Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
02 Apr 2025, 18:53
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
18 Mar 2025, 22:03
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49
Fand23
Baren
cykeltøj/cykelbutikker
22 Feb 2025, 21:22
Broen13
Baren
fm25
Antal Registrerede Brugere:
23547
0 Brugere, 676 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
CrimsonLullaby
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: FmFreaks.dk
Konkurrencer
Blogkonkurrencer
Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
Tigerens rede '17'
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
3
4
Forfatter
Emne: Tigerens rede '17' (Læst 21150 gange)
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
Tigerens rede '17'
«
:
03 Apr 2012, 06:27 »
FORORD;
For bare få år siden, var det ikke rigtig nogle, som tog FC Nordsjælland seriøst. De havde ikke den store status i ligaen. Sæson efter sæson lå de og kæmpede med om nedrykning, men de formåede gang på gang at overleve. Klubben havde aldrig formået, at blande sig i kampen om medaljer, udover da de som oprykker i 2003, - under navnet 'Farum Boldklub' - yderst overaskende fik en tredje plads, og dermed en bronzemedalje. Bronzemedaljen var i mange år det eneste der prægede FC Nordsjælland's trofæskab, men det blev der lavet om på for to år siden. Det lykkedes nemlig Nordsjælland, at spille sig i pokalfinalen, hvor de meget overraskede vandt 1-0 over FC Midtjylland, og da de året efter gjorde kunsten efter, ved endnu engang, at slå FC Midtjylland, begyndte folk så småt, at kigge lidt nærmere på den lille klub fra Farum. I denne her sæson har FC Nordsjælland været på alles læber.
DE KOLDE FACTS:
FULDENAVN: FOOTBALL CLUB NORDSJÆLLAND
STADION: FARUM PARK (10.000)
ANFØRER: NICOLAI STOKHOLM
MEDIEPROGNOSE: 5
Farumklubben har igennem hele sæson - under ledelse af Kasper Hjulmand - spillet en ikke bare rigtig flot, men også en succesfuld spillestil, som ikke tidligere er set i Danmark. Med hurtige afleveringer, spil langs jorden og i det hele taget bare sydlandsk inspirerede spil, har 'Tigerne' imponeret hele fodbold-danmark, og de ligger pt. nummer to i Superligaen, hvor de ånder FCK i nakken. Meget tyder på, at Nordsjælland ikke bare er en døgnflue. Hjulmand virker som den helt rigtige manager for klubben, og samtidige har klubben fået sat en rigtig god trup sammen. Jeg ville naturligvis se om jeg kan gøre kunsten efter, og sikre FC Nordsjælland en status som en topklub i Superligaen, de næste mange år. Jeg kan ikke love, at det ville lykkes, men jeg ville ihvertfald gøre mit for det.
-
God læselyst!
«
Seneste Redigering: 28 Apr 2012, 01:41 af nicolajtmadsen
»
FCK
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
Sv: Tigerens rede
«
Svar #1:
03 Apr 2012, 06:28 »
Indholdsfortegnelse
..
~ '2011/2012:
01;
DET STORE MARKED
02;
MANDSKABET
03;
FCN GODT FRA START
04;
EUROPA EVENTYRET HURTIGT SLUT
05;
FREMRAGENDE FCN
06;
BAG FACADEN I
07;
STIMEN BRUDT
08;
BAG FACADEN II
09;
FORMDYK FØR VINTERPAUSEN
10;
BJELLAND SKIFTER TIL FRANKRIG
11;
VINTERPAUSE
12;
BAG FACADEN III
13;
SKIDT START PÅ DET NYE ÅR
14;
KVARTFINALEN BLEV ENDESTATIONEN
15;
MEDALJEDRØMMEN SKUDT I SÆNK
16;
FCN SLUTTER PÅ FJERDEPLADSEN
17;
SÆSONOVERBLIK - 2011/2012
«
Seneste Redigering: 18 Apr 2012, 01:59 af nicolajtmadsen
»
FCK
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
«
Svar #2:
03 Apr 2012, 12:08 »
Jeg havde planlagt, at denne blog skulle skydes igang ligeså snart Lørdag blev til Søndag. Jeg valgte dog istedet, at drikke mig så stiv, at jeg hele søndagen lå med tømmermænd. Nu er bloggen så skudt igang. Normalt bruger jeg det første indlæg til, at fortælle om selve spillet, altså om hvordan jeg har sat det op osv. Det har jeg dog ikke gjort i dette tilfælde, så i får lige et informations indlæg her.
