home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 237 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [Pause] Cienciano - Gentagelsen?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: [Pause] Cienciano - Gentagelsen?  (Læst 4152 gange)
KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
[Pause] Cienciano - Gentagelsen?
« : 14 Jun 2012, 13:15 »



Tre måneder i Sydamerika. Tre fantastiske måneder. Tre måneder, hvor jeg har været i Brasilien, Ecuador, på Galapagos og i Peru. Måneder jeg aldrig vil glemme.
Jeg har set sjældne dyr, vulkaner, besteget bjerge, gået til Machu Picchu, oplevet gamle kolonibyer, set det smukke Iguazu-vandfald, hang-glidet over Rio de Janeiro og en masse andet.
Samtidig er det lang tid siden, at jeg sidst har bevæget mig ud i bloggens verden. Min sidste blog på fmfreaks ligger tilbage til FM09-udgaven, hvor jeg skrev om mit spil, som foregik i USA. Ellers har jeg haft en meget kort blog med Athletic Bilbao og en blog, hvor jeg startede i Tjekkiet som landstræner, og sluttede i Fiorentina.
Nu vil jeg gøre forsøget igen, og jeg vil bevæge mig ud i en verdensdel, hvor jeg tidligere har spillet i, men hvor vi sjældent ser folk blogge fra, desværre.
Først vil jeg sige at min plan er, at skifte klub rundt i den verdensdel. Jeg vil selvfølgelig gerne føre hver klub til succes, men målet er ligeså meget at blive den største manager med flest store titler på kontinentet.

Holdet der skal blogges om fra starten af er peruviansk. Holdet er fra Cusco og hedder Club Cienciano. At de spiller i Cusco kan også ses på deres trøjer, hvor Machu Picchu er afbilledet.
Hvordan jeg vil skrive bloggen undervejs afhænger af den skrivelyst jeg har, mens jeg laver indlægget. Dette vil være på den måde, for at jeg kan opretholde lysten til at blogge. Jeg vil altså ikke have en fast stil, som vil være gennemgående.



« Seneste Redigering: 28 Jun 2012, 17:13 af Vestjyde » Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Cienciano - Gentagelsen?
« Svar #1: 14 Jun 2012, 13:23 »



Lidt om spillet:


Database: Stor
Antal spillere: 42.000
Startdato: Argentina juli 2011

Valgte ligaer:
Argentina: Nacional B og op
Bolivia: Copa Símon Bolivar og op
Brasilien: Série B og op
Chile: Primera B og op
Colombia: Primera B og op
Costa Rica: Pioneer Liga de Ascenso og op
Ecuador: Credife Serie B og op
Guatemala: Primera de Ascenso A og op
Honduras: Liga de Ascenso og op
Mexico: Liga de Ascenso og op
Paraguay: Segunda Divisíon og op
Peru: Copa Movistar
Uruguay: Segunda Divisíon Profesional og op
Venezuela: Segunda Venezolana og op
Alt i alt: 27 ligaer fra 14 lande.

Managernavn: Marco Sarimento
Nationalitet: Peruviansk og spansk
Født: 6. september 1980
Tidligere erfaring: Halvtidsprofessione l spiller
Omdømme: Nationalt


Klubkarriere:
5. juli 2011-?: Club Cienciano, Peru

Titler:
Ingen titler endnu.
         
« Seneste Redigering: 20 Jun 2012, 13:14 af Vestjyde » Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Cienciano - Gentagelsen?
« Svar #2: 14 Jun 2012, 13:24 »


Cienciano hvem?


Klubnavn: Club Cienciano
Division: Copa Movistar
Omdømme: Nationalt
Stadion: Inca Garcilaso de la Vega (42500 kun siddepladser)
Træningsfaciliteter: Tilstrækkeligt træningsanlæg.
Ungdomsfaciliteter: Minimale
Ærkerivaler: Melgar, Deportivo Garcilaso
Andre rivaler: Alianza Lima, Sporting Cristal, Universitario de Deportes og Deportivo Educacion Abancay.
Balance: 4.184.800 soles
Anslået værdi: 11 mio soles
Medieprognogse: 3. plads.


