home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 295 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [Stoppet] Les Bleus!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: [Stoppet] Les Bleus!  (Læst 5802 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Les Bleus!
« Svar #15: 24 Jun 2012, 02:51 »

Der er stadig nogle steder, hvor jeg ikke er helt enig med dig, men det ser vi bort fra. Du har fanget min pointe, og det var det, jeg ønskede.

Jeg vil da nok kigge med ind i ny og næ. Jeg er faktisk ikke den store blog-læser, men jeg skal gøre, hvad jeg kan for at forbedre mig.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Les Bleus!
« Svar #16: 24 Jun 2012, 02:55 »

Der er stadig nogle steder, hvor jeg ikke er helt enig med dig, men det ser vi bort fra. Du har fanget min pointe, og det var det, jeg ønskede.

Jeg vil da nok kigge med ind i ny og næ. Jeg er faktisk ikke den store blog-læser, men jeg skal gøre, hvad jeg kan for at forbedre mig.
Jeg må øve mig lidt. Men igen skal der lyde et stort tak. Det er skønt, at du lige peger på noget, som kan forbedres, således at jeg hele tiden kan forbedre mig.

Men det lyder godt, og jeg tager i mod kommentarer med kyshånd. Smiley
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Les Bleus!
« Svar #17: 24 Jun 2012, 15:54 »


Blanc trækker sig som fransk landstræner
L'equipe – 28.06.11
Det franske fodboldforbund har her til formiddag annonceret, at Laurent Blanc stopper som fransk landstræner med øjeblikkelig virkning. Angiveligt skyldes det, at Blanc har lidt under stress i en længere periode og nu er det blevet for meget for den 45-årige franskmand, som nu kan se tilbage på knap et år i trænersædet for 'Les Bleus'. 

Skandalerne har ikke været få i de senere år på det franske fodboldlandshold. Sidste sommer røg nationen storskuffende ud af VM-slutrunden i Sydafrika, allerede i gruppespillet. Kontroverserne blussede for alvor op i den franske VM-lejr, da den forhenværende landstræner, Raymond Domenech, valgte at hjemsende Nicolas Anelka, grundet en grov tilsvinelse og uanstændig opførsel. Dette skabte stor splid i spillertruppen, som efterfølgende valgte at strejke midt under slutrunden i ren protest. Flere spillere fik tildelt karantæner og det franske fodboldforbund tog sagen i egen hånd og fyrede Domenech.

Laurent Blanc overtog så posten for vragede Domenech, og flere eksperter mente, at Blanc kunne være manden, der genskabte succesen på det franske landshold. Nu må forbundet dog forberede sig på at finde den nye frelser, da samarbejdet omgående er afbrudt, grundet stress.

- ”Det er med stor sorg i stemmen, at vi må stoppe samarbejdet med Laurent Blanc. Samtidig vil vi udvise vores dybeste forståelse og medfølelse for denne tragiske afsked. Laurent har gjort et fantastisk stykke arbejde for det franske landshold, men på grund af helbredsmæssige årsager, er han nødt til at trække sig. Vi ønsker ham god bedring og håber, at han kommer sig over det igen. Ifølge en undersøgelse har det vist sig, at han desværre lider under stress, men er under behandling. Vi ønsker ham al held og lykke i fremtiden og takker for det vellykkede samarbejde.” Udtaler Noël Le Graët, ifølge L'equipe.

Blanc er under behandling og har derfor ikke kommenteret på sagen.

Hvem der skal stå i spidsen for det franske landshold fremover, står endnu i det uvisse. Dog florerer flere emner rundt på rygtebørsen, hvor navne som Arséne Wenger, Didier Deschamps og Rudi Garcia er de mest varme emner pt. Ifølge flere kilder er legenden, Zinedine Zidane, muligvis en bejler til jobbet. Han skulle efter sigende være blevet set i Paris i disse dage, hvor rygterne angiveligt går på, at han forhandler med det franske fodboldforbund.
« Seneste Redigering: 24 Jun 2012, 15:59 af Daniel Nordentoft » Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Les Bleus!
« Svar #18: 28 Jun 2012, 00:26 »

I'm sorry to say. Jeg stopper bloggen her. Det er tamt, jeg ved det. 2 updates, - flot Daniel.

Jeg har fået en ny idé til en blog og min motivation for denne er faldet. Derfor vil jeg ikke køre videre, da det ville blive noget halvhjertet noget og det kan jeg ikke stå inde for.

