home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1073 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Dødsstraf
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Går du ind for dødstraf?
Ja
Nej
Den er sgu svær!

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Dødsstraf  (Læst 18886 gange)
DelPiero
Gæst

Dødsstraf
« : 09 Okt 2006, 17:05 »

Emnet dødsstraf er nok blevet debateret mange gange, men hvad er jer freaks mening om det?

Jeg synes det er idiotisk at tage tand for tand og bekæmpe ild med ild! Hvis der er en der har dræbt en person skal og han bliver idømt dødsstraf. Så er vi da ikke ret meget bedre vel? Og dem der har fået idømt dødsstraf kommer til og sidde på dødsgangen flere år er tragisk.

Nu har jeg prøvet på og ligge op til debat. Så prøv og debatere med, med fyldige indlæg  Wink
« Seneste Redigering: 09 Okt 2006, 21:30 af DelPiero » Logged

Thore
Manager

Sv: Dødsstraf
« Svar #1: 09 Okt 2006, 17:07 »

Hva så hvis han har dræbt 20 mennesker?

Det betyder ikk jeg nødvendig hvis er for dødsstraf, men det er et interesant spørgsmål...

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

DelPiero
Gæst

« Svar #2: 09 Okt 2006, 17:09 »

Stadig. Vi mener at det ikke er ulovligt og dræbe andre, så skal vi da ikke dræbe ham. Det er da absurd!

vesperGT
Manager

« Svar #3: 09 Okt 2006, 17:11 »

Stadig. Vi mener at det ikke er ulovligt og dræbe andre, så skal vi da ikke dræbe ham. Det er da absurd!

Hvad mener du?  Shockeret

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #4: 09 Okt 2006, 17:18 »

Så dør personen jo bare, det gør ikke det hele bedre.

Samfundstjeneste gør at personen som har lavet så meget lort, redder lidt af det tilbage igen ved at hjælpe sit land. Det er sådan nogle straffe jeg går ind for.

Zone 43
Manager

« Svar #5: 09 Okt 2006, 17:20 »

Siden hvornår er du bare 2+ personer? Wink

Det er da også absurd at vedkommende som dræber manden. Han har jo slået et andet menneske ihjel!Selvfølgelig skal det da være ulovligt at slå et andet menneske ihjel! For uanset, hvad kan man da ikke bare slå folk ihjel?

Desuden er der jo flere forskellige måder med dødsstraf. F.eks. den elektriske stol. Smiley

OT: Nice pic DelP Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ZhotLog
Gæst

« Svar #6: 09 Okt 2006, 17:21 »

Hvad mener du?  Shockeret
Han mener vel det han skriver?  Huh  Rullende Øjne

Men jeg rimelig enig med Borelli i denne sag, samfundstjeneste er vel egentlig den bedste måde at straffe folk på, især hvis man ikke kan lide at rydde op Wink
Ej men seriøst nok, det er (som andre også siger) vel at falde til deres stadie, hvis vi dræber dem. Og det er ikke acceptabelt.

vesperGT
Manager

« Svar #7: 09 Okt 2006, 17:24 »

Han mener vel det han skriver? Huh Rullende Øjne

Sådan som jeg forstår hans kommentar er det LOVLIGT at slå andre ihjel eller er det bare mig?  crazy
« Seneste Redigering: 09 Okt 2006, 17:28 af hetfield87 » Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #8: 09 Okt 2006, 17:30 »

Afskaffelsen af dødsstraf er i mine øjne et af den vestlige civilisations største og mest afgørende skridt til at opnå netop civilisation. Det er et skridt for mennesket til at civilisere sig ud af barbariet. Det er vel heller ikke tilfældigt at der kun er ét vestligt land tilbage som stadig har dødsstraf. Så vidt jeg ved afskaffede vi dødsstraffen i Danmark engang i 50'erne efter at vi havde henrettet tilstrækkeligt mange af dem vi mente var forræddere under Anden Verdenskrig. Det er vigtigt at vi er kommet videre fra den type afstraffelse.

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

DelPiero
Gæst

« Svar #9: 09 Okt 2006, 17:34 »

Sådan som jeg forstår hans kommentar er det LOVLIGT at slå andre ihjel eller er det bare mig?  crazy

Undskyld, der skulle havde stået at det er ulovligt og slå ihjel Wink

vesperGT
Manager

« Svar #10: 09 Okt 2006, 17:41 »

Undskyld, der skulle havde stået at det er ulovligt og slå ihjel Wink

Det mente jeg også at du mente, men alligevel  Shockeret  crazy

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 09 Okt 2006, 17:44 »

Dødstraf er forkert.. manden tænder for den elektriske stol er også en morder.... for mig er det skide ligegyldigt om du er soldat. bøddel, eller barnemorder.. når mna slår ihjel er man en morder... PLane simple!!!

BOYKOT EA GAMES!

DelPiero
Gæst

« Svar #12: 09 Okt 2006, 17:47 »

Jeg synes dog ikke at soldater er mordere. De forsvarer deres land for folk der vil komme dem til livs.

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 09 Okt 2006, 17:50 »

ja klart så er det okay at slå Ihjel!!!

BOYKOT EA GAMES!

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #14: 09 Okt 2006, 17:54 »

Vi er alle så ærlige/kærlige...men hvor mange af os er det, hvis ens egen lillesøster er blevet et offer for en sadistisk forbryder, og myrdet? Eller hvis ens mor er blevet sprængt i stumper og stykker af en fanatisk terrorist?

Interessant spørgsmål, ikk?

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010