home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 497 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  På tur i øst europa
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken klub skal jeg fortsætte i??  (Afstemning slut: 24 Okt 2006, 18:18)
Zenith
- 2 (40%)
Shakhtar
- 3 (60%)
Antal Stemmer: 5

Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: På tur i øst europa  (Læst 5830 gange)
Alfster
Blogmester

Sv: På tur i øst europa
« Svar #15: 20 Okt 2006, 19:24 »

Efter reservernes tur i europa, er det igen ligaen som står for tur:
[size=10]En dejlig sejr, dog så det lidt sort ud med det røde kort til Kerzhakov, men det lykkedes Denisov at lave sejsmålet 4min efter entreen[/size]

En svær udebane kamp, som helst et point eller 3. Men med Cavenaghi på holdet kan alt ske.

Vi havde ingen den store chance i denne kamp. Ærgerligt udtalte manageren. Vi har det svært med Sparta Moskva. Vi har endnu ikke slået dem endnu.

Topkamp i ligaen nr.3 mod nr.4.  Vi skal vinde denne kamp for at holde trit med CSKA. Tom har vi 2 ud af 3kampe imod, så kampen skal vindes.

Med 12 kampe tilbage skal vi ikke smide for mange point, hvis vi skal gøre os håb om at vinde mesterskabet for 1.gang. Zenith har en 2 plads fra 2003 som det højeste. Bestyrelsen's mål er dog også kun at kvalificere sig til europæisk fodbold. Dog udtaler manager andersen, lidt ala Åkeby i GF, vi vinder mesterskabet inden for 3 år.

Stilling
[float=left]

Retur i europacuppen igen med et reserve hold.

Igen en sikker sejr og vi er klar til 1 runde i Uefa cuppen. Ikke så meget at fortælle om denne kamp. Der varet hold på banen. Det kommer nok ikke til at gå ligeså nemt i 1 runde. Vi skal dog videre til gruppespillet.

Det var alt for nu..  Vi arbejde på at få teksten tilpasses..

Ris/ros modtages gerne

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester

« Svar #16: 23 Okt 2006, 18:17 »

Vil starte med en update af Uefa Cuppen

Vi trak Norske Vålerenga i 1 runde.

Zenith (h) - Vålerenga 3-0, dermed et godt udgangspunkt inden returen i norge
Zenith (u) - Vålerenga 2-1, Vi er nu sikret gruppespil.
Lodtrækningen gav Zenith følgende hold, M.Petach-Tikva, Sevilla, Rennes og Galatasaray. En pulje hvov vi skal videre fra i kampen om trofæet. Finalen i år skal spilles i Athen. Vi håber at være med for at bryde CSKA's dominans. Vundet 2år i træk.

Kampene i Gruppespillet:
H - M.Petach-Tikva 2-0
U - Rennes 0-0
U - Sevilla 1-2
H - Galatasaray 2-0.

Så en sikker 2 plads efter Sevilla, som vi igen taber 2-1 til på udebane. Vi fik samtidig lidt flere point til europaranglisten,hvor vi gerne skulle nå i top25. Vi skal møde Lyon i knockout fasen.

Opdatering af Cuppen.
Vi trak et hold uden for divisionerne i 6.runde
U - Irtysh 5-0
H - Irtysh 9-0, så samlet 14-0, gjorde at bestyrelsen var yderst begejstret.
I 7.runde møder vi Shinnik som vi ligger i samme division med. Shinnik som vi har 5-1-2 imod, burde være en overkommelig modstander.
H - Shinnik 3-0
U - Shinnik 1-0, så vi er nu oppe på 4 sejre i træk i cuppen, er nu en sejr fra at tangere CSKA's rekord med 5 sejre i træk. Symbolikken i dette gjorde at vi netop trak CSKA i 8 runde (Kvartfinalen)
Vi håber at kunne vælte CSKA at pinden og vinde pokalen som Zenith har løftet en gang i 1999. En pokal som vores fans med længsel ser frem til at vinde. Besøg deres hjemmeside her http://troubles.zenitspb.org/
Deres logo:

Stadionet som de fylder hver gang:

Opdatering af ligaen, som skulle vise sig at blive den mest spændende i  mange år.
U - FC Moskva 6-3 En sindsyg kamp som vi er bagud med 2-0 efter 11min, men Prince Tagoe og Candelario begge med 2  mål var den store forskel.
H - Anzhi 3-0 En sikker sejr over nyoprykkerne
U - Dynamo Moskva 3-1, dejligt med en revanche over holdet som kostede os CHL-pladsen i sidste sæson.
H - Torpedo Moskva 3-1, endnu en sejr over en moskva klub, Roberto Poskus lavede 3 garn i denne kamp
U - Kuban 0-1 En oprykker, som igen spænder ben for os. Efter 1-1 i 1 kamp, havde vi håbet på revanche, men nej.
H - Rubin 2-0, en sejr der blev sikret med et selvmål i de 73min og i det 77min kom Delgado på tavlen
U - Shinnik 3-2 En dejlig sejr efter at have været bagud med både 1-0 og 2-1. Roncatto sørgede med et hattrick for alle 3point.
H - Terek 2-0, selvom resultatet ikke afspejler det, så var det et kæmpe drama med rødt kort til zenith og straffe til terek i det 10min, der kom yderligere 2 røde kort. Yderst vigtig kamp. Med 4 kampe igen ligger vi a point med CSKA samme målforskel, dog har vi scoret flest mål.Sparta er 5p efter.
U -CSKA 3-0, JUBIIII vi ligger nu alene på 1pladsen, CSKA kom aldrig ind i kampen. Vi fik et straffe efter 4min.
H - Sparta Moskva 0-2,ligeså hurtigt kom vi ned på jorden, imellem tiden har sparta spillet endnu en kamp og ligger nu 1'er 1p. foran med en kamp mere. CSKA vandt jo ,så vi er A point igen.
U - Rostov 2-2, vi udligner med 1o min tilbage. Prøver at satse med uden held. Samtidig vandt CSKA. Så stillingen inden sidste liga kamp
CSKA 65p
Zenith 63p
Sparta M 63p.
HVILKET DRAMA..  3 hold ligger til at vinde mesterskabet.
CSKA skulle i kamp kl.14:
CSKA - Shinnik
0-1 18min , Jublen bryder løs i Zenith's klubhus. Hvis CSKA ikke vinder kan Zenith vinde mesterskabet.
1-1 90min, Kampen fløjtes af..   Vi er stadig med, intet er ændre vi skal stadig vinde kampen.CSKA ender på 66p.

Kampene mellem:
Lokomotiv Moskva - Zenith
0-1 20min
0-2 45min
1-2 55min
1-3 64min
Manden med Hattrick ALEXANDR KERZHAKOV, dermed ender Zenith også med 66p.
Sparta Moskva - Terek
1-0 31min
1-1 33min
2-1 46min
3-1 75min
3-2 89min
Dermed ender Sparta Moskva også på 66p.

En stilling med 3 hold på 66p. Målscoren bliver altså afgørende.. OG VINDEREN ER:

Slutstilling:

Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt

En fantastisk triumf for Manageren, som høster hæder både fra fans, bestyrelse og spillerne.

Vi er nu nået til 31.12.2006, hvor der kommer følgende fax på Managerens Kontor:

Shakhtar har følgende trup

Shakhtar ligger 3p efter kiev efter 16kampe, er ude af Uefa og med i pokalen.

Så jeg har oprettet en afstemning, HVAD SYNTES I... SHOULD I STAY OR SHOULD I GO?Huh

Følg mine blogs:
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #17: 23 Okt 2006, 18:31 »

Puha, ,en afslutning, tillykke!

Alfster
Blogmester

« Svar #18: 25 Okt 2006, 10:51 »

Afstemningen er overstået. Et kapital i Zenith er afsluttet, Manager Andersen valgte at tage imod tilbudet fra Shakhtar, det var især spillermaterialet og pengene som var fristende.

Det eneste negative ved skiftet er at Shakhtar ikke er med i Europæisk efter en 4plads i uefa gruppespillet.

Der vil komme en update over de første kampe i Shakhtar trøjen.

Følg mine blogs:
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester

« Svar #19: 28 Okt 2006, 12:41 »

Overtog tjancen pr.31.12.2006. de første 3 mdr, var der ingen kampe. Så ialt 12 vensskabskampe blev spillet.
De udmønstrede sig i 8 sejre og 4 uafgjorte.

