home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 572 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Dårligste spiller igår.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem syntes du var den dårligste spiller i går? Begrund evt dit valg
jon dahl
- 10 (18,9%)
P. løvenkrands
- 7 (13,2%)
Kahlenberg
- 1 (1,9%)
N. Jensen
- 5 (9,4%)
D. jensen
- 3 (5,7%)
C.poulsen
- 3 (5,7%)
Agger
- 1 (1,9%)
Gravgaard
- 1 (1,9%)
Sørensen
- 1 (1,9%)
Jacobsen
- 1 (1,9%)
Jørgensen
- 1 (1,9%)
Træneren: Morten Olsen
- 19 (35,8%)
Antal Stemmer: 53

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Dårligste spiller igår.  (Læst 4837 gange)
cube
Manager

Sv: Dårligste spiller igår.
« Svar #15: 08 Okt 2006, 14:21 »

Igen ja, Morten "Konservativ" Olsen. Han er simpelthen for snævertsynet og bruger ikke spillerne rigtigt. Hvorfor spille med Jon helt fremme, når man nu råder over en farlig boksangriber i Bendtner? Giver ikke mening. En kamp som i går, skal enten vindes på opstil der er på højde med det småspil nogle af de Europæiske topklubber spiller når det er bedst (læs Arsenal eller Barcelona), eller simpelthen at smide bolde frem i hovedet på en boksangriber. Eftersom vi ikke har holdet til det småspil og vi under Morten O har levet en del på fløjene, virkede det ikke optimalt i går. Dét var som om Morten ikke selv vidste hvad han skulle spille med, boks eller småspil. Derfor får vi en kedelig mellemting, hvor vi prøver at masse igennem eller smide bolde i hovedet på en lille mand. Det kan ikke komme som en overraskelse for den gode hr. Olsen, at N.Irland ikke kom for at skabe en kamp, men at holde et mål rent.

Enig. Vi har set de så mange gange med Jon Dahl - han er bare ikke god alene i front og hvorfor filan bliver Olsen så ved med at prøve. Som du selv siger skulle Bendtner bare ind. Så kunne Jon Dahl spille mere hængende og så kunne Daniel Jensen få sig en tur på bænken. 2 angribere er et must.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

ZaZZal
Reserveholdsspiller

« Svar #16: 08 Okt 2006, 14:25 »

Syntes heller ikk Kahlenberg spillede nogen speciel god kamp .. men Agger og Jørgensen spillede udmærket .. og det var der en del andre der gjorde ogs .. men de mangler bare at blive mere farlige på dødbolde og så ska de skyde noget mere udefra .. ! ..så går det nok Peace Wink

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #17: 08 Okt 2006, 14:28 »

Jon Dahl var ikke direkte dårlig igår. Han fik bare nul at arbejde med.

vesperGT
Manager

« Svar #18: 08 Okt 2006, 14:34 »

Alle SUTTEDE igår..... (Næsten)

Morten Olsen for ikke at tage sig sammen og sige op, mens tid er.... + at udtage spillere der har splinter i røven! Hvad SKER DER?Huh?
Og de fleste spillere for ikke at tage konsekvensen (ligesom den hedengangne Thomas Gravesen) at sige fra til landsholdet, når de UDEMÆRKET selv ved at de ikke kan bidrage med noget positivt til holdet !!!!!! MIN MENING

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #19: 08 Okt 2006, 14:45 »

Alle SUTTEDE igår..... (Næsten)

Morten Olsen for ikke at tage sig sammen og sige op, mens tid er.... + at udtage spillere der har splinter i røven! Hvad SKER DER?Huh?
Og de fleste spillere for ikke at tage konsekvensen (ligesom den hedengangne Thomas Gravesen) at sige fra til landsholdet, når de UDEMÆRKET selv ved at de ikke kan bidrage med noget positivt til holdet !!!!!! MIN MENING

Når, dét mener du godt nok.. Wink

- Nu så jeg ikke hele kampen, men det jeg så var yderst gode takter, vi fik fat i stort set alle risposterne og havde et konstant pres på Nordirerene, men når man læser tråden igennem er meningerne jo nærmest ens, at spillerne ikke bliver udnyttet ordentlig af Morten Olsen, og jeg er sikker på, hvis vi ikke kvalificere os denne gang, så er han fyret.

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

vesperGT
Manager

« Svar #20: 08 Okt 2006, 15:00 »

Når, dét mener du godt nok.. Wink

- Nu så jeg ikke hele kampen, men det jeg så var yderst gode takter, vi fik fat i stort set alle risposterne og havde et konstant pres på Nordirerene, men når man læser tråden igennem er meningerne jo nærmest ens, at spillerne ikke bliver udnyttet ordentlig af Morten Olsen, og jeg er sikker på, hvis vi ikke kvalificere os denne gang, så er han fyret.

