home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 521 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  Spanien
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Spanien  (Læst 11273 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanien
« Svar #15: 23 Jun 2012, 20:20 »

Spanien kommer til at betale prisen for for meget boldflytteri i aften. Det er jeg rimelig sikker på. Frankrig var virkelig ringe mod Sverige, men jeg tror, de vinder på at være mere direkte end spanierne i aften. Spanien er et klasse hold, og selv om jeg ikke er fan af dem, så spiller de noget flot fodbold. Men jeg synes ikke, det er effektivt. De slog Irland 4-0, men det var på verdens billigste baggrund. De var ringe mod Italien og egentlig også mod Kroatien, hvor de dog vandt. Frankrig er ikke bedre end Spanien, men Spanien har været idéløse mod nationer der faktisk har kunne spille fodbold i denne slutrunde.

I aften får vi at se en kamp, hvor Spanien har bolden, de har bolden lidt mere og så faktisk lidt mere. Men scorer de? Nej, det gør de ikke, og det straffer franskmændene. Jeg vil glæde mig over, at se en finale mellem Italien og Frankrig.
Jeg kan sagtens følge dine pointer og er tildels enig, men jeg synes stadigvæk, at et mandskab som Frankrig mangler nogle aspekter i deres spil til, at de kan bide skeer med de helt store. Men jeg tror faktisk, at det bliver en god og spændende kamp i aften.

Jeg tror, at franskmændene kan drille dem i nogle omstillinger eller bolderobringer, hvor de kan lave et aggressivt angrebsspil, hvor man forsøger sig med en meget direkte tilgang, og der kan Spanien få problemer. Men jeg mener stadigvæk, at et hold som Frankrig mangler nogle væsentlige faktorer. Vi så f.eks. i kampen mod Sverige, hvor de virkelig var idéfattige og ikke kunne kombinere sig, på trods af de fantastiske offensivspillere, der indgår i Blancs spillermateriale. Det er altså spillere i den absolutte elite. Der er alt, alt for lidt løb uden bold og boldholder har det utrolig svært, hvilket jeg også bemærkede i deres to andre kampe i gruppespillet. Holdet har stort potentiale, men jeg tror ikke på dem i år og jeg tror at endestationen bliver i aften.

Derudover er jeg enig med knudsen_0. Jeg forstår ikke spillervalget på angrebsposten. Jeg finder det faktisk dybt latterligt, når man i virkeligheden har et par dygtige angribere som trods alt har spillet en fin sæson i deres respektive klubber.

Nu må vi se. Jeg synes altid, at Frankrig er et spændende hold. Man ved aldrig rigtig hvor man har dem henne og jeg kan egentlig godt lide deres arrogance, omend det til tider bliver for meget. Men det kan omvendt også være dét, der bærer dem.

2-1 til Spanien.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spanien
« Svar #16: 23 Jun 2012, 22:35 »

Spanierne har ikke været overbevisende endnu, men det faktum at modstanderen kun har 1-2 chancer mod dem i hver kamp gør dem farlige i knockout runderne. De er fantastiske til at forsvare med bolden, så jeg skyder på en 1-0 sejr som Spanien efterhånden har for vane.

Så er man da glad for, at jeg ikke satte gården på Spanien med 1, men derimod bare sejr. Så havde jeg nok ikke været i stand til at sætte mig her og skrive dette indlæg  Opstemt Men Spanien viser igen deres store styrke - vanvittigt at give så få chancer væk mod et så relativt godt hold som Frankrig.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanien
« Svar #17: 27 Sep 2013, 14:26 »

Jeg kunne ikke lige finde en Spanien-tråd, men jeg regner da med, at denne fra EM godt kan bruges.

Diego Costa vil overveje at spille for Spanien, hvis den spanske landstræner føler, at han er god nok. Det finder jeg ret interessant. Først og fremmest fordi at han er hadet hos samtlige spillere, der ikke spiller i Atletico Madrid, men dernæst også fordi at han det seneste års tid har udviklet sig til en sand verdensklassespille r. Han burde blive førstevalg på angrebsposten, hvis det er, at det bliver en realitet, da jeg synes, at han er bedre end alternativerne. Men så kommer spekulationer om, om han passer ind i Spaniens-spillestil, der ikke er langt fra identisk med det Barcelona praktiserede under Tito Vilanova og Pep Guardiola.

Han ville dog pynte på det spanske landshold, uanset hvordan man vender og drejer det. Han er desuden topscorer i La Liga sammen med Lionel Messi.
« Seneste Redigering: 27 Sep 2013, 14:52 af Jakob E » Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spanien
« Svar #18: 27 Sep 2013, 15:12 »

Jeg kunne ikke lige finde en Spanien-tråd, men jeg regner da med, at denne fra EM godt kan bruges.

Diego Costa vil overveje at spille for Spanien, hvis den spanske landstræner føler, at han er god nok. Det finder jeg ret interessant. Først og fremmest fordi at han er hadet hos samtlige spillere, der ikke spiller i Atletico Madrid, men dernæst også fordi at han det seneste års tid har udviklet sig til en sand verdensklassespille r. Han burde blive førstevalg på angrebsposten, hvis det er, at det bliver en realitet, da jeg synes, at han er bedre end alternativerne. Men så kommer spekulationer om, om han passer ind i Spaniens-spillestil, der ikke er langt fra identisk med det Barcelona praktiserede under Tito Vilanova og Pep Guardiola.

Han ville dog pynte på det spanske landshold, uanset hvordan man vender og drejer det. Han er desuden topscorer i La Liga sammen med Lionel Messi.

Jeg synes det er forkert, når han har spillet for det brasilianske landshold - uanset om det var venskabskampe eller ikke.

Men ja, han ville bestemt pynte på et spansk mandskab, som mangler målslugeren. Han kan godt nok score mål, det må man give ham.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010