? Nej, men hold kæft hvor er det nemt at være bagklog. I det her tilfælde er der dog ikke kun tale om at være bagklog. Der er tale om at jeg gik imod sund fornuft. Enhver ved sgu da, at man ikke opholder sig i længere i Italien, end at man kan nå at stikke halen imellem benene, inden man bliver taget i sin korruption. Som man så kan betale sig fra. Italien er et herligt land.

Og her til slut, vil jeg så indføre et nyt tiltag på bloggen, som ganske enkelt hedder Spørgsmålet, som er et spørgsmål der henvender sig til jer læsere. Denne update spørgsmål lyder således, hvordan man bedst serverer Gammel Dansk? Hvilken temperatur er den mest optimale og hvilken form for føde kan anbefales som supplement, er det vigtigste at komme ind på, men hvis man eventuelt har nogle æstetiske forslag eller lignende, så er de mere end velkomne.
« Seneste Redigering: 06 Sep 2012, 12:46 af Fitzpatrick » Logged

Build Me Up Buttercup!

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Går den, så går den
« Svar #22: 06 Sep 2012, 12:42 »

I like this. Det er ikke lort.
Logged



Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Går den, så går den
« Svar #23: 06 Sep 2012, 22:30 »

Epic!!

Gammel Dansk er bedst ved stuetemperatur - er fantastisk tilbehør til rundstykker, og serveres bedst (og helst) hver dag Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Går den, så går den
« Svar #24: 06 Sep 2012, 22:53 »

Hahahahahahaha hvor er det klasse!!!
Logged

FC Barcelona

TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Går den, så går den
« Svar #25: 07 Sep 2012, 00:02 »

Svar på spørgsmålet:

En Gammel Dansk hører til noget af det mest ækle, der er kommet ud af dette kongerige på lige fod med Gjøl Trolde og Blommer i Madeira forklædt som chokolade. En sådan sværvægter kræver derfor et følge af ligeså høj standard. Lad mig derfor foreslå at servere den liflige drik lunken i kyllinger (de små flasker, hvor den er ekstra lang tid om at komme ud) som eneste drik til følgende buffet:

Ungarsk Gullasch, og her taler vi ikke om en lækker sovs med mørt kød, der kan nydes ovenpå kartoffelmos. Nej vi taler om suppen, der er kogt på selvdøde dyr (eller hvad man nu kan finde i vejkanten), og hvor smagen af død og ødelæggelse er listigt forklædt med masser af rød peber i strimler og diverse rodfrugter

I Afrika har de som bekendt ikke så meget meget mad, så efter vores tur til Ungarn tager vi bare en Gammel Dansk uden øvrigt tilbehør, og sender en venlig tanke til afrikanerne, thi nu kender vi følelsen af at mangle god mad og rent vand.

Belgierne er jo velkendte for både vafler og chokolade, så til dessert vil jeg anbefale den mislykkede oppustede tørre pandekage også kendt som vaflen. Tørt brød er noget vi giver til ænderne, men er det tilsat tilpas store mængder sukker, så knaser vi os gerne igennem det som en anden delikatesse.

Slutteligt skal vi jo også ha' et stykke chokolade, og her må jeg igen skuffe dem, der allerede nu er ved at åbne en plade Marabou i tankerne. Vi skal jo have ægte fyldte chokolader, helst lidt for gamle og hvide i overfladen, med alt hvad hjertet begærer lige fra chili over kaffebønner til alskens tørret frugt. I min verden er det vold mod chokolade, men andre mennesker nyder tilsyneladende disse perversiteter.

Denne menu med alt det bedste af det værste fra dine lande i fokus må være den helt rette partner til Gammel Dansk i rigelige mængder. Velbekomme...
Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Går den, så går den
« Svar #26: 15 Sep 2012, 23:28 »

Går den, så går den




Jeg ser næsten aldrig Star Trek. Jeg ved der er nogle diskussioner om noget med nogle kaptajner, men så er det ligesom det. Jeg elsker Star Wars. Jeg forstår bare ikke Star Trek. Jeg lavede engang en Star Wars reference til en klassefest. Dårligt træk. Det var endda en god reference. Ikke til et eller andet sted i episode II, som man skal være hardcore fan for at kende. Nej, bare en smagfuld og sjov reference til episode IV, som jo efterhånden er genudsendt på dansk tv 10.000 gange. Men folk grinede ikke alligevel. Pigerne kiggede på mig, som om jeg var åndssvag. Jeg prøvede at redde den ved at spørge om de ikke havde set Star Wars. Endnu et dårligt træk. Enten havde de ikke set den, eller også ville de bare ikke indrømme det. Jeg kiggede på drengene i håb om lidt opbakning, men de kiggede bare væk, som for at sige, at jeg selv måtte redde mig ud af det lort jeg havde bragt mig i. Så jeg holdt bare min mund.

Varese er dog et lorte sted. Ligesom Italien er et lorte land. En sølle kamp fik jeg efter sidste update, så blev jeg fyret. Et nederlag igen, selvfølgelig, men hvad fanden kan man ellers forvente af en flok dumme primmadonaer? You never win anything with Italians. Except the World Cup. Og det var bare ikke ret aktuelt.