Der er nok mange (eller alle) herinde, som ikke kender til klubben.
Club Cienciano spiller som sagt deres hjemmekampe i den gamle inka-hovedstad Cusco, Peru, hvor klubben blev grundlagt for over 100 år siden af en gruppe studerende fra universitetet i byen, en by der er lidt større end danske Aarhus.
Succes var dog ikke noget klubben kendte til fra første færd! Man skal mange år frem til vores tid, for at finde bare den mindste succes.
Året er 1972, og for første gang kan man finde klubben i landets bedste fodboldrække. Et ophold, som på ingen måder blev succesfuldt og langt, da man allerede fire år senere var at finde i den næstbedste række.  Dog skal det siges, at man i 1973 fik en 2. plads i Copa Peru.
I 1988 inviterede det peruvianske fodboldforbund Club Cienciano med i en turnering i den sydlige region, hvilket medførte en oprykning i 1991, sådan at de endelig igen spillede med i den bedste række fra 1992, hvor klubben har været lige siden, med få topplaceringer inden for de seneste ti år.

Den helt store succes for klubben fandt sted i sæsonen 2003. Samme år som FC Porto vandt UEFA Cup´en, gik det lille og ukendte hold fra Cusco helt til tops i Sydamerikas ditto, Copa Sudamericana. En bedrift ingen af de store peruvianske klubber som Alianza Lima og  Sporting Cristal havde gjort før. Undervejs slog de blandt andet Alianza Lima, Univerisda Católica fra Chile, de dobbelte Copa Libertadores vindere Santos, samt i semfinalen colombianske Atlético Nacional ud.
I finalen ventede det argentinske storhold River Plate, som med 3-3 hjemme og et 0-1 nederlag ude kunne se Cienciano løbe med trofæet.
Og ikke nok med det, ligesom i Europa hvor vi har UEFA Super Cup, har de i Sydamerika ”Recopa Sudamericana”, hvor de mødte argentinske Boca Juniors. Den ordinære kamp endte 1-1, hvilket betød de skulle ud i straffespark. Noget Cienciano var bedst til.

Det er dette, som jeg håber at kunne gentage med Cienciano! Det bliver dog rigtig rigtig svært, men jeg vil forsøge at få holdet til at gentage triumfen. Første mål bliver dog at vinde mesterskabet!
« Seneste Redigering: 20 Jun 2012, 13:14 af Vestjyde » Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Cienciano - Gentagelsen?
« Svar #3: 14 Jun 2012, 15:37 »



Trænerskifte i Cienciano

Efter en dårlig start på sæsonen har Cusco-holdet Cienciano valgt efter halvdelen af sæsonen, at fyre den uruguayanske træner Carlos Jurado. Holdet var af medierne spået en 3. plads i denne sæson, men efter 15 kampe stod det klart for klubledelsen, at der måtte gøres noget drastisk. Spillet hang ikke sammen og spilerne var efterhånden blevet utilfredse, hvilket man kunne se på præsentationerne.
Halvvejs igennem sæsonen lå man nr. 10 med kun 3 point ned til nedrykning, og hele 16 point op til 1. pladsen. Ikke nok med at man lå som nr. 10, man havde endda tabt til nogle af sine rivaler ret overbevisende. Blandt andet kampen, som førte til udskiftningen på trænerposten. Mod Cristal hjemme blev man spillet ud af banen, og tabte fortjent 0-3. Dette har sandsynligvis været hovedårsagen til fyringen.

Den nye manager er en lokal mand på 30 år ved navn Marco Sarimento, som har en peruviansk far, og en spansk mor. En træner, som aldrig tidligere har haft et trænerjob i den peruvianske liga. Det er hans første gang på cheftrænerstolen i en klub af denne størrelse. Det eneste han har lavet er trænerjobs i små omkringliggende klubber. Noget som fansene også har bidt mærke i, da der har været voldsomme protester udenfor klubben, hvorfor de ikke ansætte Freddy Ternero, som var manden, der førte klubben til Copa Sudamericana titlen.