Jeg spiller med den seneste patch (12.2.2). Jeg kiggede lidt på holdet, og var ikke helt tilfreds. Det var ikke fordi jeg ikke gad have Lorentzen, Ticinovic, eller de andre nye drenge i min trup, også alligevel. For med alle de nye spillere i truppen er FCN's lønomkostninger alt for dyre til budgettet. Derfor valgte jeg i editor, at sende de nye drenge tilbage til deres respektive klubber, så jeg starter med den trup, som også startede den rigtige sæson ud i Superligaen. De andre klubber har derfor stadig de spillere der er blevet hentet ind i vinterpausen. Udover samtlige spilbare danske ligaer (Superligaen, 1. Division og 2. Division) - har jeg også de to bedste rækker fra Sverige, Norge, Tyskland, England, Spanien, Frankrig og Italien. Samt den bedste liga fra Holland, Portugal, Island, Grækenland, Belgien, USA og Rusland.
Er der andet i ville vide omkring spillet, er i velkomne til, at spørge.
FCK
Swizz CataR
Manager
«
Svar #3:
03 Apr 2012, 12:18 »
Det skal blive spændende at se, hvad du kan få ud af truppen. Den er uden tvivl fuld af potentiale, og meget kan nås med den rette taktik, men modsat er mulighederne stærkt begrænset af den ringe økonomi. Jeg glæder mig
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
«
Svar #4:
03 Apr 2012, 12:20 »
Citat af: Swizz CataR 03 Apr 2012, 12:18
Det skal blive spændende at se, hvad du kan få ud af truppen. Den er uden tvivl fuld af potentiale, og meget kan nås med den rette taktik, men modsat er mulighederne stærkt begrænset af den ringe økonomi. Jeg glæder mig
Der er ihvertfald noget at leve op til. - Er glad for, at du glæder dig.
FCK
Legenden
Manager
«
Svar #5:
04 Apr 2012, 02:34 »
Jeg glæder mig også til at se, hvad du får skabt her. FCN har et spændende hold, så jeg håber snart, at du får kastet nogle flere updates af sted her.
Held og lykke.
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
«
Svar #6:
04 Apr 2012, 03:29 »
DET STORE MARKED;
Som de fleste nok er bekendt, så er der i løbet af opstartsfasen mulighed for, at sælge eller købe spillere i det store transfermarked. Før Kasper Hjulmands tilgang, havde FCN allerede erhvervede sig med to stærke forstærkninger i form af Mikkel Beckmann og Patrick Mtiliga. Med de to nyerhvervelser, har FCN en god komplet start-ellever. Derfor har Hjulmand ikke haft travlt med, at købe spillere ind. Det endte dog alligevel med, at FC Nordsjælland, i løbet af den sidste uge i August, kunne præsentere to nye spillere. Begge spillerene kommer ind som breddespillere, og i første omgang er deres plads på bænken. Det kan der naturligvis laves om på hvis truppen skulle blive ramt af skader, eller hvis enkelte spillere ikke levere en god indsat over en kortere, såvel som længere periode.
sebastian castro-tello
- hammarby - leje
alfred sankoh
- strømsgodet - 500k
mathias nielsen - ac horsens - leje
Den første mand, som der kunne præsenteres på Farum Park, var den fireogtyve-årige, Chilensk-fødte Svensker, Sebastian Castro-Tello. Castro-Tello dækker over samtlige offensive pladser, men fungere bedst på enten højrekanten, eller som offensiv berettet playmaker. Castro-Tello er kun på en lejeaftale der binder ham til FCN frem til næste sommer. Lever Castro-Tello op til forventningerne, kan meget tyde på at FCN køber ham permanent. Svenskeren med det sydlandske efternavn, har tidligere været på tale i danske klubber. Tilbage i 2008 blev han rygtet til AaB, og året efter skulle han i følge rygterne tørne ud for FCK. Castro-Tello har spillet hele sin karriere i Hammarby hvor han har spillet over hunderede kampe for førsteholdet. Han har tidligere været med på det svenske ligalandshold og har fået 12 kampe på det Svenske u/21 mandskab. De to sidste sæsoner er det dog ikke gået så godt for Castro-Tello, der få år tilbage var udråbt som et kæmpetalent. Castro-Tello har været ramt af skader, og har ikke den samme rolle i Hammarby, som han havde førhen. Nu er han så i Farum, hvor han skal tørne ud for 'Tigerne'.
