home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 511 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  34# Faith
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: 34# Faith  (Læst 34276 gange)
Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 23# Faith
« Svar #90: 17 Apr 2012, 10:13 »

Tak for kommentaren Jimmy. Jeg kan kun sige, at det lyder som en fed plan. Det er et utroligt sjovt hold at spille med Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 23# Faith
« Svar #91: 17 Apr 2012, 11:01 »

Så lidt Swizz..  Thumbs Up Jamen det vil jeg glæde mig til så.. skal bare lige have vundet noget mere sølvtøj andetsteds først Wink KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 23# Faith
« Svar #92: 17 Apr 2012, 11:28 »

Har lige siddet og læst hele bloggen igennem. Og jeg må give alle de andre ret, meget underholdende og velskrevet blog du har gang i her. Sidder helt og ærger mig over at jeg først fik fulgt med nu, men du har helt klart endnu en fast følger ! KIU!  Thumbs Up
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 23# Faith
« Svar #93: 17 Apr 2012, 15:57 »

Så lidt Swizz..  Thumbs Up Jamen det vil jeg glæde mig til så.. skal bare lige have vundet noget mere sølvtøj andetsteds først Wink KIU Thumbs Up

Det ser jeg frem til at følge i din egen blog Smiley

Har lige siddet og læst hele bloggen igennem. Og jeg må give alle de andre ret, meget underholdende og velskrevet blog du har gang i her. Sidder helt og ærger mig over at jeg først fik fulgt med nu, men du har helt klart endnu en fast følger ! KIU!  Thumbs Up

Mange tak for roserne. De varmer. Jeg håber at jeg kan holde dig fanget den næste sæson også Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 23# Faith
« Svar #94: 18 Apr 2012, 08:52 »

Jeg beklager at der ikke kom en update igår. Jeg blev pludselig fanget mellem lektier, fodbold og en række kammerater der derefter ville se Real vs. Bayern. Der kommer 2 i dag for at rode bod på det Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 23# Faith
« Svar #95: 18 Apr 2012, 21:57 »



BANKRUPTCY
Der spekuleres i disse timer kraftigt i, hvorvidt der er seriøse økonomiske problemer i West Ham. Enkelte kilder mener at vide, at London-klubben senere i dag vil indlevere en meddelelse på Børsen, der fortæller om hvordan klubbens balance vil gå i minus en af de kommende dage. Rygterne om den skrantende økonomi i klubben har kørt på siden januar, og trods en aftagende periode, så er rygterne tydeligvis ikke glemt. Disse er derfor skudt frem i voldsom hast i løbet af formiddagen, og med deres mangfoldighed taget i betragtning, så er der formentlig hold i historien.

Da Benitez tilbage i januar måtte lade sig nøje med et stille transfervindue uden en eneste udbetaling til nye spillere, da var der ikke megen tvivl om, at spanieren var utilfreds. Flere gange blev det rapporteret igennem spanske medier, at manageren havde været fremme med kritiske ryster omkring sin handlefrihed på transfermarkedet. Dengang var det dog blot et spørgsmål om at forbedre en trup, der i første omgang blot skulle kæmpe videre om mesterskabet i Championship'en, en liga de allerede førte betydeligt på daværende tidspunkt. Nu drejer det sig så om oprustningen til Premier League, en mission der uden tvivl vil kræve større ting af klubben.

Ligesom gennem december og januar måned, så har der været mange rygter, der har forbundet talrige spillere til klubben i den kommende sæson. Givet Birminghams fortsatte ophold i Championship'en har både unge Nathan Redmond og talentfulde Curtis Davies været rygtet til The Hammers, ligesom de hurtige kantspillere, Scott Sinclair og Adel Taarabt, også er blevet det. Fra 'Rafa's hjemland er der blevet rapporteret om interesse i Alvaro Vadillo fra Real Betis, samt Joseba Llorente fra Real Sociedad, der begge kan hjælpe med at forbedre holdets offensiv i den kommende sæson.

Hvorvidt 'Rafa' dog i sidste ende får lov og mulighed for at investere i én eneste af dem er dog stadig uvist. Såfremt klubbens økonomiske problemer er som rygterne siger, så er der næppe mange penge tilovers til store transfers, ej heller selvom truppen trænger til seriøse investeringer for at have en chance i nedrykningskampen.

Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 24# Faith
« Svar #96: 18 Apr 2012, 23:54 »



LIVING ON THE EDGE
Sommerens transfervindue har været fantastisk set med engelske øjne. Ikke alene har stort set samtlige klubber fået lavet en hel række af transfers, utallige stjernenavne har sluttet sig til ligaen, fint fordelt ud blandt topholdene. De samlede indtægter og udgifter for Premier League-mandskaberne endte i hele tretten tilfælde med en samlet udgift på mere end 50 mio. DKK, og i hele syv tilfælde med en udgift større end 100 mio. DKK. Højdespringerne blev Chelsea, Tottenham og City, der blandt andet købte spillere som Rami, Lavezzi, Doumbia, Hazard, Turan og Mascherano. Allesammen topnavne, der bestemt ikke vil gøre sæsonen nem for resten af ligaens mandskaber.

