home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 445 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [140] The Villans (LUKKET)
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: [140] The Villans (LUKKET)  (Læst 140559 gange)
Dida
Gæst
 
Sv: [15] Danske vikinger
« Svar #30: 25 Maj 2012, 13:31 »

Du skal vide at selvom jeg ikke kommentere, læser jeg stadig med, og jeg synes du gør det godt
Det er jeg rigtig glad for at høre Stimorol Smiley
Spændende blog du har gang i, har selv et save med Vestsjælland. Er i 2. sæson, og spiller Superliga.
Jeg rykkede op sammen med Vejle BK Kolding.
tak skal du have. Det lyder som et spændende save, hvem har du købt? Smiley
Logged

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [15] Danske vikinger
« Svar #31: 25 Maj 2012, 13:37 »

Det er jeg rigtig glad for at høre Stimorol Smiley  tak skal du have. Det lyder som et spændende save, hvem har du købt? Smiley
Inden starten til Superligaen hentede jeg Nicolai Larsen, Søren Berg, Baba Collins og Jonas Kamper til klubben, derudover har jeg forlænget Casper Slohs, Mikkel Kirkeskov og Niklas Søøgard's lejekontrakter.
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

Dida
Gæst
 
Sv: [15] Danske vikinger
« Svar #32: 25 Maj 2012, 13:38 »



09l06l2012 - Oprykning
Jublen ville ingen ende tager, da man i allersidste spillerunde kunne sikre sig oprykning til landets bedste række. 

Trænere, spillere, bestyrelsen og ikke mindst de mange fans, var i ren ekstase, da det i sidste spillerunde lykkedes
K A M P E
4:2 v Skive
0:5 v Blokhus
1:0 v Vejle/Kolding
for FC Vestsjælland at sikre sig oprykning til Superligaen, med en rigtig flot 1:0 sejr over Vejle/Kolding. Fansene fik lov at indtage banen efter kampen, for at hylde alle deres helte. En stor dag i Vestsjællands historie.

Selvom Vestsjælland var meget tæt på, blev de dog ikke mestre. Det gjorde i stedet Esbjerg fB, som med 51 point sikrede sig mesterskabet, samt oprykning til landets bedste række. En rigtig flot præstation af Esbjerg, som har levet op til omverdens mange forventninger og præsteret hvad de skulle. På tredjepladsen finder vi hele tre hold. Randers FC, AB og Fredericia  har alle 44 point, men grundet en bedre målscore, er det Randers FC der tager sig af bronzemedaljerne.  Skuffende må de være for FC Fredericia, som få spillerunder forinden lå til oprykning, men nu må de tage til takke med en femteplads.

I bunden var der også spænding til det allersidste. Ganske vidst var der ikke megen tvivl om hvor vidt Skive ville rykke ned, og det var såmænd bare et spørgsmål og tid. De to andre nedrykningsplads var der til gengæld mere kamp om. Viborg FF satte sig på 13. pladsen, mens både Brønshøj, Hobro og FC Hjørring havde 28 point, så derfor skulle den sidste nedrykningsplads afgøres på målscoren. Her var det så Brønshøj der trak nitten med en målscore på -19. (29-48)

- Hold da helt ferie! Det var godt nok ikke hvad jeg ventede da sæsonen satte i gang. Vi havde lagt en treårig plan der skulle føre os i Superligaen, men nu er vi allerede klar til Superligaen, efter blot en enkelt sæson. Det betyder naturligvis at vi er nødt til at ligge en ny slagplan, men det gør mig nu ikke noget. Jeg er så stolt af gutterne, som virkelig har fortjent det her, efter en lang og hård sæson, fortæller Henrik Jørgensen.


Viasat Division
1. Esbjerg fB, 51p
2. FC Vestsjælland, 49p
3. Randers FC, 44p
4. AB, 44p
5. FC Fredericia, 44p 

14. Skive, 20p

Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [15] Danske vikinger
« Svar #33: 25 Maj 2012, 13:40 »

Inden starten til Superligaen hentede jeg Nicolai Larsen, Søren Berg, Baba Collins og Jonas Kamper til klubben, derudover har jeg forlænget Casper Slohs, Mikkel Kirkeskov og Niklas Søøgard's lejekontrakter.
Uha ikke ringe Smiley Glæder mig til at se hvilken økonomi jeg får stillet til rådighed og hvilke spillere der tilbyder sig, nu hvor jeg også er klar til Superligaen Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [16] Danske vikinger
« Svar #34: 25 Maj 2012, 14:25 »



20l06l2012 - opsummering
Fodbolden er lagt på hylden og alle store ligaer er gået på sommerferie. Det er derfor på tide at komme med en opsummering af sæsonen der gik.