Den anden spiller man har kunne præsentere i FCN, hedder Alfred Sankoh. Han er toogtyve år gammel, kommer fra Sierre Leone, og spiller på den centrale midtbane hvor han gør sig bedst defensivt. Sankoh er en, som man forventer sig noget af i fremtiden. Den centrale midtbane er nok det ømmeste punkt i FCN truppen. Stokholm er ved, at blive gammel og selvom han er en rigtig vigtig brik på holdet, er han kommet i en alder hvor skader fremkommer oftere. Adu er lidt op og ned. Han står godt på banen, og spiller også godt, men mangler stadig hans gennembrud. Sankoh er blevet hentet hos Strømsgodset, i Tippeligaen, for 500k. Han har skrevet en fire-årige kontrakt, der sikre ham en månedsløn på 80.000.
Den anden vej er kun gået én spiller. Det er unge Mathias Nielsen. Mathias Nielsen har uden tvivl talent, men han kommer ikke til, at få en plads på holdet i denne her sæson. Derfor har AC Horsens fået lov til, at leje ham den næste sæson. En anden forsvarspiller der også forlader FCN er Amerikaneren, Michael Parkhurst. Parkhurst har kontraktudløb til vinter, og ønsker ikke, at underskrive en ny kontrakt. Derfor har engelske, Reading slået til og den første januar hedder Parkhurst hjemmebane ikke længere Farum Park, men Madejski Stadium.
TRÆNINGSKAMPE:
farum 3-0 | næstved 4-0 | elite 3000 5-1 | esbjerg 2-1 | brabrand 3-1
«
Seneste Redigering: 04 Apr 2012, 05:00 af nicolajtmadsen
»
FCK
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
Sv: Tigerens rede '1
«
Svar #7:
04 Apr 2012, 06:27 »
MANDSKABET;
1. JESPER HANSEN | 25. DAVID JENSEN | 32. JANNICH STORCH
Vi starter nede fra, og bagerst på holdkortet, finder vi målmanden. Når man kigger på FC Nordsjællands tre målmænd, finder man hurtigt ud af, at klubben godt kunne bruge en bedre reservemålmand. For udover Jesper Hansen, har man to helt unge mænd, i form af, David Jensen og Jannich Storch. Begge to, er to rigtig talentfulde drenge, især 18årige David Jensen, som også er fast mand på u/19 landsholdet. Trods den unge alder og manglen på rutine, er han vores andenmålmand, mens den et år ældre Storch, må tage til takke med en rolle som tredjemålmand. Førstemålmand, er naturligvis Jesper Hansen, der de seneste to sæsoner er vokset markant, og er en blevet en ganske sublim målmand.
2. JORES OKORE | 3. JACOB EGERIS | 4. HENRIK KILDENTOFT | 5. ANDREAS BJELLAND
| 8. PATRICK MTLIGA | 18. MICHAEL PARKHURST | 27. SEEJOU KING
Forsvaret er ikke så bredt, men det gør ikke det store, da alle undtagen Seejou King og Patrick Mtliga, kan spille både som backs og central forsvar. En spiller som Michael Parkhurst er eminent til dette. Han kan snildt dække alle positionerne i den bagerste firekæde. Han skal først og fremmest kæmpe med Henrik Kildentoft, om pladsen på højreback. Ellers skal han gå ind som første reserve i midterforsvaret. I midterforsvaret finder vi to rigtig talentfulde spillere, og vel nok de mest eftertragtet i truppen, nemlig viceanfører Andreas Bjelland, og bomstærke Jores Okore. De to er bliver svære, at vælte af pinden. Skulle de blive ramt af skader står Parkhurst og Jacob Egeris klar i manegen. På venstreback positionen, finder vi Patrick Mtiliga, som er vendt hjem til Danmark efter mange år i udlandet. Han er rutineret, dygtig og passer ind i spillestilen. Han er derfor sikker mand ude på venstrebacken. Desværre er Patrick Mtiliga først spilleberretiget den 9. september, og derfor må unge Seejou King komme i spil indtil. Ellers fungere både Bjelland eller Parkhurst også fint ude på venstrebacken.
