home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 509 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Fælles Spil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Fælles Spil  (Læst 26652 gange)
Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fælles Spil
« Svar #45: 24 Jun 2012, 15:16 »

(Indsæt topbanner her)


Crystal Palace;
 Nye tider på Selhurst Park


Indledning

Efter at Crystal Palace rykkede ned fra det fine selskab, Barclays Premier League i sæsonen 2004/2005 har klubben befundet sig i den næstbedste engelske række, Npower Championship. De sidste to sæsoner har det set helt skidt ud, hvor det er blevet til henholdsvis en 20. og en 21. plads i ligaen.
Trofæ skabet i Crystal Palace tæller i øjeblikket kun fire vinder pokaler: 2 Npower Championship, English Full Members Cup, Engelske 3. division syd.

Nu er det på tide at der sker noget nyt i London klubben, så Nigel Martyn er blevet ansat af bestyrelsesformande n Steve Parish til at føre klubben videre. Martyn spillede selv for klubben i perioden 1989 til 1996. Nigel er født i 1966 og har optrådt for fire klubber som professionel fodboldspiller. Han spillede som målmand, og nåede 23 landskampe for Englands 1. hold. Hans karriere sluttede i 2006 efter en ankelskade.



Fremtidens mand? Nathaniel Clyne kan spille på begge back pladser. Flere nævner ham som den næste Ashley Cole, og han bliver da helt sikkert også en stor del af Martyns planer i denne sæson,
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fælles Spil
« Svar #46: 24 Jun 2012, 16:12 »

Det ser godt ud Fernando. Glæder mig til at høre mere om truppen og se hvad for nogen talenter vi skal sætte vores lid til fremover Wink
Logged

Toby aka Lynge
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fælles Spil
« Svar #47: 24 Jun 2012, 16:31 »

Skal vi ikke istedet lave en ny tråd i blog forummet og skrive bloggen der istedet for her? Smiley
Logged

Brøndby til jeg dør! <3
You'll never walk alone! <3

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fælles Spil
« Svar #48: 24 Jun 2012, 18:10 »

Crystal Palace

Transfer opdatering


Nigel Martyn har haft en travl sommer og har brugt masser af tid på at kigge efter forbedringer. Det er dog også blevet handlet hele 6 spillere ind og 2 har fået løbepas. Disse handler har kostet den nette sum af 600k. Vi har blandt andet været en tur i Liverpool og været forbi begge Merseyside klubber.


Ind er hentet

Jordan Brown: Hentet på fri som backup til backerne. Jordan er engelsk og med kun 19 år har han fremtiden foran sig.

Luigi Bruins: Hentet på fri som backup til højrefløj og den offensive del af den centrale midtbane.

Ross Barkley: Er blevet lejet resten af sæsonen, som skal være backup til den offensive del af midtbanen.

Jay Spearing: Er blevet lejet resten af sæsonen. Han er tiltænkt som backup både på højreback og den defensive del af midtbanen. Vi har indgået et samarbejde med Liverpool, så de er blevet vores moderklub, derfor er den lejekontrakt helt uden betaling fra Palace side.

Glenn Loovens: Er blevet lejet for 600k i Celtic, og er tiltænkt en rolle i det centrale forsvar og venstreback.

Sol Campbell: Hentet på fri. Campbell er en meget erfaren herre og tiltænkt som mentor for de andre i forsvaret, og backup hvis skadesituationen bliver helt gal.


Ud er gået

Andrew Galvin: Udlejet til Crawley for at få noget spilletid.

Jermaine Easter: 0kr til Coventry, for at få lønbudgettet ned.

Taktikken er en flad 4-4-2. Der bliver fokuseret på en direkte afleveringer, højt pres og flydende offensiv fodbold. Der bliver fokuseret på hurtigt tempo og bredt spil.


Vidste du at Sean Scannell allerede som 17 årig fik sin debut og spillede 23 kampe for Crystal Palaces førstehold, det siger lidt om hans talent og at kun mangler 4 kampe for at nå 100 kampe for klubben, som 21-årig.

Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fælles Spil
« Svar #49: 24 Jun 2012, 18:37 »

Crystal Palace
Resultaterne


Nigel Martyn sad på kontoret foran computeren, med udsigten over Selhurts Park. Han sad og kiggede på resultaterne. I venskabskampene havde vi vist stort spil, blandt andet med 3-1 sejren over Chelsea, som stillede med flere af de store spillere, men kunne de ikke gøre noget ved os. I carling Cuppen havde man været helt ude i 120 minutters spil i den første runde, men havde alligevel vundet over Coventry tre dage efter. Godt gået af drengen tænkte han. i 3. runde Carling Cup havde Nigels drenge spillet mod Norwich, men var blevet slået. Det var helt efter bogen, da Martyn ville gå benhårdt efter at klare det så godt som muligt i ligaen. Efter 10 kampe lå drengene godt til. Han så frem til at fortsætte sæsonen.

