home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 267 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Dødsstraf
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Går du ind for dødstraf?
Ja
Nej
Den er sgu svær!

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Dødsstraf  (Læst 18875 gange)
DelPiero
Gæst

Sv: Dødsstraf
« Svar #75: 10 Okt 2006, 21:17 »

Det har da overhovedet ikke noget med følelser at gøre? Hvorfor skal man holde stilhed for nogle mennesker som døde for 5 år siden? Hvad med alle dem som dør af sult, af naturkatastrofer, af krig, af skibsforlis, i trafikulykker osv... Skal vi holde stilhed for alle som dør, og endda lang tid efter at de døde?

Jeg synes det er fint nok at man holdte 1 min stilhed kl 12 dagen efter 11. september 2001, men at stadig have den ide er da langt ude i hampen.

Der må jeg give Hawk1nZ ret. Det er da tre gange værre og tænke på alle de børn der ikke får mad hver dag ligesom os. Og halvdelen af piger under 16 er sikkert også gift i afrika.

F.C.K.
Gæst

« Svar #76: 10 Okt 2006, 21:19 »

Ja okay det havde jeg ikk lige tænkt på, men så undskyld

Edit: indlæg nr. 250

F.C.K.
Gæst

« Svar #77: 10 Okt 2006, 21:21 »

Det har da overhovedet ikke noget med følelser at gøre? Hvorfor skal man holde stilhed for nogle mennesker som døde for 5 år siden? Hvad med alle dem som dør af sult, af naturkatastrofer, af krig, af skibsforlis, i trafikulykker osv... Skal vi holde stilhed for alle som dør, og endda lang tid efter at de døde?

Jeg synes det er fint nok at man holdte 1 min stilhed kl 12 dagen efter 11. september 2001, men at stadig have den ide er da langt ude i hampen.
Man holder altid stilhed den 11 sep.

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #78: 10 Okt 2006, 21:22 »

Altid og altid, jeg mindes kun at have gjort det i folkeskolen hvertfald.

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #79: 10 Okt 2006, 21:24 »

Vi gjorde det i gymnasiet den 12. september 2001, men siden har jeg ikke gjort det, eller hørt om andre der har.

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

ZhotLog
Gæst

« Svar #80: 10 Okt 2006, 21:25 »

Er det da den 11. september idag Rullende Øjne ?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #81: 10 Okt 2006, 21:25 »

Vi gjorde det også på handelsskolen 12. september 2001 kl. 12 (eller var det 13 pga. tidsforskellen fra England?), men siden har jeg heller ikke hørt om det. Dagen bliver der snakket om i Nyhederne, men der er da ingen der holder stilhed. Og i hvert fald ikke på skæve datoer, som i dag.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #82: 10 Okt 2006, 21:26 »

Vi gjorde det også på handelsskolen 12. september 2001 kl. 12 (eller var det 13 pga. tidsforskellen fra England?), men siden har jeg heller ikke hørt om det. Dagen bliver der snakket om i Nyhederne, men der er da ingen der holder stilhed. Og i hvert fald ikke på skæve datoer, som i dag.

Ja samme her, kl. 12 dagen efter i folkeskolen og siden har jeg ikke set skyggen af det Smiley

Er det da den 11. september idag Rullende Øjne ?

You prove a good point...men jeg forstår ikke hvor du vil hen?

ZhotLog
Gæst

« Svar #83: 10 Okt 2006, 21:28 »

Og for lige at vende tilbage til trådens emne, så er det jo rent faktisk dødstraf og ikke grusomme måder at dø på, for ellers kan jeg da finde utallige der er værre end fx den elektriske stol...

Zone 43
Manager

« Svar #84: 10 Okt 2006, 21:30 »

Ja okay det havde jeg ikk lige tænkt på, men så undskyld

Det er fint nok, at du har dine meninger. Det har vi alle ret til at have.

Men selvfølgelig var 11/9 da sørgeligt, men det er det hver gang at en person 'stiller træskoene' uanset hvordan! Det gælder ligeså meget os, som alle andre worldwide!

Altid og altid, jeg mindes kun at have gjort det i folkeskolen hvertfald.

Det samme her, dog ikke sidste år!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DelPiero
Gæst

« Svar #85: 10 Okt 2006, 21:56 »

Og for lige at vende tilbage til trådens emne, så er det jo rent faktisk dødstraf og ikke grusomme måder at dø på, for ellers kan jeg da finde utallige der er værre end fx den elektriske stol...

Prøv og tænk på dem der laver dødsstraffen!
Lægen der giver sprøjten, manden der tænder kontakten osv.

absalonsen
Gæst

« Svar #86: 10 Okt 2006, 22:02 »

Prøv og tænk på dem der laver dødsstraffen!
Lægen der giver sprøjten, manden der tænder kontakten osv.

Manden, som tænder kontakten, men først bagefter opdager, at han har glemt at sætte stikket i.

Ellers ved jeg sku ikke lige hvad jeg mener om dødsstraf.  Rullende Øjne

DelPiero
Gæst

« Svar #87: 10 Okt 2006, 22:06 »

Manden, som tænder kontakten, men først bagefter opdager, at han har glemt at sætte stikket i.

funny

Har i iøvrigt hørt at der har været tilfælde hvor øjnene falder ud i den elektriske stol  Shockeret

Zone 43
Manager

« Svar #88: 10 Okt 2006, 22:08 »

Har i iøvrigt hørt at der har været tilfælde hvor øjnene falder ud i den elektriske stol  Shockeret

w00t Shockeret

Det har jeg hverken set eller hørt om! Du skulle vel ikke ligge inde med et link e.lign?

Ellers ved jeg sku ikke lige hvad jeg mener om dødsstraf. Rullende Øjne

L o l ! funny

Du mener det jeg siger, du skal mene  Djævel  Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DelPiero
Gæst

« Svar #89: 10 Okt 2006, 22:11 »

w00t Shockeret

Det har jeg hverken set eller hørt om! Du skulle vel ikke ligge inde med et link e.lign?

Det er noget jeg er blevet fortalt kan dog ikke huske kilden.
Nu tror jeg heller ikke der ligger videoer fra henrettelser rundt på nettet Wink Opstemt

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010