6. ENOCK ADU | 7. NICOLAI STOKHOLM | 9. TOBIAS MIKKELSEN| 10. MIKKEL BECKMANN |
16. ALFRED SANKOH | 17. SØREN CHRISTENSEN | 22. ANDREAS LAUDRUP | 23. SEBASTIAN CASTRO-TELLO
Så er vi rykket længere op på banen, nemlig op til midtbanen. Lad os starte på den centrale. Her ville FCN spille med to centrale 'midts', som har hver deres opgave. Nicolai Stokholm skal fungere, som en defensiv playmaker, han skal styre midtbanen, både offensivt, men bestemt også defensivt. Adu tager den anden plads, han er mere defensiv i sin stil og skal sørge for hele tiden, at lukke af for modstanderen. Nye Sankoh er første reserve ellers kan Søren Christensen komme ned og spille, ellers kan Bjelland blive rykket op. Nordsjælland spiller med to kanter, som ligger helt oppe ved angriberen. På højrekanten bliver det Tobias Mikkelsen, mens det på venstre bliver Andreas Laudrup i første omgang. Der bliver dog rokeret meget rundt på fløjene, så Castro-Tello, Beckmann, Lawan, og Søren Christensen kan allesammen risikere, at skulle tage over på kanten. Liggende bag angriberen har vi enten Mikkel Beckmann eller Søren Christensen. Det afhænger af hvem vi bruger på fløjene og hvem vi bruger helt fremme.
12. RAWEZ LAWAN | 21. CHRSITAN GYTKJÆR | 24. ANDREAS GRANSKOV
Nu kan vi ikke komme længere frem, vi befinder os nemlig nu i angrebet, og her bliver den lidt tricky. FCN er nemlig kendt for, at spille uden en disideret angriber. Derfor kan det sagtens ske, at det bliver Beckmann, som bliver sat op, som 'angriber'. Ellers finder vi Lawan, Gytkjær og Granskov. Hvor Lawan kan gøre sig som fløj eller offensiv midt. Er de to sidstnævnte, disideret bokspillere. Derfor kommer de nok ikke ligeså meget i spil, som Lawan. Granskov er dog første reserve, og kommer til, at blive skiftet ind en hel del gange.
13. OGUZHAN AYNAOUGLU | 19. MARK GUNDELACH | 28. NICHLAS ROHDE | 30. LASSE PETRY
Så bevæger vi os væk fra taktikbrættet, og kigger hen mod de af klubbens talenter, som meget vel kan få lidt kamperfaring i løbet af den kommende sæson. Vi kan passende tage dem, som de står skrevet op. Oguzhan Aynaouglu eller bare O.G, som de kalder ham i Farum, er angriber, han er atten år gammel. O.G minder lidt om Lawan, han har en god teknik, er hurtigt også fungere han fint på kanterne. Han fik to kampe i sidste sæson, og kan regne med et par stykker igen i år, det bliver dog nok ikke fra start. Mark Gundelach på nitten, har fået én kamp hver sæson de sidste fire sæsoner. Han fik debut, som 16årige, og han dækker stort set alle positioner på banen. Back, central midt, kant, offensiv midt, angriber. Han mener dog selv han er venstre fløj, og han kan nok regne en en god håndfuld kampe i den kommende sæson. Nichlas Rohde er en stort angriber, som endnu ikke har fået sin debut på førsteholdet. Det kan dog komme i løbet af denne sæson, hvis skaderne hopper frem. Den sidste talent vi stiller fokus på er Lasse Petry, han har ligesom Rohde, sin første kamp tilgode på førsteholdet. Han er centralmidt, nitten år gammel, og han kan meget vel få et par kampe grundet den tynde midtbane.
«
Seneste Redigering: 14 Apr 2012, 12:41 af nicolajtmadsen
»
FCK
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
Sv: Tigerens rede '2
«
Svar #8:
04 Apr 2012, 10:30 »
FCN GODT FRA START;
lyngby 2-0 | brøndby 2-0 | aab 1-1 | fck 0-0 | fcm 0-1
FC Nordsjælland og cheftræner, Kasper Hjulmand, har fået en rigtig god sæsonstart. I de første fem kampe har det lykkes Tigerne, at samle otte point sammen. Det er bla. blevet til en sejr over Brøndby, og selv de forsvarende mestre, FC København, kunne ikke overrumple FCN.
