home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23475
  0 Brugere, 666 Gæster Online.

Nyeste Bruger: roysamantha224
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Il Salvatore # 1
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Il Salvatore # 1  (Læst 1272 gange)
Latics
Gæst

Il Salvatore # 1
« : 24 Maj 2012, 16:30 »

Il Salvatore

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Han løftede blikket fra avisen. "Il Salvatore" havde de kaldt ham. Han smagte lidt på det, og et forsigtigt smil tonede frem på hans læber. Frelseren! Var det virkelig det han var?. En kold brise fra det åbenstående vindue på det larmende stille hotelværelse, flyttede dog hurtigt hans opmærksomhed, og vindens hysteriske hyl mindede ham om de foranliggende udfordringer og risikoen for fiasko. Det var med en enorm ærefrygt, at han overtog dette prestigefyldte job, og han ville gøre alt for at gøre opholdet i hovedstaden til en succes.

Han rejste sig fra stolen, og tog tre lange skridt hen til værelsets franske altan, hvor han havde et fantastisk vue ud over den by, som han snart skulle gøre ære. Han tog en dyb indånding, lukkede øjnene og visualiserede sig hvordan det ville komme til at være at stå i spidsen for Giallorossi.

Som han stod der, blev den soloplyste og blå himmel hurtigt erstattet af en rødlig silhuet, som lagde sig som en smuk dyne over byen, og en øjeblikkelig lykke og forventingsglæde indfandt sig hos ham. Han åbnede øjnene kort, dog kun for at lukke dem påny, mens han næsten lydløst hviskede
"Lo sono il salvatore"

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak til Massu14 for grafiken
« Seneste Redigering: 25 Maj 2012, 00:02 af Latics » Logged

Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Il Salvatore # 1
« Svar #1: 24 Maj 2012, 17:28 »

Ekstremt flot skrevet! Din indledning gør mine forventninger til bloggens videre færd utrolig høje. Meget malende og deskriptive formuleringer, lige som jeg personligt elsker det.

Roma er også en spændende klub og jeg glæder mig til at høre mere om "Frelseren".

Du har lige to småfejl i anden sidste linje og så skal du lige have et 'e' bag på fransk i den kontekst dér. Flyfucking, I know.

Held og lykke.
« Seneste Redigering: 24 Maj 2012, 17:31 af Daniel Nordentoft » Logged

Latics
Gæst

« Svar #2: 24 Maj 2012, 23:11 »

Ekstremt flot skrevet! Din indledning gør mine forventninger til bloggens videre færd utrolig høje. Meget malende og deskriptive formuleringer, lige som jeg personligt elsker det.

Roma er også en spændende klub og jeg glæder mig til at høre mere om "Frelseren".

Du har lige to småfejl i anden sidste linje og så skal du lige have et 'e' bag på fransk i den kontekst dér. Flyfucking, I know.

Held og lykke.

Jeg takker mange gange  Smiley

Pjævs
Ynglingespiller

« Svar #3: 24 Maj 2012, 23:22 »

Flot skrevet.

Som en ellers ikke så stor blog-entusiast, er jeg alligevel blevet fanget af din start. Hvor tit kommer du med opdateringer ?

Swizz CataR
Manager

« Svar #4: 25 Maj 2012, 00:00 »

Rigtig god start, i hvert fald sætningsmæssigt. Jeg synes desværre der er flere stavefejl, især sidste afsnit er storslemt. Foruden det, så skal det dog blive spændende at følge Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010