Ciencianos trup er ikke særlig bred. Der er kun 20 spillere på 1. holdet, men en del interessante spillere på reserveholdet, som må formodes at få chancen i løbet af de resterende kampe i sæsonen. En ting er dog sikkert, og det er, at holdet ikke kan nå særligt meget i denne sæson, så mon ikke der sker en del ændringer i startopstillingen?


Truppen:
Målmænd:
1. Oscar Castro*
13. Jesus Cisneros

Forsvar:
2. Jonathan Acasiete*
18. Jean Pierre Cáncar
3. Martin Hidalgo*
23. Christian Garcia
4. Miguel Villalta*
5. Raúl Penalillo*
34. Juan Manuel Iurino
17. Javier Pereyra

Midtbane:
28. Junior Nunez*
6. Edwin Retamozo*
27. Marco Caballero
21. Julio Garcia
15. Damian Ismodes*
10. Juan Cominges*
22. Diego Pizarro*

Angreb:
9. Miguel Mostto
12. Leonardo Rivero
11. Carlos Elías*
Spillerne markeret med * betegnes som værende faste startere.
« Seneste Redigering: 20 Jun 2012, 13:13 af Vestjyde » Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Dida
Gæst
 
Sv: [2] Cienciano - Gentagelsen?
« Svar #4: 14 Jun 2012, 21:46 »

Det ser spændende ud Vestjyde, og jeg vil forsøge at følge med Smiley
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [3] Cienciano - Gentagelsen?
« Svar #5: 14 Jun 2012, 23:47 »


Ændringer i spillertruppen

Juli, 2011

Transfers ind:
Gianni Guigou
Alexander Fajardo


Transfers ud:
Javier Pereyra
Edison Umpire

Cienciano har været hurtige til at lave nogle få ændringer i spillertruppen i den korte pause, som turneringen byder på fra slut juni til juli.
Målet for den nye manager var at få noget rutine ind, samt spillere, som er sultne efter at få kickstartet karrieren.
Den første forstærkning, som blev hentet til Cusco-holdet var den rutinerede uruguyanske midtbanespiller Gianni Guigou på 36 år. Mange vil måske sige, at når man henter en spillere på 36 år, så skal man ikke forvente det store fra ham, men træner Marco sagde følgende til lokalpressen:
”Vi henter her en spiller, som kan gå ind på vores hold med det samme, og præstere. Han kan samtidig være med til at løfte de andres spil, hvilket er en kæmpe force for os!”

Gianni Guigou har også haft en lang karriere i italiensk fodbold. Først tre sæsoner i Roma med blandet succes, inden Siena lejede ham i en sæson, hvor det blev til hele 32 kampe. Noget man kunne lide i Firenze-klubben Fiorentina, som prompte hentede ham til renæssancebyen. Han blev dog hurtigt sendt videre til Treviso, hvor han tilbragte fire sæsoner, inden han vendte hjem til hans barndomsklub Nacional i Uruguay.
Desuden blev peruvianske Alexander Fajardo hentet til midterforsvaret. Ligesom Guigou kom han på en fri transfer.

”Ligesom Guigou er Fajardo tiltænkt en startplads. At han i de forrige sæsoner ikke har haft den store succes i sine klubber, betegner jeg mere, som fordi, trænerne ikke har givet ham den fornødne tillid. Jeg tror fuldt og fast på, at han bliver en stor profil i Cusco.”