I den modsatte ende har det set noget anderledes ud. Klubber som Everton og Newcastle har solgt voldsomt ud, og klubber som West Ham og Wigan har ikke gjort meget væsen af sig på transfermarkedet overhovedet. Der er dog sket enkelte handler hos The Hammers. Mens Piquionne og Boffin har forladt truppen, så er fire spillere kommet ind, tre på frie transfers og én på en lejeaftale.

Allerede i vinterens transfervindue kunne klubben annoncere, at den unge Barcelona-back, Carles Planas, ville skifte til The Hammers ved hans kontraktudløb denne sommer. Den unge back er umiddelbart kommet til klubben som backup for Matty Taylor, der kommer direkte fra en fantastisk sæson forrige år i Championship'en. Planas er dog en ganske anden type forsvarsspiller, idet at han er langt mere defensiv. Meget atypisk deres nationaliteter er det Taylor der har den fantastiske sparketeknik, mens Planas har det defensive overblik.


Da Boffin forsvandt efterlod han et hul som reservemålmand. 'Rafa's manglende tillid til unge Marek Stech blev hurtigt eftervist, da spanieren blot fire dage inde i transfervinduet valgte at smide en kontrakt på bordet til engelske Stuart Taylor. Med en fortid i både Arsenal og Manchester City har englænderen uden tvivl mere rutine end den unge tjekke, hvilket formentlig har været udslagsgivende i 'Rafa's beslutning.

West Ham-truppens helt store akilleshæl efter sidste sæson var offensiven, hvor Maynard nærmest var den eneste succesfulde spiller tilbage i truppen. Begge de foretrukne kanter var forsvundet efter endte lejeaftaler, mens hverken Carew eller Cole kunne tænke tilbage på sidste sæson med tilfredshed i sjælen. Netop Carew var - ligesom Maertens - udset til at have kontraktudløb efter forrige sæson, men nyheden om den manglende kapital kom akkurat tidsnok til at en ny kontrakt kom i stand med begge spillere.
På kanterne lejede London-klubben først det unge Wolves-talent, Adam Hammill, og få dage efter kunne klubben så præsentere italienske Davide Di Gennaro. To spillere der forhåbentligt kunne overraske med sublimt niveau i bredden, hvor klubben i forvejen blot var tyndt besat.

Dette var alt hvad det blev til for West Ham i dette transfervindue, bestemt ingen imponerende høst set i forhold til hvad der var lagt op til forud for transfervinduet. Angrebet blev slet ikke forstærket, hvilket ligeså gjaldt for det centrale forsvar og højre back positionen. Alle tre positioner viste mangler i forrige sæson, hvorfor det er med en skræk i livet at flere tilhængere ser frem mod den kommende.

'Rafa' har bestemt fået sin sag for. Kan han virkelig holde den synkende skude oppe i Premier League?
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25# Faith
« Svar #97: 19 Apr 2012, 00:01 »

"LIVING ON THE EDGE" er vidst, hvad du gør. Håbede lige, at du ikke nåede at poste en ny update inden 00:00, så jeg kunne komme med en kommentar omkring du ikke holdt dit løfte! Grin

God blog og fortsæt arbejdet! Må indrømme at jeg ikke kender så meget til de spillere, du har hentet, så et SS ville være rart, når det er sådan nogle updates. Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25# Faith
« Svar #98: 19 Apr 2012, 00:07 »

SS kommer imorgen - eller det vil så sige idag Nicklas Wink Men senere idag, så Tunge

Men de vil så være fra sommerpausen efter Wink
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25# Faith
« Svar #99: 19 Apr 2012, 00:33 »

Jamen altså, Swizz - du fortsætter jo bare den flotte stil, og det er lækkert at følge med. Kan godt lide din stilrene tilgang til det hele, og dit niveau er rigtig højt. Det er også et flot antal updates, du har formået at hoste op. Du kører din helt egen stil, og det er fedt. Du er helt sikkert med helt fremme, når vi engang skal kåre en vinder.

Jeg glæder mig virkelig til Rafa's færd i Premier League! Hold stilen og dampen oppe. Smiley
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 25# Faith
« Svar #100: 19 Apr 2012, 04:35 »

Uh, hvis West Ham lider af sådane økonomiske kvaler kunne det være jeg skulle prøve mig med dem engang i fremtiden. Jeg elsker det økonomiske aspekt af FM, fordi der er så mange måder at angribe problemet. To gode updates, hvor jeg dog kun kender halvdelen af dine handler. Derfor må jeg bakke op om Neymars ønske om SS'.

KIU!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25# Faith
« Svar #101: 19 Apr 2012, 12:49 »

Ja, økonomien er ikke alverden. Andre hold har langt flere penge, og mit transferbudget lå forud for sæsonen på 6,5 mio. DKK.. Så altså intet Tunge Samtidig har truppen ikke mange spillere man kan sælge, uden at man risikerer ikke at kunne få andre gode spillere i bytte, da man ikke får 100 % af salgspengene. Dertil skal lægges et lavt lønbudget.

Jeg kan dog afsløre, at en forbedret økonomi i løbet af sæsonen gav 70 mio. ekstra midt i November.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25# Faith
« Svar #102: 19 Apr 2012, 17:41 »

Så er jeg klar med nogle SS's. Jeg har valgt også at give et af Barrera, der er kommet hjem fra udlån samt et par stykker af den økonomiske disposition i transfervinduet fra samtlige klubber:

Spillere
Stuart Taylor
Carles Planas
Davide Di Gennaro
Adam Hammill
Pablo Barrera

Nettotransfer + Lønniveau
Lønudgifter årligt
Nettotransfers
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25# Faith
« Svar #103: 20 Apr 2012, 14:35 »



EVERYTHING IS SET!
West Ham ligner omsider en klub, der igen er klar til at spille Premier League-fodbold. Sidste sæsons flotte oprykning gav tro og håb på store ting henover sommeren, men resultaterne af den økonomiske gevinst har ladt vente på sig. 'Rafa' har været mere eller mindre nødt til at arbejde videre med det, han havde at gøre med sidste sæson, og trods enkelte indkøb, så er det et mandskab der i det store og hele ligner det samme, som det der vandt Championship'en forrige sæson.

*bemærk West Ham altid førstnævnt


Mens man hurtigt udefra kan stirre sig blind på de mange mangler der formodes at være i truppen, set i forhold til at skulle overleve i Premier League, så lader 'Rafa's mandskab dog til at være ovenpå. Truppen har høstet fordelen af sommerens transfervindue, nemlig en forøget stabilitet igennem hele den centrale akse, hvilket tilsyneladende ikke er så skidt endda. Holdet har mildest talt været dødbringende i dets venskabskampe forud for sæsonen, og selvom adskillige af resultaterne er hentet hjem på billig baggrund, så er der dog også fine skalpe imellem, deriblandt sejrene over Aberdeen og Benfica.

Bemærkelsesværdigt har det været, at holdet har virket utrolig solidt defensivt, samt skarp over kanterne. De fem kampe endte med en samlet målscore på 18-1, hvor holdet altså har scoret mere end tre mål pr. kamp i snit. Målet imod blev sat ind af Crawley, hvilket betyder at holdet nu har holdt nullet i de sidste fire kampe. Samtidig er offensive nøglespillere som Nicky Maynard og Ricardo Vaz Te tilsyneladende i forrygende form, mens også Davide Di Gennaro og Ravel Morrison har vist gode takter.
Kanterne har været et udbredt våben for The Hammers hidtil, hvilket lover godt set i lyset af de ellers tvivlsomme handler klubben har indgået på disse positioner. Modsat har angrebskollegerne til Maynard ikke formået at overbevise, ej heller i kampene mod klart ringere modstandere. Hverken Cole eller Carew har således formået at få bolden i nettet, mens fjerdevalget Freddie Sears dog har virket nogenlunde skarp. Med hans ringe fysik og tekniske niveau, så er det dog næppe nok til at sikre ham en plads i startopstillingen i sæsonens begyndelse.

Med fem sejre af fem mulige må det formodes at London-klubben har fået tanket selvtillid forud for sæsonens begyndelse, hvilket forhåbentligt kan give klubben en god start i ligaen. Med et indledende kampprogram der lyder på Sunderland, Aston Villa og Chelsea, så er der bestemt muligheder for point, men modsat kan man også meget vel risikere at stå tilbage uden et eneste. Heldigvis for The Hammers har de dog hjemmebanen mod både Aston Villa og Chelsea, hvilket forhåbentligt kan hjælpe holdet i kampen for point. Med en seedning som nr. 16 må man formode, at hvert eneste point bliver taget imod med kyshånd, om så det hentes hjem mod Sunderland, City eller Reading.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 26# Faith
« Svar #104: 20 Apr 2012, 16:45 »

Vanvittigt at Reading kun bruger halvdelen af dit lønbudget, for ikke at snakke om at du bruger noget der minder om 1/8 af Citys. Everton har iøvrigt fået solgt godt ud, siden der er kommet så mange penge ind Shockeret

Fin pre-season. Særligt 2:0 sejren over Benfica er rigtig flot! Fornuftigt med en seedning som #16. Det tyder da på du i hvert fald har en chance for at overleve. Jeg håber på det bedste. Held og lykke med sæsonen; jeg glæder mig til at læse om den.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010