home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 531 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Odense Boldklub - Drømmen om Europa
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Odense Boldklub - Drømmen om Europa  (Læst 6743 gange)
Xx Plov xX
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Odense Boldklub - Drømmen om Europa
« : 19 Jul 2012, 20:15 »

Det er nye tider i Odense. Dagen er grå, og lige efter formiddag har bestyrelsen indkaldt til ekstraordinært pressemøde.
Jeg bliver pænt præsenteret af bestyrelsen, der siger at jeg besidder nogle ganske glimrende evner. Klubben håber at gå videre fra kvalifikations-kampene, så de kan spille med i Champions League, og derved få en massiv indtægt.
Jeg udtaler mig om, at jeg vil gøre alt for at klubben kommer i gruppespillet, og allerede fra dag ét har jeg bestyrelsen tillid, der fuldt ud tror på mig.
« Seneste Redigering: 19 Jul 2012, 20:33 af Xx Plov xX » Logged

Først gik jeg til højre, så gik han til højre, så gik jeg til venstre, så gik han til venstre, så gik jeg til højre igen, så gik han ud og købte en pølse.

Xx Plov xX
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Drømmen om Europa
« Svar #1: 19 Jul 2012, 21:07 »

1. update:
Vandt den første træningskamp over AZ Alkmaar, og derudover har jeg udlejet Daniel Høegh for 1,1 million til Brøndby, hvilket jeg synes er helt fint, da jeg kun fik 6 millioner i transferbudget. Desværre ved jeg ikke hvordan jeg uploader skærmbilleder fra FM ned på computeren, så derfor kan jeg ikke vise nogen billeder af dette, men hvis nogen skulle være interesseret i det, må de meget gerne fortælle mig, hvordan man gør. På forhånd tak!
Logged

Først gik jeg til højre, så gik han til højre, så gik jeg til venstre, så gik han til venstre, så gik jeg til højre igen, så gik han ud og købte en pølse.

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub - Drømmen om Europa
« Svar #2: 19 Jul 2012, 21:10 »

Alt + f9
Logged

Xx Plov xX
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Drømmen om Europa
« Svar #3: 19 Jul 2012, 21:22 »

Logged

Først gik jeg til højre, så gik han til højre, så gik jeg til venstre, så gik han til venstre, så gik jeg til højre igen, så gik han ud og købte en pølse.

Xx Plov xX
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Drømmen om Europa
« Svar #4: 19 Jul 2012, 21:35 »

Og vandt også lige 4-0 mod Roskilde.Gode takter inden det virkelig gælder i Superligaen og Champions League!
Logged

Først gik jeg til højre, så gik han til højre, så gik jeg til venstre, så gik han til venstre, så gik jeg til højre igen, så gik han ud og købte en pølse.

Xx Plov xX
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Drømmen om Europa
« Svar #5: 19 Jul 2012, 21:59 »

Vandt også de to andre venskabskampe. Først her mod Hvidovre:


Og dernæst mod Vejle Boldklub Kolding..

« Seneste Redigering: 19 Jul 2012, 22:05 af Xx Plov xX » Logged

Først gik jeg til højre, så gik han til højre, så gik jeg til venstre, så gik han til venstre, så gik jeg til højre igen, så gik han ud og købte en pølse.

Xx Plov xX
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Drømmen om Europa
« Svar #6: 19 Jul 2012, 22:12 »

Lidt skuffende kun at vinde 3-0 over Varde i den sidste kamp!


Men en sejr er trods alt en sejr, men nu kan vi endelig se frem mod Champions League og Superligaen.  Opstemt
Logged

Først gik jeg til højre, så gik han til højre, så gik jeg til venstre, så gik han til venstre, så gik jeg til højre igen, så gik han ud og købte en pølse.

Xx Plov xX
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Drømmen om Europa
« Svar #7: 19 Jul 2012, 22:21 »

Så er min modstander i Champions League fundet. Jeg skal møde Rubin Kazan. Det bliver udfordrende, jeg skal bare forsøge at få et udebanemål med derfra, så er jeg egentlig meget glad.
Logged

Først gik jeg til højre, så gik han til højre, så gik jeg til venstre, så gik han til venstre, så gik jeg til højre igen, så gik han ud og købte en pølse.

Xx Plov xX
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Drømmen om Europa
« Svar #8: 19 Jul 2012, 22:23 »



4-1 over Lyngby i den første Superliga-kamp. Det er jeg meget tilfreds med, da det var med til at booste spillernes moral. Næste kamp: OB - AGF
Logged

Først gik jeg til højre, så gik han til højre, så gik jeg til venstre, så gik han til venstre, så gik jeg til højre igen, så gik han ud og købte en pølse.

