home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 433 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  l33l Den gamle hovedstad
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: l33l Den gamle hovedstad  (Læst 33194 gange)
Dida
Gæst
 
Sv: l14l Den gamle hovedstad
« Svar #45: 17 Apr 2012, 20:12 »

Mange tak skal du have Guldbrand. Og ja det var virkelig et voldsomt forspring Esbjerg løb afsted med Smiley
Logged

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: l14l Den gamle hovedstad
« Svar #46: 17 Apr 2012, 21:48 »

Jeg synes det er lidt sjovt at du skriver at Blokhus, Brønshøj og Roskilde ikke har haft meget at byde på, når du lige har tabt til det ene hold. Men så skal der også siges TILLYKKE MED OPRYKNINGEN!!!
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Dida
Gæst
 
Sv: l14l Den gamle hovedstad
« Svar #47: 22 Apr 2012, 14:59 »

Det kan du have ret i. Og tak skal du have Opstemt
Logged

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: l14l Den gamle hovedstad
« Svar #48: 22 Apr 2012, 16:53 »

Kommer der update idag?
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Dida
Gæst
 
Sv: l14l Den gamle hovedstad
« Svar #49: 22 Apr 2012, 19:31 »

Lige om lidt gør der Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l14l Den gamle hovedstad
« Svar #50: 22 Apr 2012, 19:35 »


Superliga anno 2011/2012
16 l 06 l 2012 - Viborg

Efter Viborgs flotte præstation i Viasat Division, er det måske en fin ide, lige at se hvilken liga de skal op og blande

sig i næste sæson. Derfor kommer her lige et kort tilbageblik over sæsonen 2011/2012 i Superligaen.

Det undre sikkert ikke mange, at FC København endte med at løbe med titlen som danske mestre. Med hele 66 point, var der aldrig rigtig nogen der var i tvivl om hvem der vil sætte sig på den danske fodbold trone, for fjerde år i træk. Mere overraskende er det nok at FC Midtjylland kæmpede sig op på en andenplads og dermed snuppede den anden Champions League bilet for næsen af Odense Boldklub, som endte på en flot tredjeplads.

Årets største overraskelse må helt klart siges at være Silkeborg. De har gemmen hele sæson imponeret og leveret en lang række solide resultater, som i sidste ende har ført dem frem til en flot fjerdeplads og en bilet til Europa League. Også AC Horsens har imponeret de fleste og med en sikker femteplads kan de nu tage på en fortjent ferie og vende tilbage en gang i juli med fornyet energi.

I midten af tabellen finder vi hold som Aalborg BK, Brøndby IF og SønderjyskE. Ingen af dem har rigtigt skuffet eller overrasket, men nærmere bare haft en neutral rolle uden at vække for megen opsigt. Man kunne dog nok forvente Brøndby på en højere placering, men når man tænker på de mange års skuffelser, kan man ikke være overrasket over at de i år måtte tage til takke med en syvendeplads.

Helt nede i bunden finder vi AGF, Nordsjælland, HB Køge og Lyngby. Fire hold som virkelig ikke har været meget værd denne sæson, og de har alle måttet kæmpe for ikke at blive skiftet ud med Esbjerg og Viborg. Der skulle dog findes to hold der måtte lade livet og det er så blevet til Lyngby med 24 point og HB Køge med 27 point.

Chris Sørensen fra OB har været langt den bedste spiller denne sæson. Med en gennemsnitsbedømmel se på 7.92, syv gange kampens spiller og fire oplæg, må man sige at han har haft en helt igennem fremragende sæson. Nogen topscore bliver Chris Sørensen dog aldrig. Til gengæld ved københavnerspillern e hvor målet står og med 26 kasser fra Dame N'Doye og 15 kasser fra César Santin, sætter københavnerne sig suverænt på både første og andenpladsen på topscorelisten.

Logged

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: l15l Den gamle hovedstad
« Svar #51: 22 Apr 2012, 20:22 »

Det bliver hårdt for dig at holde dig oppe, respekt, hvis det lykkedes.
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Dida
Gæst
 
Sv: l15l Den gamle hovedstad
« Svar #52: 23 Apr 2012, 09:58 »

Det tror jeg du har ret i stimorol, håber på overlevelse Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l15l Den gamle hovedstad
« Svar #53: 23 Apr 2012, 15:34 »


Ny målmand til Viborg 
01 l 07 l 2012 - Viborg

Efter tabet af den tidligere førstemålmand, Robert Veselovsky, som nu spiller i FC Lahti, Har Viborg FF været på jagt efter en ny keeper. Kristian Krik har midlertidigt vogtet kassen for Viborg, og han har rent faktisk også gjort det
ganske glimrende, men Viborg har dog alligevel valgt at hente en ny målmand ind, så de er klar til den nye og krævende liga.

