home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [140] The Villans (LUKKET)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 Udprint
Forfatter Emne: [140] The Villans (LUKKET)  (Læst 139941 gange)
Dida
Gæst
 
Sv: [137] H
« Svar #270: 13 Sep 2012, 16:00 »



09l11l2017 - Chok
Henrik Jørgensen valgte i dag at bryde sin aftale med FC Vestsjælland.

Den 46-årige manager, Henrik Jørgensen, valgte i dag at opsige samarbejde med FC Vestsjælland, efter seks års tro tjeneste. Henrik Jørgensen har gjort det rigtig godt for Vestsjælland, og fortjener virkelig stor respekt for sit arbejde i klubben.

- Det kom som et kæmpe chok for os, da Henrik Jørgensen fortalte, at han ikke længere ønskede at være  en del af klubben. Henrik Jørgensen har været en af klubben mest trofast tjenere, og en mand som længe vil stå printet på fansenes nethinder, fortæller bestyrelsesformande n. 

Henrik Jørgensen har gjort det rigtig flot i Vestsjælland, og allerede i hans første sæson, formåede han at rykke klubben op i Superligaen. Efter da er det kun gået en vej, og det er op ad. Det hele kulminerede sidste sæson, da Jørgensen kunne fejre Superliga titlen, samt den danske pokalturnering. Virkelig en imponerende bedrift. Jørgensen har også sørget for at efterlade klubben, med de bedst mulige betingelser, for hans kommende aftager. Klubben ligger i øjeblikket nummer et i Superligaen og deltager også i Champions League.

- Jeg er naturligvis ikke stolt over at forlade Vestsjælland midt i en sæson. Klubben går en svær tid i møde, men jeg føler ikke længere jeg kan motivere mig selv om morgenen, når jeg står op. Derfor er jeg også bange for at det vil gå ud over mit engagement til træningen og i sidste ende gå ud og resultaterne. Derfor føler jeg at det er på tide med en afløser og jeg vil derfor søge mod nye udfordringer. Om det bliver i Danmark, England eller et helt tredje sted, aner jeg intet om. Men jeg har hørt en lille fugl synge om, at jobbet i Barcelona skulle være ledigt, griner Henrik Jørgensen.

 

Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [137] Hvad nu?
« Svar #271: 13 Sep 2012, 16:47 »

Så er det første indlæg opdateret og jeg leder efter en ny klub Smiley
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [137] Hvad nu?
« Svar #272: 13 Sep 2012, 16:49 »

Bliver spændende at se hvilken klub du lander i Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Dida
Gæst
 
Sv: [137] Hvad nu?
« Svar #273: 13 Sep 2012, 18:30 »

Jeg har nu fundet mig en klub, så nu kan i gætte på hvem det monstro bliver Smiley
og ja det er meget spændende Rison Smiley
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [137] Hvad nu?
« Svar #274: 13 Sep 2012, 18:33 »

Jeg har nu fundet mig en klub, så nu kan i gætte på hvem det monstro bliver Smiley
og ja det er meget spændende Rison Smiley

Vi kan ikke rigtigt gætte når vi ikke har nogen ledetråde  Wink At det er spændende indsnævrer jo kun feltet til næsten samtlige klubber  Peace Er det i Danmark?
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Dida
Gæst
 
Sv: [137] Hvad nu?
« Svar #275: 13 Sep 2012, 18:50 »

Der er de fem muligheder i toppe at gætte efter i afstemningen Smiley
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [137] Hvad nu?
« Svar #276: 13 Sep 2012, 19:05 »

Der er de fem muligheder i toppe at gætte efter i afstemningen Smiley
Har jeg godt set nu  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: [137] Hvad nu?
« Svar #277: 13 Sep 2012, 19:19 »

Lad os høre!!  Wink
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [137] Hvad nu?
« Svar #278: 13 Sep 2012, 19:26 »

Afsløring kommer om få minutter
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [137] Hvad nu?
« Svar #279: 13 Sep 2012, 19:30 »



Birmingham • 15l05l2018 • Lige på og hårdt
Henrik Jørgensen blev i dag præsenteret som ny manager i den engelske klub, Aston Villa. Jørgensen har nu fået en fireårig lang kontrakt, som gælder frem til sommeren 2022.

Efter næsten syv måneders sabbatår, hvor Henrik Jørgensen har lavet alt andet end at spille fodbold, er han nu endelig tilbage hvor han hører til. Den engelske klub Aston Villa, som fra næste sæson af spiller i Championship, har nemlig skrevet en fireårig lang kontrakt med det danske manager ikon.

Henrik Jørgensen er blevet kastet direkte ind i jobbet som cheftræner for Aston Villa. Blot få timer efter han blev præsenteret, ved et stort pressemøde, skulle Aston Villa spille mod Cardiff i årets sidste Premier League kamp. Villa var på derværende tidspunkt allerede rykket ned, og kampen betød derfor ikke det store.

Kampen blevet spillet hjemme på Villa Park i Birmingham, og Jørgensen fik derfor allerede en mulighed for at møde sit hjemmepublikum, som havde store forventninger til den danske manager. Jørgensen fik dog den værst tænkelige start på sin Villa-karriere, og holdet måtte tage slukøret hjem med et 1:5 nederlag i bagagen.

- Jeg er utroligt glad for at få chancen i så stor en klub som Aston Villa. Som vi så tidligere i dag er der en masse at arbejde med, og jeg er glad for at vi nu har en hel sommer at træne i. Jeg er meget fortrøstningsfuld og mener bestemt at det burde være realistisk, at vi allerede næste sæson kan vende tilbage til de fine selskab i Premier League. Det er i hvert fald mit mål, forklare Henrik Jørgensen.

Som sagt skal Aston Villa nu til at vende sig til en tilværelse i landets næstebedste række,  hvor hold som Norwich, Sunderland og Bolton vil gøre dem selskab. Der venter Jørgensen en hård opgave, men der er ingen tvivl om at Villa har fået sig en kanon cheftræner. 
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [138] The Villans
« Svar #280: 13 Sep 2012, 19:43 »

Held og lykke med det Smiley Ærgerlig start men, bestemt et spændende hold du har valgt  Opstemt
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Dida
Gæst
 
Sv: [138] The Villans
« Svar #281: 13 Sep 2012, 20:19 »

Tak skal du have Anfield Road, håber du følger med Smiley
Har lagt ss af samtlige spillere op i første indlæg..
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [138] The Villans
« Svar #282: 16 Sep 2012, 22:42 »



Birmingham • 15l07l2018 • Kæmpetalent til Aston Villa 
Henrik Jørgensen kunne i dag præsentere sin første handel som Aston Villa manager, samtidig har tre spillere forladt klubben, til en samlet salgspris på 57.500.000 kroner.

Esteban Alcolea Díaz Carrasco er navnet på Aston Villas nye frontløber. Han er blot tyve år gammel og har et helt enormt potentiale, som i følge flere engelske eksperter kan gøre ham til en af de bedste angribere i Premier
League. Esteban kommer fra Spanien og fik sin første professionelle kontrakt med den spanske klub Villarreal. Efter syv sæsoner uden noget gennembrud, brød de to parter samarbejdet, og Aston Villa kunne derfor hente ham gratis. Nu har Esteban fået en kontrakt med Villa, som gælder frem til sommeren 2023, hvor han får hele 95.000 kroner om ugen.

- Efter sammenbrudt i Villareal, var jeg naturligvis synderknust. Det hele så meget svært ud og jeg så ingen vej ud af mørket. Derfor blev jeg naturligvis glad, da Aston Villa pludselig kontaktede mig og tilbød mig en kontrakt. Jeg sagde omgående ja og glæder mig nu til at spille for Aston Villa. Jeg håber på at jeg kan være med til at skaffe Aston Villa tilbage i Premier League, hvor de hører til, udtaler Esteban.

Brian Easton har forladt Aston Villa til fordel for ærkerivalerne Birmingham City. Birmingham måtte slippe 35.000.000 kroner for den 30-årige midtbane.  Også Hans Martínez og Fabian Frei har forladt klubben til fordel for henholdsvis AEK og Lazio.

- Jeg er ganske tilfreds med mine handler indtil videre. Dog tror jeg næppe jeg er færdig, og har da forsat en række spillere i kikkerten. Mere vil jeg dog ikke afsløre nu, forklare Henrik Jørgensen.
 
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [139] The Villans
« Svar #283: 17 Sep 2012, 22:10 »



Birmingham • 01l09l2018 • Ung slovak til Villa 
Få timer før transfervinduets lukketid, hentede Aston Villa og Henrik Jørgensen den 17-årige slovak, Martin Labant.

Martin Labant bliv i dag præsenteret som ny spiller i engelske Aston Villa. Labant er blev hentet i den slovakiske klub FK Senica for blot 3.250.000 danske kroner. Labant spiller centralemidtbane og skulle efter sigende have et
enormt potentiale. Den unge knøs har nu skrevet under på en treårige kontrakt, hvor han får 57.500 kroner om ugen.

- Livet i Slovakiet har ikke just været en dans på roser. Jeg er vokset op i under fattige kår, og ofte gået sulten i seng. Derfor har fodbolden også været en nem vej ud af fattigdommen. Jeg ser nu frem til spille for Aston Villa, hvor jeg vil gøre alt for at de skal komme tilbage i Premier League. Det er en kæmpe ære for mig at repræsentere Aston Villa, og ser frem til min debut. Jeg regner dog bestemt ikke med at skulle gå direkte i startopstillingen, men på længere sigt er det klart målet, forklare Martin Labant.

Selvom Martin Labant blot er 17 år gammel, står han allerede noteret for sin første landsholdskamp, da Slovakiet for få måneder siden mødte Island. Som 15-årig modtog Labant sin første kontrakt med Senica, hvor han faktisk aldrig nåede så meget som en enkelt kamp. Alligevel var Henrik Jørgensen og resten af Aston Villa overbevist om, at de var villige til at slippe 3.250.000 kroner for den talentfulde midtbanespiller.

- Martin Labant er helt klart fremtidens mand og kommer til at få en stor rolle for os i fremtiden. Dermed ikke sagt, at han ikke kan få en betydningsfuld rolle allerede denne sæson. Planen er helt sikkert, at han skal få masser af kampe og lærer af de ældre spillere, forklare Henrik Jørgensen.
 
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [140] The Villans
« Svar #284: 01 Okt 2012, 16:30 »

Bliver desværre nødt til at blæse kampen af og lukke denne blog. Jeg har aldrig før skrevet så lang en blog, og er en smule stolt af den. Grunden til jeg nu stopper, er at jeg ikke længere kan fokusere på spillet og bliver ved med at tænke på alle de fede klubber der er at blogge om, når det nye spil udkommer. Derudover har jeg lige været en tur i London, hvor vi var ude og se en del fodbold. der er naturligvis også en række klubber der har inspireret mig, og især West Ham har fanget mig. Jeg kan derfor også love at der ikke går langtid før i får en blog for min hånd, hvis der ellers er interesse Smiley
Logged

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010