SUPERLIGAEN
Sæsonens første kamp skulle spilles mod rivalerne fra Lyngby, ude på Lyngby Stadion. FC Nordsjælland startede bedst ud, og havde i løbet af de første ti minutter, allerede spillet sig til en række store chancer. Efter 37 minutters fodbold, kom FCN så foran, da den svenske angriber Rawes Lawan bragede bolden ind i kassen fra kanten af feltet. Efter scoringen fortsatte FCN presset og de hele kampen igennem sad de på spillet. Derfor var det også fortjent, at Michael Parkhurst kunne heade bolden ind til slutresultatet, 2-0.
Næste modstander var Brøndby, som i første runde havde tabt hele 4-1 til OB. Derfor var der også høje forventninger i Nordsjælland-lejren før kampen. Og de forventninger fik hjemmeholdet levet op til. For efter bare et kvarters spil, bragte Rawes Lawan FCN i front, efter en fremragnede dribletur gennem Brøndbys forsvar. Stokholm kunne bringe FCN yderligere foran, da han sikkert eksekveret et straffe, som Goodson havde begået på Lawan. Nordsjælland kunne dermed hente deres anden sejr af to mulige. Efter, at havde slået Brøndby hjemme skulle turen gå til Ålborg, hvor man skulle forsøge, at hive endnu tre point ind på kontoen. Efter en kedelige første halveg uden de store chancer, åbnede kampen så for alvor op i anden halvleg. Blot to minutter efter anden halvlegs start, var bolden i kassen. Det var AaB's Nicklas Helenius, der havde headet bolden ind bag Jesper Hansen, men heldigvis for Hansen og resten af FCN, var der offside, så målet blev ganske korrekt annulleret. Efter en lille times spil kunne indskiftet Andreas Granskov, lægge bolden ind bag Nicolai Larsen i AaB's mål. 1-0 til Nordsjælland. AaB kom dog igen, og med fem minutter igen kunne Mathias Wichmann, med et drømmetræf, flugte bolden i kassen til resultatet, 1-1.
I fjerde runde skulle FCN så stå over for de forsvarende mestre fra hovedstaden. Det var en kedelig affære, hvor begge hold aldrig rigtig fik skabt de store chancer, den største faldt til Cesar Santin, som afsluttede et flot FCK-angreb ved, at hamre bolden på stolpen. Kampen sluttede 0-0, endnu et godt resultat for Hjulmands tropper. Den sidste kamp i denne omgang, skulle spilles mod FC Midtjylland. FCM var kommet rigtig godt fra land, og var ligesom Nordsjælland ubesejret efter de første fire runder. Kampen mindede på mange måder om kampen mod FCK. En kamp uden de store chancer, hvor fight må betegnes som nøgleordet. Desværre for FCN scorede en veloplagt Rilwan Hassan i kampens sidste minut, det afgørende mål, som sendte sejren og de tre point til Herning. I løbet af kampen blev anfører Nikolaj Stokholm skadet, han må sidde ude de næstre tre uger.
FCK
Skipper
Gæst
Sv: Tigerens rede '2
«
Svar #9:
04 Apr 2012, 10:31 »
Flot grafik og god fyldig blog. En blog lige efter mit hjerte
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
«
Svar #10:
04 Apr 2012, 10:32 »
Citat af: Neymar 04 Apr 2012, 02:34
Jeg glæder mig også til at se, hvad du får skabt her. FCN har et spændende hold, så jeg håber snart, at du får kastet nogle flere updates af sted her.
Held og lykke.
Så er dit ønske opfyldt!
- Jeg er selvfølgelig glad for, at du kigger med her.
Citat af: Heraklit 04 Apr 2012, 10:31
Flot grafik og god fyldig blog. En blog lige efter mit hjerte
Jeg takker.
FCK
Swizz CataR
Manager
Sv: Tigerens rede '3
«
Svar #11:
04 Apr 2012, 10:46 »
Rigtig fed opsætning, og langt hen ad vejen også godt skrevet. Jeg kan rigtig godt lide den måde du formulerer dig på, men jeg synes dog, at der er rigtig mange sjuskefejl rent stavemæssigt. De stikker mig lidt i øjnene, og går lidt ud over helhedsfornemmelsen
. Ellers rigtig godt gået
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
«
Svar #12:
04 Apr 2012, 11:03 »
Citat af: Swizz CataR 04 Apr 2012, 10:46
Rigtig fed opsætning, og langt hen ad vejen også godt skrevet. Jeg kan rigtig godt lide den måde du formulerer dig på, men jeg synes dog, at der er rigtig mange sjuskefejl rent stavemæssigt. De stikker mig lidt i øjnene, og går lidt ud over helhedsfornemmelsen
. Ellers rigtig godt gået
Jeg takker for den fine kommentar. Jeg er godt klar over det med sjuskefejlene, men jeg er så sindsygt dårlig til, at finde dem når jeg læser mine updates igennem. Jeg ville selvfølgelig gøre mit bedste for, at undgå disse fejl fremover.