Da truppen var rimelig stor, 1, 2 og 3 hold, så blev der solgt nogle spillere:

Indkøbene var ikke så prangende, da der ikke rigtig er nogle stjerner som gider flytte, fik dog nappet 2 af fremtidens stjerner:

Følg mine blogs:
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Dusty78DK
Manager

« Svar #20: 28 Okt 2006, 16:08 »

Det bliver spændende at se hvordan det kommer til at gå for dig i den nye klub.  Smiley

Alfster
Blogmester

« Svar #21: 29 Okt 2006, 18:16 »

Marts:
Vi spillede 4 kampe i Marts.
Dnipr - Shakhtar 0-2, på mål af Marica og Matuzalem
Shakhtar - Dynamo Kiev 0-0, Kedelig nul løsning, og Kiev er stadig 3p. foran i ligaen.
Dnipr - Shakhtar 1-2, Pokalsemifinale 1.kamp, målscorer  Belik og Vukic, det var reservernes dag.
Volun - Shakhtar 0-4, 4 mål af Marica. Manden er helt VILD... 
Med 5 mål i 3kampe er han månedens spiller:

April:
Shakhtar - Illichivets 4-0, Jadson 2, Marica og Aghahowa. Sikker Sejr, vi stormer mod toppen..
Shakhtar - Dnipr 1-0, Pokalsemifinale 2kamp. Mål af Belik. Igen får reservne lidt kamp træning.
Metalurg ZP - Shakhtar 0-3, Marica 2 og Aghahowa
Shakhtar - Zakarpattya 4-0, Jadson 2, Vorobey og Padurariu, 1 mål af de nye unge rumænske stortalent.
Metalurg D - Shakhtar, 1-1, Aghahowa scorede vores enlige mål. Desværre udlignede de 6min før tid. Metalurg D ligger sammen med Kiev og Shakhtar alene i spidsen. Der er 8p. ned til nr.4.

Så 3 sejr og1 uafgjort i April. Månedens spiller må være Jadson som lavede 4 mål.

Så er det tid til pokal finalen mod upåagtede Stal Alchevsk, et hold som normalt har sin daglig dag uden for de Ukrainske rækker. Så det lignede en Walk-Over for Shaktar, men små hold kan jo drille....
Trofæet som vi kæmper om:

Kampen starter og som forventer er det et stort pres mod Stal målet. Men deres målmand står vel nok hans bedste kamp i hans karriere.
Stillingen er 0-0 ved pausen, med 1-12 i chancer i Shakhtar favør. I 2 halvleg er mønstet det samme, chancerne er nu 2-21. STADIG 0-0, så kampen skal i forlænget hvor der heller ikke bliver scoret. Så pokaltitlen skal afgøres på Straffer.

Så jublen brød løs...  Shakhar vinder den forventede sejr. Manageren fik således sin første Pokaltitel.

Shakhtar - Kryvbas 5-0, Marica 2, Aghahowa 2 og Matuzalem det sidste.
Metalist - Shakhtar 1-2, Marica 2mål. Marica viser at han topscoren i denne lige, Både Real Madrid og Juventus har budt 70mio  for ham. De har begge fået en kurv, og prisen skal op på 250mio.
Shakhtar - Krymteplytsya, Vorobey, Elano, Marica og Leonardo, stod for dagens træffere. Men denne sejr er vi nu 6p foran nr.2 i rækken. Med 4 kampe tilbage ligner det et Mesterskab.
Tavria - Shakhtar 0-2, Elano & Matuzalem.
Shakhtar - Helios Kharkiv, marica 2, jadson, elano, Leonardo, Vorobey sparkede mesterskabet i hus. Jublen ville ingen ende tag. Det sluttede Maj af med 5 sejr i ligaen og Pokaltriumfen.
Marica med 7mål må igen være månedenspiller, dog var han presset af Elano, som kom igang på højrekanten med både mål og assist.
Juni
Mesterskabet var i hus og de sidste 2 kampe i ligaen skulle overståes.
Vorskla - Shakhtar 0-2, belik og Vorobey
Shakhtar  - Chornomorets 3-0,Fomin 2, Belik.
Reserven Belik bliver månedens spiller.

