home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 937 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  Rusland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Rusland  (Læst 5881 gange)
alek9000
Manager

Sv: Rusland
« Svar #15: 08 Jun 2012, 23:35 »

Skal vi ikke lige slå koldt vand i blodet over Rusland? De spillede godt, men Tjekkiets defensive organisation sejlede. Hver eneste gang Rusland kom i angreb, var det nærmest som en kontra, hvilket jeg synes skyldes de manglende tilbageløb fra midtbanen, hvor det virkede som om, at de alle gerne ville fremad, men ikke tilbage. Starten var lidt som at se Arsenal - Norwich. Arsenal/Tjekkiet sidder på det meste spil, men lige pludselig bliver der slået en kontra, og så ligger den inde i nettet, fordi der ikke kommer de rigtige tilbageløb fra midtbanen. Og det blev ikke bedre resten af kampen, fordi de var nødt til at satse, så der skulle komme en masse løb fremad for midtbanen, hvis vi tænker på Rusland - Tjekkiet kampen.

Jeg vil gerne se dem mod lidt bedre modstandere end Tjekkiet, Grækenland og Polen. Ingen af de hold har nogen specielt god defensiv, og det har Rusland for den sags skyld heller ikke, hvorfor jeg nok ville sætte mine penge på, at de ryger ud i kvartfinalen mod enten Holland eller Tyskland.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #16: 08 Jun 2012, 23:43 »

Alek9000 sagde det.

+ 1.

Rusland var slet ikke jizz, men de spillede en flot kamp. Det var dog lige så meget Tjekkiets egen skyld, hvilket man kan læse om i overståene gode indlæg.

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #17: 08 Jun 2012, 23:43 »

Du må heller ikke glemme at de slog Italien 3-0 Smiley

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #18: 08 Jun 2012, 23:44 »

Du må heller ikke glemme at de slog Italien 3-0 Smiley

...... I en venskabskamp.
« Seneste Redigering: 08 Jun 2012, 23:47 af Cesc » Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #19: 08 Jun 2012, 23:49 »

Det er selvfølgelig rigtig nok, men jeg vil da mene at Italien stillede mere eller mindre stærkeste opstilling Smiley

alek9000
Manager

« Svar #20: 08 Jun 2012, 23:53 »

Det er selvfølgelig rigtig nok, men jeg vil da mene at Italien stillede mere eller mindre stærkeste opstilling Smiley
Som sagt, det var en venskabskamp, og man satser ikke noget der. Man går ikke 100% ind i tacklinger, og man kan afprøve nogle forskellige taktiske dispositioner til, når det virkelig gælder.

Desuden så var Italien usædvanligt uskarpe, og Rusland var usædvanligt skarpe, hvorfor jeg ikke vil drage konklusioner ud fra den kamp. Jeg mener også, at det var lige omkring den kamp, at den her nye skandalesag blomstrede op, og det har måske sat sit præg på nogle af spillerne.

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #21: 08 Jun 2012, 23:56 »

Du kan sagtens have ret i det du siger, personligt så jeg ikke kampen så jeg ser mig ikke i stand til at konkludere noget ud fra den. Dog bed jeg bare mærke i resultatet Smiley

alek9000
Manager

« Svar #22: 08 Jun 2012, 23:59 »

Du kan sagtens have ret i det du siger, personligt så jeg ikke kampen så jeg ser mig ikke i stand til at konkludere noget ud fra den. Dog bed jeg bare mærke i resultatet Smiley
Selvfølgelig, possession og skud er jo ligegyldige instanser af spillet, hvis de ikke går ind. Det er i sidste ende skarphed i felterne, der afgør fodboldkampe, men i 9/10 kampe ville Rusland nok ikke slå Italien Smiley

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #23: 09 Jun 2012, 00:02 »

Det har du helt ret i, jeg havde da også håbet på et par kasser af den kære balotelli Smiley

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010