Danmark:
Alle ved efterhånden hvordan det endte i førstedivision, så lad os springe direkte til Superligaen. Det kan sikkert ikke komme bag på nogen, at FC København igen i år løb med det danske mesterskab. Det var dog ikke så sikkert som tidligere, og kun tre point skilte FC København fra Brøndby IF på andenpladsen. På en tredjeplads finder vi  Odense Boldklub, som har haft en ganske fin sæson, med masser af flot fodbold spil. Sæsons overraskelse må dog siges at være SønderjyskE, som har sneget sig op på en flot fjerdeplads. I bunden har man sagt farvel til først HB Køge og sidenhen Lyngby. De to svageste hold har forladt ligaen. Pokalturneringen blev vundet af FC Midtjylland, modstanderen i finalen hed højest overraskende Thisted fra 2. division.

England:
I England kan man heller ikke blive overrasket over vinderen af ligaen. Manchester United har været langt det bedste hold denne sæson, og med 82 point og blot fire nederlag, er det ganske fortjent at de nu står med mesterskabet for anden gang i træk. Nummer to blev i år Londonklubben Arsenal, som var hele 11 point efter United. Liverpool løb i år med bronzemedaljerne og en plads i Champions League, hvilket de formentligt er rigtig godt tilfredse med. Sæsonens største skuffelse må siges at være Manchester City, som trods deres mange penge måtte tage til takke med en ottendeplads. I bunden er det blevet til et overraskende farvel til Aston Villa og Sunderland, mens man bedre kan forstå at Swansea har forladt ligaen.

Spanien:
Længere syd på kunne FC Barcelona i år fejre deres fjerde guldmedalje i træk. En rigtig flot præstation, og med hele 105 mål i 38 kampe, kan de være rigtig stolte af sig selv. Real Madrid måtte i år nøjes med endnu en sølvmedalje, og faktisk også deres fjerde i træk. Bronzemedaljerne blev givet til Málaga som faktisk formåede at skaffe ligeså mange point som Real Madrid, men på grund af målscoren, måtte de nøjes med en bronzemedalje. I bunden af tabellen har man sagt farvel til Betis, Rayo og Osasuna, som alle har haft en skuffende sæson, og simpelthen ikke været gode nok til at klare sig i den bedste spanske liga.

Italien:
Den gamle dame er endelig tilbage og med 73 point i 38 kampe, kunne de i allersidste spillerunde sikre sig det italienske mesterskab, for næsen af Inter. Begge hold har samme antal point, men Juventus har bare været de bedst i de indbyrdes opgør, og det er det der nu gør at de står som mestre. På en tredjeplads finder vi Lazio, som med 65 point ikke har været langt fra mesterskabskampen, men mon ikke de er ganske godt tilfreds med et sæt bronzemedaljer. I bunden har man sagt farvel til Cagliari, Palermo og Novara. To af holdene kunne man måske forstå, men det kommer bag på alt og alle at Palermo ikke længere er at finde i den bedste italienske række, og de bliver uden tvivl savnet.

Tyskland:
Hos vores tyske naboer er det FC Bayern der er tilbage på tronen, efter en kort periode med Dortmund ved magten. Netop Dortmund endte i år på andenpladsen med hele syv point op til Bayern, og det må derfor siges at være ganske fortjent at Bayern løber med mesterskabet. Ståle Solbakken og Köln har dog været sæsonens helt store overraskelse og med hele 60 point og en flot tredjeplads, kan de nu tage på en velfortjent sommerferie. Bundesligaen har dog været fyldt med skuffelser. Først og fremmest endte HSV på en sidste plads og dermed nedrykning. Schalke var ikke meget bedre og endte blot en placering over, så de er også rykket ned. Sidst men ikke mindst endte Wolfsburg med røven i vandskorpen og det var mere held end forstand at de nu er klar til endnu en sæson i Bundesligaen.
 


Logged

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [17] Danske vikinger
« Svar #35: 25 Maj 2012, 16:04 »

Tillykke med oprykningen.
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Dida
Gæst
 
Sv: [17] Danske vikinger
« Svar #36: 25 Maj 2012, 20:55 »

Tak skal du have stimorol Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [17] Danske vikinger
« Svar #37: 25 Maj 2012, 22:19 »



04l07l2012 - ungt keeper talent
FC Vestsjælland kunne i dag præsentere deres første forstærkning frem mod den kommende Superliga sæson.

Frederik Rønnow er navnet på den nye keeper i FC Vestsjælland. Han er blot 19 år gammel, men har et kæmpe potentiale og kan gå hen og blive en rigtig klasse målmand. Vestsjællands tidligere førsteholdsmålmand, Thomas
Mikkelsen har forladt klubben, eftersom han ikke kunne få forlænget sin kontrakt. Vikingerne har derfor været på jagt efter en ny målmand, og det har de så fundet i den unge Rønnow.