At han næsten ikke har spillet de seneste år er meget sandt. De to forrige sæsoner har han været hos Melgar og Inti Gas, hvor det alt i alt blev til 13 kampe. Før sæsonerne hos de to etablerede Copa Movistar klubber var han i Atlético Minerio(Peru), hvor man i 2008 havde sin bedste sæson med hele 46 kampe med to mål til følge. Dette var desværre ikke nok for holdet, da de rykkede ned.
Pga. forstærkningerne til defensiven, har træner Marco Sarimento valgt, at udleje Javier Pereyra til Ferro, der spiller i den argentinske Primera B. Ikke fordi, at han er for dårlig til holdet, men mere fordi han anser fem midterforsvarere spillere, som værende for mange på holdet, hvis alle skal være tilfredse. Desuden er det unge talent, Edison Umpire blevet udlejet til Sport Huancayo. Et skifte, der skal give ham hår på brystet, sådan han fra næste sæson kan gøre sig forhåbninger om spilletid i Cienciano.
« Seneste Redigering: 20 Jun 2012, 13:12 af Vestjyde » Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [3] Cienciano - Gentagelsen?
« Svar #6: 15 Jun 2012, 23:56 »

Vestjyde, du har sgu fanget min interesse med denne blog.. Et hold INGEN har hørt om før(men det laver du vel forhåbentlig om på!).. Jeg ønsker dig al mulig held og succes med denne klub og glæder mig til at høre mere fra Cusco Opstemt
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [4] Cienciano - Gentagelsen?
« Svar #7: 16 Jun 2012, 16:11 »


Forvandlingen
september, 2011

Kampe:
Universitario (h) 1-0
Sport Huancayo (u) 3-2

Inti Gas (h) 0-0
Melgar (u) 3-1
Sport Boys (h) 2-1
Juan Aurich (u) 3-0

De første 15 kampe havde givet Cienciano 16 point, hvilket var nok til en skuffende 10. plads i Copa Movistar.
Når et hold får en ny træner, plejer holdet at få point i de næste kampe. Det samme kan man sige om trænerskiftet i Cusco. De første seks kampe under Marco Sarimento gav samme antal point som under den første del af sæsonen med Carlos Jurado på trænersædet. Under Carlos Jurado blev Cienciano leget med, der blev ikke skabt chancer eller styre spillet.
Sådan blev det slet ikke under Marco. Holdet var som forvandlet allerede i første kamp mod rivalerne fra Universitario. Bolden var godt nok mest på rivalernes fødder, alligevel var det Cienciano, som med det direkte spil fik skabt flest chancer. 15 chancer kreerede Cusco-holdet mod rivalernes 4 chancer.  Spændingen forblev dog intakt helt frem til 88. minut, hvor Juan Cominges var fri foran mål efter flot forarbejde på venstrekanten af Julio Garcia.

Ellers har man i løbet af de første seks kampe blandt andet mødt Melgar, en kamp som blev tv-transmitteret. En kamp, mange fans frygtede, da Melgar var inde i en god stime med flere sejre og ingen nederlag. Men efter kampen var man helt fortryllet af det spil, som Cienciano kom med. 3-1 vandt de, men spillet og chancerne var til en langt større sejr. Nu troede man på, at klubben kunne komme op på den tredjeplads, som man af medierne var spået inden sæsonstart.
En anden kamp, der er værd at nævne er udekampen mod Juan Aurich. Et hold, som lå på en flot tredjeplads. Juan Aurich var det toneangivende hold, skabte hele elleve afslutninger inden for rammen, men Ciencianos målmand, Óscar Castro, stod en vanvittig kamp i skydeteltet, og derfor behøvede hans holdkammerater kun tre afslutninger for at få en 3-0 sejr.
Det eneste pointtab som Cienciano oplevede i Marco Sarimentos seks første kampe var hjemme mod Inti Gas. 0-0 efter en chancefattigkamp. En kamp, hvor det lignede at holdet var på vej tilbage til spillet under Carlos Jurado, men igen tog Óscar Castro hvad der skulle tages, og derfor blev det ikke til et nederlag.
En spiller, som skal fremhæves er 30-årige Miguel Villalta. De seks kampe med Marco på bænken har han spillet til et gennemsnit på 7,4 og samtidig scoret to mål fra hans position i midterforsvaret. En spiller, som skal holde niveauet, hvis Cienciano skal bevare muligheden for en placering i toppen af ligaen.