FCK
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
«
Svar #13:
04 Apr 2012, 14:29 »
EUROPA EVENTYRET HURTIGT SLUT;
palermo 0-4 | palermo 2-1
Grundet den flotte pokal sejr i sidste sæson, er FC Nordsjælland kvalificeret til denne sæsons Europa League, hvor de træder ind i fjerde kvalrunde. Den niende' august skulle der trækkes lod, og her var FC Nordsjælland useedet. Derfor ville der ligemeget hvad, vente dem en stor mundfuld. FC Nordsjælland kunne risikere, at trække hold såsom Tottenham, Atletico Madrid eller Roma. Det blev dog ingen af de nævnte hold, men derimod et andet rigtig godt hold, nemlig Italienske Palermo. Nordsjælland var stortset dømt ude for starten, og da den første kamp skulle spilles på 'Stadio Renzo Barbera', var der ikke mange der troede, at de danske miniputter ville have en chance, mod et af Serie A's bedste mandskaber. Skulle Nordsjælland mod alle forventninger gå videre ville de gå direkte ind i gruppespillet, som det eneste danske hold i år.
Den første kamp skulle som nævnt, spilles i Palermo. Kun 15000 fans var mødt op, det fortalte alt om hvordan Palermos fans så FCN, som en ren walkover. De medrejsende FC Nordsjælland fans kunne tælles på en hånd. Allerede fra kampens start sad Italienerene tungt på spillet og det kunne snildt havde stået 3-0 efter de første ti minutter. Palermos fans måtte dog vente til det 26' minut, før de fik noget, at glæde sig over. Det var den talentfuld angriber Abel Hernandez, der via sin pandebrask kunne gøre det onde ved danskerne. Efter målet faldt tempoet markant og Palermo lod til tider Nordsjælland komme frem på banen. Det førte til en stort chance, da Mikkel Beckmann lagde bolden flot til rette for Rawez Lawan, der dog brændte på det skammeligeste. Første halveg sluttede dog ganske fortjent med en Palermo førring, som nok skulle havde været større. I pausen må man formåde, at Palermos manager, Bortollo Mutti, havde fortalt sine spillere, at de skulle ud og lukke kampen. For Palermo kom stormende ud til anden halvleg, og det førte til en scoring blot to minutter efter anden halvlegs start. Det var denne gang Della Rocco, som var manden med målet. Efter 75' minutter kunne en veloplagt Miccoli, lukke kampen. FC Nordsjælland vidste godt, at der skulle et større mirakel til, hvis de skulle have chance for, at fortsætte i tuneringen. Derfor blev alt kastet frem for, at jage minimum ét udebanemål. Det gav så Palermo mere plads, og i kampens overtid kunne Bertolo definitivt sende FCN ud.
Præcis én uge efter var det tid til returopgøret. Kasper Hjulmands tropper, var så godt som ude af tuneringen, men med en sejr på hjemmebanen, ville man redde en stor del af æren. Derfor blev der også stillet med stærkeste hold, og det gav pote. Selvom Palermo på ingen måde jagtede sejren, gjorde det alligevel ondt på dem. For FC Nordsjælland, kørte rundt med dem, og selvom Miccoli kunne bringe Palermo foran efter 17 minutter, svarede Rawez Lawan igen blot tre minutter senere. Man begyndte, at tro på en lille sensation i form af en sejr, og FCN kom da også flyvende ud til anden halvleg. Både Lawan og Andreas Laudrup formåede, at teste træværket inden for de første ti minutter. Efter 80 minutters intens Nordsjælland pres, kom forløsningen. Et flot velspillet angrib, blev på bedst mulig måde afsluttet, af indskiftet Sebastian Castro-Tello. Kampen sluttede med en flot sejr på 2-1 til FC Nordsjælland, og de kan trods et samlet nederlag på 5-2, være stolte over deres præstation.
FCK
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
Sv: Tigerens rede '4
«
Svar #14:
04 Apr 2012, 16:00 »
Det var vidst hvad det blev til idag. Jeg regner med, at skyde et par updates afsted igen imorgen.
FCK
Sider:
[
1
]
2
3
4
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »