home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23596
  0 Brugere, 653 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Macmal
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  34,- Kongekabalen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: 34,- Kongekabalen  (Læst 47648 gange)
-LFC-
Manager

Sv: 17,- Kongekabalen
« Svar #60: 13 Apr 2012, 16:06 »

Du gør det satme irriterende godt LFC  Thumbs Up
Mange tak TripleX! Det er jeg glad for du synes! Synes også, at du selv leverer et ganske godt stykke håndværk i din egen blog! Opstemt

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #61: 13 Apr 2012, 17:33 »

Tillykke med endnu et trofæ. En underlig ting italienerne gør med at spille kampen i Kina. Jeg ville da i hvert fald havde været lettere irriteret hvis jeg som Juve fan ikke kunne få lov at fejre det med holdet... Eller endnu værre for en Lecce-fan, hvis de havde vundet. Uanset hvad må man sige du har et ganske solidt tag på dem... Ja, hele Italien. Du spytter gode updates ud, så jeg læser stadig med. KIU!

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

JimmyGP
Manager

« Svar #62: 13 Apr 2012, 19:37 »

Fast læser Thumbs Up Flotte resultater, godt trænervalg, skøn opsætning og jeg er bare generelt vild med det hele Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager

« Svar #63: 14 Apr 2012, 18:29 »

Tillykke med endnu et trofæ. En underlig ting italienerne gør med at spille kampen i Kina. Jeg ville da i hvert fald havde været lettere irriteret hvis jeg som Juve fan ikke kunne få lov at fejre det med holdet... Eller endnu værre for en Lecce-fan, hvis de havde vundet. Uanset hvad må man sige du har et ganske solidt tag på dem... Ja, hele Italien. Du spytter gode updates ud, så jeg læser stadig med. KIU!
Ja, det er noget meget mærkeligt noget! Fuck moderne fodbold! Opstemt

Ja, Lecce burde jeg og skulle jeg have et godt tag på, og det har jeg heldigvis os, selvom de fik 3-3, i den allerførste kamp jeg spillede mod dem, men mon ikke de står klar til at få to gange bank mere minimum i Serie A i den kommende sæson! Thumbs Up jeg er glad, for at du synes det er godt og stadig læser med, og der skulle gerne være mere i støbeskeen i dag! Thumbs Up

Fast læser Thumbs Up Flotte resultater, godt trænervalg, skøn opsætning og jeg er bare generelt vild med det hele Thumbs Up
Mange mange tak Jimmy! Thumbs Up

-LFC-
Manager

« Svar #64: 14 Apr 2012, 21:32 »

Kongekabalen – Juventus F.C. – Champions League-lodtrækning
Præsidenten havde valgt at udsætte mødet med ham indtil han var vendt hjem fra Schweiz og Champions League-lodtrækningen. Det var nødt til at være en endagstur, da datoen foreskrev første september 2012, og Serie A skulle sparkes i gang med en hjemmekamp mod sicilianske Catania. Han ankom til lodtrækningen som skulle foretages i UEFA’s hovedkvarter i Nyon, og lod for en stund frygten for mødet med præsidenten ryge ud af tankegangen og begyndte i stedet at fokusere på det, der nu skulle ske. Lodtrækningen til Juventus’ første tur i Champions League i tre år.

Manglen på europæisk fodbold de seneste par år havde sendt Juventus ned af den europæiske rangliste og derfor befandt man sig tredje seedningslag før lodtrækningen. Det kunne betyde, at man kunne ende med hold som Barcelona og Manchester City, og netop Barcelona var især det hold han frygtede. De dobbelt forsvarende Champions League-vindere var uden tvivl det bedste hold i verden, også selvom det endeligt lykkedes for José Mourinho og Real Madrid at vinde La Liga i den forgangne sæson, var de blevet sat på plads i Champions League-semifinalen, mens Valencia blev besejret på straffespark i finalen. Skæbnen ville det dog anderledes, og han så desværre Juventus blive trukket til puljen bestående af Barcelona og Marseille. Marseille kunne han godt håndtere. Holdet fra Sydfrankrig havde haft mange stærke sæsoner i træk i Ligue 1 med tre andenpladser og en titel i 2010, men han  vidste dog også inderst inde, at de skulle besejres. Gerne både ude og hjemme. Hans Juventus måtte ikke lade sig falde mod nogle franskmænd. Det ville han ikke kunne tolere. Det sidste hold der kom op af bowlen var skotske Celtic, som efter tre andenpladser endeligt havde taget mesterskabet fra hårdt økonomisk pressede Rangers.

Han vendte hurtigt lodtrækningen med Beppe Marotta, som han havde overværet den med som officielt udsendte fra Juventus. De var begge to mildere irriteret over lodtrækningen, som kunne have været bedre, men dog alligevel gerne skulle ende med minimum en 2. plads i gruppen. Marseille var hårde udfordrere, Barcelona noget bedre, mens Celtic helst gerne skulle have bank. Beppe var ligesom ham selv glad for ikke at være endt i gruppe med PSG, Tottenham og Dortmund som Inter var. Uden tvivl dødens gruppe i dette års Champions League. Første kamp var ligeledes den sværeste i gruppen. En tur til Katalonien og Camp Nou stod på programmet i 1. runde d. 18 september.

Nibali
Landsholdsspiller

Sv: 18,- Kongekabalen
« Svar #65: 14 Apr 2012, 21:40 »

Føj for en pulje. Barca er altid svære (for ikke at sige umenneskelige), og Marseille er ikke noget dårligt hold, mens Celtic har en skræmmende hjemmebane statistik (i hvert fald i virkeligheden). Selvom Inters gruppe er bedre samlet set, tror jeg bestemt ikke denne gruppe bliver en "walk-over" for dig. Igen var det godt skrevet med et nydeligt layout. Jeg er ikke vild med Champions League-logoet du har gemt i bundbanneret, men det er det eneste lille minus. Logoerne er i øvrigt rigtig lækre.

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Legenden
Manager

« Svar #66: 14 Apr 2012, 22:20 »

Nu er det nemt for mig at sige, men sådan en gruppe ville jeg forvente at gå videre fra (som det også lyder til, du gør). Hvis man vil have noget at gøre i CL, skal man slå et hold som Marseille og i hvert fald Celtic. Barca har du nok ikke mange chancer mod, men jeg tror, du napper den 2. plads i puljen! Smiley

Jeg synes bestemt du gør det godt, og det er længe siden, at jeg har set en så lang blog fra dig. ;-) Det eneste, jeg ikke lige digger, er den skrift du bruger på dine billeder, men det er vel en smagssag, I guess. Peace

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Swizz CataR
Manager

« Svar #67: 14 Apr 2012, 23:21 »

Fantastisk. Det ser rigtig godt ud. Du har klart overskredet mine forventninger, især hvad angår holdbarheden i bloggen. Du bliver ved, du spytter updates ud. Det er godt at se. Fortsæt endelig! Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

-LFC-
Manager

« Svar #68: 15 Apr 2012, 12:14 »

Føj for en pulje. Barca er altid svære (for ikke at sige umenneskelige), og Marseille er ikke noget dårligt hold, mens Celtic har en skræmmende hjemmebane statistik (i hvert fald i virkeligheden). Selvom Inters gruppe er bedre samlet set, tror jeg bestemt ikke denne gruppe bliver en "walk-over" for dig. Igen var det godt skrevet med et nydeligt layout. Jeg er ikke vild med Champions League-logoet du har gemt i bundbanneret, men det er det eneste lille minus. Logoerne er i øvrigt rigtig lækre.
Nej, jeg synes selv mit budskab med opgaven var, at jeg regnede med at gå videre, men ikke uden kamp! Efter Inters gruppe, synes jeg selv det er den sværeste gruppe!
Nu er det nemt for mig at sige, men sådan en gruppe ville jeg forvente at gå videre fra (som det også lyder til, du gør). Hvis man vil have noget at gøre i CL, skal man slå et hold som Marseille og i hvert fald Celtic. Barca har du nok ikke mange chancer mod, men jeg tror, du napper den 2. plads i puljen! Smiley

Jeg synes bestemt du gør det godt, og det er længe siden, at jeg har set en så lang blog fra dig. ;-) Det eneste, jeg ikke lige digger, er den skrift du bruger på dine billeder, men det er vel en smagssag, I guess. Peace
Ja, som jeg også skriver til Nibali, var at jeg regnede med at Barcelona blev for svære, mens Marseille kunne udfordre, men burde og kunne slås, mens Celtic er prügelknabe! Opstemt

Jeg takker, højest sandsynligt har du aldrig set en længere blog fra mig eftersom min rekord er 19 updates og bloggen stammer fra starten af FM2008 dvs. omkring 2007/2008 årsskiftet! Så det er uden tvivl en rekord der bliver sat snart, og det glæder mig at efter alle de mislykkede forsøg har jeg endelig et koncept og lyst der fungerer! Smiley Angående billedeskrift, så synes jeg selv det er noget bedre end med den der boks, men jeg prøver lige med det et par updates mere, også må du meget gerne vurdere igen! Smiley
Fantastisk. Det ser rigtig godt ud. Du har klart overskredet mine forventninger, især hvad angår holdbarheden i bloggen. Du bliver ved, du spytter updates ud. Det er godt at se. Fortsæt endelig! Smiley
Jeg takker Swizz, jeg har i den grad også overskredet mine egne! Opstemt Jeg vil fortsætte!

-LFC-
Manager

« Svar #69: 15 Apr 2012, 13:11 »

Kongekabalen – Juventus F.C. – I præsidentens hule
Han kom ind af døren og mærkede straks den gennemgående stilhed der befandt sig i det lokale, han nu opholdt sig i. Foran ham stod en ung mand, en mand der på trods af, at han selv var kommet i en meget magtfuld position i en ung alder, faktisk var en endnu yngre mand i en mere magtfuld position end ham selv. Andrea Agnelli, præsident af Juventus F.C. Agnelli-familiens plejebarn gennem næsten 90 år.

”Fabio, jeg lod med vilje dagsordenen stå uklar, da jeg håbede, at det ville få dette møde som jeg længe har villet holde, til at gå lidt ud af dine tanker. Det er helt og aldeles uformelt, og jeg har kun meget få ting jeg egentligt vil sige.”

Herefter åndede Fabio lettet op, selvom situationen irriterede ham. Han havde forladt Juventus Academy før normal tid og overladt den sidste del af kampforberedelsen til Alex, og det irriterede ham og hans indre perfektionist, at han brugte sin tid på et uformelt møde med sin chef i stedet for at finpudse det hold der skal ud og åbne en sæson, hvor Serie A-titlen skulle forsvares. Den vigtigste Juventus-sæson siden sæsonen i Serie B. Han havde tre timer inden holdet ankom til stadion, én time var sat af til præsidenten og to timer var så sat af til en personlig aftale.

Det var Armani som så mange gange havde brugt det italienske landshold, mens han spillede, i deres undertøjskampagner, som ville lave en fotoserie med ham. Tiden var nu en anden og han var ikke den unge fyr der fik alle de italienske piger til at sukke. Nu var han næsten 40 år, ikke noget der mindede om fed og færdig, men i stedet for et forbillede for alle italienske mænd. Han var den stilede, folkekære træner, altid klædt i jakkesæt og altid med et smil i medierne og et taktisk overvejende blik på banen, og som på trods af et mindre had fra de rivaliserende holds fans, var alle italieneres favorit til at blive den næste landstræner efter Prandelli. Prandelli fløj dog stadig på en bølge af succes efter titlen til EM denne sommer, så det var ikke aktuelt, hvilket passede ham fint. Fokus var på Juventus, mange år frem.

Agnelli startede med at snakke og spurgte først ind til derhjemme, og en masse andre ligegyldige ting, men kom hurtigt til pointen. Da han startede, havde han forespurgt om udvidelser af Juventus Academy både på ungdomsfronten og træningsfronten og fået dem godkendt, men pga. økonomiske problemer, var de blevet aflyst og det var også det Agnelli gerne ville snakke om. Økonomien.

”Vores økonomi er ganske velfungerende, vi har godt nok gæld ligesom så mange andre klubber, men vi kan sagtens afdrage på den. Der et men. Vi åbnede op for køb af spillere og du brugte pengene fuldt ud på dygtige spillere som jeg selv tror vil repræsentere Juventus flot, mens de er her, og du viste selvfølgelig også det nødvendige ansvar med at slippe af med alle de løntunge spillere, men i år er der alligevel et ekstra pres på, Fabio. Vi skal langt i Champions League, og genvinde Serie A, så vores økonomi fortsat er bæredygtig så vi kan genoptage vores udbyggelser og måske overveje stadion os, Du må derudover gerne forsøge at se om du kan forhandle nogle af spillerne ned i løn. Jeg tænker især på Buffon. 1,5 million om ugen er lidt for meget. Derudover sætter alle ledende figurer omkring klubben meget pris på dig. Du er uden tvivl en potentiel legende, og jeg ved godt vi lige har forlænget til 2017, men jeg tror nu nok, at jeg og resten af bestyrelsen gerne vil have endnu signatur på en ny forlængelse. Gå ud og send et signal om hvad vi vil ved at hive den sejr hjem mod Catania her lidt senere.”

Han gik fra mødet med en lidt tvetydig fornemmelse. Det venlige og uformelle møde havde overrasket ham, om end han godt kunne fornemme presset for en god sæson var højere end det egenligt burde have været. Han fik overstået fotosessionen med Armani og et par timer senere var første runde i Serie A overstået. Førstepladsen var atter Juventus’. Efter en ærgerlig første halvleg, blev tingene sat på plads og holdet fundet sammen om hvad det gik ud på. Resultatet var entydigt.

JUVENTUS 4-0 CATANIA

-LFC-
Manager

Sv: 19,- Kongekabalen
« Svar #70: 16 Apr 2012, 17:48 »

KONGEKABALEN – JUVENTUS F.C – DE SPIRENDE STJERNER
Meget var der blevet sagt om ham som træner, men hans passion for talentudvikling var endnu en af de få ting medierne ikke havde sat fokus på endnu når de skulle belyse hans hidtidige trænerkarriere. Det første han havde forlangt til mødet med Andrea Agnelli og Beppe Marotta var en stor udvidelse af The Juventus Academy. Han havde fået hvad han var kommet efter, men måtte dog senere til sin store skuffelse se udvidelsen blive udsat, da man ikke rigtigt kunne betale for det. Fra det øjeblik Marotta havde viderebragt beskeden til ham fra bestyrelsen, havde han siddet slukøret med en masse regnskaber, selvom det ikke var hans afdeling. Han ville have sine udvidelser, men de havde lidt vej igen. Champions League skulle give succes og tilskuerne skulle komme på stadion, mens lønningerne skulle cuttes ned.

Flere unge spillere var en del af hans førsteholdstrup. Han havde sine to spaniere Campaña og Montoya, kuppet Lamela fra Roma som havde en stor fremtid foran sig, mens de tre nyindkøb Santon, Destro og Musacchio alle var spillere hvis fremtid, han kunne være med til at forme. Det var dog ikke på førsteholdet hans fremtidige projekter på, men nede på U20-holdet. Sideløbende med det nye stadion, havde klubben også bygget et nyt træningscenter og akademi der gik under navnet Juventus Center. Et flot setup med dygtige talentspejdere og trænere formede fremtidens Juventus-spillere. U20-holdet havde snuppet en andenplads efter Inter i første sæson, men det var i sommerpausen det var blevet styrket og gjort klar til, at Juventus også gerne skulle snuppe en titel i U20-klassen. Selv havde han meget sjældent tid til at følge holdet direkte, men assistenten var tit derude.

LAURENTIU BRANESCU – 18 ÅR, RUMÆNIEN, MÅLMAND - FREMTIDIG RAPPORT ****
Den unge rumænske målmand har allerede været i Juventus i tre sæsoner, og var under Gianlugi Buffons vinger i første sæson, er nu kommet under permanent vejledning fra Buffon der sideløbende med de resterende år af hans spillerkarriere, har taget en stilling som målmandstræner, hvor han primært arbejder med de unge målmænd i klubben. Buffon har gjort Branescu til sit personlige projekt og arbejder hen imod, at det er ham der skal overtage, når han selv lægger støvlerne på hylden. Det har han også talentet til.

GIULIO SCOLETTI – 16 ÅR, ITALIEN, CENTRAL MIDTBANE - FREMTIDIG RAPPORT ****
Den 16-årige Scoletti var en af de unge spillere der slap igennem nåleøjet, da en række unge spillere stod for opdagelse på akademiet. Imponeret har han allerede, og er debuteret på et så højt niveau som U21-landsholdet. Scoletti har en god hurtighed og et fint hoved, men hvilken slags spiller han bliver, er der ikke nogen, der kan svare på, dertil er hans tekniske egenskaber for udefinerbare.

JIRI SOCHA – 15 år, TJEKKIET, ANGRIBER - FREMTIDIG RAPPORT ****
Købt for 29 millioner DKK,- står han som den dyreste spiller Juventus har hentet ind til akademiet, men potentiale er der uden tvivl i den unge tjekke. Den 177 cm høje tjekke er en dygtig afslutter og har også fine dribleegenskaber og besidder samtidigt en god fart, men der skal arbejdes med fysikken og de mentale egenskaber. Et potentielt emne for videresalg, kunne han sagtens udvikle sig til.

GABRIELE DAMONTE – 16 ÅR, ITALIEN, ANGRIBER - FREMTIDIG RAPPORT ****½
Det mest lysende talent på akademiet i øjeblikket. Hentet for 8,25 millioner DKK,- i Sampdoria. Her står man med en mand der ifølge trænerne på akademiet, har potentialet til at blive en decideret verdensklassespille r. Ligesom Scoletti har han også debuteret på U21-landsholdet, og han beskrives som en meget klinisk afslutter, der sagtens kan bruge hovedet også. Et meget stort talent, og den mest lysende stjerne på Juventus-fremtidens himmel.

SPILLERE VURDERET TIL 3½ STJERNE
PIERFRANCO DE SANCTIS – 16 ÅR, ITALIEN, ANGRIBER/KANT
TOMMASO ARENOSO – 16 ÅR, ITALIEN, OFFENSIV MIDTBANE

SPILLERE VURDERET TIL 3 STJERNER
PRINCE-DÉSIR GOUANO – 18 ÅR, FRANKRIG, CENTERFORSVAR

-LFC-
Manager

Sv: 20,- Kongekabalen
« Svar #71: 16 Apr 2012, 17:51 »

Ja med denne 20. update i Kongekabalen, har jeg nu slået min hidtidige rekord som lød på 19 updates! Derfra udvider vi nu kun, og jeg regner stærkt med, at der er mere på vej i aften!

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #72: 16 Apr 2012, 18:25 »

Ja med denne 20. update i Kongekabalen, har jeg nu slået min hidtidige rekord som lød på 19 updates! Derfra udvider vi nu kun, og jeg regner stærkt med, at der er mere på vej i aften!

Du fortsætter den gode stil LFC.... jeg æder alt råt, det er virkeligt klasse Smiley.. Tillykke med din nye rekord, mon ikke den går hen og bliver fordoblet i antal updates Wink

-LFC-
Manager

« Svar #73: 16 Apr 2012, 22:23 »

Du fortsætter den gode stil LFC.... jeg æder alt råt, det er virkeligt klasse Smiley.. Tillykke med din nye rekord, mon ikke den går hen og bliver fordoblet i antal updates Wink
Jeg takker TripleX! Det er jeg glad for, at du gør! Opstemt

Jeg takker for det angående rekorden, det er dejligt endeligt at få bevist for mig selv, at jeg kan holde en blog i gang og jeg er meget tilfreds, da jeg har leveret de 20 updates siden d. 5 april! Jeg har meget mere at fortælle fra Juventus meget snart! Opstemt

Andre kommentarer er naturligvis også velkomne!

-LFC-
Manager

« Svar #74: 17 Apr 2012, 00:01 »

KONGEKABALEN – JUVENTUS F.C. – TILBAGE I DE FINE LUFTLAG
Champions League endte med at blive en af de få titler han aldrig fik vundet i sin glorværdige spillerkarriere, noget der gjorde ham mere ærgerrig efter at vinde den som træner. Ikke engang en finale nåede han som spiller, hvor Juventus ikke havde samme gennemslagskraft internationalt som derhjemme, mens Real præsterede konsekvent elendigt i Europa i de tre år han var der. Finalen skulle for anden gang på tre sæsoner spilles på Wembley af mystiske årsager, og han var fast besluttet på, at det fuldkommen uindtagelige Juventus Stadium, skulle være fortet hvor de store sejre skulle grundlægges. Efter et år i klubben, havde han aldrig tabt der, og det var heller ikke noget der var ændret på efter de første par kampe i Champions League. Den udfordrende gruppe havde taget hårdt på holdet, men mulighederne for avancement så ganske godt ud.

F.C. BARCELONA 4-2 JUVENTUS F.C. - STATISTIK
Ikke siden den ligegyldige returkamp i Coppa Italia mod Torino som blev tabt 2-0 med udelukkende reserver på holdet, havde hans Juventus lidt et nederlag og ikke siden runde otte i hans første sæson havde han lidt et betydende nederlag, men alle gode ting har en ende og d. 18 september blev der sat en eftertrykkelig streg under hvad forskellen på europæisk topklasse og italiensk topklasse er. På trods af en defensiv formation med en ekstra balancespiller og et Barcelona-hold uden Messi og en decideret angriber, blev hans hold nemlig kørt langt ud af banen af et uhyggeligt veloplagt Barcelona-hold der skilte det Juventus-forsvar der ellers havde været en urokkelig bastion så længe, totalt fra hinanden. Barcelona lykkedes med det samme som han selv havde så stor succes med. 59% af tiden sad Barcelona-spillerne på bolden. Enkelte gange lykkedes det Juventus at etablere ganske fine angreb, hvor de to scorede mål blev kreeret, men klasseforskellen var for stor.

JUVENTUS F.C. 2-0 CELTIC F.C. – STATISTIK
Kampen I anden runde var heldigvis af en noget nemmere karakter for hans slagne hær. Troede han. De skotske mestre fra Celtic tog i den grad ikke til Torino for at lægge sig ned og holdte i lang tid Juventus fra chancer. En pestilens følte han, og han så begyndelsen til enden på hans første Champions League-eventyr som træner, da det efter 65 minutter stadig stod 0-0 og målmaskinen Matri var blevet skadet og udgået af kampen. Hans fremtidige afløser, Mattia Destro, ville det dog anderledes og scorede sit første Juventus-mål efter 68 minutter. En god stikning fra Vucinic blev efter bedste Matri-stil sparket fladt ind af stolpen til stor fornøjelse for hans lettede træner på sidelinjen. De trætte skotter forsøgte herefter at presse, men Destro var på pletten igen i overtiden, da en hurtig Juventus-omstilling resulterede i friløber og sikker scoring til 2-0.

OLYMPIQUE MARSEILLE 1-4 JUVENTUS F.C. – STATISTIK
En på forhånd svær kamp, men formen var fremragende i den hjemlige liga, og det smittede i den grad af på denne kamp, mens Juventus havde åbnet svagt med et nederlag mod Celtic, men så alligevel formået at få uafgjort mod Barcelona hjemme. Juventus ville dog noget andet, men vejen til en ciffermæssigt flot sejr blev lidt anderledes end normalt. Marseille valgte nemlig at sætte sig tungt på boldbesiddelsen og spillede sig også frem til afslutninger. Juventus levede dog flot på kontra og stod godt nede bagi, hvorfor det aldrig blev mere end halvfarligt for Marseille, der ligeledes heller ikke havde noget modsvar til Juventus 3-0 føring efter 39 minutter. 4-1 ved pausen gav også det endelige resultat og en flot 1.plads efter de første tre kampe.

Gensynet med Champions League havde været en beundringsværdig oplevelse for ham. Efter et irriterende, men velfortjent nederlag havde de revancheret sig på flotteste manér og indtaget endnu en førsteplads. Tre kampe var dog tilbage, og Barcelona skulle også en tur til Italien. Det eneste sted, hvor han i sin korte trænerkarriere, havde følt sig uvelkommen var på netop Camp Nou. Det havde stødt ham. Han følte altid han havde optrådt fair i de Clasícos han spillede, men alt det var ham ligegyldigt nu. Han ville have Barcelona skulle lide et grusomt nederlag på hans eget uindtagelige fort.

JUVENTUS STADIUM

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010