« Seneste Redigering: 20 Jun 2012, 13:12 af Vestjyde » Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [3] Cienciano - Gentagelsen?
« Svar #8: 16 Jun 2012, 17:23 »

Det ser spændende ud Vestjyde, og jeg vil forsøge at følge med Smiley

Tak Smiley Håber du vil følge med fremover! Smiley

Vestjyde, du har sgu fanget min interesse med denne blog.. Et hold INGEN har hørt om før(men det laver du vel forhåbentlig om på!).. Jeg ønsker dig al mulig held og succes med denne klub og glæder mig til at høre mere fra Cusco Opstemt

Selvfølgelig laver jeg om på det! Det bliver dog svært at få vinde mesterskabet, da Alianza og Universidad San Martin er et par niveauer over mit hold.
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

ponmani
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: [4] Cienciano - Gentagelsen?
« Svar #9: 16 Jun 2012, 17:31 »

Super fedt med en blog fra Sydamerika! - Smukt! Følger trofast med:)
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [5] Cienciano - Gentagelsen?
« Svar #10: 16 Jun 2012, 18:57 »


Fantastisk sæsonafslutning
december, 2011

Kampe:
Union Comercio (h) 1-0
Real Garcilaso (u) 0-0
Universidad San Martin (h) 1-1

José Gálvez (u) 2-1
César Vallejo (h) 3-1
Alianza (u) 1-0

Cobresol (h) 0-0
León de Huánuco (u) 2-0
Cristal (h) 1-1

De resterende ni kampe i sæsonen forløb bedre end det man kunne forvente. Fem sejre og fire uafgjorte betød, at Cienciano var ubesejret i den sidste halvdel af sæsonen. Endvidere betød det også, at man efter 15 kampe stadig ikke havde tabt under den nye træner, Marco Sarimento.
Resultaterne har gjort, at Cienciano er gået fra en skuffende 10. plads til en flot fjerdeplads. Målsætningen før sæsonen var en tredjeplads, men efter fyringen af Carlos Jurado håbede man kun på at forbedre klubbens placering. Man troede slet ikke på, at så mange kampe uden nederlag kunne være en mulighed.
Af gode kampe kan nævnes sejren over León de Huánuco. En flot 2-0 sejr på fremmed græs i 29. spillerunde. En sejr, som gjorde sidste rundes kampe ligegyldige for Cienciano, da fjerdepladsen derved var sikret. Man dominerende ikke kampen,
men hvad gjorde det, når ens kontraspil var i verdensklasse? To kontraer kort inde i
anden halvleg sikrede de tre point.

En anden kamp som skal nævnes er udekampen mod det daværende førerhold fra Lima, Alianza. En kamp, som Cienciano ikke var spået en eneste lille bitte chance i. Det blev en dramatisk kamp med mange frispark og advarsler, der ødelagde Alianzas flow i spillet, på trods af at de skabte en del halve chancer, mens Cusco-holdet kun skulle bruge en chance for at skabe sensationen.
Ellers mødte man de senere mestre fra Universidad San Martín hjemme en kold oktoberdag. Spillet flød for udeholdet, der havde hele 63 % af spillet, og skabte 21 chancer mod Ciencianos fire chancer. Alligevel fik hjemmeholdet tilkæmpet sig et enkelt point, i en kamp, hvor spillerne ikke ramte niveau, men beviste at man igennem fight kan skabe resultater.
Fjerdepladsen var hjemme. Næste sæson stod ikke kun på ligafodbold, man skal også deltage i den turnering, holdet vandt tilbage i 2003. Copa Sudamericana, hvor man indtræder i indledende runde. Målsætningen var deltagelse i sydamerikansk klubfodbold i næste sæson. At det lykkedes betyder sandsynligvis også, at Marco Sarimento får lov til at blive i trænersædet, selvom det forlyder at han har søgt trænerjobbet i en uruguayansk klub, som han dog ikke skulle have de store chancer for at få. Dertil er han for urutineret.
Deltagelsen i sydamerikansk klubfodbold gør også at Cusco-mandskabet skal ud og forstærkes,
da holdet har slet ikke niveauet til fodbold på så høj plan endnu..