Slutstilling:

Shakhtar røg op på 54pladsen på ranglisten efter deres Uefa eventyr, som jo sluttede inden jeg kom til roret. Zenith røg ud af 2 knockout runde, og indtager 39 pladsen.
Næsten skal Manageren for første gang spille med i det fine selskab, Følg Shakhtars vej i CHL i næste updatering.

RIS/ROS modtages meget gerne. Håber da at der er nogle som følger med

Følg mine blogs:
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #22: 29 Okt 2006, 18:18 »

Rigtig god start!
KUTGW
EDIT: Tillykke med skabet Cool

Alfster
Blogmester

« Svar #23: 30 Okt 2006, 08:49 »

TAkker....  Rart med the double i første sæson i Ukraine.

Nu gælder det Champions League, hvor jeg håber at komme min. i 1/4 finalen.

Følg mine blogs:
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Metsu1
Manager

« Svar #24: 30 Okt 2006, 09:24 »

Super nice med mesterskabet og held og lykke med CL-eventyret  Thumbs Up

Glæder mig til at høre mere!

Alfster
Blogmester

« Svar #25: 09 Nov 2006, 22:26 »

Sæsonen startet brat, ingen træningskampe var arrengeret. Så supercuppen mod Metalurg D var 1kamp.

Shaktar - Metalurg:
Det bliver en rodet affære, Jadson bringer os foran i det 26min på straffe. Kampen bølger frem og tilbage og i det 79min udligner Metalurg D, Srna bringer igen os foran i det 83min igen på straffe. Det udmønstre sig i et kæmpe pres og i Per Nielsen stil laver Jadson straffe i 89min. De udligner til 2-2 og der bliver ikke scoret i den forlængede spilletid.
Derfor skulle vi ud i straffer.

Denne gang tabte vi et trofæ...  Vi manglede lidt kræfter til sidst. Vi er ikke godt nok forberedt. Den tager jeg på min kappe, udtalte manageren.

Der har været gang i svingdøren i denne sæson følgende er kommet til:

Følgende har forladt Shakhtar:

Har store forventninger til Kisliy og Zigiz, en af dem skuffede fældt og er allerede solgt igen. Dog først i januar vinduet.

Men mere om det senere.

Der vil komme en fyldig update af efterårsæsonen.

Følg mine blogs:
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester

« Svar #26: 12 Nov 2006, 19:49 »

Efter blamagen i supercuppen stod der nu de første ligakampe på tapettet.
Juli:

Shakhtar - Dynamo Kiev 0-1. Skidt nederlag i 1 ligakamp. Selvom vi spillede 2 venskabskampe,er spillerne ikke kommet op i gear. Manageren må endnu en gang tage nederlaget på sin kappe. Vi er stadig hæmmet af den dårligt sæson optagt.

Metalist - Shakhtar 0-2, på mål af Aghahowa og Padurariu. Nu begynder det at ligne noget.

Shakhtar - Dnipr 3-1, Sindsyg kamp hvor vi bliver ramt af 2 røde kort. Zigic 41min & Matuzalem 72min. Aghahowa laver hattrick. Vi er meget heldige i denne kamp. Dnipr brænder straffe i det 29min.

Så 2 sejre og 1 nederlag i Juli.

August:

Illichivest - Shakhtar 1-3, Sergey Kisliy viser sit sande format med en hattrick.
Vi lægger pres på Kiev ved at vinde den 3 ligakamp i træk.

Kisliy indkøbt for 49mio før denne sæson.

Så kommer debutten i Turningen over alle turneringen nemlig:

Shakhtar - Club Brügge 1-0, endnu en sindssyg kamp. Vi får rødt kort ved ZIGIC i de 3min og Jadson i det 47min. Det lykkedes dog for centerforsvaren Leonardo at score i det 29min. Manageren var rød i hovedet efter kampen. Zigic idømt bøde og smidt på 2holdet og samtidig sat til salg. 2 røde kort på 2 kampe....  Vi er meget heldige med at slippe med 1-0. Vi må se om det er nok i returen.

Næste kamp er 1 runde i pokalen. De forsvarende mestre ligger ud mod Volan. p.t 6'er i 1 divison.

Shakhtar - Volan 3-1, Kisliy og 2 x Jadson sørger for videre deltagelse i cuppen. dog skulle man helt hen til de sidste 10 minutter for sejren var hjemme.

