home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 240 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  |7|La força d’un sentiment
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: |7|La força d’un sentiment  (Læst 10467 gange)
Huzic
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
|7|La força d’un sentiment
« : 15 Apr 2012, 19:46 »


|Prolog|

19.07.36|Madrid
De seneste dage havde månen været hendes sol og nattens kryb var blevet hendes nye venner. Alt i alt stod de sidste dage i tydelig kontrast til de sidste par måneder, hvor hun var gået fra en almindelig forstadspige, uden den store fremtid, til at være en ung kvinde med de rigtige kontakter. Men det utrolige var sket, og det havde rystet hende. Rystet Spanien - hendes elskede hjemland, som hun nu var nød til at forlade.

Motorernes høje rumlen var det eneste der hørtes i det lille privatfly, hvor hun nu sad som eneste passager. Hun kiggede kort ud af vinduet og fangede sin elskedes øjne. Med et gennemborende blik læste de hinandens tanker, og nikkede så kort til hinanden da flyet satte i gang. Hun mærkede tårerne gennemvæde hendes ansigt og mens byen forsvandt langsomt under hende, mærkede hun en ny følelse boble op i hende. Foragt.

Hans sidste ord rungede i hendes hoved, da byen til sidst forsvandt helt. Opslugt af det mørke som fascismen havde bragt med sig. ”Lov mig at huske en ting, også selv om det måske virker svært lige nu. Vi har en styrke som de ikke har og aldrig kommer til få. Vi har styrken og evnen til at føle.”

« Seneste Redigering: 07 Jun 2012, 20:05 af Huzic » Logged

Huzic
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: La força d’un sentiment
« Svar #1: 15 Apr 2012, 19:47 »


Velkommen indenfor mine (damer) og herrer!
Ja jeg ved godt at der en blogkonkurrence, men nu kunne jeg altså ikke holde mig fra at blogge mere. Efter at have været væk i et års tid, har jeg nu gennem en periode forberedt dette, - mit comeback til blogscenen. Jeg har ikke tænkt mig, at bede folk om at smide deres eventuelle fordomme/tanker om mig væk. Det eneste jeg vil bede disse eventuelle folk om er at holde det væk fra bloggen og så skrive i min introduktions-tråd i stedet.

Men nok om fortiden, jeg har som sagt været i gang med dette projekt i et stykke tid og håber at denne blog kan udvikle sig til at blive en rigtig god en af slagsen. Jeg har personlig en god følelse og en del updates klar, så jeg går forhåbentlig ikke kold lige foreløbigt. Klubben som jeg har valgt at blogge om, vil jeg ikke afsløre endnu, men som den skarpe læser har bemærket er vi Spanien.

Til sidst er der blot at ønske jer god fornøjelse med bloggen, jeg håber I vil nyde at læse den, for jeg har i hvert fald haft glæde af at komme tilbage til tasterne.

/Kristian


Prolog
1. Update
2. Update
3. Update
4. Update
5. Update
« Seneste Redigering: 29 Apr 2012, 13:40 af Huzic » Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La força d’un sentiment
« Svar #2: 15 Apr 2012, 19:57 »

He's back!

Man kan ikke andet end, at følge din blogs. Du er fremragende i det maleriske skriftsprog, og er en af sidens absolut største skribenter.

Jeg glæder mig til at se, hvad det her kan udvikle sig til. Du har i hvert fald en læser fra start af.
Logged

Wulff
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: La força d’un sentiment
« Svar #3: 15 Apr 2012, 20:03 »

God intro Wink
Gætter på Getafe!
Logged

Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.

Huzic
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: La força d’un sentiment
« Svar #4: 15 Apr 2012, 22:12 »

He's back!

Man kan ikke andet end, at følge din blogs. Du er fremragende i det maleriske skriftsprog, og er en af sidens absolut største skribenter.

Jeg glæder mig til at se, hvad det her kan udvikle sig til. Du har i hvert fald en læser fra start af.
Jeg takker mange gange for de flotte ord Daniel! :-)

God intro Wink
Gætter på Getafe!
Mange tak Wulff! :-)
Klubben vil blive afsløret i den nærmeste fremtid, men jeg kan fortælle at det ikke er Getafe ;-)
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La força d’un sentiment
« Svar #5: 15 Apr 2012, 22:26 »

Spændende!

Jeg glæder mig til at høre om Espanyol! Wink

Edit: Skulle lige til at skrive, at jeg ikke kunne huske nogle af dine blogs. Men kan da lige i tanke om, hvem du egentlig var. Peace
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Huzic
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: La força d’un sentiment
« Svar #6: 15 Apr 2012, 22:30 »

Spændende!

Jeg glæder mig til at høre om Espanyol! Wink

Edit: Skulle lige til at skrive, at jeg ikke kunne huske nogle af dine blogs. Men kan da lige i tanke om, hvem du egentlig var. Peace

Jeg takker! :-)

Ja, der var så en der tænke sig om ;-)

Jeg håber du og andre vil følge med!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La força d’un sentiment
« Svar #7: 15 Apr 2012, 22:57 »

Jeg har kun en meget lille idé om hvem du er, men imponernede flot start skal du have ihvertfald! Grin
Logged

Unknown
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: La força d’un sentiment
« Svar #8: 15 Apr 2012, 23:13 »

Levante? Smiley
Logged

Zuika
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: La força d’un sentiment
« Svar #9: 16 Apr 2012, 00:44 »

Altså. Når du nu skriver at det foregår i Madrid? Så kan det da kun være Rayo? Wink De 2 andre Madrid-klubber er jo for kedelige Wink
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: La força d’un sentiment
« Svar #10: 16 Apr 2012, 10:29 »

Spændende start! Jeg følger også klart, gætter også på Espanyol  Rullende Øjne
Logged

Huzic
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: La força d’un sentiment
« Svar #11: 16 Apr 2012, 16:45 »

Jeg takker rigtig mange gange for tilbagemeldingerne, og håber I vil følge med når klubben bliver afsløret ;-)

@Unknown: Jeg har på intet tidspunkt sagt at klubben er fra Madrid, - introen (som er en del af en sidehistorie) foregik blot der ;-)
Logged

Wulff
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: La força d’un sentiment
« Svar #12: 16 Apr 2012, 17:09 »

Tror på enten en catalansk hovedperson (manager) eller en catalansk klub Wink
Logged

Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: La força d’un sentiment
« Svar #13: 16 Apr 2012, 17:25 »

Glæder mig også til at høre om Espanyol og se hvad du kan udrette. Spændende intro. :-)
Logged

Hvidberg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: La força d’un sentiment
« Svar #14: 16 Apr 2012, 17:52 »

du skriver godt nok velformuleret fyr!
Logged

Kunsten at være lykkelig, handler om at gøre sine glæder enkle - NUFC!

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010