« Seneste Redigering: 20 Jun 2012, 13:11 af Vestjyde » Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [5] Cienciano - Gentagelsen?
« Svar #11: 16 Jun 2012, 21:45 »

Hold kæft hvor er det vanvittigt at du styrer holdet op på en 4.plads når man tænker på du overtog dem da de nærmest var ved at gå i opløsning.. Stort cadeau til dig og forhåbentlig finder du nogle forstærkninger så holdet kan kæmpe med om mesterskabet i næste sæson.. KIU, Vestjyde! Opstemt Thumbs Up
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [6] Cienciano - Gentagelsen?
« Svar #12: 19 Jun 2012, 23:49 »


Ny sæson, nye spillere
Februar, 2012

Transfers ind:
Wilder Medina
Nei
Germano
Carlos Flores
Michael Guevara
Nei Paraiba

Transfers ud:
Julio Garcia
Jean-Pierre Cancar

En ny sæson er over os. Det betyder at klubberne skifter ud i deres trupper. Det samme har Cienciano gjort. Mange spillere er kommet til, men en del spillere har også forladt Cusco.
Midtbanen og angrebet er blevet forstærket, men først var fokus på frontløberne, da sidste sæsons præstationer ikke har været prangende. Den første nye spiller der har skrevet kontrakt med Cienciano er colombianske Wilder Medina. En spiller, der sidste år lavede 14 mål i 17 kampe for Deportes Tolima. Problemet var bare, at træner Marco Sarimento, ikke var blevet gjort opmærksom på, at Wilder har en global karantæne til august 2012. Så de første seks måneder af sæsonen kan han ikke bruge klubbens nye angrebes.
Næste spiller, som skifter til Cienciano er brasilianer og angriber. Det er Nei fra Gremio Anapolis, som tager den lange vej til Peru. Han koster klubben hele S/300K, som er mange penge i det lille transferbudget der er til rådighed.
Endnu en angriber kommer til Cienciano. Nei Paraiba er hentet på en fri transfer. Han anses
som værende back up for Carlos Elías og Nei.


M. Guevara i landsholdstrøjen

Den 30-årige brasilianske midtbanespiller Germano er hentet i Sport Recife fra brasilianske Série B for hele S/700K. Han skal tage sig af den defensive midtbane, hvilket klubben har store forventninger til, da den defensive midtbane heller ikke var prangende i sidste sæson.
Som backup til nyankommne Germano er peruvianske Carlos Flores hentet. Han spillede sidste år for Atletico Minero, hvor han fik 21 kampe og et gennemsnit på 7,48. Han er ikke den eneste nye peruvianer i klubben, da Marco har været i mesterklubben, Universidad San Martín, for at hente fløjspilleren Michael Guevara for S/400K. Han var ikke fast mand for dem, men når han kom ind gjorde han en god figur. Der håbes, at han over nogle år kan overtage pladsen på højre fløj.
Der er selvfølgelig også nogle spillere, som har forladt Cusco. Fløjspilleren Julio Garcia, der i foregående sæson fik 19 kampe blev fundet for let til den kommende sæson, så hans kontrakt blev ikke forlænget. Desuden har Jean-Pierre Cancar fået ophævet sin kontrakt, da han var utilfreds med den spilletid, han har fået.
Det er de eneste nævneværdige spillere, som har forladt klubben. Fem andre har også forladt
klubben, men det er reserveholdsspiller e, og ikke i nærheden af førsteholdet.
« Seneste Redigering: 20 Jun 2012, 13:11 af Vestjyde » Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [5] Cienciano - Gentagelsen?
« Svar #13: 20 Jun 2012, 08:49 »

Super fedt med en blog fra Sydamerika! - Smukt! Følger trofast med:)

Fedt! Smiley Ja, det er helt fantastisk at spille i Sydamerika. Kan kun anbefale at man starter et spil op med et sydamerikansk hold.