Ligakamp hjemme mod Borysven.
Shakhtar - Borysven 4-0, hattrick af Kisliy som viser sig at være et guldindkøb, samt et mål af sidste sæsons topscorer Marica. Marica har været skadet det meste af opstarten. Er ved at finde formen. 4 sejr i træk i ligaen.

Ligaude mod Kryvgas
Kryvgas - Shakhtar 1-3, Srna, Aghahowa og Kisliy stod for dagens træffere. 5 kamp i træk.

Så kom den vigtige returkamp i championsleague.

Club Brügge - Shakhtar 3-1. Vi starter kampen meget nervøst. Ligesom drengene ikke var klar. Måske Gummiben. Vi kommer bagud i de 39min, Vukic udligner i det 50min, også falder korthuset. Rent chancemæssigt var vi med. Men det var de før omtalte gummiben der spillede os et puds. Brügge scorede til 2-1 og 3-1, det sidste faldt 6min før tid.
Så champions league eventyret var overstået før det egentlig blev sjovt.

KÆMPE SKUFFELSE...  Det fik spillerne også at vide.

Tilbage til ligen. Nu skal vi vinde mesterskabet for at komme tilbage i champions league næste sæson.
Shakhtar - Krymtemplytsya 2-0, Det unge ukrainske talent Fomin lavede begge mål. Fomin som kæmper om venstremidtplacen med det rumænske stortalent Paduraria. (Screenshot tidligere)

Den 6 ligasejr var i hus. Vi ligger nu a point med Kiev på 1 pladsen.

Sidste kamp i august ude mod holdet som napper supercuppen fra os.
En kamp som kan efterlade dem med 6p efter os.

Metalurg D - Shakhtar 1-0, De får et billigt straffe efter 24min.Trods massivt overtag i spil og chancer for vi ikke scoret. Dermed er vores sejsrække brudt og Kiev er nu foran med 3p.

August overstået med 6 sejre og 2 nederlag. Ok måned men nederlaget mod Brügge ligger stadig og florerer i managerens hoved.

Ris/ros modtages gerne. Er der stadig nogen som følger med?Huh

Følg mine blogs:
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #27: 12 Nov 2006, 19:53 »

Jeg følger med, rigtig fin blog

Alfster
Blogmester

« Svar #28: 19 Nov 2006, 17:48 »

September:

Ligakamp:
Shakhtar - Volyn, 4-1, Marica, Padurariu og 2 x Aghahowa.  En sikker sejr som bringer os ind på kursen igen efter sidste uges nederlag

Efter blamagen i champions league, er Uefa cuppen nu på tapettet.
Lodtrækningen i 1 knockout runde betød at vi skulle spille mod Sigma Olomouc.
Vi skulle spille første kamp på hjemmebane. Drengene var ekstra opsat...  Nu skulle det være..
Shakhtar - Sigma Olomouc 6-1.
[float=left] [float=right]

Fabiano var den helt store helt med 4mål.

Ligakamp:
Helios Kharkiv - Shakhtar 0-3, Marica, Elano og Vukic stod for målene. Endnu en sejr i ligaen, hvor vi jagter Kiev.

Cup 2 runde:
Shakhtar - Zakarpattya 4-0. De forsvarende pokal mestre går efter endnu et trofæ. Fabiano x 2, Aghahowa og Padurariu. Sikker sejr og vi er i 3 runde. Godt på vej mod finalen.

Ligakamp:
Shakhtar - Karpaty 3-1, Marica, Matuzalem og Hübschman. Endnu en sejr i ligaen. Marica viser at han stadig har sin målnæse.

Returkamp i Uefa.

Sigma Olomouc - Shakhtar 0-1. En kampsom bare skulle overståes. Aghahowa score det enlige mål. Vigtigt at få sejren så der er point til europaranglisten.
Pujlerne trukket, vi skal op imod Liverpool, Rennes, Twente og Leverkusen. En ok pulje men vi skal videre udtalte manageren i monaco.

Ligakamp:
Arsenal Kiev - Shakhtar 0-10. EN VILD KAMP... Dog mærket at 2 røde kort til Arsenal Kiev.. Men alligevel...
[float=left]

Så september overstået med lutter sejre. 7 sejre ialt.

Oktober kommer..  (Skal lige være tid til den nyfødte *S*)

Følg mine blogs:
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010