Så nu skulle jeg igen have nyt arbejde. Jeg fik et par tilbud fra Italien og Spanien, men jeg takkede klogeligt nej. Af skade bliver man klog. Underligt at Peter Graulund så er så pisse dum. Hehe.

Apropos Graulund, så blev mit nye job i England. Nærmere betegnet Aldershot i Blue Square Premier. Ikke at det havde noget med Graulund at gøre, men ordet apropos bliver brugt for lidt i bloggen. Så nu er det brugt to gange. Så holder det lige en lille pause. Tror jeg. Aldershot var en vaskeægte lorte klub. Et par år inden min ankomst lå klubben i det sjove selskab og spillede i nPower league 2. Så rykkede de ned. Og så rykkede de ikke op igen. Men ambitionerne var der. Økonomien var der bare ikke. Så selvom klubben storsatser på en oprykning er lønbudgettet overophedet med lorte spillere. Jaja, tænkte jeg og hentede kun en mand ind på en lejeaftale, for at sørge for, at vi havde mere end en (og jeg mener vitterligt EN) mand i klubben som kunne spille højrekant. Det gik over al forventning. Altså ikke ham højrekanten. Selvom han var okay. Men klubben kører derudaf. Før jeg ankom lå den og rodede lidt under playoff pladserne, men otte sejre, to uafgjorte og to nederlag i de første 12 ligakampe, taler for sig selv. Så nu ligger vi nummer fire. Det er nice. Men ligaen er ikke det bedste. I FA cuppen er vi nået til 4. runde. Indtil videre har vi bl.a. Wimbledon fra nPower league 1 og Millwall fra Championship ud. Næste gang venter Hull fra Championship, så hvem ved. I FA-pokalen kører det også okay. Vi har lige kvalificeret os til 3. runde. Jeg er ikke god til at skifte mellem holdende, så de bliver bare pisket til at spille videre, hvis de kan fremvise en nogenlunde kampform. De bliver sgu ikke betalt for at sidde på bænken. Pussies.

Ellers går verden sin gang. Ækvatorialguineas U/20 manager forlod sin post for ikke så længe siden. Jeg gad ikke have stillingen, selvom jeg kunne have fået den. Hvem fanden gider træne boldmongoler i ingenmandsland? Glenn Riddersholm, åbenbart. Hehe.

Jeg føler også, at jeg har skrevet for lidt i den her update. Måske ikke ordmæssigt, men jeg føler, at der mangler nogle statements sammenlignet med de forrige indlæg. Jokes om Graulund batter bare ikke nok, selvom de nu er sjove. Og så til og med en Midtjylland joke. Jeg har faktisk opfyldt bloggens kvote. Men nu skriver jeg det alligevel: Black Power!
Ikke fordi jeg er sort. Faktisk driller folk mig ofte med det modsatte. Mere fordi det er slagkraftigt. Og så fordi det af en eller anden grund er mindre racistisk end White Power. Vi hvide er sgu også nogle sataner. Bare se på Morten Olsen. Thomas Røll, 8 landskampe? Det lugter langt væk af Ku Klux Klan.

Og nu er vi så nået til endnu en udgave af Spørgsmålet. Denne gang er spørgsmålet en kende mere personligt end sidst. Således vil jeg gerne vide jeres favorit "figur" (i mangel på bedre ord) i Matador og hvorfor lige netop denne "figur" slår alle de andre. Så fyr løs!
« Seneste Redigering: 15 Sep 2012, 23:30 af Fitzpatrick » Logged

Build Me Up Buttercup!

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Går den, så går den
« Svar #27: 20 Sep 2012, 09:07 »

Hvad sker der for at du har succes i Aldershot? Skuffende. Det kan godt være at jeg bliver nødt til at stoppe med at læse bloggen, hvis denne tendens fortsætter. Jeg forlanger (FORLANGER!) flere miserable bundkampe, fyringer og efterfølgende depressioner. Og tilsvining af tidligere arbejdsgivere/lande/befolkningsgrupper.
« Seneste Redigering: 20 Sep 2012, 10:38 af g00n » Logged



Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Går den, så går den
« Svar #28: 20 Sep 2012, 20:33 »

Hvad sker der for at du har succes i Aldershot? Skuffende. Det kan godt være at jeg bliver nødt til at stoppe med at læse bloggen, hvis denne tendens fortsætter. Jeg forlanger (FORLANGER!) flere miserable bundkampe, fyringer og efterfølgende depressioner. Og tilsvining af tidligere arbejdsgivere/lande/befolkningsgrupper.

Du fik en joke om fucking Peter Graulund, hvad mere forlanger du? Men hvis det kan glæde dig, så er min FM-lykke tilbage til at være som den plejer: Ikke eksisterende.
Logged

Build Me Up Buttercup!

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Går den, så går den
« Svar #29: 20 Sep 2012, 21:04 »

Du fik en joke om fucking Peter Graulund, hvad mere forlanger du? Men hvis det kan glæde dig, så er min FM-lykke tilbage til at være som den plejer: Ikke eksisterende.

Man kan aldrig få for mange Graulund-jokes, det skal du have. Til gengæld trækker det selvfølgelig ned med en FCM-joke.
Logged



Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010