home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 592 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvor blev de af?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Hvor blev de af?  (Læst 8920 gange)
Nees
Førsteholdsspiller

Hvor blev de af?
« : 13 Okt 2006, 21:22 »

Hej jeg sad lige og tænkte på hvad det nu var der var det "nye" Wimbledon. Klubben med de fedeste dragter i fodbold historien, som desværre gik konkurs  Græder Græder Græder hvad hedder denne klub i dag???
« Seneste Redigering: 14 Okt 2006, 08:16 af Nees » Logged

Chelidze90
Gæst

Sv: Wimbledon???
« Svar #1: 13 Okt 2006, 21:39 »

Hej jeg sad lige og tænkte på hvad det nu var der var det "nye" Wimbledon. Klubben med de fedeste dragter i fodbold historien, som desværre gik konkurs  Græder Græder Græder hvad hedder denne klub i dag???

MK Dons, men der er også en klub som hedder AFC Wimbledon og er ikke sikker på om det er fansene som har oprettet den klub

Bademesteren
Manager

« Svar #2: 13 Okt 2006, 21:40 »

AFC Wimbledon er oprettet af fansene...og har SI logo på dragterne.

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 13 Okt 2006, 21:45 »

AFC Wimbledon er oprettet af fansene...og har SI logo på dragterne.

Ok så den rigtige klub er MK Dons, men AFC Wimbledon er startet af klubbens gamle fans lidt mærkeligt, men kan faktisk godt huske det nu jeg bliver mindet om det tak for hjælpen... Smiley

Vi kunne evt. bruge denne tråd til at fortsætte med at sprøge hvor gamle spiller/klubber er blevet af... Hvem husker ikke det gamle Arsenal talent Pablo Ven*******, som vist var halv italiener og britte. Hvor i verden er han nu Smiley

Chelidze90
Gæst

« Svar #4: 13 Okt 2006, 21:48 »

Ok så den rigtige klub er MK Dons, men AFC Wimbledon er startet af klubbens gamle fans lidt mærkeligt, men kan faktisk godt huske det nu jeg bliver mindet om det tak for hjælpen... Smiley

Vi kunne evt. bruge denne tråd til at fortsætte med at sprøge hvor gamle spiller/klubber er blevet af... Hvem husker ikke det gamle Arsenal talent Pablo Ven*******, som vist var halv italiener og britte. Hvor i verden er han nu Smiley

Tror han ligger og cirkler rundt i Watford eller den engelske championship. Det gjorde han sidst jeg så ham i FM Peace

Smaakage
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 13 Okt 2006, 22:41 »

Dem der overtog efter Wimbledon, MK Dons, valgte at sk*de højt på fansene , og flyttede klubben til andre områder og dermed ødelagde alt hvad den ellers så traditionsrige klub stod for. Derfor valgte supporterne at starte AFC Wimbledon som nu spiller lidt længere nede, men kæmper sig vej opad.

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #6: 13 Okt 2006, 23:28 »

AFC Wimbledon ligger i rækken lige under Conference League, nærmere betaget Ryman League, Premier Division. De indtager pt. 7 plads, 7 point efter nummer 1. Så en oprykning i år til Conference League kan der måske blive tale om.

Link til deres hjemmeside: http://www.afcwimbledon.co.uk/ En side med en masse god info omkring klubben.

Nees
Førsteholdsspiller

Sv: Hvor blev de af?
« Svar #7: 14 Okt 2006, 08:18 »

Takker meget til alle Smiley jeg har lige ændret navnet så den mere handler om indholdet Smiley så kom i gang måske er der en spiller du ikke kan forstå hvor er blevet af.

FCK88
Manager

« Svar #8: 14 Okt 2006, 09:25 »

Jeg mener at ham der er på tale fra Arsenal hedder Paolo Vernazza.. men jo, han var da en god spiller... kan huske ham fra CM 01/02 hvor han virkelig var god for mit AFC-hold Opstemt

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Thore
Manager

« Svar #9: 14 Okt 2006, 10:37 »

Hvad med en mand som Per Pedersen, laver han stadig noget indenfor fodbold verden?

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

kauster
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 14 Okt 2006, 10:54 »

Hvad med en mand som Per Pedersen, laver han stadig noget indenfor fodbold verden?

Per Pedersen sidder pt på kontor i AGF's fodbold afdeling.

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #11: 14 Okt 2006, 12:13 »

Hvad skete der med Brøndby talentet Kristoffer Johannesen?

Husker ham som en dejlig spiller i CM 2 Scandinavian!

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 14 Okt 2006, 12:17 »

Hvad skete der med Brøndby talentet Kristoffer Johannesen?

Husker ham som en dejlig spiller i CM 2 Scandinavian!

Hvis vi mener den samme så spiller han nede i Vejle pt. Der mener jeg da der er en der hedder Kristoffer Johannesen han er venstre back/Midtbane og omkinrg de 28 år. Smiley i FM 2006 da  crazy

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #13: 14 Okt 2006, 16:05 »

28 år er lige ungt nok, jeg mener at han var 20-21 i CM 2.

Det var altså tider dengang hvor spillerne ikke udviklede sig, men havde de samme stats hele vejen igennem Opstemt.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14: 14 Okt 2006, 16:18 »

Og Denilson, som var verdens dyreste spiller... han blev aldrig til noget i Betis!

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010