Kerm

Ja DET gør jeg..... men i skal da endelig komme med kommentarer til mit sure opstød, det er jo det der er herligt ved at være menneske: At vi er forskellige

arsenalistic
Manager

« Svar #21: 08 Okt 2006, 15:33 »

Har lige tilføjet Olsen på listen og givet ham en stemme Wink

Go you Gunners!

wirenfeldt
Gæst

« Svar #22: 08 Okt 2006, 15:39 »

Syntes heller ikk Kahlenberg spillede nogen speciel god kamp .. men Agger og Jørgensen spillede udmærket .. og det var der en del andre der gjorde ogs .. men de mangler bare at blive mere farlige på dødbolde og så ska de skyde noget mere udefra .. ! ..så går det nok Peace Wink
Nu holder galskaben? Kahlenberg var da flere klasser over mange af de andre danske spillere!

arsenalistic
Manager

« Svar #23: 08 Okt 2006, 15:45 »

Nu holder galskaben? Kahlenberg var da flere klasser over mange af de andre danske spillere!

Klasser er måske så meget sagt, men han faldt ikke igennem som en del andre.

Go you Gunners!

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #24: 08 Okt 2006, 16:17 »

Har lige tilføjet Olsen på listen og givet ham en stemme Wink

Så flyt lige min stemme hen på Olsen;-)

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #25: 08 Okt 2006, 16:19 »

Så flyt lige min stemme hen på Olsen;-)

Du kan selv slette den nu, og skifte, hvis du vil Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #26: 08 Okt 2006, 16:36 »

*JubleLyde*

Fatter dog ikke, at så mange synes at Jon Dahl var dårlig:-S

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #27: 08 Okt 2006, 16:42 »

*JubleLyde*

Fatter dog ikke, at så mange synes at Jon Dahl var dårlig:-S

Nej, præcis gør jeg heller ikke. Jon havde bare en dårlig kamp, og det har vi alle, os som nu spiller, nu og da, også sådan vil det altid være.. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

BasIth
Gæst

« Svar #28: 08 Okt 2006, 17:11 »

Morten Olsen: 03(få det nu ind i det hoved at man godt må spille med 2 angribere fra start!)
Thomas Sørensen: 7(han gjord det han skulle)
Jesper Christiansen: 05-6(han var lige ved at give Nordirene et mål)
Lars Jacobsen: 7-8(lukkede fint bagudede og kom med overlap mange gange, men indlægene var ikke gode nok)
Michael Gravgaard:6(fejl vurderede bolden nogle gange og var ikke særlig god men holdte nievuet)
Daniel Agger: 10(en sikekr forsvar, rød op for Gravgaard og var med fremme nogle gange, og kom med et rigtig godt langskud)
Nicklas Jensen: 7(gjord det udemærket syne sjeg, andre syne shan gjord det dårligt, kan jeg ikke forstå)
Christian Poulsen: 7(gjord hvad han skulle og kom med et brag af et langskud)
Daniel Jensen: 7(fihtede godt)
Peter Løvenkrands: 05-6(spillede skidt men Morten brugte ham også forkert)
Martin Jørgensen: 7(spillede rigtig godt den første time men så blev han træt og synes ikke man så meget til ham)
Thomas Kahlenberg: 7(Han fladte slet ike igennem, men han overraskkede heller ikke)
Jon Dahl Tomasson: 6(han havde lidt af en off-day og blev spilelt forkert, og gjord ikke ret meget)
Nicklas Bendtner: 8-10(fik sat noget godt i gang da han kom ind, en spiller jeg ser som gerne skulle starte inde)
Claus Jensen: 6(er virkelig ude af kampform og spillede sløvt)

Dette var min vurdering Smiley

KF
Landsholdsspiller

« Svar #29: 08 Okt 2006, 17:14 »

Morten Olsen: 03(få det nu ind i det hoved at man godt må spille med 2 angribere fra start!)
Thomas Sørensen: 7(han gjord det han skulle)
Jesper Christiansen: 05-6(han var lige ved at give Nordirene et mål)
Lars Jacobsen: 7-8(lukkede fint bagudede og kom med overlap mange gange, men indlægene var ikke gode nok)
Michael Gravgaard:6(fejl vurderede bolden nogle gange og var ikke særlig god men holdte nievuet)
Daniel Agger: 10(en sikekr forsvar, rød op for Gravgaard og var med fremme nogle gange, og kom med et rigtig godt langskud)
Nicklas Jensen: 7(gjord det udemærket syne sjeg, andre syne shan gjord det dårligt, kan jeg ikke forstå)
Christian Poulsen: 7(gjord hvad han skulle og kom med et brag af et langskud)
Daniel Jensen: 7(fihtede godt)
Peter Løvenkrands: 05-6(spillede skidt men Morten brugte ham også forkert)
Martin Jørgensen: 7(spillede rigtig godt den første time men så blev han træt og synes ikke man så meget til ham)
Thomas Kahlenberg: 7(Han fladte slet ike igennem, men han overraskkede heller ikke)
Jon Dahl Tomasson: 6(han havde lidt af en off-day og blev spilelt forkert, og gjord ikke ret meget)
Nicklas Bendtner: 8-10(fik sat noget godt i gang da han kom ind, en spiller jeg ser som gerne skulle starte inde)
Claus Jensen: 6(er virkelig ude af kampform og spillede sløvt)

Dette var min vurdering Smiley

Hvordan kan du give Agger 10? Han var da usikker et par gange, og spillede nok sin hidtil dårligste landskamp! (ikke at det sgier frygteligt meget)

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010