Xx Plov xX
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Drømmen om Europa
« Svar #9: 19 Jul 2012, 22:43 »

Anden kamp i Superligaen mod AGF vandt vi overlegent 6-2, desværre gik det ikke helt som håbet i Champions League, hvor vi tabte 2-0 mod Rubin Kazan.
AGF:

Rubin Kazan:

« Seneste Redigering: 19 Jul 2012, 22:46 af Xx Plov xX » Logged

Først gik jeg til højre, så gik han til højre, så gik jeg til venstre, så gik han til venstre, så gik jeg til højre igen, så gik han ud og købte en pølse.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Drømmen om Europa
« Svar #10: 19 Jul 2012, 23:17 »

Selvom jeg ikke er OB fan, er det da spændende at se, hvad du kan udrette med mit lokale storhold.

Et par kommentarer til din blog; Syntes du burde vente med at skrive updates til du har enten 4 uger, 1 måned eller 2 måneders kampe at skrive om, der behøver ikke være screenshots fra hver - selvom det da er meget hyggeligt at se, så ville det efter min mening give en bedre idé af det, hvis du beskrev kampene kort, måske med 1-2 linjer pr. kamp, eller fremhæv 2-4 storkampe i hver periode som du går i detaljer med på 3-4 linjer.

Derudover ville jeg mene det kunne være skønt med lidt mere tekst generelt, nogle af dine updates føles mere som korte kommentarer for at ligge på forsiden, end en reel update.
Sidst, men ikke mindst, ville det være fedt med en specifik stil, hvor du enten skriver som manager, som journalist, som fan eller skriver som en af spillerne - det behøver ikke være nogen stor stil, men et par linjer med en fast stil ville være fedt - personligt er jeg stor tilhænger af den lidt mere løse/sjove "managerens kommentarer".

Håber du kan bruge noget af det, for det er fedt at se nogen som gider skrive om deres spil her i sommeren Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Xx Plov xX
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Drømmen om Europa
« Svar #11: 19 Jul 2012, 23:20 »

Vi tabte desværre 1-0 mod Midtjylland hjemme og samme resultat mod Rubin Kazan.
Desuden kan vi glæde os over at være med i Europa League stadigvæk, hvor drømmene om europæisk fodbold måske er endnu mere sandsynlige.  Opstemt
Logged

Først gik jeg til højre, så gik han til højre, så gik jeg til venstre, så gik han til venstre, så gik jeg til højre igen, så gik han ud og købte en pølse.

bobbefar
Gæst
 
Sv: Odense Boldklub - Drømmen om Europa
« Svar #12: 19 Jul 2012, 23:23 »

Helt enig med BelthazorDK.
Det kan blive lidt irriterende med de der små updates på 1-2 linjer. Saml det hele i stedet for og skriv en update hver måned eller måske en hel sæson.
Logged

Xx Plov xX
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Drømmen om Europa
« Svar #13: 20 Jul 2012, 00:31 »

August måned var noget blandet da, odenseanerne mødte hård modstand i Champions League mod Rubin Kazan og derfor blev sendt ud, og kampene efter er ikke værd at huske, hvis man er OB-fan. Dog blev der vendt op på det hele, da man sidst på måneden vandt 3 kampe i træk, der for alvor slog OB´s navn i dansk fodbold fast. Som noget af August måneds lyspunkter kan nævnes, at OB gik videre i Europa League, og at man vandt 4-1 hjemme over Brøndby og 4-1 ude over Horsens. Der er blevet tilknyttet to spillere til den fynske klub. Den ene er den aldeles talentfulde Jeppe Brandrup, som kan komme til at bidrage en væsentlig del i det fynske forsvar. Den anden er Kevin Mensah, som er et af dansk fodbolds største talenter lige nu.
3/8: Nederlag mod Rubin Kazan (0-1)   
7/8: Nederlag mod SønderjyskE (0-3)   
14/8: Uafgjort mod AaB (0-0)             
18/8: Uafgjort mod Slask (0-0)         
21/8: Sejr mod AC Horsens (4-1)
25/8: Sejr mod Slask (1-0)
28/8: Sejr mod Brøndby IF (4-1)

Højdepunkt august:

Logged

Først gik jeg til højre, så gik han til højre, så gik jeg til venstre, så gik han til venstre, så gik jeg til højre igen, så gik han ud og købte en pølse.

Xx Plov xX
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub - Drømmen om Europa
« Svar #14: 20 Jul 2012, 01:49 »

September måned 2011:
Jeg er en meget tilfreds manager efter at vi vandt hele 8 kampe denne måned. Stor præstation hele holdet rundt.
Det skal lige siges, at især nyindkøbte Jeppe Brandrup imponerede meget hele denne måned, hvor han blandt andet var del i nogle mål. Så det lover til en god sæson, og vi går ind i oktober måned med en førsteplads i Superligaen.

Kampe:
Sejr mod Kjellerup IF (2-0)
Sejr mod HB Køge (2-0)
Sejr mod FC Vaslui (3-0)
Sejr mod FC København (3-2)
Sejr mod FC Nordsjælland (1-0)
Sejr mod Silkeborg IF (3-1)
Sejr mod Braga (3-1)
Sejr mod Lyngby (1-0)

Højdepunkt:
Logged

Først gik jeg til højre, så gik han til højre, så gik jeg til venstre, så gik han til venstre, så gik jeg til højre igen, så gik han ud og købte en pølse.

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010