Planen var egentlig, at bloggen her skulle startes op lidt tidligere, så den blev færdig, når EM-finalen i virkeligheden blev spillet. Jeg nåede til EM-finalen, hvor jeg mødte Spanien. Kom foran på mål af Ribery, men dommeren gav dem et straffe, der i virkeligheden ikke var skyggen af. Tabte senere hen 3-1, da jeg måtte spille med 10 mand i kampens sidste kvarter, da jeg havde brugt alle mine udskiftninger og fik Koscielny skadet. Lorte pis.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Stoppet] Les Bleus!
« Svar #19: 28 Jun 2012, 00:39 »

Kort og kontant blog. En indledning og så forklaringen om finalen på et parlinjer. Konge. Grin
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Stoppet] Les Bleus!
« Svar #20: 28 Jun 2012, 00:43 »

Kort og kontant blog. En indledning og så forklaringen om finalen på et parlinjer. Konge. Grin
Du sjov, student. Tunge

Men jeg er tilbage med en ny blog inden alt for længe. Denne gang SKAL der forberedes ordentligt, og jeg tør ikke, sige en dato, hvor den bliver skudt i gang, for det plejer jeg alligevel aldrig at overholde.
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Stoppet] Les Bleus!
« Svar #21: 28 Jun 2012, 20:08 »

Du sjov, student. Tunge

Men jeg er tilbage med en ny blog inden alt for længe. Denne gang SKAL der forberedes ordentligt, og jeg tør ikke, sige en dato, hvor den bliver skudt i gang, for det plejer jeg alligevel aldrig at overholde.

Ærgerligt kan du løfte sløret for hvilken liga du vil spille i og skrive om en klub i?
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [Stoppet] Les Bleus!
« Svar #22: 28 Jun 2012, 20:27 »

Du sjov, student. Tunge

Men jeg er tilbage med en ny blog inden alt for længe. Denne gang SKAL der forberedes ordentligt, og jeg tør ikke, sige en dato, hvor den bliver skudt i gang, for det plejer jeg alligevel aldrig at overholde.
Men var grunden til at denne blog ikke at du skulle forberede en masse? Ja, jeg er forvirret og tildels også en smule irriteret.
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Stoppet] Les Bleus!
« Svar #23: 28 Jun 2012, 21:21 »

Ærgerligt kan du løfte sløret for hvilken liga du vil spille i og skrive om en klub i?
Meget ærgerligt, ja. Men jeg vil ikke køre en blog videre, hvor motivationen er faldet, da det bliver sådan noget halvhjertet noget og det er hverken sjovt for jer eller mig selv.

Jeg kan sagtens løfte sløret - det bliver i Spanien. Klubvalget er jo ikke helt sikker på endnu, men det kunne meget vel havne på Real Betis, Zaragoza, Getafe, Deportivo eller et helt fjerde.

Men var grunden til at denne blog ikke at du skulle forberede en masse? Ja, jeg er forvirret og tildels også en smule irriteret.
Er bange for, at jeg ikke helt forstår dit spørgsmål. Jeg prøver alligevel, og ellers må du lige rette mig, hvis jeg har misforsået dit spørgsmål. Jeg fik ikke forberedt på denne blog, som det var tiltænkt, og det var meningen, at bloggen skulle køre imedens slutrunden var i fuld gang, og nu kan jeg ikke færdigskrive den på så kort tid og min motivation er samtidig faldet. Derudover har jeg fået nye idéer til en blog, som jeg er mere hooked på. Jeg skal dog have styr på en masse og have forberedt mig en del, så der går nok et lille stykke tid endnu.

Men er glad for din interesse og håber, at du vil følge med i min nye blog, som forhåbentlig bliver langvarig. 
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Stoppet] Les Bleus!
« Svar #24: 28 Jun 2012, 22:11 »

Jeg syntes helt klart det er ærgerligt du aldrig fik denne blog i gang! Jeg havde ventet den med spænding! - Men forstår godt din grund til at kalde det et overstået kapitel. Jeg er glad for at hører der måske kommer er ny blog fra dig.

Jeg vil dog give dig et råd, som jeg let bliver irriteret over normalt. Det er at du ikke skal love at der kommer en opdatering og så ikke holde det! Smiley Så vil jeg langt hellere med glæde se at der kommer en opdatering uden at vide hvornår. Det er selvfølgelig ikke noget der ødelægger min dag, da det "bare" er en blog, men alligevel Smiley

Glæder mig til at se hvad det næste du byder på er:)
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Stoppet] Les Bleus!
« Svar #25: 28 Jun 2012, 22:17 »

Jeg syntes helt klart det er ærgerligt du aldrig fik denne blog i gang! Jeg havde ventet den med spænding! - Men forstår godt din grund til at kalde det et overstået kapitel. Jeg er glad for at hører der måske kommer er ny blog fra dig.

Jeg vil dog give dig et råd, som jeg let bliver irriteret over normalt. Det er at du ikke skal love at der kommer en opdatering og så ikke holde det! Smiley Så vil jeg langt hellere med glæde se at der kommer en opdatering uden at vide hvornår. Det er selvfølgelig ikke noget der ødelægger min dag, da det "bare" er en blog, men alligevel Smiley

Glæder mig til at se hvad det næste du byder på er:)
Tak for kommentaren, Hcan. Det betyder meget.

Jeg kan sagtens følge dig og er 100% enig. Det er en dårlig vane, jeg har fået. Jeg skal nok prøve at forbedre det, da det selvfølgelig er irriterende for jer læsere.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010