Hold kæft hvor er det vanvittigt at du styrer holdet op på en 4.plads når man tænker på du overtog dem da de nærmest var ved at gå i opløsning.. Stort cadeau til dig og forhåbentlig finder du nogle forstærkninger så holdet kan kæmpe med om mesterskabet i næste sæson.. KIU, Vestjyde! Opstemt Thumbs Up

Ja, det var noget af en præstation crazy Argh, nu ser vi. Sæsonen er jo rigtig lang!
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [7] Cienciano - Gentagelsen?
« Svar #14: 20 Jun 2012, 13:10 »



Blandet sæsonstart
april, 2012
Kampe:
Universidad San Martín (u) 0-1
Sport Boys (h) 0-2

Cantolao (u) 4-0
Cobresol (h) 1-0

Unión Comerico (u) 1-1
José Gálvez (h) 2-0
León de Huánuco (u) 2-2
Melgar (h) 2-1
EGB (h) 5-1
Cristal (u) 2-0

Denne sæson skulle være sæsonen for Cienciano. Sæsonen hvor mesterskabet endelig ville blive vundet. Holdet var blevet forstærket i offensiven! Medierne havde da også spået Cusco-holdet til en andenplads i Copa Movistar, hvilket fansenes forventninger også var.
Nogle forventninger der overhovedet ikke blev levet op til i de første kampe. Sæsonens første kamp var ude mod de forsvarende mestre Universida San Martín.
En kamp, hvor Cienciano holdet fuldstændig blev pillet fra hinanden, og kun på fremragende redninger af Oscar Castro kunne Cienciano tage hjem med et lille nederlag på 0-1.
Oprejsningen over det skuffende nederlag kunne allerede komme i sæsonens første hjemmekamp, hvor man mødte Sport Boys, et hold der var spået til at ende i midten af tabellen. En kamp der skulle vindes, men blev en kamp, som blev tabt fortjent.


To kampe, to nederlag, ikke den sæsonstart, man forventede i Cusco. De hold man skulle kæmpe med om mesterskabet havde alle seks point. Cienciano skulle nu drage til Cantolao, et oprykkerhold, som havde flere point end Cusco-holdet.
Cienciano gik tilbage til sidste sæsons opstilling, en kontrollerende 4-2-3-1, for at se om det kunne skaffe point. Genistreg! Cantolao fik ikke et ben til jorden og blev leget med, og gik fra banen med et 0-4 nederlag, efter flere flotte kontra- og frisparksmål fra Cienciano.
Det startede en fremragende stime for Marco Sarimentos hold. De næste syv kampe gav fem sejre og to uafgjorte med en målscore på 15-5, hvilket betød at holdet skød op i tabellen, og blandede sig i topkampen.
Af de mest mindeværdige kampe var blandt andet hjemmekampen mod EGB, som blev kørt over med 5-1. Fem forskellige målscore for hjemmeholdet, først scorer Nei et flot mål fra kanten af feltet efter et frispark, hvorefter Alexander Fajardo scorer efter et veludført hjørnespark. Som om det ikke var nok bragte Junior Núnez Cienciano på 3-0 kort før pausen.
I anden halvleg overtog nye Michael Guevara showet ved først et fantastisk sololøb, hvor han
til slut lobber bolden over målmanden, for bagefter at lave en genial aflevering til Damian Ismodes.
Ellers mødte man Cristal, et hold, der som Cienciano var at finde i toppen. En kamp, som
bølgede frem over tilbage, men på et selvmål af Erick Delgado og et flot skud af Nei Paraiba gjorde,
at Cienciano kunne rejse hjem med en 2-0 sejr.
Nu var tiden kommet til topkampen ude mod Alianza Lima.. En kamp, som kan sige noget om, hvem der vil vinde mesterskabet


Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010