Den nye målmand er Kenneth Stenild, som er blevet hentet fra AC Horsens. Stenild har også tidligere vogtet kassen i Aalborg BK, blandt andet da klubben vandt det danske mesterskab. Stenild er blot 24 år gammel og har derfor mange gode år tilbage i handskerne.

Eftersom Stenild ikke kunne blive enige med AC Horsens om en ny kontrakt, kunne Viborg F.F. hente den unge keeper ganske gratis. Stenild vil dog have en lille smule løn, og kræver 12.000 kroner om ugen. Det er dog ikke noget der vælter økonomien i Viborg, som er på vej fremad. Rent faktisk har klubben fordoblet sit lønbudget i forhold til sidste sæson, og det er ikke ret mange dage siden, at klubben kunne præsentere et overskud på 25.000.000 kroner.

-" Jeg er glad for at komme væk fra Horsens. Det har bestemt ikke været en god oplevelse for mig, og med kun otte kampe på tre sæsoner, føler jeg det er på tide at skifte. Jeg håber på at kunne få en del mere spilletid her i Viborg, og forhåbentligt kan jeg udvikle mig til en bedre målmand," udtaler Kenneth Stenild.

S T E N I L D

Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: l16l Den gamle hovedstad
« Svar #54: 23 Apr 2012, 16:11 »

Jeg håber sådan du går hen og vinder! Elsker din blog stil!
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l16l Den gamle hovedstad
« Svar #55: 24 Apr 2012, 11:19 »

Tusind tak skal du have Erfurt Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l16l Den gamle hovedstad
« Svar #56: 25 Apr 2012, 11:57 »


Schøne til Viborg
06 l 07 l 2012 - Viborg

Den gamle hovedstad kunne i dag præsentere intet mindre end en lille sensation. Den 26-årige landsholdsspiller
Lasse Schøne blev i dag præsenteret i Viborg, og han skal være med til at sikre Viborg overlevelse.

Stort set alle fodboldglade danskere kender Lasse Schøne. Det er derfor et kæmpe scoop Viborg har gjort sig, ved at hente den offensivemidtbane på en fri-transfer.  Schøne er som sagt 26 år gammel og kommer fra den hollandske klub, NEC. De kunne dog ikke nå til enighed om en ny kontrakt, og Schøne stod derfor til rådighed på en fri-transfer. Det benyttede Viborg sig naturligvis af, og sikrede sig dermed en klassespiller ganske gratis.

Schøne kræver dog i vis form for håndøre, for at spille i Viborg, og han hæver en ugeløn på intet mindre end 24.000 kroner om ugen, hvilket er på linje med den højest betalte i Viborg, som er Pimpong. Der er dog ingen tvivl om at Schøne er alle pengene værd, og han vil med garanti gøre alt hvad han kan, for at sikre Viborg overlevelse og for at genoplive hans karriere. I hvert fald har han skrevet en kontrakt med Viborg, som gælder frem til sommeren 2016, så han har rigeligt med tid til at sætte sine spor i Viborg.

Schøne stammer oprindeligt fra Glostrup. Det var da også tæt på hans egen hjemby, at Schønes fodboldkarriere begyndte. I år 2001 skrev Lyngby nemlig kontrakt med midtbanen, og så tog karrieren hurtigt fart. Allerede sæsonen efter røg Schøne til udlandet, hvor Heerenveen viftede men en stor kontrakt. Sidenhen har han skiftet lidt rundt i den hollandske liga, men nu er han altså tilbage i Danmark.

S C H Ø N E

Logged

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: l17l Den gamle hovedstad
« Svar #57: 25 Apr 2012, 19:26 »

Hold da kæft hvor er det et klassekøb, jeg tror mere og mere på overlevelse, men lad os nu se om du kan nå sæsonen igennem inden konkurrencen slutter. Jeg krydser fingre.
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: l17l Den gamle hovedstad
« Svar #58: 25 Apr 2012, 19:58 »

Det her er faktisk en super fed blog. Mit eneste problem med den er mangel på updates i det tempo jeg har lyst til at læse dem i  Wink - Et problem, der ikke er blevet mindre efter dine fede indkøb. Keep it up!
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l17l Den gamle hovedstad
« Svar #59: 26 Apr 2012, 09:25 »

Hold da kæft hvor er det et klassekøb, jeg tror mere og mere på overlevelse, men lad os nu se om du kan nå sæsonen igennem inden konkurrencen slutter. Jeg krydser fingre.
Mange tak skal du have Smiley og bare rolig, jeg skal nok nå at få anden sæson lagt op Smiley
Det her er faktisk en super fed blog. Mit eneste problem med den er mangel på updates i det tempo jeg har lyst til at læse dem i  Wink - Et problem, der ikke er blevet mindre efter dine fede indkøb. Keep it up!
Tusind tak Smiley tempoet vil formenligt stige snart, da jeg skal have lagt hele anden sæson op inden tirsdag Smiley
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010