Trods sin unge alder, vil Frederik Rønnow formentligt gå direkte ind i startelveren og vogte kassen for vikingerne. Rønnow startede sin karriere tilbage i år 2007, hvor han fik sin første professionelle kontrakt med AC Horsens. Det var dog først forrige sæson den unge målmand fik sine første kampe. Det blev til tre kampe fra start, hvor den unge målmand lukkede seks kasser ind, hvilket måske ikke helt kan være tilfredsstillende. Nu håber Rønnow på at kunne få sit helt store gennembrud for FC Vestsjælland.

Rønnow er et af de største danske talenter på målmandsposten, og han var derfor ikke helt billig. FC Vestsjælland måtte frem med den store pengepung og betale hele 750.000 kroner for at købe ham fri fra AC Horsens. Nu har Rønnow skrevet  under på en kontrakt som gælder frem til sommeren 2017, hvilket vil sige fem år. Rønnow høster hele 6.250 bananer om ugen, hvilket må siges at være en ganske fin ugeløn for en nittenårig.

- Jeg er glad for endelig at slippe væk fra Horsens. Det har bestemt ikke været lut og lagkage i Horsens, og jeg er skuffet over den manglende spilletid. Jeg håber meget på at jeg vil komme til at stå fast i Vestsjælland, få en masse spilletid og udvikle mig en masse. Jeg ser fremad og håber på det bedste, forklare Frederik Rønnow.

Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [18] Danske vikinger
« Svar #38: 25 Maj 2012, 22:50 »



20l07l2012 - Rokader på toppen
En spiller er røget ud og en ny er kommet til i FC Vestsjællands offensiv.

FC Vestsjælland offentliggjorde i dag salget af Danilo Arrieta. Angriberen nåede blot en enkelt sæson hos FC Vestsjælland, før han måtte videre og ud at opleve verdenen. Et bud på 2.200.000 kroner var simpelthen for godt til at afvise og Danilo Arrieta har nu skifte de trykke rammer i Danmark ud med den usikre grund i Tyskland.

Danilo Arrieta har nemlig taget springet fra FC Vestsjælland til tyske Bielefeld. Et stort hop, men der er ingen tvivl om at Arrieta kan klare det. Arrieta nåede blot en enkelt sæson for FC Vestsjælland, men han nåede at sætte et stort aftryk i klubben. Med 15 kampe og seks kasser, havde han en stor andel i Vikingernes oprykning. Danilo blev forrige sæson erhvervet for 500.000 kroner, og kunne i dag sælges videre for 2.200.000 kroner, hvilket giver Vestsjælland en fortjeneste på hele 1.700.000 kroner, som de nu har brugt på en erstatning for Arrieta.

For ikke nok med at Vestsjælland i dag kunne offentligtgøre salget af Arrieta, men de kunne også præsentere en erstatning med det samme. Den 19-årige Uffe Bech som spillede for nedrykningsklubben, Lyngby, er nu blevet hentet til FC Vestsjælland, hvor han nu skal agere erstatning for Danilo Arrieta. Bech har hele sin karriere spillet i Lyngby, men efter klubben rykkede ned i førstedivision har Bech ønsket at komme væk. Vestsjælland tilbød sig og de to parter blev hurtigt enige om en kontrakt.

hele 1.100.000 kroner måtte FC Vestsjælland slippe for den unge offensive spiller. Til gengæld forventes det at Uffe Bech kan gå direkte ind i startopstillingen og være en bærende figur på holdet, så på det grundlag må man sige at pengene er givet godt ud. Uffe har skrevet under på en fireårig lang kontrakt, som gælder frem til sommeren 2016. Han får en ugeløn på 4.000 kroner, hvilket er ganske billigt sluppet for Vestsjælland.
 
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [19] Danske vikinger
« Svar #39: 26 Maj 2012, 21:43 »



20l07l2012 - Undgå nedrykning
FC Vestsjælland kunne i dag præsentere målene for den kommende sæson

Efter sidste sæsons chokoprykning, er det nu på tide at få lagt en slagplan over den kommende sæson. Hvordan overlever Vestsjælland den hårde modstand i Superligaen. I følge træner Henrik Jørgensen er planen soleklar.

-" Vi vil uden tvivl møde rigtig hård modstand i Superligaen, og vi er naturligvis storfavoritter til at rykke ned. Hvis vi skal have en jordisk chance for overlevelse denne sæson, er vi simpelthen nødt til at satse på kontra og hurtig omstillinger. Jeg mener selv vi har en hurtig offensiv, som kan løbe fra de fleste forsvarsspillere. Det skal vi naturligvis forsøge at udnytte, og de andre klubber skal komme til at frygte os for vores kontraspil. Det er naturligvis også vigtigt at vi har en stærk defensiv, som lukker godt af. Forrige sæson var vi et af de bedste defensive hold, og lukkede kun 30 mål ind i 26 kampe, hvilket må siges at være ganske flot. Nu bliver det selvfølgelig nogle svære modstandere, men det ændre ikke på at vi burde kunne lukke af bagved, fortæller en optimistisk Henrik Jørgensen.

I pokalturneringen er målet for denne sæson, at klubben skal ende i fjerede runde. Ikke noget urealistisk mål, og er Vestsjælland heldige med lodtrækningen, kan de sagtens gå hen og nå endnu længere. Vi så sidste år hvordan Thisted klarede den hele vejen til finalen, med en god portion held, så kan alt ske i pokalturneringen.


Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [20] Danske vikinger
« Svar #40: 26 Maj 2012, 21:46 »

En flot, lille blog. Nice

Godt klaret at du fik Vestsjællænderne til at rykke op. Nu starter udfordringen for alvor  Wink

Jeg glæder mig til at følge med  Thumbs Up
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [20] Danske vikinger
« Svar #41: 26 Maj 2012, 22:11 »

Tusind tak skal du have Dusty. Det bliver helt sikkert en udfordring i Superligaen, men er sikker på at vi nok skal klare den Smiley
Jeg er glad for at du følger med Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [20] Danske vikinger
« Svar #42: 26 Maj 2012, 22:26 »



18l08l2012 - Overraskende form
FC Vestsjælland er kommet rigtig godt fra land, og efter Superligaens første fem kampe, ligger holdet nummer fire.

Vestsjælland har mildest talt taget superligaen på sengen og de er kommet rigtig godt fra land. Med otte point efter fem kampe, kan Vikingerne ikke være bekendt at klage, og det gør de skam heller ikke. Pt. Indtager holdet en
Kampe:
0:0 v FC Midtjylland
2:0 v FC Nordsjælland
2:4 v Esbjerg fB
1:1 v OB
3:1 v AGF
ganske nydelig fjerdeplads, foran både FC København og FC Midtjylland.

I toppen af Superligaen finder vi noget overraskende Odense Boldklub. Efter sidste års bronzemedalje, ser det nu ud til at Odense vil være med helt i toppen, hvor det er rigtig sjovt. De ligger i hvert fald alene i front foran AaB og Brøndby på henholdsvis anden og tredjepladsen. I bunden af tabellen er Sønderjyske ikke rigtigt kommet ordentligt fra land. De har blot samlet to point til sig, efter deres første fem kampe, hvilket ikke kan være tilfredsstillende, for sidste sæsons store overraskelse.

I femte spillerunde tørnede FC Vestsjælland og AGF sammen på NRGI Park I Aarhus. 11.278 tilskuere var mødt op for at følge opgøret, som gik hen og blev en spændende affære. Allerede efter 18 minutter kunne Vikingernes topscore, Rasmus Festersen, lade sig hylde efter at have gjort det til 0:1. Kort før pausen blev det også til 0:2, da den fremadstormende Franck Semou kunne prikke en flot aflevering i kassen og score sit første mål for Vestsjælland. Efter pausen blev det dog straks mere spændende, da Davit Skhirtladze reducerede til 1:2 med tyve minutter igen. Rasmus Festersen fik dog lukket kampen i overtiden, da han prikkede en smuk aflevering fra Uffe Bech i kassen.

- Vi har fået en ganske god start på sæsonen. Det er dog alt for tidligt at konkludere noget endnu og vi tager naturligvis en kamp af gangen. Vi har blot et enkelt succeskriterie for denne sæson, og det er overlevelse i Superligaen. Vi har fået en god start, og nu er det vigtigt at vi ikke tager for let på det hele, fortæller Henrik Jørgensen.   

Superliga:
1. OB, 11p

2. AaB, 10p
3. Brøndby, 10p
4. FC Vestsjælland, 8p
5. FC København, 8p
6. Esbjerg, 7p

12. SønderjyskE, 2p


Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: [21] Danske vikinger
« Svar #43: 26 Maj 2012, 22:40 »

Lyder spændende, har du en fornemmelse for hvor stærke de andre hold i ligaen er? mest af alt, hvor mange point der eventuelt skal til for at holde sig over stregen?
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [21] Danske vikinger
« Svar #44: 27 Maj 2012, 21:47 »

Spændende køb du har gjort, Uffe Bech var guld værd for mig i mit Lyngby save hvor han røg for 5 millioner plus et godt vidersalgsbeløb efter tre sæsoner. Hvordan ser din økonomi ud efter du er rykket op?
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 20 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010