Venskabskampene:

Walsall 1-6 Palace
Palace 0-1 Stoke
Bromley 1-4 Palace
Palace 3-1 Chelsea
Palace 3-0 Cambridge

Carling Cuppen:

Southend 3-4 Palace
Palace 2-1 Reading

Palace 0-1 Norwich


Npower Championship (Efter 10 kampe)

Barnsley 1-2 Palace
Palace 3-2 Coventry

Palace 1-5 Burnley
Birmingham 2-2 Palace
Palace 3-2 Hull
Cardiff 2-2 Palace
Palace 2-1 Nottm Forest
Petersborough 1-4 Palace
Palace 2-1 Portsmouth
Ipswich 0-3 Palace


Vidste du? Den bedste placering Crystal Palace nogensinde har opnået var en 3. plads i Premier League i 1990/91. Efter den sæson blev det til en 10 plads. Sæsonen derefter en sidste plads og udrykning til Npower Championship. Derefter har man været en del af det bedste selskab tre gange, men rykket ned i samme sæson igen.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fælles Spil
« Svar #50: 24 Jun 2012, 19:48 »

Skal vi ikke istedet lave en ny tråd i blog forummet og skrive bloggen der istedet for her? Smiley

Jeg synes det lyder som en god ide. Så kan vi bruge den her tråd til disskutions tråd, og så kan vi oprette en blog tråd hvor vi fortæller om spillet..

Hvad siger i andre?
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fælles Spil
« Svar #51: 24 Jun 2012, 20:00 »

Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fælles Spil
« Svar #52: 24 Jun 2012, 20:03 »

Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fælles Spil
« Svar #53: 24 Jun 2012, 20:06 »

Nogen kommentarer til indkøb, resultater, ETC??
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Toby aka Lynge
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fælles Spil
« Svar #54: 24 Jun 2012, 20:14 »

Nogen kommentarer til indkøb, resultater, ETC??
Ekstrem gode resultater Smiley
Klogt at indgå samarbejde med Liverpool Smiley
Logged

Brøndby til jeg dør! <3
You'll never walk alone! <3

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fælles Spil
« Svar #55: 24 Jun 2012, 20:31 »

Rigtige god indkøb især Bruins har jeg selv haft i nogen andre spil hvor han har gjord det godt. Resultaterne ser også gode ud, hvad er målsætningen den her sæson? Og hvordan ser økonomien ud? Kan du lave en trup gennemgang så vi andre kan lære vores spillere at kende?

Men ellers godt arbejde KIU!
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fælles Spil
« Svar #56: 24 Jun 2012, 20:40 »

Rigtige god indkøb især Bruins har jeg selv haft i nogen andre spil hvor han har gjord det godt. Resultaterne ser også gode ud, hvad er målsætningen den her sæson? Og hvordan ser økonomien ud? Kan du lave en trup gennemgang så vi andre kan lære vores spillere at kende?

Men ellers godt arbejde KIU!

Der kan sagtens laves en trup gennemgang, det bliver nok ikke lige i aften Smiley Bestyrelsens forventninger er en midterplacering i ligaen og det er jeg sådan set enig i. Der kan gå meget galt endnu. Men hvis vi kan rykke op, gør det jo ingenting. Jeg er bare ovenud tilfreds at drengene kan blive ved med at præstere på den måde de gøre. Økonomien siger 11 millioner på balancen, lønbudget er 16k over hvad vi bruger. Men jo skal nok kigge på en trup gennemgang. Vil du have SS af alle spillere? Smiley Men skal nok kigge på det en af de næste dage. Næste update med hensyn til resultater kommer når jeg rammer Januar  regner jeg med. Så kan godt lave en gennemgang inden Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fælles Spil
« Svar #57: 24 Jun 2012, 20:42 »

Ekstrem gode resultater Smiley
Klogt at indgå samarbejde med Liverpool Smiley

Ja den stod mellem United og Liverpool. Og vidste Spearing nok ville blive lejet ud til os, hvis jeg indgik samarbejde med dem og jeg kunne godt bruge en som ham Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fælles Spil
« Svar #58: 24 Jun 2012, 20:45 »

Der kan sagtens laves en trup gennemgang, det bliver nok ikke lige i aften Smiley Bestyrelsens forventninger er en midterplacering i ligaen og det er jeg sådan set enig i. Der kan gå meget galt endnu. Men hvis vi kan rykke op, gør det jo ingenting. Jeg er bare ovenud tilfreds at drengene kan blive ved med at præstere på den måde de gøre. Økonomien siger 11 millioner på balancen, lønbudget er 16k over hvad vi bruger. Men jo skal nok kigge på en trup gennemgang. Vil du have SS af alle spillere? Smiley Men skal nok kigge på det en af de næste dage. Næste update med hensyn til resultater kommer når jeg rammer Januar  regner jeg med. Så kan godt lave en gennemgang inden Smiley

Synes ikke du skal vise alle spillere, synes du skal vise dem du synes vi skal vide mere om Smiley Evt. Stjernen på holdet, de bedste talenter og vores størreste salgs objekter Smiley
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fælles Spil
« Svar #59: 24 Jun 2012, 20:47 »

Skal nok kigge på det Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010